• The Kisslist:

    1. Sarah Harrison
    2. Liv Adams
    3. Cadi
    4. Char
    5. Rhain
    6. Liza
    7. Jo
    8. Lizzy Stuart
    9. Elizabeth
    10. Alison Cain

    Het is maandag, de eerste dag van de week. Maandag, dat wil zeggen bijna dinsdag. Dinsdag, de dag waarbij alle jongens voor de lijst bij elkaar gaan zitten om de lijst te updaten. De meiden grijpen dan ook de laatste kansen aan om hoger op de lijst te klimmen of er überhaupt op te komen. De mensen die tegen de lijst zijn zullen dan ook weer alles op alles zetten om het deze keer weer te stoppen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    CHARDONNAY LOUISE ST. CLARE
    • Global Law Student •

    Not really smut though yet
    "Ik? Ik heb helemaal niets in gedachten," Ik kon het niet laten om het even uit te proesten van het lachen en beet op een stukje met mijn tanden in zijn vel. Ik kijk hem aan als hij me een kus op mijn wang geeft, nog net niet op mijn lippen en rol mijn ogen kort. 'Leef je uit', zijn zijn laatste woorden en ik kantel mijn hoofd even.
          ''Hm, was ik niet diegene die al het werk deed vorige keer?'' plaag ik en ontknoop langzaam één voor één zijn shirt terwijl ik met mijn onderlichaam op zijn schoot schuur. Ik heb dit nodig. Even een tripje weg uit de echte wereld. ''Of niet soms?'' Ik grijns en buig voorover om zijn borst van boven naar onder helemaal te kussen.


    'Love is the biggest scam of them all.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Remi Nevada Niven

    there is peaceful
    there is wild
    i am both at the same time

    'En tussen ons zit het wel goed, I guess...' Antwoordde Cris op een haast onverschillige toon, waarna hij haar gezicht dichterbij de hare bracht. Door de manier waarop hij het zei, kwam het bij Remi niet over alsof het hem veel uitmaakte, wat voor haar bevestigde dat hij er naast Annelise ook nog avontuurtjes op na hield. 'Besides... Jij bent geen willekeurig meisje, sweetheart... Dat weet je toch wel?' Zijn glimlach ging gepaard met een knipoog en een kus op haar voorhoofd.
          'Dat mag ik toch hopen,' lachte ze zacht. Het zou wat zijn als het niks had voorgesteld, al bleef het natuurlijk wel een middelbare school relatie, die niet altijd serieus waren.
          'Nou... Zeg alsjeblieft dat je met me mee gaat voor eten. I'm starving and lonely.'
          Remi rolde met haar ogen. 'Don't use those eyes on me, mister. Maar as you wish. Je wil je hier eten of op school? Okay, nee, dat hoef je niet te antwoorden. We gaan hier wel iets eten want ik ben te lui om ergens anders heen te gaan, al is het met de auto.' Ze zond hem een verontschuldigende glimlach, waarna ze hem bij de arm pakte en begon mee te trekken richting het buffet. 'Ik zou maar niet te hard roepen dat je eenzaam bent, voordat je straks besprongen wordt door een stel meisjes als hyena's op een stuk vlees,' mompelde ze. 'Maar geen zorgen, ik ben hier als je persoonlijke bodyguard en kan je beschermen, mocht het nodig zijn.' Ze klopte met haar hand op zijn hoofd alsof hij een hondje was.




    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cristiano Elijah Santiago
    Law student || 22

    'Don't use those eyes on me, mister. Maar as you wish. Je wil je hier eten of op school? Okay, nee, dat hoef je niet te antwoorden. We gaan hier wel iets eten want ik ben te lui om ergens anders heen te gaan, al is het met de auto.' Ik grinnik zachtjes en bijt kort op mijn lip. Werkt altijd. Even volg ik haar stilletjes naar het buffet en glimlach. 'Ik zou maar niet te hard roepen dat je eenzaam bent, voordat je straks besprongen wordt door een stel meisjes als hyena's op een stuk vlees,' mompelde ze. 'Maar geen zorgen, ik ben hier als je persoonlijke bodyguard en kan je beschermen, mocht het nodig zijn.' vervolgde ze al snel en ze klopte even op mijn hoofd. Eventjes lach ik. 'Now why would that be?' zeg ik en pak behoorlijk wat eten en ook een drankje. 'Is het mijn geweldige innerlijk, mijn fantastische uiterlijk of mijn charmes? Ik ben gewoon onweerstaanbaar, is het niet?' grijns ik. Ik neem plaats en begin met eten, een bijna kinderlijke lach op mijn gezicht. 'Eten is geweldig, eten is love. Zeker als je al een tijdje al niks heb gegeten. Oh wat zeg ik, eten is altijd goed' mompel ik tevreden.


    El Diablo.

    Flyn Lucas Miller

    • Voor de lijst •

    The secrets were slowly killing him


    Het was best aangenaam hier buiten, dat kon ik zeker niet ontkennen. Bovendien was het er nog relatief rustig, geen gillende meiden -al kwam ik die hier nu ook weer niet zo vaak tegen- geen luidruchtige jongens. Gewoon kalm. Ik inhaleerde nog een keer de rook van mijn sigaret toen ik zag dat Damon naar me toe kwam gewandeld. Echt vrienden waren we niet, dus ik was benieuwd wat hij te vertellen had. Misschien was er iets groots gebeurd waar ik nog niets vanaf wist. Eerlijk gezegd hoopte ik het. Voor een goede, sappige roddel mocht ik wel gestoord worden. 'Hey, heb jij soms een vuurtje?' vroeg Damon me. 'Soms wel ja', lachte ik maar meteen daarna gaf ik hem mijn aansteker omdat ik besefte dat mijn "grapje" eigenlijk niet zo grappig was. 'Al een idee voor de lijst, btw?
    Ik dacht even na. Die lijst kon me gestolen worden maar toch waren er wel een aantal voordelen aan verbonden. Ik zuchtte even. "Niet direct, al schat ik dat er een aantal mensen sowieso niet weg te kloppen zijn uit die lijst". Ik lachte even kort. Er waren een aantal meiden die er alles voor over zouden hebben om een hoge plek op die lijst te bemachtigen, ik was er zeker van dat ook vanavond er nog een aantal mensen gingen toeslaan.
    Mijn gsm trilde, dus zo snel ik kon, keek ik even wie me een bericht had gestuurd. Het was Elizabeth.
    Ik vind vanavond goed, waar spreken we af?

    Ik draaide het scherm van mijn gsm wat naar Damon toe "Misschien Elizabeth?". Ik typte snel even terug dat we wel naar een café konden gaan als ze daar zin in had en ze maar iets moest laten weten. "Heb jij trouwens al een idee?", vroeg ik oprecht geïnteresseerd. Ik vond het altijd wel leuk om te horen wie er het bed had gedeeld met wie. Niet omdat ik mij wilde voorstellen wat er allemaal gebeurd was die nacht, echt serieus liever niet. Maar ik vond het interessant om te kijken hoe die twee personen nadien reageerden tegenover elkaar. Of ze elkaar negeerden, deden alsof er niets gebeurd was of juist niet van elkaar weg te slaan waren.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2017 - 19:00 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Damon Tyler Johnson


    Trust me, you look perfect.



    'Soms wel ja', lachte Flyn, waarna hij Damon zijn aansteker gaf. 'Thanks,' mompelde Damon met zijn peuk al in zijn mond. Damon had kort even zijn wenkbrauw opgetrokken bij het lachen van Flyn, want hij begreep nou niet wat er grappig was, maar hij liet het er maar bij. Damon reek zijn hand met de aansteker weer terug uit naar Flyn en nam een diepw hijs van zijn sigaret. Op Damons vraag of Flyn al een idee had voor de lijst, zuchtte Flyn. "Niet direct, al schat ik dat er een aantal mensen sowieso niet weg te kloppen zijn uit die lijst". Door deze opmerking moesten beide jongens even lachen. Het gesprek viel heel even stil, doordat Flyn een bericht binnenkreeg. Terwijl Damon nog een trek van zijn sigaret nam draaide Flyn zijn mobielscherm iets naar Damon toe. "Misschien Elizabeth?". Damon knikte instemmend en zijn mondhoeken krulde omhoog. 'Eliz is wel een geschikte kandidaat ja.' De jongedame zag er zeker niet verkeerd uit. "Heb jij trouwens al een idee?" Direct na deze vraag wist Damon zijn eerste keuze al. 'Natuurlijk komt Cadi op de lijst te staan als je het mij vraagt en als Rhain wat meer open voor me is zou ik haar ook zeker hoog zetten. Ze lijkt zo hard to get to spelen.' Even twijfelde Damon, maar toch besloot hij het om te zeggen. 'Om eerlijk te zijn is het best wel klote dat Remi niet voor die lijst is man....'


    Do I look like Mother Teresa?

    Remi Nevada Niven

    there is peaceful
    there is wild
    i am both at the same time

    'Now why would that be? Is het mijn geweldige innerlijk, mijn fantastische uiterlijk of mijn charmes? Ik ben gewoon onweerstaanbaar, is het niet?'
          Remi grinnikte zacht terwijl ze keek naar de hoeveelheid eten die Cris op zijn bord scheepte. Jongens. Al mocht ze zelf eigenlijk niks zeggen, gezien ze zelf ook een stapel eten op had geschept. She loved her food. The more, the better. Er waren weinig dingen die ze niet lustte
          'Is het mijn geweldige innerlijk, mijn fantastische uiterlijk of mijn charmes? Ik ben gewoon onweerstaanbaar, is het niet?' Remi rolde met haar ogen terwijl Cris verder praatte. 'Eten is geweldig, eten is love. Zeker als je al een tijdje al niks heb gegeten. Oh wat zeg ik, eten is altijd goed.'
          'Same,' mompelde ze, terwijl ze wat frietjes in haar mond stopte. 'En ik mag hopen voor je dat ze seks met je hebben omdat ze je "onweerstaanbaar" vinden, en niet enkel om hoger op de lijst te komen.' Ze wierp hem een plagerige blik toe. 'Dan zou je veel pech hebben wanneer de lijst ophoudt met bestaan. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat je veel actie krijgt van Annelise.' Remi had er wel respect voor dat Annelise nog niet met iemand naar bed was geweest. Geen seks tot het huwelijk zou ze zelf absoluut niet kunnen volhouden. Ze trok haar wenkbrauwen iets op. 'Of wil je beweren dat je volledig monogaam bent?'



    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 6:33 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cristiano Elijah Santiago
    Law student || 22

    'Same,' mompelde ze en ik glimlach even, waarna ik nog wat meer eet. 'En ik mag hopen voor je dat ze seks met je hebben omdat ze je "onweerstaanbaar" vinden, en niet enkel om hoger op de lijst te komen.' zei ze met een plagerige blik en ik pruil even. 'Dan zou je veel pech hebben wanneer de lijst ophoudt met bestaan. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat je veel actie krijgt van Annelise. Of wil je beweren dat je volledig monogaam bent?' zei ze en ik haal kort en licht mijn schouders op. Daar had ze wel een punt. Als ik dat wel had gekregen hoefde ik ook niet naar andere dames te kijken. Als iemand met een hoog libido -wat ik vaak te horen krijg- zou het zo nooit werken.
    'Okay first, auch.' zeg ik en schud mijn hoofd met een klein lachje. Even kijk ik uit het raam, voor ik mijn blik weer op haar richt. 'Ten tweede. No I don't. En ik zou monogaam kunnen zijn. Zou kunnen, als ik daadwerkelijk wat actie kreeg van haar.' zeg ik, het laatste meer mompelend. Ik haal wederom mijn schouders op en grijns dan, waarna ik een kleine slok neem van mijn drinken. 'Anyway.. Het is niet iets wat zij hoeft te weten.. Zij is blij, ik ben blij. Niks aan de hand.' zeg ik en neem stilletjes nog wat slokken. Eventjes laat ik mijn blik over haar gaan en ik grijns lichtjes. 'Soms mis ik je echt, weet je dat?'


    El Diablo.

    Remi Nevada Niven

    there is peaceful
    there is wild
    i am both at the same time

    'Okay first, auch.' Remi haalde haar schouders op. Het was de waarheid, dat ging ze niet onder stoelen of banken steken. 'Ten tweede. No I don't. En ik zou monogaam kunnen zijn. Zou kunnen, als ik daadwerkelijk wat actie kreeg van haar. Anyway.. Het is niet iets wat zij hoeft te weten.. Zij is blij, ik ben blij. Niks aan de hand.' Dat hij deed alsof het niks was, was misschien nog wel het ergste. Het was echter niet alsof zij iets tegen Annelise zou zeggen. Als ze daadwerkelijk dacht dat Cris monogaam was, dan was ze wel erg naïef. Het zou toch wel op moeten vallen als hij elke dinsdagochtend bezet is.
          'Niks aan de hand tot ze er achter komt, bedoel je. Het is kinda een dick-move, Cris. Wacht, scratch that. Het is niet kinda een dickmove, het is gewoon een dickmove. Vreemdgaan is not done, ook niet als het gewoon betekenisloze seks is. Je zou het haar moeten vertellen. Vroeg of laat komt ze er toch wel achter, en beter dat jij het verteld dan dat ze het van iemand hoort. Niet mij, by the way.' Ze betwijfelde haast of hij wel monogaam zou zijn, als Annelise wel met hem naar bed ging. Ze kon het mis hebben, maar het meisje leek haar niet een wild beest in bed. Hoewel, soms zijn het juist de rustige typetjes...
          'Soms mis ik je echt, weet je dat?'
          Remi rolde met haar ogen en gooide een stel frietjes tegen Cris' hoofd. 'Oh, houd je mond. Als je denkt dat ik daardoor met je tussen de lakens ga rollebollen, no way. In tegenstelling tot sommige andere meiden hier, ga ik niet naar bed met iemand die een vriendin of vriendje heeft. Of überhaupt iemand die met zoveel meisjes geslapen heeft dat het niet op vingers en tenen samen te tellen is. No offence.' Ze gaf hem een veel betekende blik. 'Bovendien weet ik niet waar jij Cris Junior allemaal ingestoken hebt, so thanks but no thanks.'




    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cristiano Elijah Santiago
    Law student || 22

    'Niks aan de hand tot ze er achter komt, bedoel je. Het is kinda een dick-move, Cris. Wacht, scratch that. Het is niet kinda een dickmove, het is gewoon een dickmove. Vreemdgaan is not done, ook niet als het gewoon betekenisloze seks is. Je zou het haar moeten vertellen. Vroeg of laat komt ze er toch wel achter, en beter dat jij het verteld dan dat ze het van iemand hoort. Niet mij, by the way.' Zei ze en ik zucht even. Ze had een punt, dat wist ik wel heel goed. Ik voelde dan ook zeker wat voor het meisje, maar op deze manier ging dat niet werken. Maargoed. Wat zij niet weet, is niet belangrijk.
    'Soms mis ik je echt, weet je dat? Zei ik, waarna zij wat frietjes tegen mijn hoofd gooide. Ik lach zachtjes. 'Oh, houd je mond. Als je denkt dat ik daardoor met je tussen de lakens ga rollebollen, no way. In tegenstelling tot sommige andere meiden hier, ga ik niet naar bed met iemand die een vriendin of vriendje heeft. Of überhaupt iemand die met zoveel meisjes geslapen heeft dat het niet op vingers en tenen samen te tellen is. No offence. Bovendien weet ik niet waar jij Cris Junior allemaal ingestoken hebt, so thanks but no thanks.' Ik kijk haar even aan en rol kort met mijn ogen. "Wat, ik kan je dus niet missen? Het waren goede tijden wat we hadden love, dat mis je al snel. Ik weet dat je niet zo makkelijk bent, maar ik heb toch ja gezegd tegen vanavond no?' Zei ik en haal lichtjes mijn schouders op. "Goed beeld heb je van me" Zeg ik met een klein glimlachje.


    El Diablo.

    Jake Cooper

    Student in commercial management

    Ik viste mijn pakje sigaretten uit mijn jaszak en stak het pakje uit naar Jo, ondertussen probeerde ik mijn gepakte sigaret aan te krijgen met slechts een hand. Het ging moeilijk maar het lukte, grijnzend van de prestatie stak ik het ding in mijn mond en inhaleerde diep. Onschuldig keek ik Jo aan.
    "Eens een slechte gewoonte altijd een slechte gewoonte, daarnaast moet je ergens dood aan gaan niet."
    "Over die lijst gesproken dat is morgen al, wat gaat de tijd toch snel. Ik moet morgen ook nog werken van 9 uur tot 2 uur 's avonds." Het was een wonder dat ik was aangenomen, ik werkte in de kroeg. Ik kon het me nog goed herinneren ik stond met wat andere te wachten op ons drankje wat me net iets te lang duurde dus was ik zelf maar achter de bar gaan staan en drankjes gaan maken, tot de baas plots achter me stond, in plaats van dat hij me eruit gooide bood hij me een baan aan, eentje die ik met beide armen aangreep. Het studiegeld van mijn ouders was niet in mijn studie gegaan maar in een nieuwe auto, iets waar ze niet heel erg blij mee waren geweest... Ik moest verplicht mijn studiegeld terug betalen, een van de redenen dat ik drie baantjes heb.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Lucy Julia Williams
    19 jaar//Dierengeneeskunde




    Ik voel mijn telefoon trillen en pak hem uit mijn zak, het is een berichtje van Chantal.

    Hey Lucy,
    Tuurlijk kan je naar me toe komen.
    Ik ben ook met Melaina. Ik hoop niet dat je dat er vind? Anyway, wij wilden even wat drinken halen, maar ik zeg wel even tegen Melaina dat we even op jou wachten. We staan bij het kluisje van Melaina ik hoop dat je weet waar dat is.

    Tot zo,
    Chantal


    Ik typ meteen een berichtje terug.

    Hey,
    nee hoor, dat is juist gezellig, ik weet waar dat is.

    Zie je zo!
    Lucy


    Ik stop mijn telefoon weer in mijn zak en loop naar het kluisje van Melaina. Haar kluisje is best ver van de mijne af, maar gelukkig weet ik waar het is. Ik kom al snel aan bij haar kluisje, waar ik Chantal en Melaina zie staan. 'Hey,' zeg ik met een glimlach op mijn gezicht

    J O      W I L S O N

    "Kiss Me Darling..."


    Ik wijs de sigaar af, nee, ik hoef niet. Heb er nu niet zoveel zin in, in de ochtend. Ben niet echt een kettingroker.
    "Eens een slechte gewoonte altijd een slechte gewoonte, daarnaast moet je ergens dood aan gaan niet." ik begin te lachen, "Ja, hele mooie smoes" grijns ik.ik
    "Over die lijst gesproken dat is morgen al, wat gaat de tijd toch snel. Ik moet morgen ook nog werken van 9 uur tot 2 uur 's avonds." Ik kijk hem aan, "Nee echt?" zeg ik en zet een sip gezichtje op, "Waarom weer tot zo laat? Dan ben je weer de hele avond weg.." Niet de eerste keer dat het gebeurd hoor, als hij werkt is het in de avond. Wat ik zelf helemaal niet leuk vind. Nog minder tijd met hem.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2017 - 10:30 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Annelise Lilly Darnaut

    19 jaar | student Engelse taal

    Rozelyn begon enthousiast te vertellen: "Ik heb echt zo'n druk weekend gehad. Zaterdag ochtend/middag had ik danswedstrijd, dus eigenlijk de hele dag weggeweest. 's Avonds had ik een house warming van een nicht en zondag kerk ofcourse en daarna huiswerk".
          Ik glimlachte om haar nauwkeurige verslag en hield mijn antwoord even in toen de bestelling op ons tafeltje werd gezet. Ik keek glunderend van het taartje op naar Rozelyn.
          "Oeh, lekker druk, ja! Hoe ging het dansen?" Ik nipte van mijn warme koffie met chocolademelk en genoot van de zoete smaak.
          Ik kreeg een sms'je binnen, verontschuldigde me naar Rozelyn en keek snel wie wat had gestuurd. Het was Chris. Ik slikte teleurgesteld, mijn schouders zakten automatisch omlaag en ik zuchtte. Ik was zo toegeweest aan zijn aanwezigheid en vooral een pauze van thuis, ik was nog te van slag om iets terug te sturen, dus ik stopte de telefoon gauw in mijn tas.
          "Sorry, nogmaals." Ik slikte, probeerde het nare gevoel van mij af te schudden, om gezellig te doen met Rozelyn.
          "Mijn weekend was wel oké, ik heb nog afgesproken met twee studiegenoten, dat was erg gezellig." Ik glimlachte en nam een eerste hapje van het taartje.


    "For the kingdom, the power, and the glory are yours
    now and for ever. Amen."

    [ bericht aangepast op 4 feb 2017 - 13:31 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Rozelyn Fay Johnson



    Ik glimlachte toen ik Annelise haar glunderende blik zag toen ze naar het taartje keek wat voor ons werd neergezet, dit was wel iets wat we echt deelden, onze voorliefde voor zoetigheid.
          "Oeh, lekker druk, ja! Hoe ging het dansen?" Vroeg ze me terwijl ik mijn kopje koffie pakte. Ik grijnsde breed terug naar haar "Het dansen ging heel goed, we zijn tweede geworden". Ik dacht even terug aan de wedstrijd en begon te stralen bij de gedachte hoe goed het was gegaan. Voorzichtig nam ik een klein slokje van mijn koffie zodat ik me niet zou verbranden..
          Toen Annelise zich verontschuldigde en haar mobiel pakte, pakte ik die van mij ook even om Noah een appje te sturen
    Hee, waar en hoe laat spreken we af voor de bijles? X

          Nadat ik het berichtje verstuurde legde ik mijn mobiel op de tafel neer en keek ik terug naar Annelise, die inmiddels niet meer zo vrolijk keek. Toen ze zuchtte keek ik haar wat onderzoekend aan, twijfelend of ik aan haar moest vragen wat er aan de hand was.
          "Sorry, nogmaals." zei ze tegen me. Ik glimlachte naar haar en schudde mijn hoofd "Geeft niks joh, daarvoor hoef je je toch helemaal niet te verontschuldigen".
          "Mijn weekend was wel oké, ik heb nog afgesproken met twee studiegenoten, dat was erg gezellig." antwoordde ze op mijn vraag hoe haar weekend was geweest. "' Ohh dat is wel leuk, hebben jullie gestudeerd, of gewoon leuke dingen gedaan?" glimlachte ik naar haar". Terwijl ik nog een slokje nam van mijn koffie nam ik haar in me op, nog altijd twijfelend of ik haar moest vragen wat er was. Aan de ene kant ging ik er wel vanuit dat ze zelf zou beginnen als ze erover wou praten, maar aan de andere kant vind ik het zelf ook wel eens fijn als iemand me vraagt. "Gaat het wel met je? Je kijkt wat bedrukt.." Nadat ik dit had gevraagd nam ik ook een hapje van het taartje.





    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Flyn Lucas Miller

    • Voor de lijst •

    The secrets were slowly killing him


    Het viel me nu pas op dat Damon eigenlijk best oké was nu ik een kort praatje met hem maakte. Niet dat ik ooit gedacht heb dat hij niet oké was maar ik stond altijd eerder onverschillig tegenover hem. Het kon me niet zo veel schelen, of hij me nu mocht of niet. Bovendien waren er wel een aantal gelijkenissen tussen ons. Hij rookte net zoals ik en we hadden ongeveer dezelfde ideeën wat betreft de lijst. Misschien moest ik toch eens overwegen wat vaker met hem op te trekken. Ik schudde even m'n hoofd omdat ik besefte dat ik niet meer echt aan het opletten was, waardoor er even een stilte viel in ons gesprek.
    'Natuurlijk komt Cadi op de lijst te staan als je het mij vraagt en als Rhain wat meer open voor me is zou ik haar ook zeker hoog zetten. Ze lijkt zo hard to get to spelen.' zei Damon. En ik kon hem geen ongelijk geven. 'Rhain heeft inderdaad veel potentieel om hoger op de lijst te komen, alleen moet ze dat nog wel bewijzen natuurlijk'., zei ik want dat waren nu eenmaal de regels van de lijst. Al was ik er van overtuigd dat het Rhain niet zo veel tijd zou kosten om daad bij haar woorden te zetten. Ik was benieuwd.
    'Om eerlijk te zijn is het best wel klote dat Remi niet voor die lijst is man....', zei Damon en ergens bespeurde ik toch een tikkeltje onzekerheid of ergernis. Ik wist niet goed wat ik moest reageren aangezien ik niet eens zeker wist of Damon überhaupt wel een antwoord van me verwachtte. Misschien was het gewoon een mededeling, iets waar hij mee zat en dat uit zijn brein moest kunnen glijden door het gewoon even hardop te zeggen. Ik vreesde er een beetje voor dat hij mijn "commentaar" niet zou appreciëren maar toch waagde ik een poging.
    'Remi is inderdaad niet mis', vertelde ik hem zo neutraal mogelijk maar meteen voelde ik me soort van schuldig omdat ik niet geïnteresseerd leek in wat hij me net verteld had. 'Ik bedoel ze is een mooie verschijning en is ook wel vriendelijk en zo', relativeerde ik mijn vorige uitspraak. 'Maar hé het is niet omdat ze tegen de lijst is dat ze onbereikbaar is toch?', probeerde ik Damon wat moed in te praten en ik hoopte maar dat dit de reactie was waar hij op had gehoopt en dat ik niet overkwam als één of andere priester of net omgekeerd één of andere macho die echt aan niets anders kon denken dan meiden en seks aangezien dat laatste totaal geen goede beschrijving was van hoe ik was.
    'Volgens mij moeten we nog eens een feestje organiseren met het grootste deel van mensen van deze school, klinkt leuk toch? Gewoon nog eens lekker uit de bol gaan en dan komt dat allemaal vanzelf', zei ik vol zelfvertrouwen. Al wist ik dat alcohol en wat goede muziek zeker niet alles voor elkaar kregen.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind