• En lullen maar XD


    The Kisslist:
    1. Sarah Harrison
    2. Liv Adams
    3. Cadi
    4. Char
    5. Rhain
    6. Liza
    7. Jo
    8. Lizzy Stuart
    9. Elizabeth
    10. Alison Cain

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 21:53 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    lilangel schreef:
    Iemand relatie ideeën voor Rozelyn? (Ik moet haar nog wel wat aanpassen maar dat wordt pas vanavond, ivm les tot half 6 (huil) )


    Ik zal haar even lezen!

    Ik zit al in de trein muhhh (huil)

    Edit: oeh Annelise en Rozelyn kunnen wel vrienden zijn! Misschien dat ze het samen ook soms over God kunnen hebben? Dat Rozelyn ook zorgt voor een iets mildere kijk bij Annelise?

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 7:36 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Ik zal haar even lezen!

    Ik zit al in de trein muhhh (huil)

    Edit: oeh Annelise en Rozelyn kunnen wel vrienden zijn! Misschien dat ze het samen ook soms over God kunnen hebben? Dat Rozelyn ook zorgt voor een iets mildere kijk bij Annelise?


    Ik woon gelukkig 4 minuten lopen van school (A)

    Jaa dat klinkt wel leuk! Nice ^^ . Misschien kunnen ze elkaar wel van de kerk kennen? Dat ze naar dezelfde kerk gaan?

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 8:05 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    MabeI schreef:
    Oké, omdat er al veel lijstjes zijn geweest en het wat ingewikkeld is om te zien wie wat heeft ingevuld, heb ik hierbij een indrukken lijstje van Noah + wat ik eventueel nog zoek (: Als ik al een indruk heb geschreven, maar je denkt iets anders, just let me know ^^ Als er niets bij staat, dan komt dat gewoon door mijn gebrek aan inspiratie (':

    Relatielijste/indrukken lijst
    ♕ Annelise Lilly Darnaut: -
    Je had voorgesteld dat ze zijn aardige/rustige dag had gezien, waardoor ze dat nu weer wil bovenhalen bij hem, dus dan ga ik daar op verder. Hij zou het persoonlijk nog wel vervelend vinden, en haar een preutse 'trut' (zijn woorden, niet de mijne) vinden.
    (also, that name is confusing the fudge out of me xd)

    ♕ Cadi Alcina Andromoche Pyralis: +/-
    Ze hebben een beetje een haat-liefde relatie, waarbij de haat vooral karakterieel ligt en de liefde lichamelijk.
    ♕ Jake Cooper: -
    Je had aangegeven dat Jake Noah nogal een lul zou vinden? (oh, en het is me opgevallen dat Jake zowel Brits als Engels is, maar Engeland ligt in Groot-Brittannië, dus dat klinkt nogal raar xd)
    ♕ Elizabeth Watson: ?
    ?
    ♕ Liza Macy Kingston: +
    Waarschijnlijk een positieve relatie?
    ♕ Rhiannon Winter Solece: + of -
    Je hebt aangegeven dat ze hem waarschijnlijk een lul vindt, en dat is prima voor mij, maar ik had ook nog iets anders opgeschreven, dus je kan kiezen (:
    Ze zijn beiden happy lil puppies, dus eigenlijk zie ik haar nog wel als een echte vriendin voor hem, zonder seksuele interesse?

    ♕ Jo Wilson: +
    Een positieve relatie?
    ♕ Remi Nevada Niven: ?
    In bespreking
    ♕ Lucy Julia Williams: ?
    ?
    ♕ Poppy Dalia Rhymes: ?
    Hij zou haar onzekerheid wel in zijn voordeel gebruiken.
    ♕ Chardonnay Louise St. Claire: ?
    ?
    ♕ Melaina Middlemans: ?
    ?
    ♕ Charlie Zahra Whelan: ?
    ?
    ♕Rozelyn Johnson: ?
    ?

    ♕ Damon Tyler Johnson: + (of -)
    Ze zijn waarschijnlijk vrienden, al zal dat eerder door de gedeelde populariteit komen, dan door hun karakter, omdat hun dominantie nog wel kan botsen.
    ♕ Timothy Louis Queen: -
    Waarschijnlijk negatief?
    ♕ Flyn: ?
    ?
    ♕ Christiano Elijah Santiago: ?
    ?
    ♕ Aidan Sean Adams: -
    Noah zou hem best wel als slachtoffer kunnen nemen van zijn kleineringen.


    Eventuele relaties:
    ♕ Een halfbroer/-zus uit een affaire van zijn vader waarvan hij het bestaan niet kende, tot een recente gebeurtenis.
    ♕ Een beste vriend
    ♕ Een beste vriendin = het enige meisje waarmee hij geen seks wil, ondanks dat ze misschien wel aantrekkelijk is. (Remi?)
    ♕ Een jongen die hem als een puppy achterna loopt en waaraan Noah zich soms ergert, maar uiteindelijk wel veel aan heeft, en die hij eigenlijk beter zou moeten behandelen.
    ♕ Iemand wiens hart hij gebroken heeft en dit had een grotere invloed op die persoon dan Noah verwacht had, waardoor hij zich zelfs schuldig zou voelen, moest hij dit weten.
    ♕ Iemand die hij regelmatig pest/kleineert/treitert (en zich hier niet gemakkelijk tegen kan verdedigen, anders zou Noah het niet blijven doen want dan is de 'fun' eraf.)
    ♕ Iemand die een crush op hem heeft zonder dat hij het weet.
    ♕ Iemand die een crush op hem heeft en waarvan hij daar zo gebruik van maakt.


    Misschien is Rozelyn iets voor je crush ideeën?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    Ik woon gelukkig 4 minuten lopen van school (A)

    Jaa dat klinkt wel leuk! Nice ^^ . Misschien kunnen ze elkaar wel van de kerk kennen? Dat ze naar dezelfde kerk gaan?


    Ohh dat is echt leuk!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    MabeI schreef:
    Oké, omdat er al veel lijstjes zijn geweest en het wat ingewikkeld is om te zien wie wat heeft ingevuld, heb ik hierbij een indrukken lijstje van Noah + wat ik eventueel nog zoek (: Als ik al een indruk heb geschreven, maar je denkt iets anders, just let me know ^^ Als er niets bij staat, dan komt dat gewoon door mijn gebrek aan inspiratie (':

    Relatielijste/indrukken lijst
    ♕ Annelise Lilly Darnaut: -
    Je had voorgesteld dat ze zijn aardige/rustige dag had gezien, waardoor ze dat nu weer wil bovenhalen bij hem, dus dan ga ik daar op verder. Hij zou het persoonlijk nog wel vervelend vinden, en haar een preutse 'trut' (zijn woorden, niet de mijne) vinden.
    (also, that name is confusing the fudge out of me xd)

    ♕ Cadi Alcina Andromoche Pyralis: +/-
    Ze hebben een beetje een haat-liefde relatie, waarbij de haat vooral karakterieel ligt en de liefde lichamelijk.
    ♕ Jake Cooper: -
    Je had aangegeven dat Jake Noah nogal een lul zou vinden? (oh, en het is me opgevallen dat Jake zowel Brits als Engels is, maar Engeland ligt in Groot-Brittannië, dus dat klinkt nogal raar xd)
    ♕ Elizabeth Watson: ?
    ?
    ♕ Liza Macy Kingston: +
    Waarschijnlijk een positieve relatie?
    ♕ Rhiannon Winter Solece: + of -
    Je hebt aangegeven dat ze hem waarschijnlijk een lul vindt, en dat is prima voor mij, maar ik had ook nog iets anders opgeschreven, dus je kan kiezen (:
    Ze zijn beiden happy lil puppies, dus eigenlijk zie ik haar nog wel als een echte vriendin voor hem, zonder seksuele interesse?

    ♕ Jo Wilson: +
    Een positieve relatie?
    ♕ Remi Nevada Niven: ?
    In bespreking
    ♕ Lucy Julia Williams: ?
    ?
    ♕ Poppy Dalia Rhymes: ?
    Hij zou haar onzekerheid wel in zijn voordeel gebruiken.
    ♕ Chardonnay Louise St. Claire: ?
    ?
    ♕ Melaina Middlemans: ?
    ?
    ♕ Charlie Zahra Whelan: ?
    ?
    ♕Rozelyn Johnson: ?
    ?

    ♕ Damon Tyler Johnson: + (of -)
    Ze zijn waarschijnlijk vrienden, al zal dat eerder door de gedeelde populariteit komen, dan door hun karakter, omdat hun dominantie nog wel kan botsen.
    ♕ Timothy Louis Queen: -
    Waarschijnlijk negatief?
    ♕ Flyn: ?
    ?
    ♕ Christiano Elijah Santiago: ?
    ?
    ♕ Aidan Sean Adams: -
    Noah zou hem best wel als slachtoffer kunnen nemen van zijn kleineringen.


    Eventuele relaties:
    ♕ Een halfbroer/-zus uit een affaire van zijn vader waarvan hij het bestaan niet kende, tot een recente gebeurtenis.
    ♕ Een beste vriend
    ♕ Een beste vriendin = het enige meisje waarmee hij geen seks wil, ondanks dat ze misschien wel aantrekkelijk is. (Remi?)
    ♕ Een jongen die hem als een puppy achterna loopt en waaraan Noah zich soms ergert, maar uiteindelijk wel veel aan heeft, en die hij eigenlijk beter zou moeten behandelen.
    ♕ Iemand wiens hart hij gebroken heeft en dit had een grotere invloed op die persoon dan Noah verwacht had, waardoor hij zich zelfs schuldig zou voelen, moest hij dit weten.
    ♕ Iemand die hij regelmatig pest/kleineert/treitert (en zich hier niet gemakkelijk tegen kan verdedigen, anders zou Noah het niet blijven doen want dan is de 'fun' eraf.)
    ♕ Iemand die een crush op hem heeft zonder dat hij het weet.
    ♕ Iemand die een crush op hem heeft en waarvan hij daar zo gebruik van maakt.


    Mogelijk dat Poppy een crush op hem heeft en dat hij daar gebruik van maakt? Pop is best wel onzeker dus in die zin een makkelijk slachtoffer


    I was an angel living in the garden of evil

    Choctaw schreef:
    Damon       Tyler       Johnson



    Als het goed is heb ik alles opgeschreven wat ik besproken heb. Vergeef me als ik iets vergeten ben.
    Poppy Dalia Rhymes
    Because of you I laught a little harder, cry a little less, and smile a lot more. BFF
    Rhainnon Winter Solence
    Are you playing hard to get? Damon ziet Rhainnon wel zitten, maar zijn versier trucs lijken geen indrukt op haar te maken.
    Timothy Luois Queen
    Come at me, Bro! Timothy en Damon zijn goede vrienden van elkaar, maar de twee houden er wel om elkaar uit te dagen.
    Jo Wilson
    Netflix and chill, babe? Damon en Jo zijn goed bevriend met elkaar en delen af en toe het bed met elkaar wanneer ze zich vervelen.
    Annelise Illy Darnaut
    The best mirror is an old friend. Annelise en Damon zijn al oude vrienden van elkaar, maar de twee zijn uit elkaar gegroeid na de Kisslist.
    Remi Neveda Niven
    I have sex with you a lot in my head! Remi is het meisje waar Damon graag wel verder mee zou willen dan een enkele one night stand.
    Cadi Alcina Andromache Pyralis
    Come her babe, i need to kiss you! Cadi en Damon hebben een open relatie met elkaar

    Oeh, zijn Poppy, Damon en Timothy een Squad? (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    (...)
    Oeh, zijn Poppy, Damon en Timothy een Squad? (:


    Dat klinkt wel leuk! :)


    Do I look like Mother Teresa?

    Choctaw schreef:
    (...)

    Dat klinkt wel leuk! :)

    Yes, lijkt me ook een leuk clubje


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    (...)
    Yes, lijkt me ook een leuk clubje


    Klinkt leuk!


    We've lived in the shadows for far too long.

    @Lunea, moet er nog een man tegen bijkomen?? Dan heb ik wel een leuk ideetje hihi


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    @Lunea, moet er nog een man tegen bijkomen?? Dan heb ik wel een leuk ideetje hihi


    Als je dat zou willen doen graag! (:.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Lunea schreef:
    (...)

    Als je dat zou willen doen graag! (:.


    Oeh oké! Moet ik alleen nog een faceclaim. Is het raar als ik Harry Styles neem (aangezien we ook al Zayn hebben haha)?

    Of kent iemand nog knapperd met lange haren?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Oeh oké! Moet ik alleen nog een faceclaim. Is het raar als ik Harry Styles neem (aangezien we ook al Zayn hebben haha)?

    Of kent iemand nog knapperd met lange haren?


    Ik niet in ieder geval dus doe maar gewoon. Ben wel benieuwd naar je idee hoor.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ryee staat in ieder geval open voor relaties maar ik maak 'm later af!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Hieronder vind je het lijstje van relaties van Flyn (voor de kisslist). Alles dat al ongeveer in het forum vermeld was, staat er gewoon in (je mag nog altijd berichten sturen als je het liever verandert). Bij de personen waarmee nog niets afgesproken was heb ik er in het rood voorstel voor gezet.


    Damon: Flyn en Damon kennen elkaar wel, maar daar houdt het ook ongeveer bij op. Flyn voelt niet meteen de behoefte om beter bevriend te worden met Damon, al kan hij hem wel appreciëren.
    Annelise: Flyn en Annelise zijn al een tijdje bevriend en dat is één van de redenen waarom ze nu nog met elkaar omgaan. Annelise is namelijk fel tegen de lijst en Flyn is voor. Ze verschillen redelijk veel van elkaar in hun opvattingen maar kunnen hun vriendschap dat laten omhelzen. Toch zal Flyn niet opgeven om er voor te zorgen dat Annelise wat losser wordt.
    Jake: Flyn en Jake drinken en roken regelmatig samen.
    Voorstel:Cadi: Flyn heeft al veel gehoord over Cadi en weet niet welke geruchten hij moet geloven en welke niet. Hij heeft nooit geprobeerd om een echte conversatie met haar te starten en dat is hij ook niet meteen van plan.
    Timothy: Flyn en Timothy kunnen op zich best goed met elkaar overweg, toch weet Flyn niet altijd even goed hoe hij zich moet gedragen in het bijzijn van Timothy.
    Rhain: Rhain en Flyn zijn bevriend. Flyn waardeert Rhains energie en opgewektheid, hij wordt altijd vrolijk als hij haar ziet. Rhain wijst hem er bovendien af en toe op dat hij minder lichtgeraakt moet zijn en dat kan Flyn achteraf gezien meestal wel appreciëren.
    Voorstel:Liza: Eerlijk gezegd echt geen idee, dus als jij iets weet, hoor ik het graag
    Voorstel:Elizabeth: Flyn vindt dat Elizabeth iets mysterieus heeft. Hij weet niet goed waarom maar dat trekt wel zijn aandacht.
    Voorstel:Aiden: geen idee eigenlijk
    Voorstel:Poppy: geen idee eigenlijk
    Voorstel:Cristiano: Flyn zou zeker naar hem opkijken maar misschien hebben de twee in het begin toen ze elkaar voor het eerst ontmoet hebben nogal een ongelukkige, genante ontmoeting gehad waardoor Flyn niet meer weet hoe hij tegen hem moet reageren?
    Voorstel:Lucy: Flyn bewondert haar behulpzaamheid,... en probeert vaak in haar buurt rond te hangen, maar hij is voor de kiss-list dus daarom zijn hun gesprekken vaak nogal oppervlakkig
    Voorstel:Remi: geen idee eigenlijk
    Voorstel:Noah: Volgens mij zou Flyn een dubbel gevoel hebben bij Noah. Ergens kijkt hij naar hem op omdat hij zo veel gezag uitstraalt, maar langs de andere kant vindt hij hem soms echt een eikel.
    Jo: Jo en Flyn zijn een keer met elkaar naar bed geweest
    Voorstel:Rozelyn: geen idee eigenlijk
    Voorstel:Melaina: geen idee eigenlijk
    Voorstel:Chardonnay: geen idee eigenlijk
    Voorstel:Rye: Flyn is gefascineerd door Rye. Het feit alleen al dat hij zijn eigen kledingstijl en daar ook voor durft uit te komen, vindt Flyn geweldig.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 14:15 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind