• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.

    Er moet een schaap smiley komen!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Overkill schreef:
    ik wil me alvast excuseren voor wat ik de komende avond mogelijk ga posten



    DRUNKPOSTS YAS


    Heaven is a place that we all have

    Butthurt. Lol.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    aisthesis schreef:
    (...)

    ik ben een echte jongen laat me leven ik ben geen fuckboi


    HAHAHAHA

    jaa true fuckboys everywhere


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    aisthesis schreef:
    (...)


    DRUNKPOSTS YAS


    thank you for supporting my unhealthy life decisions


    i put the fun in funeral

    Ugj kill me.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 17:01 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    aisthesis schreef:
    (...)

    hoezo objectifying men
    mag ik een vrouwen raten topic maken
    ben ik dan een asshole


    Waarschijnlijk krijg je dan wel reacties ja dat dat niet zou mogen :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bryant schreef:
    Food.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    hoezo drama

    Het forumspel rate de guy heb ik gemaakt gewoon omdat ik het leuk vind om te zien op wat voor soort man/jongen andere meiden vallen. Het had er evengoed over vrouwen kunnen gaan, maar aangezien ik hetero ben ging het in mijn geval dus over mannen. Ik wilde hier zeker geen mannen mee beledigen en zie ze ook niet als object.


    What's meant to be will find it's way

    Laryanue schreef:
    Het forumspel rate de guy heb ik gemaakt gewoon omdat ik het leuk vind om te zien op wat voor soort man/jongen andere meiden vallen. Het had er evengoed over vrouwen kunnen gaan, maar aangezien ik hetero ben ging het in mijn geval dus over mannen. Ik wilde hier zeker geen mannen mee beledigen en zie ze ook niet als object.

    dat snap ik c: ik heb nog een vrouwenversie gemaakt om het gelijk te houden.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Laryanue schreef:
    Het forumspel rate de guy heb ik gemaakt gewoon omdat ik het leuk vind om te zien op wat voor soort man/jongen andere meiden vallen. Het had er evengoed over vrouwen kunnen gaan, maar aangezien ik hetero ben ging het in mijn geval dus over mannen. Ik wilde hier zeker geen mannen mee beledigen en zie ze ook niet als object.


    Echt he. Wat zeuren mensen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn hoofd doet au...


    Stenenlikker

    🎵Woooouuuldn't it be nicee if we were oldderr
    Theeeen we wouldn't have to wait so looongg🎵


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wow, wat ben jij een trut (':


    Mhm?

    Laryanue schreef:
    Het forumspel rate de guy heb ik gemaakt gewoon omdat ik het leuk vind om te zien op wat voor soort man/jongen andere meiden vallen. Het had er evengoed over vrouwen kunnen gaan, maar aangezien ik hetero ben ging het in mijn geval dus over mannen. Ik wilde hier zeker geen mannen mee beledigen en zie ze ook niet als object.


    Als je ze niet als een object ziet, is het nogal vreemd dat je wel cijfers aan hen vast bindt, vind ik persoonlijk. Ik denk dat je het zelf ook niet leuk zou vinden als iemand een cijfer zou geven op jouw uiterlijk. Maar goed, dat is mijn mening :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered