• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.
    Hehehehe


    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 11:55 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    7 jaar geleden alweer.. Tijd gaat snel.. Veels te snel. En toch mis ik je nog elke dag..



    — Inner peace, it's hard to find. —

    Plisetsky schreef:
    7 jaar geleden alweer.. Tijd gaat snel.. Veels te snel. En toch mis ik je nog elke dag..



    *fangirled even vanwege de damon salvatore gif*


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    *fangirled even vanwege de damon salvatore gif*

    hehehhe c;


    — Inner peace, it's hard to find. —

    een uur verder en negen woorden geschreven :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    omg morgen "eerste" autorijles en ik ga dood van de rugpijn

    Waarom ben ik zo verdomd nerveus?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Plisetsky schreef:
    Waarom ben ik zo verdomd nerveus?


    voor? : D

    Kawasaki schreef:
    (...)

    voor? : D

    haar afknippen o.o


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I honestly have no idea why i'm still walking around
    there's no use of living anyway


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Plisetsky schreef:
    (...)
    haar afknippen o.o

    OEEEEEH GAAT JE VAST SUPER LEUK STAAN

    Kawasaki schreef:
    (...)
    OEEEEEH GAAT JE VAST SUPER LEUK STAAN

    meeeeheh i hope soooo :$


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom moet alles hier thuis om jou draaien? We willen allemaal om half één lunchen maar omdat jij nog in bed ligt moet het half twee worden? Kom op man.


    lol qing en jij wilt dit als eindwerk gebruiken :W bereid je maar alvast mentaal voor want lol ze gaan het afkeuren want je verhaal trekt echt op niets en dan mag je gaan wenen omdat je bijna 20K geschreven hebt eraan maar ik weet niet want ik heb er gewoon zo'n slecht gevoel bij idk


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Word het niet eens tijd wakker te worden?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    lol.


    — Inner peace, it's hard to find. —