• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pickett schreef:
    (...)
    These ones:



    Way pretty. En bij simpele outfits super cool. Denk dat je moet nagaan of je ze voldoende gaat dragen. Ik draag m'n zwarte docs super veel, maar ik heb ook een paar met bloemetjes maar die blijven vaker staan omdat het niet bij alles past. (:


    The truth is out there.

    Hermit schreef:
    (...)

    Way pretty. En bij simpele outfits super cool. Denk dat je moet nagaan of je ze voldoende gaat dragen. Ik draag m'n zwarte docs super veel, maar ik heb ook een paar met bloemetjes maar die blijven vaker staan omdat het niet bij alles past. (:

    Ik draag sowieso elke dag wel andere schoenen, dus dat komt wel goed, ik heb nu een paar schoenen als "standaard" maar die beginnen langzaam op te raken en dat zijn ook een beetje zulk soort schoenen maar dan in het donker rood.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    These ones:



    OMFG YASH SO PRETTY. Koop zeeeee!


    Happy Birthday my Potter!

    Pickett schreef:
    (...)
    These ones:


    Wow die zijn vet

    Studie be like: Oh ja je moet voor vrijdag even je bachelor eindwerkstuk onderwerp bepalen en invullen op welke van je gevolgde verdiepingspakketvakken dit precies aansluit.
    Me be like: ... Merp?


    Happy Birthday my Potter!

    Serie of schoolwerk??????


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Heerlijk als je je favorieten serie voor geschiedenis kan kijken


    This ain't no place for no better man.

    Er zijn van die dingen waar je alleen op kunt reageren met een mix van afschuw en misselijkheid en meer afschuw

    "True crime" gefangirl op tumblr is een van die dingen

    Dat mensen schattige imagines schrijven over een racist die negen mensen heeft vermoord is een andere

    fuck die shit ew ew ew


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nu moet ik straks in die stormwind naar school fietsen.
    School.
    Ik heb een tussenjaar, naar school moeten fietsen is gewoon niet acceptabel.

    Eeeh ik weet echt even niet meer wat ik wil met mijn opleiding... wil ik dit nog wel? I don't know

    I'm too depressed to go on
    You'll be sorry when I'm gone
    ...
    I couldn't wait till I got home
    To pass the time in my room alone


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Square schreef:
    Er zijn van die dingen waar je alleen op kunt reageren met een mix van afschuw en misselijkheid en meer afschuw

    "True crime" gefangirl op tumblr is een van die dingen

    Dat mensen schattige imagines schrijven over een racist die negen mensen heeft vermoord is een andere

    fuck die shit ew ew ew

    Er was hier toen ook zo'n user op Quizlet die een grote bewondering had voor een seriemoordenaar :')
    Echt triest en ziek gewoon....


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb vandaag succesvol aan een medewerker gevraagd waar ik mijn pastasaus kon vinden
    hoe bedoel je ik kom nooit uit mijn comfortzone


    i put the fun in funeral

    I am hungryyyyyyyy


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik wil weg, want ik heb niets te doe. Maar mijn projectleden houden mij hier D:.


    Seasons will change, but I shall remain