• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.

    Er moet een schaap smiley komen!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Brinvi schreef:
    (...)

    Als je ze niet als een object ziet, is het nogal vreemd dat je wel cijfers aan hen vast bindt, vind ik persoonlijk. Ik denk dat je het zelf ook niet leuk zou vinden als iemand een cijfer zou geven op jouw uiterlijk. Maar goed, dat is mijn mening :')


    Heb je dit ook onder die ene story gezet? c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    my god wat een mehool :') je bent totaal niet grappig ofzo

    Niet iedereen van ons ziet anderen als lustobjecten. Ik vooral niet. Geloof me ik kan hier een heel topic over schrijven maar ik heb wel wat beters te doen dan deze bullshit. Dat sommigen het zien als iets seksistisch, is dat denk ik meer aan hun dan de originele topic maakster. Grow up or something.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Plisetsky schreef:
    Niet iedereen van ons ziet anderen als lustobjecten. Ik vooral niet. Geloof me ik kan hier een heel topic over schrijven maar ik heb wel wat beters te doen dan deze bullshit. Dat sommigen het zien als iets seksistisch, is dat denk ik meer aan hun dan de originele topic maakster. Grow up or something.


    Amen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Enn pruik verpest. JJ's haar is hopeloos ik ga Seung-Gil wel cosplayen. x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kunikida schreef:
    Enn pruik verpest. JJ's haar is hopeloos ik ga Seung-Gil wel cosplayen. x)

    cuteeeee c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Er is ook een story van, dus ik zie het hele probleem niet? Je zegt gewoon wat je type is. Daarnaast is er ook het spel Fuck, Marry, Kill. En dat is niet seksistisch? Een beetje dubbelzinnig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    (fish)

    Zò fùcking accurate.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Brinvi schreef:
    (...)

    Als je ze niet als een object ziet, is het nogal vreemd dat je wel cijfers aan hen vast bindt, vind ik persoonlijk. Ik denk dat je het zelf ook niet leuk zou vinden als iemand een cijfer zou geven op jouw uiterlijk. Maar goed, dat is mijn mening :')


    Om eerlijk te zijn maakt me dat helemaal niets uit. Ik ben gewoon blij met wie ik ben en ik respecteer de mening van een ander. Als ze hun mening graag willen uitdrukken in een cijfer op een schaal van 0 t/m 10 dan vind ik dat prima.


    What's meant to be will find it's way

    ik wilde jullie even een eyegasm geven

    Kawasaki schreef:
    ik wilde jullie even een eyegasm geven

    hehehehhe :Y)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nu de vraag gaan mn broertje en ik matchen met cosplay of niet


    This ain't no place for no better man.

    Okay, ik heb net mijn eerste sneeuwbal gegooid. Sociaal incapabel, of wat zeg je?


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Bryant schreef:
    Nu de vraag gaan mn broertje en ik matchen met cosplay of niet

    iK wil ook een cosplay maatje :c


    — Inner peace, it's hard to find. —