• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Is Adsel gewoon zo heel super leuk? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Zijn mopshonden gewoon zo perfect en rozijnachtig? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 16:38 ]


    Heaven is a place that we all have

    Hanscom schreef:
    (...)

    Het is effectiever om te leren met kleine pauzes dan aan één stuk door te werken.

    Maar dan raak ik super afgeleid en kan ik net zo goed weer vanaf het begin beginnen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vraag me af wat er met mijn vriend is. Hij is zo... down of zo. Hopelijk kom het niet door het feit dat ik gister niet met hem wilde praten.
    Het irriteert me ook een beetje dathij niet antwoord op mijn vraag waarom hij zo gedemotiveerd is. Meh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Plisetsky schreef:
    (...)
    Maar dan raak ik super afgeleid en kan ik net zo goed weer vanaf het begin beginnen.


    Nou ja, je zit nu ook op Q. toch? (':
    Maar OK — just trying to help. Als je je eigen manier fijner vindt, moet je dat doen.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 17:40 ]


    Plisetsky schreef:
    (...)
    Maar dan raak ik super afgeleid en kan ik net zo goed weer vanaf het begin beginnen.

    zo herkenbaar, zet anders een timer : )


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Egh. I'll shut up forever. can't seem to say anything right these days.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dan praat je toch niet met me. Pff.
    Ik ben geïnteresseerd in wat er aan de hand is, maar je reageert gewoon niet. Best.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik ken geen plek waar zoveel mensen depressief zijn als quizlet. heb toch het gevoel alsof het vroeger minder extreem was.
    well at least we've got together lol


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    ik ken geen plek waar zoveel mensen depressief zijn als quizlet. heb toch het gevoel alsof het vroeger minder extreem was.
    well at least we've got together lol

    Schrijvers zijn gevoelige types right? (krul)
    jk, no idea


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    he's cute..........

    I'm so pathetic, lol


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    het ligt gewoon aan mij ja


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het is niet leuk als mensen de hele dag door wel wat hebben op te merken aan mij. Dus oké, wie stemt voor dat ik verdwijn of zo?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Levensstruggles: Koffie of thee


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil zo graag Spy Fox weer eens spelen, maar ik heb geen pc fdnsjkfnsdjknfdsjk


    Caution first, always.

    fml


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Heaven is a place that we all have