• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Is Adsel gewoon zo heel super leuk? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Zijn mopshonden gewoon zo perfect en rozijnachtig? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 16:38 ]


    Heaven is a place that we all have

    Square schreef:
    (...)

    Jaaa klopt, het enige wat ik me herinner van Remember Me is inderdaad dat Edward er geen vampier was, en die andere film heb ik helemaal nooit gezien, maar ik dacht dus altijd dat A Walk to Remember die non-vampierfilm was en nu blijkt dat niet te kloppen. Anderzijds zien beide films eruit als erg blanke romantische hetero drama's waarbij er iemand doodgaat op het einde, puur te oordelen naar de posters, dus zo erg was die verwisseling vast niet


    ze zijn heel erg blank want bij de non-non-klooster-vampierfilm, zit het meisje dat doodgaat ook nog in een kerkkoor en ze krijgt een solo en ze wordt gepest en ze heeft leukemie want hey, dat kan.


    Heaven is a place that we all have

    Weet iemand of het zou mogen als je een topic opent wat een soort van ruiltopic/marktplaats topic is voor tweedehands shit (kleding, boeken etc.) voor Quizzers? Of valt dat te erg onder verkopen van dingen wat dus niet mag.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    @Pickett, alsjeblieft, daar moet het geloof ik in staan.


    Heaven is a place that we all have

    aisthesis schreef:
    @Pickett, alsjeblieft, daar moet het geloof ik in staan.

    Ja die heb ik gelezen inderdaad, maar wat is "beperkte mate". Nja, ik kijk wel even of ik een berichtje stuur naar een mod.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    Ja die heb ik gelezen inderdaad, maar wat is "beperkte mate". Nja, ik kijk wel even of ik een berichtje stuur naar een mod.


    We willen geen fulltime webshops op de site waar grote winsten uit worden gehaald. Wat kan wel? Je mag bijvoorbeeld oude fanspulletjes weggeven waar je niets meer mee doet. Je mag ook wat dingetjes verkopen die je zelf hebt gemaakt en waar je best wel trots op bent. Met "zelf" bedoelen we dus "met de hand". Het is niet de bedoeling dat je een ontwerp maakt en dat je er vervolgens honderd in een fabriek laat produceren en deze oplage hier komt verkopen.


    Heaven is a place that we all have

    aisthesis schreef:
    (...)

    Yap, maar dat gaat echt om als een iemand het doet. Ik bedoel meer een topic waarbij iedereen gewoon dingen mag ruilen en verkopen en zo. Tweedehands spullen dan.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    Yap, maar dat gaat echt om als een iemand het doet. Ik bedoel meer een topic waarbij iedereen gewoon dingen mag ruilen en verkopen en zo. Tweedehands spullen dan.


    Oh, zo. Daar moet je een mod voor aanspreken, denk ik ^^


    Heaven is a place that we all have

    ik ben zeker geen adele eeuwuhuuu


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Lol, alleen vrienden spreken mij aan :W

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Als ik nog 1 dag te leven heb, wil ik die doorbrengen met alles wat je ooit op het internet gepost hebt, te lezen. Of met jij zelf, natuurlijk. Hamilton kijken, of Star Trek, of Harry Potter.


    Omg, of gewoon allemaal tegELIJK. (Why do you write like you're where no one has gone before if one only remembers to turn on the light, Harry.) Overigens klinkt dit ontzettend gaaf, op het deel na waar jij nog één dag te leven hebt, dus als er ooit iets in deze richting plaatsvindt, laten we dat deel dan niet doen, alsjeblieft.



    aisthesis schreef:
    (...)

    ze zijn heel erg blank want bij de non-non-klooster-vampierfilm, zit het meisje dat doodgaat ook nog in een kerkkoor en ze krijgt een solo en ze wordt gepest en ze heeft leukemie want hey, dat kan.


    Ik ben oprecht onder de indruk van hoeveel hokjes op de romantisch drama bingokaart dat vult, wauw.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    aisthesis schreef:
    (...)

    ze zijn heel erg blank want bij de non-non-klooster-vampierfilm, zit het meisje dat doodgaat ook nog in een kerkkoor en ze krijgt een solo en ze wordt gepest en ze heeft leukemie want hey, dat kan.

    cringe


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Square schreef:
    (...)

    Ik ben oprecht onder de indruk van hoeveel hokjes op de romantisch drama bingokaart dat vult, wauw.


    spoilers: de jongen is een asshole en het stervende meisje verwarmt zijn hart en toont hem wat liefde is

    bingo!


    Heaven is a place that we all have

    Waarom lukken die verdomde codes op m'n profiel niet.


    Hanscom schreef:
    Waarom lukken die verdomde codes op m'n profiel niet.

    Ik wil wel helpen als het niet lukt? c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    SUSHI. Nog een paar uur en dan met de bae. Like aaah. I'm so excited i cant contain myself. All the food!


    The truth is out there.