• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.
    Hehehehe


    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 11:55 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ugh, my head.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn docent zat heel erg te zuren dat wij goed naar de punten moeten kijken voor wat in het verslag moet. Natuurlijk is lekker duidelijk neergezet (cat). Thanks docent ._.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 15:15 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    kan iemand mijn broek omlaag doen dit is een noodgeval


    i put the fun in funeral

    Aaaah no, poor little dino. D':


    What would Emma do?

    Overkill schreef:
    i just did my nails but now i really need to pee
    why satan

    Hehehe, I know the struggles 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heb mijn skeelers ontvangen. Mijn evenwicht is niet meer zoals het was. Wauw.

    waarom zou je mensen trashen omdat ze niet op de universiteit zitten?
    het feit dat jij goed informatie kunt verwerken en je universitaire studie leuk vindt betekent niet dat dat voor iedereen zo is
    al wil ik met mijn vwo diploma mijn hele leven achter de kassa gaan zitten, dat is dus gewoon alleen mijn zaak he


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Huisarts belt en zegt dat mijn kuur klaarligt. Kom ik bij de apotheek, is het er niet.. handig

    Wanneer iemand aan een ander die duidelijk niet goed Nederlands spreekt, vraagt of ze correct Nederlands wil schrijven omdat ze het zo niet kan begrijpen. Juist ja. Dat gaat echt werken. Ik zou willen dat mijn natuurkunde leraar ook aan mij had gevraagd of ik voortaan alleen maar dikke voldoendes wilde halen. Dan was ik vast en zeker met een acht geslaagd.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Valtersen schreef:
    waarom zou je mensen trashen omdat ze niet op de universiteit zitten?
    het feit dat jij goed informatie kunt verwerken en je universitaire studie leuk vindt betekent niet dat dat voor iedereen zo is
    al wil ik met mijn vwo diploma mijn hele leven achter de kassa gaan zitten, dat is dus gewoon alleen mijn zaak he

    Ja dit!!! Heb er zo'n hekel aan als mensen vinden dat ik met mijn gymnasium diploma universiteit moet doen. Van mijn oma mag ik ook niet zeggen dat ik naar school ga en dat ik dan ga leren, nee, ik ga naar college/universiteit en daarna ga ik studeren. Pff. Dat heeft me toch een hoop discussie's opgeleverd :'D
    Zo'n hekel aan het hele "Na het vwo moet je naar de uni en alleen dan doe je het goed" gedoe.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oooooh krijgen we morgen veel sneeuw? Yes please

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ja dit!!! Heb er zo'n hekel aan als mensen vinden dat ik met mijn gymnasium diploma universiteit moet doen. Van mijn oma mag ik ook niet zeggen dat ik naar school ga en dat ik dan ga leren, nee, ik ga naar college/universiteit en daarna ga ik studeren. Pff. Dat heeft me toch een hoop discussie's opgeleverd :'D
    Zo'n hekel aan het hele "Na het vwo moet je naar de uni en alleen dan doe je het goed" gedoe.


    Ik heb 3 maanden op de universiteit gezeten en werd er diep ongelukkig. Totaal niet mijn manier van leren. Als ik dus vertel dat ik gestopt ben met mijn studie zijn mensen zo verbaasd en bijna boos als ik zeg dat ik hbo wil gaan doen. "Je bent toch slim?"


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ja dit!!! Heb er zo'n hekel aan als mensen vinden dat ik met mijn gymnasium diploma universiteit moet doen. Van mijn oma mag ik ook niet zeggen dat ik naar school ga en dat ik dan ga leren, nee, ik ga naar college/universiteit en daarna ga ik studeren. Pff. Dat heeft me toch een hoop discussie's opgeleverd :'D
    Zo'n hekel aan het hele "Na het vwo moet je naar de uni en alleen dan doe je het goed" gedoe.

    Ik haat zoiezo van mensen dat ze wel van je verwachten dat je naar school gaat of naar werk moet gaan, zelfs als ze je niet kennen (en je via-via hoort). Houd je met je betweterige neus bij je eigen zaken. Dankuwel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Valtersen schreef:
    (...)

    Ik heb 3 maanden op de universiteit gezeten en werd er diep ongelukkig. Totaal niet mijn manier van leren. Als ik dus vertel dat ik gestopt ben met mijn studie zijn mensen zo verbaasd en bijna boos als ik zeg dat ik hbo wil gaan doen. "Je bent toch slim?"

    Wat een bullshit. Wat zeg je daar dan op? Mensen snappen echt niet dat je eigen geluk belangrijker is dan de kwaliteit van je baan/opleiding. Ik ben wel op mijn plek op de uni, maar vind het ook zo'n onzin dat ik nu blijkbaar niet meer gewoon ga leren maar (insert kakkerstemmetje) "ga studéééren na collééége".


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Valtersen schreef:
    (...)

    Ik heb 3 maanden op de universiteit gezeten en werd er diep ongelukkig. Totaal niet mijn manier van leren. Als ik dus vertel dat ik gestopt ben met mijn studie zijn mensen zo verbaasd en bijna boos als ik zeg dat ik hbo wil gaan doen. "Je bent toch slim?"

    Dat klinkt zo bekend. Ik heb het niet persoonlijk meegemaakt, omdat ik havo heb gedaan en direct daarna hbo. Maar ik doe voorlichtingen en open dagen en ik krijg zo vaak vwo'ers of mensen van de uni die zo erg twijfelen om een hbo studie te doen, omdat iedereen om hen heen zegt : 'Je bent slim, waarom zou je hbo doen?' :c


    Seasons will change, but I shall remain