• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.

    Er moet een schaap smiley komen!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    moeilijk he, serieus zijn

    Oke, de gedachten is nu min of meer weg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    mensen beoordelen om hun uiterlijk
    4-


    i put the fun in funeral

    Lol Jezus hoe bedoel je lullige opmerking


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Overkill schreef:
    mensen beoordelen om hun uiterlijk
    4-

    HAHAHA


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Drie belangrijke economie toetsen in een week & nog steeds niet geleerd...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    I still feel like I lost my words somewhere


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb volgende periode waarschijnlijk een project met buitenlandse studenten :'D! Ben benieuwd waar ze vandaan komen.


    Seasons will change, but I shall remain

    Fleimkepa schreef:
    <3


    Ahw, wat een schatje!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    hé wel chill dat alles en iedereen tegenwoordig gewoon laat merken dat ze me kut vinden
    vroeger werd dat achter mijn rug om gedaan

    Achelois schreef:
    (...)
    Ahw, wat een schatje!


    Eindelijk zie ik mijn nichtje. Ze is zo mooi :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fleimkepa schreef:
    (...)

    Eindelijk zie ik mijn nichtje. Ze is zo mooi :3

    Ik heb wellicht een beetje wat gemist, hoezo heb je haar niet eerder gezien dan? Het is een schatje ja, ik houd niet van baby's, kinderen en die trant, maar het is een mooi kindje.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    .-. < mood rn.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Huidige instelling: laat ik dit beschouwen als een uitdaging om mijn academische bullshitkwaliteiten tot een nieuw niveau te tillen, en niets anders


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan