• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.

    Er moet een schaap smiley komen!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Warning: Rant ahead!!!

    Gisteren vroeg ik aan de groepsleiding of mijn vriend mocht komen. Nee zegt ze, want we gaan morgen naar de bioscoop en er is dan niemand thuis. Dus ik mij een beetje verheugen op de bios.

    Vandaag. We gaan naar de bios. We parkeren in een ondergrondse parkeerplaats. Nu krijg ik dus een paniek aanval omdat er geen ramen zijn en ik claustrofobie heb. Moeten we ook nog een heel eng trapje op, dus ik was al helemaal panish. Iedereen kijkt mij heel raar aan.

    We zijn in de bios. Ik kijk naar boven en zie dat er 4 verdiepingen zijn. Ik vraag aan de groepsleiding welke verdieping we moeten hebben. Ze zegt ''Ja dat weet ik niet''. Dus ik met volle hoop dat we alleen maar naar de eerste verdieping moeten. Gaat ze kaartjes kopen, komt ze terug ''Ja we moeten naar de hoogste verdieping''. Dus ik krijg gelijk een paniek aanval, iedereen in de bios kijkt mij heel raar aan en een paar mensen wijzen naar mij. Groepsleiding zegt ''Ja wat wil je nou dan?'' Dus ik zeg dat ik het niet weet. Vervolgens gaat ze bellen zodat iemand mij op kan halen.

    Ik kwam thuis. Ik vraag aan de andere groepsleiding of mijn vriend alsnog kan komen omdat hij thuis is. ''Nee dat vind ik een beetje raar eigenlijk want we zeiden al nee en nu vraag het toch. Je hoorde sowieso in de bios te zitten nu.''

    Nu zit ik op mijn kamer en probeer ik mijn tranen in te houden. Niemand heeft door dat dit allemaal heel stressend voor mij kan zijn en dat ik mijn vriend al de hele week niet heb kunnen zien.

    het kan me allemaal niet schelen of je me aardig vindt. ik wil dat je me de aardigste vindt want anders telt het niet.

    Kunikida schreef:
    (...)

    Thanks! Ik wil hem echt graag doen want ik pest graag cosplayers maar ik zit een beetje met pruik :c Op zich zou ik Viktor nog af kunnen laten vallen, maar ik vind Seung-Gil ook echt enorm leuk. :c

    Ik wil Midorima doen maar ugh monnies. Ik denk tbh dat JJ je beter zou staan. You have a lottle of lovely facial expressions which you can show with JJ and not with SG ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb echt 0% gedaan voor school deze vakantie en aan de ene kant voel ik me heel schuldig, en aan de andere kant totaal niet. Al weet ik wel dat ik het de komende week dan misschien best druk ga hebben met de dingen die nog af moeten.

    Ik heb echt respect voor mensen die altijd alles ruim voor de deadline af hebben. En mensen die daadwerkelijk met plezier naar school gaan. En ook verplichtingen makkelijk onder ogen kunnen zien.

    Ik heb echt een grote hekel aan verplichtingen.

    Krolock schreef:
    Ik heb echt 0% gedaan voor school deze vakantie en aan de ene kant voel ik me heel schuldig, en aan de andere kant totaal niet. Al weet ik wel dat ik het de komende week dan misschien best druk ga hebben met de dingen die nog af moeten.

    Ik heb echt respect voor mensen die altijd alles ruim voor de deadline af hebben. En mensen die daadwerkelijk met plezier naar school gaan. En ook verplichtingen makkelijk onder ogen kunnen zien.

    Ik heb echt een grote hekel aan verplichtingen.


    Heaven is a place that we all have

    This is me, or at least how I think


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kunikida schreef:
    (...)

    Thanks! Ik wil hem echt graag doen want ik pest graag cosplayers maar ik zit een beetje met pruik :c Op zich zou ik Viktor nog af kunnen laten vallen, maar ik vind Seung-Gil ook echt enorm leuk. :c

    Als pruik denk ik zelf een korte, zwarte mannen pruik en dan de zijkantjes nog ietsjes korter proberen te knippen? Zodat de bovenkant wat langer is dan de rest.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Murasakibara schreef:
    (...)
    Ik wil Midorima doen maar ugh monnies. Ik denk tbh dat JJ je beter zou staan. You have a lottle of lovely facial expressions which you can show with JJ and not with SG ^^


    I should let you borrow my Midorima cos sometime, hehe. :3
    Fenks! Tbh, I think I suck at facial expressions but JJ might be a good way to learn a thing or two about that. ^.^

    @Plisetsky probably yes. Ik zit gewoon met dat het een undercut is en like, ik heb veel haar. :') Okay en ik ben niet zo goed met wigs knippen en stylen, al zou het op zich niet verkeerd zijn om wat te experimenteren.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Lol get it

    nu mag ik niet meer uitgaan 'omdat ik werk heb en ik anders oververmoeid word' en of course omdat het niet veilig en zogezegd 'beter' is voor mij

    ofnee ik mag 'enkel' deze fuif niet want de volgende fuiven gaan wel 'mogen' lol hear the sarcasm
    het is dat ik zo vaak uit mag gaan he :W


    en lol moet je niet kwaad gaan worden dat ik bij de beenhouder iets voor MIJ ben gaan halen en niets heb gevraagd wat jij moet hebben
    Lol had er zelf dan aan gedacht je weet dat ik er paseer dus nu moet je niet zitten te kakken

    EN VA TE FAIRE FOUTRE je moet ook echt niet zo sarcastisch zeggen 'dat ik absoluut wel iets doe hier' want ja ik doe werkelijk iets
    echt waar doe normaal of zo je moet echt niet denken dat ik niets doe lol

    besef je zelfs dat ik de enige van mijn vriendinnen ben die ÜBERHAUPT werkt??? :W
    ik zou echt eens een week willen wisselen met een van mijn vriendinnen en dan besef je wel wat ik allemaal doe en dat dat gewoon al enorm volwassen en veel is voor iemand van (met jouw woorden) 'maar zestien'
    ga even denigrerend lopen doen tegen een straathond of zo
    t'en va

    ben het echt beu dat je me zo onderwaardeert
    je doet zelf geen kloten

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 13:57 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kunikida schreef:
    (...)

    I should let you borrow my Midorima cos sometime, hehe. :3
    Fenks! Tbh, I think I suck at facial expressions but JJ might be a good way to learn a thing or two about that. ^.^

    @Plisetsky probably yes. Ik zit gewoon met dat het een undercut is en like, ik heb veel haar. :') Okay en ik ben niet zo goed met wigs knippen en stylen, al zou het op zich niet verkeerd zijn om wat te experimenteren.

    Haha jammer dat je zo ver woont tho D:
    En nietes. Maar je kan wel nieuwe expressies leren inderdaad ^^ Also wat betreft de wig kan je misschien wat hulp vragen in de Whatsappgroep, of wat op Insta rondsnuffelen naar mensen die het in hun cos hebben en het daar aan vragen ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Slechtste dag ooit. Volledig verprust. Ik kan ook echt niks ugh en nu maak ik mij ook nog zorgen maar je reageert niet.


    Happy Birthday my Potter!

    *realizes she'll be home alone tonight*
    *panicks cuz there's no wodka*


    i put the fun in funeral

    Of je kunt mensen niet zo subtiel gaan negeren. Gaat ook.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Murasakibara schreef:
    (...)
    Haha jammer dat je zo ver woont tho D:
    En nietes. Maar je kan wel nieuwe expressies leren inderdaad ^^ Also wat betreft de wig kan je misschien wat hulp vragen in de Whatsappgroep, of wat op Insta rondsnuffelen naar mensen die het in hun cos hebben en het daar aan vragen ^^


    Dat is wel een goeie. ^.^ Ga eerst wel even in de app groep vragen dan. Misschien dat ik mijn pruik van Levi even kan gebruiken om wat mee te testen. Vind dat ding voor Levi toch niet mooi en was ook niet van plan hem binnenkort te gaan cosplayen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Je bent irritant : )


    LaAt ZiEn WiE jE bENt