• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.
    Hehehehe


    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 11:55 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wat houdt 'moet over overlegd worden' in als het om een antibioticakuur gaat?

    Valtersen schreef:
    (...)

    Ik heb 3 maanden op de universiteit gezeten en werd er diep ongelukkig. Totaal niet mijn manier van leren. Als ik dus vertel dat ik gestopt ben met mijn studie zijn mensen zo verbaasd en bijna boos als ik zeg dat ik hbo wil gaan doen. "Je bent toch slim?"


    Er zijn ook meer dan genoeg bedrijven die voorkeur hebben voor iemand met een HBO opleiding, omdat je dan vaak meer praktijk ervaring hebt :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    wil gewoon voor de verandering eens ergens goed in zijn ffs

    En het spijt me zeer, maar je hoeft niet altijd te weten waarom ik naar de huisarts ga. Het gaat je niets aan dat ik een kuur heb voor iets en dat ik aan de pil ben.

    Sinds wanneer kan ik evenementen op Facebook niet meer op geïnteresseerd/misschien zetten? Facebook faalt big time.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Egh mijn haar is zo zacht en ik haat het.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil ook een fennec als huisdier :3

    // Lekker even alleen thuis ^^

    // Daar gaat de rust en wat ben jij toch ontzettend dom.

    // Beste opa, ook jou gaat het niets aan waarom de huisarts me belde. En alsjeblieft, je krijgt echt geen serieus antwoord van me als je vraagt waar het kind is. Je weet heel goed dat hij met zijn moeke mee is. Als hij hier niet is. Denk je echt dat ik ga oppassen?

    // en wat leuk dat je hier ook bent, terwijl je man en 2 kinderen ziek thuis zijn. Neem de ziektekiemen maar mooi mee hier heen. Wij willen ook graag ziek worden. Vooral de baby moet ziek worden, dat zou ik echt super leuk vinden.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 16:33 ]

    Ugh. Mijn E-learning over het ECG is moeilijk en duurt veel te lang. Maar ik snap wel grotendeels, so at least I got that going.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 16:33 ]


    Shoganai i ne~

    For real, je koopt een frozen jurk voor je dochters verjaardag en geeft het haar 2 weken eerder al en zegt dan dat ze het niet aan mag. (cat)

    Ik: het boeit me niet hoe onderbroeken eruit zien, als het maar goedkoop is
    Mam: ja precies, want geen hond die het ziet

    :'D wat

    Yash mijn verhaal staat in de top ^^
    Dat moet de eerste keer ooit zijn ofzo


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Waarom heb ik het gevoel dat mijn woorden voor bepaalde zaken echt gewoon op zijn. Er komt vaak echt alleen maar Awhh uit :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oh vanavond's gonna be gooood. HP en een shitload aan eten. Yeeees.

    Het doet me niets meer. Ik denkt niet dat mensen me nog erger kunnen laten vallen dan nu gebeurd is en het doet me niets meer.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het is echt lief dat mn broertje vandaag voor verpleger heeft gespeeld :'D
    Als die misselijkheid nou eens weg ging tho...

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 17:07 ]


    This ain't no place for no better man.