• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Is Adsel gewoon zo heel super leuk? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Zijn mopshonden gewoon zo perfect en rozijnachtig? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 16:38 ]


    Heaven is a place that we all have

    lol laat maar, ik ga wel drie niveaus omlaag


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Loool, die beginpost :') je bent me er toch eentje.

    // zo meteen zit ik aan de 10.000. Nog 30.000 te gaan en de maand is nog niet eens om


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    me in a couple of minutes lol


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lol ik denk dat ik me van het balkon ga storten


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dougal schreef:
    me in a couple of minutes lol


    This, hahah.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Metamorphoses schreef:
    Lol ik denk dat ik me van het balkon ga storten


    nee
    nee
    nope
    negatief
    nopiedopie
    jij blijft hier


    Heaven is a place that we all have

    Pickett schreef:
    (...)
    This, hahah.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Metamorphoses schreef:
    Lol ik denk dat ik me van het balkon ga storten


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Frey_ schreef:
    (...)

    Daar moet ik je gelijk in geven. Het is alleen dat als je de rest van het gesprek nooit gelezen hebt en je ineens iemand hoort praten over het spelen van een drugsverslaafde, well, that's weird :')
    Het lijkt mij wel een heel interessante rol tho, waar is het voor?


    Musical c: Het was echt zo'n mega overdreven hippie meisje genaamd Bloem dat leefde in een LSD wereld aka the beatles en dingen zei als "Hemelse heerlijkheid" "Kinderen van moeder aarde en vader maan" "Mijn Zonnestraaltje" "Wauwsers, helemaal groovy". Het was het eerste stuk waar ik mee speelde op mijn middelbare school. De jaren daarna heb ik ook altijd wel wat met drugs gehad though, dus het is een traditie geworden :')

    OT: OH MY MERLIN AUDITIE GING GOED EN WAS LEUK AAAAH. Mijn muzikaal leider though.

    Muzikaal leider: *zegt eerst niks* "Coole ketting!" (omfg hij is fan van Harry Potter)
    Ik: Ik wil wel met het eten beginnen (verwijzend naar een liedje dat we konden kiezen) *denkt erachteraan: want eten is altijd goed*
    Muzikaal leider: Want eten is altijd goed
    Ik: *mond valt nog niet niet open* Ja inderdaad!

    (nadat ik twee liedjes plus een monoloog mega goed heb gezongen en geacteerd)

    Muzikaal leider: *geeft een mega uitgebreide regie aanwijzing uitleg*
    Ik: Hebben jullie dan toevallig ook een sigaret *trekt engelen gezichtje*
    Muzikaal leider: Jazeker! *geeft pennendopje aan mij*
    Ik Thanks!

    Lol dit was serieus de meest onserieuze gezellige auditie ooit. Het maakt mij geen zak meer uit dat vorige week niet helemaal top ging c:

    EN IK GA NAAR TED NEELEY OMFG MIJN MAMA HAD KAARTJES ALS VERRASSING OMDAT ZE WEET HOE NAAR EN MOEILIJK IK AUDITIES GING! 0.0 Oh my Merlin. Ik ben zo blij nu ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Victuuri schreef:
    (...)


    nee
    yall moeten blijven


    Heaven is a place that we all have

    Suicidal af but what's new/


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Meh, I feel sad, but I dunno why.


    Stenenlikker

    NO GUYS YALL DONT DESERVE THIS


    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 17:08 ]


    Heaven is a place that we all have

    Meh


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik stuiter helemaal. Ik wist niet dat goede audities zo geweldig voelen. Normaal gaan ze altijd mega slecht 0.0 Ik moet echt even rustig worden hahaha.


    Happy Birthday my Potter!