• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Is Adsel gewoon zo heel super leuk? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Zijn mopshonden gewoon zo perfect en rozijnachtig? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 16:38 ]


    Heaven is a place that we all have

    OHMYGOD DEZE COVER IS NIET AFGELOPEN IN EEN RAMP AAAAAAAAAAH


    Heaven is a place that we all have

    Lol ik zeg wel niks meer.


    — Inner peace, it's hard to find. —


    Heaven is a place that we all have

    aisthesis schreef:


    gaaf! Welk programma gebruik je?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik droomde dat ik iets zwaar illegaals had gedaan (diefstal, denk ik???) en in de gevangenis zat en toen uit de gevangenis ontsnapte maar vervolgens in het dorpscentrum hier waar ik woon me moest verstoppen en nachten moest zien door te brengen ergens terwijl ik alleen een zak vol één euro biljetten (??? misschien was mijn illegale ding wel valsmunterij) bij me had

    ???


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Victuuri schreef:
    (...)
    gaaf! Welk programma gebruik je?


    thaaaanks! picmonkey want suuupersimpel en leuk en ez


    Heaven is a place that we all have

    aisthesis schreef:
    (...)

    thaaaanks! picmonkey want suuupersimpel en leuk en ez

    wow echt? Ik ook maar ik kan er niet zoiets moois van maken 🤔


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Victuuri schreef:
    (...)
    wow echt? Ik ook maar ik kan er niet zoiets moois van maken 🤔


    aww thanks. ik doe gewoon nonstop overlays en spelen met contrasten/schaduwen etc.
    nu ga ik even mijn tijd verdoen aan covers maken heh


    Heaven is a place that we all have

    loool en dan vraagt iedereen nog van: waarom wil je niet meer verder? - nou precies om deze redenen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nooit gedacht dat ik zo een fan van sloffen zou zijn :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb je nog zo nadrukkelijk gezegd dat je optijd met die opdrachten moest beginnen. En wat doe je? Je begint er gister pas aanbegonnen terwijl het komende donderdag af moet en je het weekend moet werken. Sorry, maar ik ga je niet helpen. Ik heb meerdere keren gezegd dat het veel werk is en als je daar niet naar luistert, dat is jouw probleem, niet het mijne.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb zin om in de bibliotheek rond te slenteren.


    I don't see a reason to leave my bed ever again. It's all hopeless. Pointless... It'd be better for everyone to be honest.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Over iets meer dan een half uur mijn eerste rijles de weg. Fuck me.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn hart ligt heel erg in de hoek van biologisch, natuurlijk, plantaardig, zuiver en fair-trade. Dat weet ik en ik kan het maar niet uit mijn hoofd zetten dat ik er iets mee wil gaan doen. Ik wil echt op dit moment het liefste alles op de grond laten vallen, een rugzak pakken en - nou ja - mijn hart volgen en kijken waar het mij brengt. Ik wil uit mijn comfort zone worden gehaald en onbevangen dingen leren, dingen ontdekken en dingen meemaken. Het is niet rationeel om het zo te doen, zo abrupt en zo radicaal, maar ik verlang er wel naar. Ik voel me zo dor van binnen, zo verveeld, zo saai, ik moet uit die negatieve sfeer komen, het eet me op en ik begin het steeds meer te merken.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife