• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Is Adsel gewoon zo heel super leuk? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Zijn mopshonden gewoon zo perfect en rozijnachtig? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 16:38 ]


    Heaven is a place that we all have

    Bored af ugh

    //

    Okay voor wie zich ook verveeld; ik nodig je uit je beste/slechtste grap/openingszin in mijn GB te zetten

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 15:18 ]


    This ain't no place for no better man.

    Wat doe ik hier nog, ffs


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Plisetsky schreef:
    (...)
    T h i s ^


    Exactly, both of you.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik wil helemaal niet over de vroegchristelijke, byzantijnse, Karolingische, romaanse kunst of de gotiek leren.. Het is allemaal zo verschrikkelijk saai.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Post 1000

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 16:39 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    SIytherin schreef:
    Post 1000



    party


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben zo trots op mezelf want ik heb vandaag gewoon 5 hoofdstukken samengevat, wat meer dan 200 pagina's zijn. Woopwooooop


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    "famke doe jij ook even wat aan het verslag???"
    me: ja maar ik snap Het begin van staatsvorming en centralisatie niet.
    *heeft drie zinnen opgeschreven*
    friend: *heeft vier pagina's vol getypt*
    oeps


    LaAt ZiEn WiE jE bENt


    Heaven is a place that we all have

    ja maar wtf. dit is een hele pagina vol tekst met dure woorden. en hier moet ik iets korts van maken wat het begin van staatsvorming en centralisatie omschrijft. iemand help


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I know I need to think positive. But Hell just let me go to sleep for a million years I don't give a single f*ck.


    aisthesis schreef:
    (...)

    party




    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    hoU OP MET VRAGEN OF IK HET AF KRIJG


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    *verschuift bureau naar ergens anders en zet zetel aan de verwarming aka leeshoekje maken*

    dad: 'zal wel weer goed zijn zeker'
    me: 'eh wat?'
    dad: 'nu kan daar alleen niemand meer zitten als er mensen komen eten maar ja'
    lol er komen nooit zoveel mensen eten
    me: 'dan verschuiven we het toch weer terug?'
    dad: 'ja je doet maar'
    me: 'wat is je probleem? waarom heb je zo een sarcastische toon? doe eens normaal zeg'
    dad: 'ik heb geen probleem'
    me: 'doe dan niet zo'
    dad: 'jij doet ook altijd zo'
    me: 'da's echt niet waar he'
    dad: 'ja zal wel weer, gemakkelijk vergeten zeker'
    me: 'nee echt wat is probleem? je bent echt anders de laatste tijd'
    dad: 'niks is het probleem en laat me nu met rust'
    me: 'eh nee? waarom doe je dan zo?'
    dad: 'ER IS GEEN PROBLEEM'
    me: 'als er geen probleem is, doe dan normaal ipv zo sarcastisch te doen en tegen me te roepen'
    dad: 'hoe moet ik dan doen? "ja alles is prima hoor" '
    me: 'nee echt doe gewoon normaal of zeg wat je probleem is'
    dad: 'er is geen probleem'
    me: 'doe dan niet alsof er een probleem is en praat normaal tegen mij want er is wel iets'
    dad: 'ik ga het echt aftrappen'
    me: 'ja loop maar weg van de problemen zoals altijd'
    dad: 'yong qing ga gewoon weg en laat me gerust'
    me: 'nee er is iets, zeg het gewoon'
    dad: 'dat is waarom jij zo weinig vrienden hebt'

    oke wat???? hoezo?? vanwaar?? wow dat kwetst echt wel lol wat moet ik nu van je denken
    dat ik het probleem ben dat ik gepest werd of zo? dat ik sociaal incapabel ben? en dat je mij daarvan de schuld geeft voor alles??
    werk je frustraties op een ander uit pls

    welke goede ouder zegt dat nu

    ik doe gvd zoveel voor jou en hoe durf je dat te zeggen
    ik heb net een heel weekend gewerkt, élk weekend gewerkt omdat ik dat van jóú moet

    lol echt dikke middelvinger
    va t'faire foutre


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys