• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    This is the first time I've cried in over a year I think.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Great. Nu moet ik dus aan mn ouders vertellen dat ik niet meer wil leven. Want anders komt dr weer een dikke ruzie en mag ik dan zeker wél mn spullen inpakken en wegwezen. Uugh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het was maar een mening. Niks persoonlijks.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    crazy m00d

    Mijn buik is al een aantal dagen vervelend aan het doen. Ziet er naar uit dat ik weer op een streng 'dieet' mag :c.


    Seasons will change, but I shall remain

    Nou lekker dan. Heb ik eindelijk de 2DS van mijn vader gekregen die ik zo graag wilde. Ik laat hem met trots aan mijn groep zien, zegt zo'n dude ''Ahahaha wat is dat voor goedkoop plastic ding?''. Nu valt hij mij de hele avond gewoon lastig ermee. Ik zei gewoon dat hij stront jaloers is. Het boeit mij ook niet veel wat hij zegt, maar ach man, laat me eens met rust. Nu weet ik wel dat het een ''plastic goedkoop ding'' is

    ik heb nu iets te horen gekregen en nu blijf ik slecht denken..
    mijn ogen die blijven de heletijd vol.
    nee mehri.. hij gaat geen zelfmoord plegen of hij gaat ons niet achterlaten
    keep calm tho.. please.

    Ik zou wel eens een verhaal op Q willen zien met als waarschuwing 'vlaams geschreven' :'D Lol.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 19:32 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    haha please schiet me af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ):

    Leora schreef:
    Ik zou wel eens een verhaal op Q willen zien met als waarschuwing 'vlaams geschreven' :'D Lol.


    Geniaal idee! Begin eraan, zou ik zeggen. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Feliscatus schreef:
    Nou lekker dan. Heb ik eindelijk de 2DS van mijn vader gekregen die ik zo graag wilde. Ik laat hem met trots aan mijn groep zien, zegt zo'n dude ''Ahahaha wat is dat voor goedkoop plastic ding?''. Nu valt hij mij de hele avond gewoon lastig ermee. Ik zei gewoon dat hij stront jaloers is. Het boeit mij ook niet veel wat hij zegt, maar ach man, laat me eens met rust. Nu weet ik wel dat het een ''plastic goedkoop ding'' is


    Ik vind het awesome, tho ^^ Ik haal mijn DS niet veel boven, maar als ik het doe, ben ik wel meteen een paar uren zoet! Welke spelletjes/games speel je?


    Mhm?

    Leora schreef:
    Ik zou wel eens een verhaal op Q willen zien met als waarschuwing 'vlaams geschreven' :'D Lol.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gibbs schreef:
    Great. Nu moet ik dus aan mn ouders vertellen dat ik niet meer wil leven. Want anders komt dr weer een dikke ruzie en mag ik dan zeker wél mn spullen inpakken en wegwezen. Uugh.


    Dan mag je serieus bij mij komen wonen c:
    I believe you can do this panda, I'm proud of you <3

    Uuuuuuugh, I did it. I've sent my parents thé email in which I complain about everything that's going on in my mind. Kom maar met dat gepreek. I'm not ready, as I'll never will be. But I want it to be over with. Just let me sleep, please. Or give me food. Or let me die. Either one of them. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •