• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    This will haunt me for the rest of my life, right? ugh why was I so fucking stupid to believe those lies.. everybody warned me, but no.. I never listen to the good people..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb niks te doen en toch heb ik nooit tijd, ugh.


    kindness is never a burden.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Buuh ik zie er nu al tegenop haha. Maat dankje dat je me in ieder geval geruststelt om de kies. Dat die niet zo zeer doet. Dat scheelt alweer c:

    OTOFT: uuugh mams heeft de mail gelezen. Buhbuhbuh :c


    Jaa, en de voortand doet ook geen pijn hoor. De verdoving is alleen alsof hij in je neus prikt xd
    En de verhemelte verdoving is wel kut, maar daarna is er niets meer aan de hand (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    back to hating everyone

    Trigedakru schreef:
    (...)

    Jaa, en de voortand doet ook geen pijn hoor. De verdoving is alleen alsof hij in je neus prikt xd
    En de verhemelte verdoving is wel kut, maar daarna is er niets meer aan de hand (:


    Hahah c:
    Mjah. Ik kan me herinneren van vorige tandartsen (bij de vorige praktijk had ik letterlijk iedere keer een andere tandarts. 7 jaar lang) dat t gaatjes vullen ongelooflijk veel pijn deed. Ook met verdoving. Nu heb ik wel meer vertrouwen in de tandarts bij de nieuwe praktijk waar ik sinds nu bij zit. Maar toch ben ik bang dat t weer verschrikkelijk veel pijn gaat doen hahah.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I just feel sick thinking about myself.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oké, de hele dag bijna niks eten en dan een veel te grote pizza naar binnen werken, was dus geen goed idee. En ik moet nog voor die presentatie aan de gang en ik heb echt totaal geen zin, ugh.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Gibbs schreef:
    (...)

    Hahah c:
    Mjah. Ik kan me herinneren van vorige tandartsen (bij de vorige praktijk had ik letterlijk iedere keer een andere tandarts. 7 jaar lang) dat t gaatjes vullen ongelooflijk veel pijn deed. Ook met verdoving. Nu heb ik wel meer vertrouwen in de tandarts bij de nieuwe praktijk waar ik sinds nu bij zit. Maar toch ben ik bang dat t weer verschrikkelijk veel pijn gaat doen hahah.


    Ik heb het ook elke keer weer, die angst, maar dan zit ik daar en dan voel ik helemaal niets c:
    Het enige wat écht pijn deed was het trekken van mijn ontstoken kies. Die andere die getrokken moest worden deed daarentegen helemaal geen pijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoi ja ik haat mijn engels leraar


    take me back to the basics and the simple life

    JAAAAAYY ik heb een 6,9 voor wiskunde HOly crAP
    het ging zo slecht op die toets, en dit is het hoogste cijfer dat ik haast in drie jaar gehaald heb hiervoor
    mijn dag kan niet meer stuk yeeeesshhhhh!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Total eclipse of the heart als beginnummer van Battlefield 4. Wow. Nice.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Er is een woord voor, zalig.


    Mhm?

    When dysphoria hits you like a truck and you're just trying to get that report done hahaha end me


    This ain't no place for no better man.

    Even lachen dat het topic 'Niet los kunnen laten' boven 'Het is tijd om los te laten' staat, lol me :W

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 22:32 ]

    Lol, aanvallend much?


    — Inner peace, it's hard to find. —