• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Is Adsel gewoon zo heel super leuk? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Zijn mopshonden gewoon zo perfect en rozijnachtig? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 16:38 ]


    Heaven is a place that we all have

    Trigedakru schreef:
    Over iets meer dan een half uur mijn eerste rijles de weg. Fuck me.


    it's gonna be fiiiine
    je vindt het vast leuk


    i put the fun in funeral

    oké conclusie experiment ik kan allen ongemakkelijk hoge noten spatzuiver zingen en voor de rest kan ik eigenlijk niet zo goed zingen oeps


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Why can I never come here without feeling so goddamn empty and sad...


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hehehehe. Je muziek in de auto kunnen laten afspelen is echt het beste dat er is ✌️


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    aisthesis schreef:


    You used Xavier Dolan hehe. I love him. One of my favorite directors.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    You used Xavier Dolan hehe. I love him. One of my favorite directors.


    Oh, dus dat is z'n naam. Ik moest gewoon iemand hebben die aan het roken was en hij was goodlooking dus yk. :p


    Heaven is a place that we all have

    aisthesis schreef:
    (...)

    Oh, dus dat is z'n naam. Ik moest gewoon iemand hebben die aan het roken was en hij was goodlooking dus yk. :p

    Haha ja, he's hot af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    Haha ja, he's hot af.


    Dorian ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Dorian ^^

    Ghehe yap. Best wel hilarisch dat ik hem al vet lang als faceclaim had en we toen eens op school les over hem kregen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    Ghehe yap. Best wel hilarisch dat ik hem al vet lang als faceclaim had en we toen eens op school les over hem kregen.


    It was meant to be 🙌


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    It was meant to be 🙌

    For sure ghehe.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Triggering as hell, but beautiful in a strange way, but oh so triggering.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2017 - 14:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    this bitch is back
    dyed hair and all
    #wiebenik

    Al een jaar geen Rickman meer. (no_chears)

    denk je dat ik een jongen op het internet goed af kan schrikken door gewoon rechtoe rechtaan te zeggen ik ben dik

    jip gaat het proberen

    edit het boeit hem niet

    verdomme

    edit2 hij heeft zo'n kutpost op dumpert geplaatst van 1000 likes en hij krijgt een date van me maar ugh ik wil geen date met hem waarom zei ik hier ooit ja op

    [ bericht aangepast op 14 jan 2017 - 15:04 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.