• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Frey_ schreef:
    Even lachen dat het topic 'Niet los kunnen laten' boven 'Het is tijd om los te laten' staat, lol me :W


    I'm not alone


    Mhm?

    Ik ben zooooo happy, yesshhh *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    MabeI schreef:
    (...)

    I'm not alone


    Het zijn allebei hele serieuze en zielige topics, ik ben een slecht mens dat ik hier om lach


    Gilderoy schreef:
    Ik ben zooooo happy, yesshhh *O*


    *put's on fat British accent*
    Oi mate, what's up?

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 22:36 ]

    Frey_ schreef:
    (...)

    Het zijn allebei hele serieuze en zielige topics, ik ben een slecht mens dat ik hier om lach


    I AM NOT ALONE.


    Mhm?

    Leora schreef:
    (...)

    hahaha @ Dougal omg :'D

    Well ik zou het doen, problem is... Ik ben 100% Hollander dus ik zal de taal of dialect (wat is Vlaams eigenlijk?) niet ten goede doen, ondanks mijn ketnet-jeugd :'D


    Oei, da's problematisch. :'D
    Vlaams is wat ze in Vlaanderen spreken haha, maar het is officieel geen taal. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Every day I look in the mirror.
    She feels like a disease
    That's slowly killing me
    Behind the shadows
    And it just keeps going on and on
    But then, I realise,
    She is me
    But I'm not her.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 22:42 ]


    This ain't no place for no better man.

    Kunnen die beperkte treinen even stopen met toet geluiden maken rond dit tijdstip geweldig dankjewel


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ben er de hele middag en avond mee bezig geweest. Mijn blog aanpassen, een nieuwe ontwerp en alles én brainstormen over wat ik nou eigenlijk wil doen op mijn blog. Tot april al artikelen vooruitgedacht. (Moet ze nog wel schrijven. haha. ) En ik heb eindelijk mijn Facebook pagina aangemaakt. Productief dagje, al zeg ik het zelf^^
    Nu binnenkort alleen nog even een eigen e-mail adres en op pinterest een account aanmaken. Heb er nu echt zin in!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    I am so pathetic, I'm laughing at myself.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hahahaha, lol, ik krijg van mijn ex advies over hoe mijn crush te laten weten dat ik hem leuk vind.


    Stenenlikker

    They probably hate me for what I said this afternoon. She doesn't need me becaus she lives four hours away from me and she has got other friends and a proper social life and a boyfriend. Nobody needs me. I feel alone. I feel fucked up. I feel like crying myself to sleep. I feel like not doing anything for uni anymore. I feel like doing nothing and disappearing in a deep pit of despair. Seriously


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ik wil niet meer


    This ain't no place for no better man.

    Derek Morgan maakt alles beter.


    Hanscom schreef:
    Derek Morgan maakt alles beter.



    // januari is echt een depressieve maand
    fuck it

    lol ik moet die paper nog schrijven over de vergelijking tussen het literaire werk Georgica IV en een schilderij
    snap niet wat voor nut dat heeft voor het vak latijn buiten dan dat het een hele hoop werk is
    en rip ik kan echt niets van kunst en geweldig dat hij ook esthetica geeft en dus extra streng gaat zijn of zo love it love my life


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    altijd als ik op baby's pas denk ik: 'hooo boy ik hoop echt dat ik nooit zwanger raak' maar tegelijkertijd zijn ze zo lief als ze lachen en gekke geluidjes maken. ik hoop dat ik gewoon voor de rest van mijn leven een oppasbaby heb ergens