• A Cursed school...

    Heatherwood Boarding School lijkt een gewone kostschool, maar het is allesbehalve gewoon. De kostschool is vervloekt. Er zitten demonen in de school, die zich voordoen als leerlingen. Maar, niet alle hoop is vervlogen, want er zijn de zogenaamde 'redders'. Dat zijn vijf meisjes en vijf jongens met magie. Zij kunnen de demonen bestrijden, maar dat is wel erg lastig.
    De demonen zijn namelijk sterker en duisterder dan men denkt...
    Zal er de redders lukken om de vloek te verbreken?


    'She is a demon!'


    Wat kan je spelen?
    Leraren: Je kunt een docent spelen. Die docent kan ook een demon zijn.
    Demon: Je zal het zo goed mogelijk proberen te verborgen te houden. Dat betekend niet dat je niet soms even een duister moment hebt...
    Redder: Jij bent één van de toen uitverkorenen om de vloek te verbreken. Maar haast je, want de demonen zijn bezig...
    Normale leerling: Jij bent een normale leerling. Misschien help je de redders, misschien heb jij wel magische objecten in jouw bezit, die de sleutel tot de redding zijn...

    Regels:

    Schoolregels:
    X. Het uniform dient elke dag gedragen te worden, maar niet in het weekend.
    X. Je mag niet het schoolterrein af zonder toestemming.
    X. Je moet kiezen tussen de activiteiten Paardrijden, lacrosse, hockey, turnen, voetbal en basketbal.
    X. Heb je een eigen paard? Die mag staan in de manege en het weiland
    X. Je mag na school elke dag in het zwembad
    X. Je respecteert je kamergenoot/kamergenote als je die hebt.
    De kamers voor de jongens en de kamers voor de meisjes.

    RPG regels:
    X. De normale Quizlet regels, uiteraard.
    X. Minstens honderd woorden per post.
    X. Bespreek relaties.


    Topics:


    Rollen:

    Leraren:
    Demonen
    Meisjes:
    Jo Wierda/ JoSnape
    Lila Wynter/Westwick
    Avis Cuckoo/ Holly

    Jongens:
    Redders
    Meisjes:
    Raven Black/ _Lost_
    Callista Middlemans/ Trishanakru
    "Iratus" Eaves/ Unbredictable

    Jongens:
    Puck Robin Hale/ Holly
    Normale leerlingen
    Meisjes:

    Jongens:
    Jason Dean/ Szczvr


    FC:

    Phoebe Tonkin
    Robbie Kay
    Emilia Clarke
    Kristine Froseth
    Julien Sabaud
    Alycia Debnam-Carey
    [/b]


    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Normale leerling/ Redder/ Demon/ Docent:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:


    'We need to stop them before they destroy everything!'



    'This is going to be war.'


    Gisteren was de kennismakingsdag. Sommige hebben hun kamergenoot toegewezen gekregen , sommige niet. Iedereen moet zich (met schoolspullen) zich om 8 uur bevinden in eetzaal.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 16:55 ]


    Never grow up, it's a trap.

    JASON KENYON DEAN
    "Today's dream, tomorrow's reality."
    Normale student


    Ik was vanochtend om half zes wakker geworden om de rest van mijn posters op te hangen. Toen ik eindelijk tevreden was met de volgorde ("Anthony Rizzo moet boven Jon Lester want Rizzo is geweldig!"), was ik mezelf klaar gaan maken.
    Het uniform had een blauwe kleur en ik vond alles bij elkaar "aesthetically pleasing". De kleur was echter niet Cubs blue, maar dat was okay. Ik haal nog even mijn handen door mijn haren terwijl ik in de spiegel kijk. Ik besluit mijn dogtags uit mijn blouse te laten hangen, en even moet ik glimlachen bij de gedachte aan mijn opa.
    Ik kijk op de klok en besluit dat het tijd is om naar de eetzaal te gaan. Ik pak mijn spullen bij elkaar en besluit het boek Band of Brothers in mijn armen te houden. Ik stap de kamer uit en sluit de deur terwijl ik met mijn andere hand mijn boek strak tegen mijn borstkas hou. Terwijl ik door de gang loop, passeer ik een drietal. Ik besluit me niet in hun gesprek te mengen, en loop door. Ik weet bijna zeker dat ik bijna in de eetzaal ben, en ik duw mijn bril nog eens goed omhoog.


    This ain't no place for no better man.

    Mt

    Puck Robin Hale
    'Waarom is het belangrijk dat ik jou zou kennen?' grinnikte het meisje, okay, doel geslaagd, ze keek niet meer als een norse brombeer die niet in het lichaam van het jonge meisje paste. 'Oh, en ik ben Iratus.'
    'Iratus.' mompelde ik, dat klonk... Apart, nog nooit eerder gehoord. 'En het is belangrijk dat je mij kent, omdat ik de voorzitter ben van de antiwekker squad, in jouw klas zit, en ik ben Puck, dat is al een reden op zich. Maar heet je echt Iratus?'


    obsessive rage

    "Iratus" Quinn Alena Eaves
    "There's not so much difference between illusions and reality."

    'Iratus,' herhaalt Puck, eerder mompelend in zichzelf. Dan gaat hij verder, zonder ook maar een spoor van de verbazing van zo-even. 'En het belangrijkste dat je mij kent, omdat ik de voorzitter ben van de antiwekkersquad,' begint hij op te sommen, 'in jouw klas zit, en ik ben Puck, dat is al een reden op zich. Maar heet je echt Iratus?'
    Normaal zou ik nors weglopen bij deze vraag om me af te sluiten. Vandaag is niet normaal, Puck is niet normaal, buitengewoon vreemd zelfs. 'Ja, ik heet echt Iratus,' lieg ik gladjes. 'En een leuke opsomming. Ik wil mezelf best toevoegen aan de antiwekkersquad, tenzij ik er moeite voor moet doen, aan de klas, euhm, ben ik al toegevoegd neem ik aan, en... Interessante laatste reden. Maar goed, als je altijd zo immens irritant bent zit ik zeker nog wel even met je opgescheept?'


    i wanna vincent van gogh cry in a corner


    P U C K      R O B I N      H A L E
    ,,Life is a game, you can be a player or a toy,''


          'Ja, ik heet echt Iratus,' zei het meisje, dat dus blijkbaar Iratus heette. "Boos" was best een aparte naam, vond ik, maar goed. 'En een leuke opsomming. Ik wil mezelf best toevoegen aan de antiwekkersquad, tenzij ik er moeite voor moet doen, aan de klas, euhm, ben ik al toegevoegd neem ik aan, en... Interessante laatste reden. Maar goed, als je altijd zo immens irritant bent zit ik zeker nog wel even met je opgescheept?'
          'Dan ten eerste, welkom in de antiwekkersquad,' zei ik en mijn grijns werd iets breder. 'Trouwens, als je dit irritant vond, weet je wel echt choquerend weinig van me hoor! Dit was nog best on-irritant voor mijn doen, voel je vereerd dat ik me inhoud,'

    [ bericht aangepast op 19 jan 2017 - 16:22 ]


    obsessive rage

    "Iratus" Quinn Alena Eaves
    "There's not so much difference between illusions and reality."

    'Dan, ten eerste, welkom in de antiwekkersquad,' zegt Puck met een nog wat bredere grijns. Ik vraag me bijna af wanneer zijn mondhoeken van zijn gezicht vallen. 'Trouwens,' gaat de jongen bezorgd verder, 'als je dit irritant vond, weet je wel echt choquerend weinig van me, hoor!' Het wordt dus alleen maar erger. 'Dit was nog best on-irritant voor mijn doen -' gebruik even normale woorden '- voel je vereerd dat ik me inhoud.'
    'Erger?' zeg ik geschokt. 'Argh, dat wordt heel fijn!' Ik rol wanhopig met mijn ogen. 'Maar zou je nu eens niet denken dat we ons moeten omkleden? Ik wil nog ontbijten.'


    i wanna vincent van gogh cry in a corner


    P U C K      R O B I N      H A L E
    ,,Life is a game, you can be a player or a toy,''


          'Erger?' vroeg Iratus geschokt, ik vroeg me af hoe lang het zou duren voordat haar gifgroene ogen uit haar kassen zouden rollen. Het zou vrij amusant zijn, of althans, zoals ik het in mijn hoofd zag, in werkelijkheid zou het toch dichter in de buurt komen van een horrorfilm dan ik leuk vond. 'Argh, dat wordt heel fijn!' Ze rolde even met die - nog steeds niet uit hun kassen gerolde - ogen. 'Maar zou je nu eens niet denken dat we ons moeten omkleden? Ik wil nog ontbijten.'
          'Dat was ik van plan mevrouw Boos, maar iets knalde tegen mijn muur aan.'


    obsessive rage

    "Iratus" Quinn Alena Eaves
    "There's not so much difference between illusions and reality."

    'Dat was ik van plan, mevrouw Boos, maar iets knalde tegen mijn muur aan,' merkt Puck op.
    Mijn blik wordt chagrijnig. 'Laat mijn naam nou even, jij heet verdorie Puck en dat klinkt verkrenkt. Geen commentaar dus. En ik knalde tegen de muur door de wekker. Niet mijn schuld dus. Zie ik je in de eetzaal?'
    Met die woorden ren ik verder naar mijn eigen kamer, die iets verderop ligt, en ik sla de deur achter me dicht. Ik trek al een broek en een shirt uit mijn kast als ik bedenkt dat er een uniform klaar ligt. Walgend trek ik hem aan, god, dit ding mag mij niet. Ik haat de school om dit uniform. Maar goed, ik heb nog wel de zwarte All Stars, dus dat maakt het weer goed.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Raven Black
    Redder || Outfit



    "I am a daydreamer and a nightthinker."






    'Daar ergens,' zei het meisje vaag terwijl ze naar weetikveelwaar wijst.
    Ik zucht. Waarom zijn de mensen zo vaag?
    'Goh, bedankt voor de duidelijkheid,' zeg ik sarcastisch. Plotseling krijg ik een plinkje van mij IPhone. Ik pak hem uit mijn zak en lees wat er staat.
    Hou je het nog een beetje vol? Houd je haaks!💪🏼 Het is van één van mijn vriendinnen, genaamd America. Ik besluit haar later te antwoorden en stop hem weer in mijn zak. Het meisje is inmiddels weggelopen.
    De jongen heeft blond haar, groene ogen en een beetje een (ik weet er geen ander woord voor) speelse blik. Dit is zo'n playboy, zo'n jongen die ervan houdt om spelletjes te spelen. Tenminste, dat denk ik.
    Ik knik even naar hem. 'Weet jíj dan waar de eetzaal is?' vraag ik als de stilte te lang dreigt te worden.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2017 - 19:43 ]


    Never grow up, it's a trap.


    P U C K      R O B I N      H A L E
    ,,Life is a game, you can be a player or a toy,''


          'Weet jij dan waar de eetzaal is?' vroeg het andere meisje met donker haar en haar rok iets te hoog opgetrokken, wat voor een paar seconden toch wel even afleidde. Iratus was ondertussen nors weg gelopen, en had iets gezegd over dat mijn naam verkrenkt klonk, terwijl het het toch echt ook een jongensnaam was.
          'Hoe moet ik dat weten? Ik was bezig met wekkers uitschakelen,' zei ik luchtig, ik had werkelijk geen idee waar die eetzaal moest zijn.


    obsessive rage


    Raven Black
    Redder || Outfit



    "I am a daydreamer and a nightthinker."






    'Hoe moet ik dat nou weten? Ik was bezig met wekkers uitschakelen,' zegt hij luchtig, waardoor er een grijns over mijn gezicht schiet.
    'Uhm, moet jij je niet aan gaan kleden?' vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen.
    Ik besluit dat het maar eens tijd wordt om me voor te stellen. 'Ik ben Raven,' zeg ik terwijl ik met het kompas om mijn hals speel.
    'Raven Black. En jij?' Ik frummel met het uiteinde van mijn vlecht. Het is dik ingevlochten op mijn hoofd.
    Waarschijnlijk zij we al te laat voor het ontbijt, maar dat kan me niets schelen. Hoe sneller ik hier geschorst wordt, hoe beter.


    Never grow up, it's a trap.

    "Iratus" Quinn Alena Eaves
    "There's not so much difference between illusions and reality."

    Verveeld sla ik de deur weer open, waarna ik behoedzaam de gang op stap. Stom uniform, me hierin vertonen is al vreselijk. Ik kijk de gang even door, niet verwachtend dat er nog iemand is, maar dat is dus wel het geval. Puck - die luie idioot - staat nog in de deuropening met zijn pyjama nog aan met een meisje te praten, het meisje dat zojuist nog vroeg waar de eetzaal op, waarop ik vaag antwoordde.
    'Hey,' zeg ik koel. 'Zo te zien heb je de eetzaal nog niet gevonden.' Ik laat mijn blik even over de net iets te hoge rok glijden. Goh, rebels joh. Triest gewoon.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2017 - 20:33 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner



    Raven Black
    Redder || Outfit



    "I am a daydreamer and a nightthinker."






    Opeens komt het ene meisje(waarvan ik nog steeds de naam niet ken) aanlopen.
    'Hey,' zegt ze koeltjes. 'Zo te zien heb je de eetzaal nog niet gevonden.'
    'Nee, omdat ik niet erg veel had aan jouw tip had,' zeg ik sarcastisch, maar toch redelijk aardig. Voor mijn doen dan, tenminste. Ik ben gewoon niet zo'n aardig persoon.
    Haar blik glijdt even over mijn hoge rok. Het lijkt zelfs of ze het afkeurd. Ze is m'n moeder toch niet? Wat kan het haar schelen hoe ik mijn uniform draag?
    Zij draagt haar uniform gewoon zoals het hoort. Eigenlijk is dat best wel sneu.
    Daaronder heeft ze zwarte, basic All Stars. Ze zijn best mooi, maar heel anders dan mijn zwarte, stevige hakken.


    Never grow up, it's a trap.

    "Iratus" Quinn Alena Eaves
    "There's not so much difference between illusions and reality."

    'Nee, omdat ik niet erg veel had aan jouw tip had,' zegt ze half sarcastisch, half aardig. Het is al heel wat dat ze aardig - of dan half - weet te blijven. Ik zou haar al meteen hebben afgesnauwd. Aangezien ik haar bestudeer doet ze het zelfde bij mij. Dat maakt me dan weer niet zoveel uit, daar heeft ze het recht toe. Blijkbaar vind ze het maar niets, de manier hoe ik mijn unifor draag. Prima, maar ik kom tenminste niet over als een - zo kan hij wel weer, jeetje Iratus, rustig.
    'Och och, wat heb jij het moeilijk,' zeg ik droog.


    En sorry dat het meteen al zo snel is, deze reactie, maar ik ga nu eigenlijk slapen. Bye

    [ bericht aangepast op 19 jan 2017 - 20:58 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner




    Raven Black
    Redder || Outfit



    "I am a daydreamer and a nightthinker."






    'Och och och, wat heb jij het moeilijk,' zegt ze droog. Ik voel een vlaag woede, en heb zin om haar zo'n harde klap te geven dat ze haar neus breekt.
    Maar het andere wat ik voel, is pijn. En ik haat het om pijn te hebben. Normaal staat dat niet in mijn woordenboek, behalve als mensen doen alsof ik zielig ben.
    En dat komt, doordat na het auto-ongeluk waar mijn zus door is gestorven en dat ik daarbij was, dat ik nog steeds geplaagd wordt door nachtmerries en paniekaanvallen. Mijn vader begon te drinken en sloeg me soms zelf. Dat heeft me nog banger te maken. Maar het lukte me om een schild tussen mezelf en andere mensen op te trekken en geen zwakte te tonen.
    Ik probeer te doen wat mijn psycholoog tegen me zei. Tot tien tellen, rustig in en uit te adem, geen woedeaanval krijgen waardoor ik alles wat ik tegen kom tot moes sla.
    'Pas op,' zeg ik zacht met een sluw lachje. 'Je hebt geen idee.'
    Hopelijk ziet ze niet in mijn ogen dat haar laatste opmerking pijn deed.


    Slaap lekker! (nerd)

    [ bericht aangepast op 19 jan 2017 - 21:18 ]


    Never grow up, it's a trap.