• En lullen maar XD


    The Kisslist:
    1. Sarah Harrison
    2. Liv Adams
    3. Cadi
    4. Char
    5. Rhain
    6. Liza
    7. Jo
    8. Lizzy Stuart
    9. Elizabeth
    10. Alison Cain

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 21:53 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Lunea schreef:
    (...)

    Is kijken, of had je al ideeën?


    Ik zal ook even kijken ^^


    chaos makes the muse

    Douceur schreef:
    (...)

    Ik zal ook even kijken ^^


    Ik denk dat ze misschien wel vrienden kunnen zijn. -Liza zal het misschien niet leuk vinden maar misschien dat Liza het wel van hem kan hebben ofzo- maar dat Sean haar ook af en toe lekker de waarheid vertelt. Waar ze later natuurlijk om kunnen lachen XD

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 21:22 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Lunea schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze misschien wel vrienden kunnen zijn. -Liza zal het misschien niet leuk vinden maar misschien dat Liza het wel van hem kan hebben ofzo- maar dat Sean haar ook af en toe lekker de waarheid vertelt. Waar ze later natuurlijk om kunnen lachen XD


    Dat is prima! (:


    chaos makes the muse

    Lunea schreef:
    (...)

    Waar ergens?


    Hmm, dump d'r maar ergens. Ze gaat wel zo'n meisje worden die echt Queen B wilt zijn though


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Horsemen schreef:
    (...)

    Hmm, dump d'r maar ergens. Ze gaat wel zo'n meisje worden die echt Queen B wilt zijn though


    Okeee


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Oké ik ga morgen pas reageren met relaties voor Flyn want ik heb autopech en zit dus vast in een verlaten dorp en moet nog op m'n kot geraken. Ik heb dus andere dingen aan m'n hoofd snap je.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Oké ik ga morgen pas reageren met relaties voor Flyn want ik heb autopech en zit dus vast in een verlaten dorp en moet nog op m'n kot geraken. Ik heb dus andere dingen aan m'n hoofd snap je.


    Wow goodluck!! Heel begrijpelijk!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Oké, omdat er al veel lijstjes zijn geweest en het wat ingewikkeld is om te zien wie wat heeft ingevuld, heb ik hierbij een indrukken lijstje van Noah + wat ik eventueel nog zoek (: Als ik al een indruk heb geschreven, maar je denkt iets anders, just let me know ^^ Als er niets bij staat, dan komt dat gewoon door mijn gebrek aan inspiratie (':

    Relatielijste/indrukken lijst

    ♕ Annelise Lilly Darnaut: -
    Je had voorgesteld dat ze zijn aardige/rustige dag had gezien, waardoor ze dat nu weer wil bovenhalen bij hem, dus dan ga ik daar op verder. Hij zou het persoonlijk nog wel vervelend vinden, en haar een preutse 'trut' (zijn woorden, niet de mijne) vinden.
    (also, that name is confusing the fudge out of me xd)

    ♕ Cadi Alcina Andromoche Pyralis: +/-
    Ze hebben een beetje een haat-liefde relatie, waarbij de haat vooral karakterieel ligt en de liefde lichamelijk.
    ♕ Jake Cooper: -
    Je had aangegeven dat Jake Noah nogal een lul zou vinden? (oh, en het is me opgevallen dat Jake zowel Brits als Engels is, maar Engeland ligt in Groot-Brittannië, dus dat klinkt nogal raar xd)
    ♕ Elizabeth Watson: ?
    ?
    ♕ Liza Macy Kingston: +
    Waarschijnlijk een positieve relatie?
    ♕ Rhiannon Winter Solece: + of -
    Je hebt aangegeven dat ze hem waarschijnlijk een lul vindt, en dat is prima voor mij, maar ik had ook nog iets anders opgeschreven, dus je kan kiezen (:
    Ze zijn beiden happy lil puppies, dus eigenlijk zie ik haar nog wel als een echte vriendin voor hem, zonder seksuele interesse?

    ♕ Jo Wilson: +
    Een positieve relatie?
    ♕ Remi Nevada Niven: ?
    In bespreking
    ♕ Lucy Julia Williams: ?
    ?
    ♕ Poppy Dalia Rhymes: ?
    Hij zou haar onzekerheid wel in zijn voordeel gebruiken.
    ♕ Chardonnay Louise St. Claire: ?
    ?
    ♕ Melaina Middlemans: ?
    ?
    ♕ Charlie Zahra Whelan: ?
    ?
    ♕Rozelyn Johnson: ?
    ?

    ♕ Damon Tyler Johnson: + (of -)
    Ze zijn waarschijnlijk vrienden, al zal dat eerder door de gedeelde populariteit komen, dan door hun karakter, omdat hun dominantie nog wel kan botsen.
    ♕ Timothy Louis Queen: -
    Waarschijnlijk negatief?
    ♕ Flyn: ?
    ?
    ♕ Christiano Elijah Santiago: ?
    ?
    ♕ Aidan Sean Adams: -
    Noah zou hem best wel als slachtoffer kunnen nemen van zijn kleineringen.


    Eventuele relaties:
    ♕ Een halfbroer/-zus uit een affaire van zijn vader waarvan hij het bestaan niet kende, tot een recente gebeurtenis.
    ♕ Een beste vriend
    ♕ Een beste vriendin = het enige meisje waarmee hij geen seks wil, ondanks dat ze misschien wel aantrekkelijk is. (Remi?)
    ♕ Een jongen die hem als een puppy achterna loopt en waaraan Noah zich soms ergert, maar uiteindelijk wel veel aan heeft, en die hij eigenlijk beter zou moeten behandelen.
    ♕ Iemand wiens hart hij gebroken heeft en dit had een grotere invloed op die persoon dan Noah verwacht had, waardoor hij zich zelfs schuldig zou voelen, moest hij dit weten.
    ♕ Iemand die hij regelmatig pest/kleineert/treitert (en zich hier niet gemakkelijk tegen kan verdedigen, anders zou Noah het niet blijven doen want dan is de 'fun' eraf.)
    ♕ Iemand die een crush op hem heeft zonder dat hij het weet.
    ♕ Iemand die een crush op hem heeft en waarvan hij daar zo gebruik van maakt.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 0:22 ]


    Mhm?

    Damon       Tyler       Johnson



    Als het goed is heb ik alles opgeschreven wat ik besproken heb. Vergeef me als ik iets vergeten ben.
    Poppy Dalia Rhymes
    Because of you I laught a little harder, cry a little less, and smile a lot more. BFF
    Rhainnon Winter Solence
    Are you playing hard to get? Damon ziet Rhainnon wel zitten, maar zijn versier trucs lijken geen indrukt op haar te maken.
    Timothy Luois Queen
    Come at me, Bro! Timothy en Damon zijn goede vrienden van elkaar, maar de twee houden er wel om elkaar uit te dagen.
    Jo Wilson
    Netflix and chill, babe? Damon en Jo zijn goed bevriend met elkaar en delen af en toe het bed met elkaar wanneer ze zich vervelen.
    Annelise Illy Darnaut
    The best mirror is an old friend. Annelise en Damon zijn al oude vrienden van elkaar, maar de twee zijn uit elkaar gegroeid na de Kisslist.
    Remi Neveda Niven
    I have sex with you a lot in my head! Remi is het meisje waar Damon graag wel verder mee zou willen dan een enkele one night stand.
    Cadi Alcina Andromache Pyralis
    Come her babe, i need to kiss you! Cadi en Damon hebben een open relatie met elkaar
    Liza Macy Kingston
    It wouldn't be a party without you! Damon en Liza zijn drinkbuddy's van elkaar

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 9:58 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    @Choctaw; de relatie klibken prima zo, yaay :3

    @Mabel; Ik denk dat zonder de sexual pressure spanning ze idd wel goede vrienden kunnen zijn :3 omdat ze allebei zijn vrolijk character van buiten hebben maar een bitch en een lul zijn van binnen, past ergens wel


    We've lived in the shadows for far too long.

    @Mabel, zowel Jake als Sean zouden denk ik wel kunnen al. Sean kan dan eventueel ook zijn doelwit voor pesterijen kunnen zijn, al komt hij er uiteindelijk wel weer bovenop denk ik (:.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik zal na school overigens ook even een relatie lijstje dumpen van Jake en Sean.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mt (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Iemand relatie ideeën voor Rozelyn? (Ik moet haar nog wel wat aanpassen maar dat wordt pas vanavond, ivm les tot half 6 (huil) )


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    @Mabel, leuk haha.

    Ennn voor Annelise zoek ik eventueel nog iemand
    - Die haar 'pest' omdat ze nog maagd is (man vrouw maakt niet uit)
    - Die haar lust laat voelen (hitsige zoenpartijen die normaliter leiden naar seks) (dit moet wel eigenlijk een man zijn)

    - Nog vrienden die ook een groepje zijn...?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.