• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gisteren niets vermoedend naar de huisarts en word nu doorverwezen naar het VU...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    Gisteren niets vermoedend naar de huisarts en word nu doorverwezen naar het VU...


    Beterschap! Hopelijk is het niks ernstigs!


    Happy Birthday my Potter!

    ik ben zo ziek dat ik niet eens zin in thee heb
    vgm ga ik dood : (

    Awkward snel gaan zitten op een bank op het station omdat ik anders flauw zou vallen. Oh wat hou ik toch van mijn lichaam.

    ik wil gaan lopen en nooit meer terugkomen


    i put the fun in funeral

    Goldstein schreef:
    (...)

    Beterschap! Hopelijk is het niks ernstigs!


    Thank you! ik hoop het ook niet...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    2 gaatjes. Na 2 jaar niet bij een tandarts te zijn geweest en met een slecht gebit had ik meer verwacht. I'm happy. (: hoewel t wel rotplekken zijn. Mn voortand en bovenkies. Brr. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ben ik de enige die niet kan drinken zonder eerst te controleren of er geen rare dingen in mijn drinken is gevallen? 😂

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 10:52 ]

    Kawasaki schreef:
    ben ik de enige die niet kan drinken zonder eerst te controleren of er geen rare dingen in mijn drinken is gevallen? 😂


    *ziet dat er iets in haar drinken drijft*
    als ik het snel genoeg drink heb ik het toch niet door


    i put the fun in funeral

    Wanneer je je bedenkt tijdens het doorkijken van een toets dat als één van je personages echt zou bestaan, hij die toets gemaakt zou hebben :Y)


    Stenenlikker

    Wat doe je als je ziek bent? Degrassi: Next Class seizoen 3 bingen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Overkill schreef:
    (...)

    *ziet dat er iets in haar drinken drijft*
    als ik het snel genoeg drink heb ik het toch niet door

    omg no daar kan ik dus echt niet tegen hah ;;;;;-;;;;

    Fuck yes ik ga ontslag nemen.


    The truth is out there.

    Wow, dit is best teleurstellend ...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Omg, yes, het is uit tussen mn ex en zn nieuwe vriendin ^^ Is hij eindelijk van die bitch af. Nu voor hem hopen dat hij eens een leuk meisje tegen komt dat hem wel waard is :').


    Stenenlikker