• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Is Adsel gewoon zo heel super leuk? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Zijn mopshonden gewoon zo perfect en rozijnachtig? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 16:38 ]


    Heaven is a place that we all have

    Wauw ik plaats ook eens een keer iets op 9gag hoor. :'D
    Het regent upvotes.

    Wauw. This story is messed up as hell. What's wrong with my mind.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik was even vergeten wat voor pain het is om een layout voor een rpg rol te bedenken/maken/uittypen :'D
    Nix, ga aan je layout in plaats van zin hebben in het spelen van Putt-Putt spelletjes


    This ain't no place for no better man.

    ik haat dumpert


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik merk steeds meer dat anderen hechter met elkaar worden, en ik kan gewoon niet meekomen. Zoals altijd. Ik zal nooit echt vrienden krijgen, omdat ik niet sociaal kan zijn en nogal raar en awkward ben. Aan de ene kant treur ik er niet om, maar ik baal er wel gewoon van. Ik baal gewoon van mezelf.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2017 - 15:44 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    lmao my life is zo pointless.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    waaaah tentamens aaahhhh


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wiarda schreef:
    ik haat dumpert


    ik weet niet wat de exacte context hier is maar het klinkt alsof je een date hebt die je niet wilt vanwege een vage belofte die die site per ongeluk waar heeft gemaakt

    dus ik zou graag even als wijs advies willen geven over deze jongen:

    dump et


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom schrik ik mensen af, alle chats hele antwoorden van mij; allemaal blauwe vinkjes en niemand reageert. Ik geef het op. Niemand mag mij toch lol


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Victuuri schreef:
    Waarom schrik ik mensen af, alle chats hele antwoorden van mij; allemaal blauwe vinkjes en niemand reageert. Ik geef het op. Niemand mag mij toch lol


    m'n gsm viel uit aah sorry


    Heaven is a place that we all have

    aisthesis schreef:
    (...)

    m'n gsm viel uit aah sorry

    nu nog heel veel anderen hahahahahahhahahahahaha afgewezen.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik wil een horrorfilm over hoe ze iemand martelen door hun oksels te scheren en er dan meteen deo op te spuiten want o-em-gee.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Victuuri schreef:
    (...)
    nu nog heel veel anderen hahahahahahhahahahahaha afgewezen.


    mn phone zit aan de lader dus straks zal ik je lekker onderspammen


    Heaven is a place that we all have

    aisthesis schreef:
    (...)

    mn phone zit aan de lader dus straks zal ik je lekker onderspammen

    jeej, het is nog steeds kut tho.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt