• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Is Adsel gewoon zo heel super leuk? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Zijn mopshonden gewoon zo perfect en rozijnachtig? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 16:38 ]


    Heaven is a place that we all have

    Plisetsky schreef:
    No ones gives a fuck about your well-being. they just want you to say: 'I'm fine' so that they can move on to their perfect, happy lives, while you are still in that dark corner, crying because no one wants to listen to the truth — your truth.

    well I give a fuck, en ik probeer je te helpen waar ik kan. Ik vind het jammer dat je het zo ziet, want zo denk ik er niet over. Ik wil je wel altijd helpen, en ik heb vaak gezegd dat je altijd bij mij terecht kan. En mijn leven is niet zo blij en perfect.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Victuuri schreef:
    (...)
    well I give a fuck, en ik probeer je te helpen waar ik kan. Ik vind het jammer dat je het zo ziet, want zo denk ik er niet over. Ik wil je wel altijd helpen, en ik heb vaak gezegd dat je altijd bij mij terecht kan. En mijn leven is niet zo blij en perfect.


    This.


    Square schreef:
    (...)

    ik weet niet wat de exacte context hier is maar het klinkt alsof je een date hebt die je niet wilt vanwege een vage belofte die die site per ongeluk waar heeft gemaakt

    dus ik zou graag even als wijs advies willen geven over deze jongen:

    dump et

    O MIJN GOD INGE HAHAHAHA

    eigenlijk is hij nog best wel leuk ergens, maar wel op zo'n manier waarop ik weet dat het lange termijn niks gaat worden want hij is heel duidelijk niet mijn type maar het lijkt me wel zo iemand om dan één toffe date mee te hebben en dan allebei iets te hebben van nou wat leuk dit wordt niks maar houdoe ga je goed

    [ bericht aangepast op 14 jan 2017 - 17:28 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    O MIJN GOD INGE HAHAHAHA

    eigenlijk is hij nog best wel leuk ergens, maar wel op zo'n manier waarop ik weet dat het lange termijn niks gaat worden want hij is heel duidelijk niet mijn type maar het lijkt me wel zo iemand om dan één toffe date mee te hebben en dan allebei iets te hebben van nou wat leuk dit wordt niks maar houdoe ga je goed


    hij doet het wel beter als de rest


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    hij doet het wel beter als de rest

    ik vind dit zo ongemakkelijk sarah hou op met mijn liefdesleven lezen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I am so lonely.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Uuuuuuugh.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik heb me nog nooit zo mottig gevoeld


    Heaven is a place that we all have

    Vanaf nu tot morgen niet met mijn vriend praten. Dit word moeilijk.
    Maar hey, ik ben er duidelijk over geweest wanneer hij drinkt; Ik ga dan niet met hem praten. Dus ja.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    hoi

    ff serieus door mijn kapotte ps4 kan ik gewoon niet gamen meer
    ik ben gewoon noob in uncharted geworden ;s

    Hahahah. Cute wanneer aangeschoten. Check. 😍

    [ bericht aangepast op 14 jan 2017 - 18:56 ]


    The truth is out there.

    Asker schreef:
    ff serieus door mijn kapotte ps4 kan ik gewoon niet gamen meer
    ik ben gewoon noob in uncharted geworden ;s


    Hij is kapot serieus? How??


    The truth is out there.

    Hermit schreef:
    (...)

    Hij is kapot serieus? How??

    yeah
    hij maakte geluid als een vliegtuig.
    mijn vader heeft m uitelkaar gehaald om de stof eruit te laten zuigen

    nu verbindt de controller amper met de playstation en doet het rare dingen wanneer je speelt
    geen verbinding/niet reageren op toetsen/camera flipt
    ik kan niet verder dan 1m van de playstation super irritant

    Deze gif doet fysiek pijn


    This ain't no place for no better man.