• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    "A match made in Heaven, but I'm going to Hell."


    This ain't no place for no better man.

    Wow, morgen zijn we alweer een maand samen. Hoezo gevalletje tijd gaat snel o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn kleine zusjes zijn zo verschrikkelijk racistisch en ik vind dat zo verdomd erg. Maar mijn ouders vinden dat ze niks fout doen dus er wordt niks aan gedaan ook.
    Die van 9 komt thuis en vond de streetdance groep niet leuk omdat er allemaal bruine kindjes in zaten. Excuse me. FUCKING excuse me.
    Kan daar zo boos om worden.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ben ZO jaloers op de mensen die nooit een beugel hoeven/hoefden te dragen, of die al klaar zijn.. Het doet zo pijn, uit het niets! :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Plisetsky schreef:
    Ik ben ZO jaloers op de mensen die nooit een beugel hoeven/hoefden te dragen, of die al klaar zijn.. Het doet zo pijn, uit het niets! :c


    sorry


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Goddamit, monden zijn zo moeilijk om te tekenen :C
    En mn personage lijkt op deze tekening toch wel een stukje ouder dan hij eigenlijk zou moeten zijn, meh.


    Stenenlikker

    Wiarda schreef:
    per uitgeverij waar ik mee praat valt er meer haar van mijn hoofd jfc ik moet wat doen aan mijn stressmanagement


    How many are there?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Werk door Nixon, cot damnit.


    This ain't no place for no better man.

    Plisetsky schreef:
    Ik ben ZO jaloers op de mensen die nooit een beugel hoeven/hoefden te dragen, of die al klaar zijn.. Het doet zo pijn, uit het niets! :c

    Hoe lang moet je nog dan?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Victuuri schreef:
    (...)
    Hoe lang moet je nog dan?

    Geen idee maar ik kan niet wachten tot de dag dat mijn beugel eruit mag er is, want hij mag er van mij nu al uit.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oké, dus aan de ene kant had ik 9/10 op deze opdracht en weet ik dat ik 10/10 verdiende want dat ding waarvoor ik aftrek kreeg had wel degelijk nut

    Aan de andere kant is mijn totaal al 62,5/60 zonder die ene punt extra

    De vraag: hoe streberig wil ik nou echt zijn


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oké, dus aan de ene kant had ik 9/10 op deze opdracht en weet ik dat ik 10/10 verdiende want dat ding waarvoor ik aftrek kreeg had wel degelijk nut

    Aan de andere kant is mijn totaal al 62,5/60 zonder die ene punt extra

    De vraag: hoe streberig wil ik nou echt zijn



    dit gaat niet om streberigheid, maar om gerechtigheid Inge. Kom op voor die rechten!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nou sorry hoor.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    auw auw auw.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yay, ik mag van mijn mama waarschijnlijk weer optreden bij het zomer eindconcert van de muziekschool Uitgeest c:


    Happy Birthday my Potter!