• A Cursed school...

    Heatherwood Boarding School lijkt een gewone kostschool, maar het is allesbehalve gewoon. De kostschool is vervloekt. Er zitten demonen in de school, die zich voordoen als leerlingen. Maar, niet alle hoop is vervlogen, want er zijn de zogenaamde 'redders'. Dat zijn vijf meisjes en vijf jongens met magie. Zij kunnen de demonen bestrijden, maar dat is wel erg lastig.
    De demonen zijn namelijk sterker en duisterder dan men denkt...
    Zal er de redders lukken om de vloek te verbreken?


    'She is a demon!'


    Wat kan je spelen?
    Leraren: Je kunt een docent spelen. Die docent kan ook een demon zijn.
    Demon: Je zal het zo goed mogelijk proberen te verborgen te houden. Dat betekend niet dat je niet soms even een duister moment hebt...
    Redder: Jij bent één van de toen uitverkorenen om de vloek te verbreken. Maar haast je, want de demonen zijn bezig...
    Normale leerling: Jij bent een normale leerling. Misschien help je de redders, misschien heb jij wel magische objecten in jouw bezit, die de sleutel tot de redding zijn...

    Regels:

    Schoolregels:
    X. Het uniform dient elke dag gedragen te worden, maar niet in het weekend.
    X. Je mag niet het schoolterrein af zonder toestemming.
    X. Je moet kiezen tussen de activiteiten Paardrijden, lacrosse, hockey, turnen, voetbal en basketbal.
    X. Heb je een eigen paard? Die mag staan in de manege en het weiland
    X. Je mag na school elke dag in het zwembad
    X. Je respecteert je kamergenoot/kamergenote als je die hebt.
    De kamers voor de jongens en de kamers voor de meisjes.

    RPG regels:
    X. De normale Quizlet regels, uiteraard.
    X. Minstens honderd woorden per post.
    X. Bespreek relaties.


    Topics:


    Rollen:

    Leraren:
    Demonen
    Meisjes:
    Jo Wierda/ JoSnape
    Lila Wynter/Westwick
    Avis Cuckoo/ Holly

    Jongens:
    Redders
    Meisjes:
    Raven Black/ _Lost_
    Callista Middlemans/ Trishanakru
    "Iratus" Eaves/ Unbredictable

    Jongens:
    Puck Robin Hale/ Holly
    Normale leerlingen
    Meisjes:

    Jongens:
    Jason Dean/ Szczvr


    FC:

    Phoebe Tonkin
    Robbie Kay
    Emilia Clarke
    Kristine Froseth
    Julien Sabaud
    Alycia Debnam-Carey
    [/b]


    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Normale leerling/ Redder/ Demon/ Docent:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:


    'We need to stop them before they destroy everything!'



    'This is going to be war.'


    Gisteren was de kennismakingsdag. Sommige hebben hun kamergenoot toegewezen gekregen , sommige niet. Iedereen moet zich (met schoolspullen) zich om 8 uur bevinden in eetzaal.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 16:55 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Jo       Wierda

    "Go Away! I Don't like You at all!"


    Ik zie in mijn ooghoeken een jongen een meisje, niet bepaald vriendelijk tegen elkaar doen. Een grijns komt op mijn gezicht. Wat erg nou toch....
    Ik blijf ze stiekem bekijken, 'Dat was ik van plan, mevrouw Boos, maar iets knalde tegen mijn muur aan,' mevrouw boos? Wauw... Hoe creatief. Ik laat me even afleiden door mijn voeten, mijn schoenen zien er voor eens een keertje 'schoon' uit. Al zijn het niet eens van die school schoenen, maar wel zo'n stom pakje. Het rokje is te kort gewoon! Nee! Gadver!
    'Pas op, Je hebt geen idee.' met deze woorden meng ik me ook in het gesprek en kom uit de schaduw, "Een meningsverschil zo te zien?"

    Joey       Whistle

    "Always Smile..."


    Wat the hell is dit voor een pak!?! Ik kijk naar mezelf in de spiegel, nee! Nee! Is dit echt nodig? Nee of course is dit nodig, daarom zit ik ook op deze vervloekte school.
    Ik loop naar de eetzaal, is het serieus? Dit is de eetzaal? Wit!? Kan het nog erger!? Langzaam laat ik mezelf tegen de muur aan vallen zodat ik ertegen aan leun. Even een overzicht krijgen hoor.
    (Sorry voor de korte stukjes, ik heb maar eventjes tijd, moet nu nog een heel verslag ik elkaar prutsen voor morgen)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    "Iratus" Quinn Alena Eaves
    "There's not so much difference between illusions and reality."

    Het duurt even voordat Raven iets zegt. Heb ik haar geraakt? Het is een doodgewone opmerking en het ráákt haar?
    'Pas op, je hebt geen idee.' Het sluwe lachje staat in een schril contrast met haar ogen, die gepijnigd staan. Verbaasd open ik mijn mond, maar alwéér is iemand me voor.
    'Pas op, je hebt geen idee.' Ik kijk nieuwsgierig om, en mijn blik valt op een meisje, dat nu alweer verder praat. 'Een meningsverschil, zo te zien.'
    Ik wiebel met mijn wenkbrauwen. 'Zoiets. Het komt door de wekker. Kom bij de antiwekkersquad.'

    [ bericht aangepast op 20 jan 2017 - 8:52 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Puck Robin Hale
    Het meisje stelde zich voor als Raven. 'Puck is de naam,' zei ik, toen Iratus weer terug kwam en zij en Raven weer een heel gesprek hadden. En ja hoor, nog een meisje, ook al in uniform, aan kwam en vroeg of we een meningsverschil hadden.
    'Ik heb geen idee weet je, maar is mijn slaapkamerdeur nou echt zo'n interessante plek dat er drie meiden komen?'
    Ook Iratus reageerde over de wekker. 'Als er teveel personen in zitten is het geen squad meer!'

    Parva "Avis" Cuckoo
    De eetzaal was wit. Gadverdamme, wit. Ik hield niet van die kleur! En technisch gezien was het niet eens een echte kleur.
    Al die mensen maakte het er niet beter op, ik zag een jongen (Joey of course) tegen de muur staan met een bepaalde walging in zijn blik, vermoedelijk voor het uiterlijk van de school. Ik besloot er heen te lopen en ging tegenover hem staan, omdat het kon, maar natuurlijk was ik wel weer kleiner, ugh... 'Hoi,'

    [ bericht aangepast op 20 jan 2017 - 8:56 ]


    obsessive rage

    "Iratus" Quinn Alena Eaves
    "There's not so much difference between illusions and reality."

    'Als er teveel personen inzitten is het geen squad meer!' zegt Puck verontwaardigd.
    'Oh ja,' zeg ik zoet tegen het meisje. 'Sorry, volgens Puck is er geen plaats meer. Dieptreurig dit. In ieder geval, Pucks deur is zo interessant door die wekker. Daarom haat ik dat ding, want hierdoor heb ik blijkbaar voor de rest van mijn leven een irritante idioot aan mijn zijde,' geef ik mijn betoog.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner


    P U C K      R O B I N      H A L E
    ,,Life is a game, you can be a player or a toy,''


          'Oh ja,' zei Iratus die weer verder ging met haar über interessante speech. 'Sorry, volgens Puck is er geen plaats meer. Dieptreurig dit. In ieder geval, Pucks deur is zo interessant door die wekker. Daarom haat ik dat ding, want hierdoor heb ik blijkbaar voor de rest van mijn leven een irritante idioot aan mijn zijde,'
          'Ik denk niet dat je het over mij hebt.' zei ik luchtig en leunde wat meer tegen de deurpost. 'Ik ben namelijk nooit irritant, en al helemaal geen idioot.'


    obsessive rage

    "Iratus" Quinn Alena Eaves
    "There's not so much difference between illusions and reality."

    'Ik denk niet dat je het over mij hebt,' klinkt het luchtig. 'Ik ben namelijk nooit irritant, en al helemaal geen idioot.'
    Ik kijk hem dodelijk aan. 'Ik had het over jou, blijf dromen joh. Oké, ik ben Iratus,' zeg ik tegen beide dames. 'En jullie zijn..?' Nieuwsgierig wacht ik op mijn antwoord.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2017 - 17:40 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Raven Black
    Redder || Outfit



    "I am a daydreamer and a nightthinker."







    Plotseling komt er een ander meisje aanlopen.
    'Een meningsverschil, zo te zien,' zegt ze. Ze heeft lang bruin haar, en draagt het saaie truttige uniform zoals het hoort.
    'Zoiets. Komt door de wekker. Kom bij de antiwekkersquad.'
    Ik grinnik even. Misschien heb ik dat meisje verkeerd ingeschat.
    'Ik heb geen idee weet je, maar is mijn slaapkamerdeur nou echt zo'n interessante plek dat er drie meiden komen?' zegt de jongen(die overigens Puck -grappige naam- heet).
    'Als er teveel personen inzitten is het geen squad meer!' merkt Puck verontwaardigd op. 'Oh ja,' zegt het meisje met de All Stars(in gedachte noem ik haar zo omdat ik haar naam niet ken) zoetjes. 'Sorry, volgens Puck is er geen plaats meer. Dieptreurig dit. In ieder geval, Pucks deur is zo interessant door die wekker. Daarom haat ik dat ding, want hierdoor heb ik blijkbaar voor de rest van mijn leven een irritante idioot aan mijn zijde,' zegt ze.
    Ik denk niet dat je het over mij hebt.' zegt Puck luchtig terwijl hij tegen de deur leunde. 'Ik ben namelijk nooit irritant, en al helemaal geen idioot.' Ik rol met mijn ogen en bekijk het meisje dat net aan is komen lopen opnieuw. Ze heeft bruine ogen, en straalt zelfverzekerdheid uit.
    'Ik had het over jou, blijf dromen joh,' zegt het meisje terwijl ze Puck dodelijk aankijkt. 'Oké, ik ben Iratus,' zegt ze tegen ons. 'En jullie zijn..?'
    Ik knik naar haar. 'Raven,' antwoordt ik. 'Raven Black.'

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 16:16 ]


    Never grow up, it's a trap.


    P U C K      R O B I N      H A L E
    ,,Life is a game, you can be a player or a toy,''


          'Ik had het over jou, blijf dromen joh,' zei Iratus en ik kreeg een dodelijke blik toegeworpen, die ik zogenaamd beledigd beantwoordde met mijn ogen. 'Oké, ik ben Iratus,' zegt ze tegen ons. 'En jullie zijn..?'
    Raven knikte naar haar. 'Raven,' antwoorde ze. 'Raven Black.'
          'Oh, we gaan plechtig doen? Dan heb ik het niet goed gedaan, ik ben Puck Robin Hale in dat geval,'


    obsessive rage


    Raven Black
    Redder || Outfit



    "I am a daydreamer and a nightthinker."







    'Oh, gaan we plechtig doen?' vraagt Puck. Jezus, wat een kleuter.
    'Dan heb ik het niet goed gedaan, ik ben Puck Robin Hale in dat geval.'
    Ik kijk hem strak aan. 'Names are the sweetest and most important sound in any language,' zeg ik, met hetzelfde sluwe lachje dat altijd om mijn lippen speelt.
    Plotseling gaat keihard de bel, het teken dat we nu in de eetzaal moeten zijn. Maar ik blijf nog op mijn dooie gemakje staan, vis een TicTac doosje uit mijn zak en neem er één.



    Never grow up, it's a trap.


    P U C K      R O B I N      H A L E
    ,,Life is a game, you can be a player or a toy,''


          'Names are the sweetest and most important sound in any language,' zei Raven met haar standaard lachje, toen het geluid van de bel ging.
          'Oké, ik ga me omkleden,' zei ik snel, deed de deur dicht en kleedde me om, gadverdamme wat een lelijk pak. Het was veel te netjes! Het jasje liet ik dan ook koppig uit, dat vond ik niet mooi. Ik liep weer naar buiten waar Raven een Tictac st, en ik dacht dat ik treuzelde...


    obsessive rage

    Jo       Wierda

    "Go Away! I Don't like You at all!"


    Ik merk dat iedereen zich omkleed, ja, wat een stomme dingen! Echt die pakjes, en de kinderen trouwens zelf ook. Ik ga tegen de muur leunen waardoor ik ze nog wel in de gaten kan houden. Naar de les gaan? Haha geen sprake van! Wat denken ze wel niet! Dat ik zo'n brave leerling ben?
    Ik pak mijn mobiel en kijk even of ik een appje heb, zou eigenlijk wel raar zijn want ik haat mensen maar dat maakt niet uit. Ik moet toch iets te doen hebben?
    Al snel komt die Puck weer naar buiten en die Raven is ook blijven staan, ja ik voel me nu goed doordat ik hun namen weet! Yesh!

    Joey       Whistle

    "Always Smile..."


    Na een tijdje kwam er een, wat kleiner, meisje tegenover me staan. Ik zucht, nee, moet ik nou ook nog sociaal gaan doen!? 'Hoi,' zegt ze.
    Over droogheid gesproken!
    "Hoi" grijns ik toch maar, een grijns maakt alles toch beter... En al helemaal bij de gedachte dat ik dit zo kapot zou maken!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    P U C K      R O B I N      H A L E
    ,,Life is a game, you can be a player or a toy,''


          'Raven en het meisje waarvan ik dan naam nog steeds niet kende waren er nog steeds. 'Is er iets?' vroeg ik kalmpjes.


    Parva "Avis" Cuckoo
    ,,And all the kids cried out 'Please stop, you're scaring me!' I can't help this awfull energy!''


          De jongen grijnsde, het zag er niet echt uit als een gemeende grijns, maar eigenlijk boeide me dat geen f***. 'Hoi,' zei hij terug, ik sloeg mijn armen over elkaar. Oké Avis, je kan toch wel een beetje sociaal zijn vandaag?
          'Vind jij al dat wit ook zo lelijk?' Oké, nevermind, blijkbaar kan ik dat niet.


    obsessive rage

    Callista 'Callie' Middlemans | | Redder



    'I'm only Human after all''
    Ik word wakker in mijn bed in een kamer die ik godzijdank nog niet deel met een andere scholier. Ik klim met moeite uit mijn bed en loop direct naar de spiegel. Als ik de spiegel zie, zie ik dat ik eruit zie als iemand waarbij zojuist een explosie is gebeurd. Op z'n zachts gezegd zie ik eruit als een schaap. Ik pak mijn stijltang om daarna mijn haar goed te stijlen en ook te temmen. Gauw daarna kleed ik mij om in mijn afgrijselijk lelijke uniform waarvan ik niet heb gesnapt dat dat het uniform is. Als ik klaar ben, rommelt mij maag en loop ik daarom gauw richting de eetzaal. Ik zie een aantal medescholieren die in gesprek zijn, maar ik negeer die. Het is dag twee, vrienden en vijanden maken kan altijd later. Wanneer ik de zaal binnenkom kijk in het rond.
    'Wat een grote zaal," mompel ik zachtjes. Ik zie een mannelijke student met donker haar en een bril. Na een tijdje twijfelen besluit ik om naar hem toe te lopen.
    "Ook zo zin in de lessen?" zeg ik glimlachend tegen hem met een licht sacarstische toon over de lessen.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    "Iratus" Quinn Alena Eaves
    "There's not so much difference between illusions and reality."

    'Raven,' zegt ze. 'Raven Black.' Over formaliteit gesproken. Puck lijkt daar hetzelfde over te denken.
    'Oh, gaan we plechtig doen? Dan heb ik het niet goed gedaan. Ik ben Puck Robin Hale in dat geval.' Ik grinnik zachtjes. Sukkel. Maar zolang niemand naar mijn namen gaat vragen hoef ik er niets van te vinden.
    'Names are the sweetest and most important sounds in any language,' zegt Raven ernstig, alsof wij iets met die kennis moeten. Net als ze dat gezegd heeft gaat de bel, schril, vals en keihard. Mijn gezicht betrekt. Dat is echt een van de hatelijkste klanken die ik ooit gehoord heb, en het feit dat het de schoolbel is versterkt de haat alleen maar. Eerst die uniformen, dan die bel. Een nachtmerrie.
    'Oké, ik ga me omkleden,' zegt Puck dan snel. Dat wordt tijd. Raven pakt een TicTac, nog niet in de stemming om weg te gaan. Dat doe ik daarom ook niet, slechts om haar te irriteren.
    Puck laat na een minuutje ook weer zijn hoofd zien, en blijkbaar vind hij het uniform even afgrijselijk als ik - al is dat van de jongens toch minder erg - aangezien hij blijkbaar te koppig is om het bijbehorende jasje aan te doen.
    'Is er iets?'
    Ik gebaar naar het meisje naast me. 'Ik ehh... wacht op Raven,' zeg ik. 'Of nee, eigenlijk op jou.'


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Lucy Julia Williams
    16 jaar//Redder//Genezing



    Ik word wakker, ik heb gelukkig een kamer die ik niet met iemand anders hoef te delen. Ik sta op uit mijn bed en trek het uniform aan. Waarom moet dit uniform nou zo lelijk zijn, ze kunnen toch wel iets beters bedenken dan dit, nou blijkbaar niet dus. Ik loop naar de badkamer en maak van mijn haren 2 vlechten.
    Mijn maag begint te rommelen en ik beslis dat ik misschien maar is naar de eetzaal moet gaan. Ik loop richting de eetzaal en kijk een keer rond, er zijn al best veel mensen.