• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.

    Er moet een schaap smiley komen!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik kwam net thuis van oppassen en toen zag ik een vogeltje liggen voor de schuurdeur. Mijn zus maar geroepen en die heeft het arme beestje maar meegenomen naar binnen en onderzocht maar we hebben toch maar de dierenambulance gebeld want we kunnen niks vinden behalve dat het pootje een beetje raar staat.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Square schreef:
    (...)

    ... oké, weer wat geleerd

    Het lijkt me wel heel saai om een echte man te zijn, gezien hoeveel dingen je niet mag doen en kleuren je niet leuk mag vinden en bloemen je niet mag ruiken, holy gosh


    en guy celebrity crushes zijn not done dat ook


    Heaven is a place that we all have

    Thymbraeus schreef:
    (...)


    Ik had ergens gelezen/tegengekomen dat ze dat dus heeft gelogen en het niet echt waar is gebeurd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, maar even serieus. Dat jongetje was een jaar of zes en liep als een volwassen man te schelden, met dingen als 'Houd je bek!' tegen zijn zusje (of anderen). Toen een collega hem terechtwees, vond hij dat niet leuk. Uiteindelijk begon hij achter zijn zus aan te rennen en met een deel van een treinbaan te gooien. Ik riep keihard dat hij daar onmiddellijk mee moest stoppen, en mijn collega greep hem hard bij zijn arm beet om hem te laten stoppen. Ze zei dat hij nu meteen op het krukje moest gaan zitten en er niet meer vanaf mocht komen en dat ze zijn moeder ging bellen om hem op te komen halen, maar hij begon te krijsen en schreeuwen en huilen dat hij wilde spelen. Ik vraag me daadwerkelijk af of hij zo barslecht opgevoed wordt dat hij 1) niet weet wat wel en niet mag en 2) denkt dat huilen hem wel onder een straf uit krijgt.

    Rant out.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plisetsky schreef:
    Ik kwam net thuis van oppassen en toen zag ik een vogeltje liggen voor de schuurdeur. Mijn zus maar geroepen en die heeft het arme beestje maar meegenomen naar binnen en onderzocht maar we hebben toch maar de dierenambulance gebeld want we kunnen niks vinden behalve dat het pootje een beetje raar staat.

    de dierenambulance mensen noemden het een boomklevertje.
    mijn pa zo; nou blijkbaar heeft het niet goed genoeg aan de boom gekleefd.

    dying.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Achelois schreef:
    (...)
    Ik had ergens gelezen/tegengekomen dat ze dat dus heeft gelogen en het niet echt waar is gebeurd.


    Yep that's right


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    wees consequent of zo :W echte bullshit dit lol


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I'm going to miss you, my old friend...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lol, het is maar hoe je wilt dat de maatschappij is :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Achelois schreef:
    (...)
    Ik had ergens gelezen/tegengekomen dat ze dat dus heeft gelogen en het niet echt waar is gebeurd.


    Helen Vreeswijk (bijvoorbeeld) schrijft wel naar waarheid gebeurde verhalen. Echter veranderd ze sommige momenten en/of plaatsen om de persoon in kwestie te beschermen en natuurlijk laat ze ze ook goed uitkomen omdat dit iets is wat de lezer wilt C:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Helen Vreeswijk (bijvoorbeeld) schrijft wel naar waarheid gebeurde verhalen. Echter veranderd ze sommige momenten en/of plaatsen om de persoon in kwestie te beschermen en natuurlijk laat ze ze ook goed uitkomen omdat dit iets is wat de lezer wilt C:

    Hehe, ik weet het, ze schrijft naar waargebeurde verhalen. Ik ben zelf, persoonlijk, niet zo'n fan van Nederlandse schrijvers, maar ik heb wel enkele van haar gelezen die ik weleens nog een keertje wil lezen. Dat van dat andere boek, dat Kaasgebeuren, waar ik dus wat op had gezegd; was het een biografie van die schrijfster (or so she says). Het zijn dus meer twee verschillende betekenissen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    heel chill dat jullie me negeren. feels good. feels organic.

    Ik word echt gek van deze oefening. Wtf.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Kapot.


    Happy Birthday my Potter!

    Sad, sad, sad.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    kindness is never a burden.