• Feeën, elfen, eenhoorns, weerwolven, vampieren en meerminnen/mannen. Creatures of the night, zo worden ze ook wel genoemd. 's Avonds als jij slaapt komen deze wezens tevoorschijn. Ze leven in het hart van het bos. Met ze allen in harmonie. Alles lijkt soepel te gaan, zover dat kan in de bovennatuurlijke wereld. Totdat een groepje tieners blijft kamperen in het midden van het bos. Hoe zal dat aflopen? Houden de creatures of the night zich verscholen? Of komen ze toch tevoorschijn?


    Creatures of the night:

    Meerminnen/mannen:
    Meerminnen en meermannen zijn erg op zichzelf. Ze leven in een groep, maar hebben weinig contact met de andere creatures of the night. De groep meerminnen en meermannen zijn heel hecht. Ze komen weinig op het land, maar wanneer ze besluiten het land op te komen moet eerst hun staart veranderen naar benen. Die verandering is extreem pijnlijk, ook de verandering van benen naar staart is zeer pijnlijk. De groep leeft in een meer ergens midden in het bos. Alle andere wezens leven rondom het meer. De meerminnen en mannen zijn zeer belangrijk voor de creatures of the night. Want hun zijn de wezens die het meer beschermen, zonder het meer is het niet mogelijk dat de creatures of the night bestaan. Diep in het meer ligt namelijk een zeldzaam kristal die zorgt voor het leven van het bovennatuurlijke.


    Het meer


    het kristal dat ze beschermen.


    Meermin


    Weerwolven:
    Weerwolven zijn zeer trouwe en vriendelijke wezens. Totdat je aan hun familie komt. Dan kun je maar beter wegwezen voor je er niet meer bent. Deze weerwolven zijn niet zoals in de meeste verhalen: een mens dat zeer behaard is en met scherpe tanden en klauwen, Of iemand die wordt gedwongen om met volle maan te veranderen, Nee deze weerwolven zijn gewone mensen die zelf kunnen bepalen wanneer ze in een wolf veranderen, Iedere wolf verandert vanaf zijn/haar 14e levensjaar, om exact dezelfde tijd dat ze zijn geboren, voor het eerst in zijn/haar wolf. Alleen de alfa kinderen veranderen al vanaf hun 12e voor het eerst in zijn/haar wolf. Op de leeftijd van 16 jaar kunnen ze hun mate vinden. Een mate is kort voor soulmate, je tweede helft. Zonder je mate zul je het niet overleven. Tuurlijk kun je je mate afwijzen, maar dan onderga je een vreselijke pijn en sterft je wolf langzaam, totdat je uiteindelijk gewoon een mens bent. Iedere weerwolf heeft een stem in zijn/haar hoofd. Dat is zijn/haar wolf. De wolf heeft een eigen naam en eigen persoonlijkheid.

    Ranken:
    -Alfa en Luna: De hoogste rank die je kunt hebben. Je wordt als alfa geboren en luna wordt als je de mate van de alfa bent. Tuurlijk zijn er ook she-alfa's maar die zijn zeldzaam. Die heb je alleen als de vorige alfa geen zoons kon krijgen. De mate van de she-alfa heet dan een luno. Altijd de oudste zoon van de alfa wordt de volgende alfa. Alle roedel leden moeten respect hebben voor de alfa en luna.
    -Bèta: Tweede in rank. Zorgt voor de roedel als de alfa en luna weg zijn voor zaken.
    -Gamma: Derde in rank. Zorgt als ook de bèta samen met de alfa en luna weg zijn voor zaken
    -Delta: Hoofdkrijger van een roedel. Traint alle krijgers
    -Elder: De ouderen in een roedel. Helpt mee met beslissingen van de alfa en luna. Elders worden gerespecteerd zelfs door de alfa en luna.
    -Omega: Laagste rank. wordt vaak gezien als ongedierte en zwakkelingen. Omega's worden meestal ook in elkaar geslagen door roedelleden.
    -Rogue: Roedelloze wolf. Wordt vaak als gevaarlijk gezien.

    Mates: Je kunt je mate herkennen aan zijn of haar geur. Het is een hele lekkere en sterke geur en je wolf wordt er kalm van. Ook kun je je mate herkennen aan het feit dat als je elkaar aanraakt allemaal tintelingen voelt of als je elkaar in de ogen kijkt er bijna in lijkt te verdrinken. Meestal bij de eerste ontmoeting hoor je je wolf meestal keihard 'MATE' roepen of de mannelijke wolf gromt het. Mates zijn zeer bezitterig en beschermend over elkaar, hoe hoger de rank, hoe bezitteriger en beschermende de persoon is. De mannelijke wolven zijn het ergst. Ze worden jaloers als je ook maar met een andere man praat die niet gemated is en ze laten je geen gevaarlijke dingen doen.

    Matingsproces: Het matingsproces is een proces waarin je laat zien dat zij/hij van jou is. Het begint met marken. Een mark is het technisch laten bijten door je mate. Nadat de persoon je heeft gebeten dan verschijnt zijn/haar wolf op de plek waar je gebeten bent. Een soort tattoo. De mark wordt geplaatst waar de nek en schouder elkaar raken. Je sweetspot wordt het ook wel genoemd. De tweede stap en gelijk ook de laatste stap is het met elkaar doen. Met elke stap van dit proces wordt je geur meer met de ander vermengd waardoor andere wolven ruiken wie je mate is en of je al gemated hebt.


    Weerwolf


    Vampieren:
    Vampieren worden vaak gezien als bloedzuigende monsters. Maar deze vampiers drinken geen mensenbloed, maar dierenbloed. Ze zijn veel vriendelijker dan de meeste mensen denken. Ze zoeken ook geen ruzie met de weerwolven, zoals in vele verhalen wordt gezegd.


    Vampier


    Eenhoorns:
    Eenhoorns zijn van zichzelf heel schuw. Er zijn maar een paar eenhoorns in het hele bos. Het is dan ook zeer zeldzaam als je er een tegen komt. Je komt ze meestal tegen als een gewoon mens. Als mens zijn ze veel minder schuw. Deze eenhoorns zijn net zoiets als een weerwolf. Ze kunnen veranderen van mens naar eenhoorn en hebben ook een stem in hun hoofd. Die net als bij weerwolven een eigen naam heeft en een eigen persoonlijkheid. Alleen hebben eenhoorns geen soulmates en kunnen ze vanaf hun eerste levensjaar al shiften. De eenhoorns zorgen voor het leven in heel het bos. Met hun hoorn kunnen ze zieke dieren genezen en dode planten weer tot leven wekken.


    Eenhoorn


    Elfen en feeën:
    Elfen en feeën zijn bijna hetzelfde. Beide wezens hebben een van de vier elementen als kracht en leven ze in boomhutten. De elfen en feeën zijn nogal nieuwsgierig. Deze wezens hebben gewoon de lengte van normale mensen. Ze kunnen zich veranderen van grootte. Ze zijn of net zo lang als de mens of zoals in die verhaaltjes net zo groot als je pink. De boomhutten zijn klein, maar groot genoeg voor de elfen en feeën om in te leven als ze maar de grote hebben van een pink. Het verschil tussen deze twee wezens is dat de feeën vleugels hebben en de elfen niet. Een ander verschil is dat alleen feeën het element lucht kunnen besturen. Elfen en feeën zijn vaak bij elkaar te vinden. Deze wezens zijn elkaar beste vrienden. De elfen en Feeën hebben een eigen taal, maar ze spreken ook de taal die in de omgeving wordt gesproken.


    Boomhutje


    Elf


    Fee


    Invullijstjes:

    Meermin/man
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Foto als mens + beschrijving)
    Meermin/Meerman: (Een foto als meermin/man + beschrijving)
    Innerlijk:
    Extra:


    Weerwolf:
    Naam: (Van jezelf en je wolf)
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Foto als mens + beschrijving)
    Wolfvorm: (Foto als wolf + beschrijving)
    Innerlijk:
    Innerlijk van wolf:
    Rank:
    Mate al gevonden of niet. Zo ja, het matingsproces al voltooid?:
    Extra:


    Vampier:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Hoe ben je vampier geworden:
    Uiterlijk: (foto + beschrijving)
    Innerlijk:
    Extra:


    Eenhoorn:
    Naam: (zowel jezelf als van je eenhoorn)
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (foto + beschrijving)
    Uiterlijk eenhoorn: (Foto als eenhoorn + beschrijving)
    Innerlijk:
    Innerlijk van eenhoorn:
    Extra:


    Elf en feeën:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Foto + beschrijving. Als een fee bent denk om de vleugels!)
    Innerlijk:
    Welk element bestuur je:
    Extra:


    Mens:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:



    Rollen:

    Meermin/man:
    -(v) Serena Ross DarkOne
    -(v) Teagan Madison Stewart Coronam

    Weerwolf:
    -(v) Lilyana 'Lily' // Lone Red - Rogue Choctaw
    -(m) Tomas Eli Galen // Eyolf - BetaMissBurton
    -(m) Mason Aiden Crawford // Filtrian - Alfa Coronam
    -(v) Adelaide Clarissa Dawson // Phoenix - Omega _InsideFire_
    -(m) Eoin Jace Twain // Midnight - Gamma _InsideFire_

    Vampier:
    -(m) Dysdaimon Dracul Blackwood DarkOne
    -(m) Joey Whistle JoSnape
    -(v) Amelia Roberts Oscura
    -(v) Lucretia Celine Dean Aniketos

    Eenhoorn:
    -(v) Naiomi Kessier // Eretria Mw0
    -(v) Anna Firefly // Nightwish MyDreams
    -(m) Atticus Elias Boaz // Atticus Aniketos

    Fee:
    -(v) Callista 'Callie' Middlemans Trishanakru

    Elf:
    -(m) Elyon Filverel Yelrora Coronam
    -(v) Jo Wilson JoSnape
    -(v) Thalia Fearondarl Saralonde

    Mens:
    - (v) Maya Nova Kayes _InsideFire_

    Regels:
    -Minimaal 100 woorden schrijven
    -Topics worden alleen door mij _InsideFire_ gemaakt
    -Geen perfecte karakters
    -16+ toegestaan, meld het alleen even bovenaan je post in het rood.
    -Reserveringen blijven 3 dagen staan, Tenzij je een goeie reden hebt waardoor het niet lukt.
    -Probeer minstens 1 keer per week reageren.
    .-Maximaal 3 personages
    -Personages komen er pas bij te staan als ze helemaal af zijn!
    -Personages van anderen niet besturen zonder hun toestemming
    -OOC graag aangeven met [] {} of ()
    -Als je met het topic wilt stoppen geef het even door en laat hem/haar dan op een realistische wijze verdwijnen of sterven.
    -Naamsveranderingen doorgeven


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    De mensen zijn bezig met het voorbereiden op het uitje naar het bos. De avond begint te vallen. Over 1 dag is het zover. Dan gaan ze maar het bos, waarvan wordt gezegd dat het zeer gevaarlijk en dat als je het betreed je nooit meer terug zal keren. De creatures of the night starten gewoon hun normale nacht.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2017 - 14:04 ]


    We all just wanna be somebody

    Mt


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    MT


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    MT

    MT


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Tomas Eli Galen - Eyolf

    Neuriënd roer ik in de kom met het deeg, de pan staat al op het kookvuur met wat olie erin op te warmen. Als het deeg glad genoeg is giet ik er wat in de pan en verspreid het deeg door de pan een beetje te kantelen. Al snel ligt er een stapeltje pannenkoeken op een bord, klaar om verorbert te worden. ‘Misschien is het wel eens tijd om haar wakker te maken.’ Mompel ik met een glimlachje op mijn gezicht. Ik leg het kookvuur af en zet het bord met wat suiker en boter op de keukentafel. ‘Lexi! Pannenkoeken!’ roep ik en niet veel later hoor ik gestommel uit Lexi haar kamer. Met een grote glimlach rent ze bijna de keuken binnen. Ik neem nog twee borden en laat me dan vallen op een stoel. ‘Smakelijk.’ Mompelt ze vooraleer ze een grote hap van haar pannenkoek neemt. Ik werp even een blik op de klok. Ze heeft nog even tijd vooraleer ze naar school moet. Als alle pannenkoeken op zijn, springt ze recht om zich klaar te maken voor school. Ondertussen begin ik aan de afwas. ‘Tot vanavond!’ klinkt het na een tijdje, gevolgd door een dichtslaande deur. Als alles weer opgeruimd is, loop ik naar de badkamer om me om te kleden. Ik verruil mijn joggingbroek voor een jeansbroek en een t-shirt. En wat is het plan vandaag? Ik grinnik even. Ik heb nog geen flauw idee. Ik baan me een weg naar de voordeur, trek wat schoenen aan, ga naar buiten en trek de deur achter me dicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MT


    The world is a book and I will read it



    Mason Aiden Crawford
    ''Sometimes, you have to forget what you want to remember what you deserve.''
    Werewolf • Alpha • Nineteen years old • The forest • Happy


    In mijn wolvenvorm ren ik door het bos. Altijd als ik dat doe, voel ik me vrij en word ik automatisch rustig. Wat wil je doen? hoor ik Filtairn zijn rustige stem in mijn hoofd galmen. Ik schud met mijn wolvenkop en blijf op een gegeven moment stil staan op de bosgrond. Vandaag wil ik mijn bèta en gamma opzoeken om met hun te praten over de stand van zaken die zich in de pack plaats vinden. Ik transformeer naar mijn mensenvorm en loop het bos door, omdat ik geleid wordt door iemands geur. Ik herken het meteen, maar ik laat me er toch door leiden. Uiteindelijk kom ik uit op een open plek waar een welbekend iemand staat. Tomas, mijn bèta. ''Tomas, ik was net naar je aan het zoeken. Als je het niet erg vindt, wil ik graag met je over de pack praten. Het is ontzettend nodig, helemaal nu er steeds meer andere wezens op ons gebied komen.'' Zeg ik tegen mijn trouwe bèta, waarna ik hem een vriendelijke klap op zijn schouder geef. De laatste tijd is het erg onrustig in de pack. Er is namelijk ook een rogue gespot die lijkt samen te werken met mijn omega en ik heb zo'n vermoeden wie die rogue is.


    [ bericht aangepast op 20 jan 2017 - 17:48 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Callista 'Callie' Middlemans | | Air Fairy



    'I may look sweet, but I can turn easily into a sociopath''
    De zon verdwijnd bij mijn huisje waardoor ik wakker word. Voor de eerste keer in mijn nogal kleine leven heb ik niet het gevoel dat opstaan een hel is. Waarom? Geen idee maar dat maakt het alleen maar beter. Ik spring lichtjes mijn bed uit en loop daarna richting mijn kledingkast, waar ik lichtblauwe jurk aandoe die ook witte glinsters bevat. Daarna besluit ik om mijn haar vandaag los te laten wat nieuw voor me is. Normaal draag ik mijn lichtbruine lokken in een staart, vlecht of knot maar vandaag doe ik spontaan wat anders. Daarna besluit ik om de boel te verkennen. Ik vlieg mijn hut uit en tover mezelf daarna in een normale lengte. Ik pas namelijk enkel in mijn hut als ik net zo klein ben als een mensenpink maar buiten dat is die lengte vaker onhandig dan handig waardoor ik vaker een mensen lengte heb dan een feeën lengte. Ik sla mijn lichtblauwe vleugels uit om een beetje lichtjes rond te vliegen. Niet al te hoog hoor, nu zweef ik maar dertig centimeter boven de grond. Hoog vliegen kost mij ondanks mijn element lucht veel moeite en ik ben vaak te lui om dus daadwerkelijk hoog te vliegen.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2017 - 21:22 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina



    Serena Ross || Mermaid


    Toen het begon te schemeren was ik zoals zo vaak al te vinden op het land, diep in het bos waar ik rustig tegen een boom aan zat en een appel at die uit een boom gevallen was zoals zo vaak was het hier rustig, geen een wezen die nog te zien was, al dan wist ik uit ervaring dat vampiers meestal al wakker zijn of nog wakker waren nog steeds was ik er niet van overtuigd of ze s 'nachts het actiefs waren, overdag of dat ze gewoon helemaal niet sliepen, dat was een van de dingen die ik me afvroeg maar omdat ik wist hoe vampieren konden zijn vooral een in het bijzonder hield ik wijselijk mijn mond tegen ze.
    Zuchtend stond ik op en liep ik weer terug naar de meer waar wij meermensen wonen, ik was benieuwd of dat Teagan al wakker was.
    Ik liet me in het water glijden waardoor mijn benen veranderen in een blauwe staart ik laat me helemaal in het water zakken en zwem naar beneden naar de plek waar Teagan meestal slaapt. 'Teagan, ben je wakker?'' vraag ik zachtjes.




    Dysdaimon Dracul Blackwood || Vampire


    Uren was ik al een beetje rond aan het struinen chagrijnig trapte ik takken weg, sloeg ik tegen een boom aan waardoor er een deuk in kwam of een gat, ik hoopte dat ik vandaag weinig andere wezens zou zien, ik had geen zin in gezelschap van die miezerige lelijke wezentjes, behalve misschien van haar... dat meisje met haar mooie ogen en mooie haren. Snel schudde ik mijn hoofd. ''Nee ik mag niet aan haar denken, liefde is zwak...' ik gromde even. ''Liefde maakt je zwak.' ik moest van die gevoel af maar hoe? haar vermoorden? nee dat kon ik niet doen de verleden van mij die moord is voorbij. Ik dacht na en stond stil toen ik het wist. '''Misschien kan ik haar laten verdwijnen...'' een grijns verscheen op mijn gezicht en ik liep weer door, ja dat zou ik kunnen doen maar hoe?


    [ bericht aangepast op 20 jan 2017 - 20:31 ]

    J O       W I L S O N

    "Nothing's gonna Hurt me with my Eyes Shut..."


    Ik kniel bij een meertje neer en kijk naar de weerspiegeling van de maan, ze komen zo, zometeen komt het bos tot leven, zometeen gaat iedereen op onderzoek uit, zometeen veranderd alles. Soms best eng eigenlijk, maar meestal gewoon leuk en mooi om te zien. Je moet gewoon de juiste wezens tegenkomen, toch? Of misschien wel mensen! Ik had gehoord dat er een paar hierheen zouden gaan, of er al waren...
    Ik hoor voetstappen dichterbij komen, stil sta ik op en loop naar het geluid, dan zie ik dat het Daimon is, niet een heel gevaarlijk wezen, vampire.
    "Hey" zeg ik en ga tegen een boom aan staan.

    Joey      Whistle

    "Always Smile..."


    Ik open mijn ogen en kijk recht voor me uit, slapen? Nee dat lukt niet, gewoon luisteren? Ja.. Naar de wind en de vogels. Oké ja, de meesten kennen me als een harteloos iemand die geen medelijden kent maar weetje, dat valt best wel mee. Ik laat alleen dat deel van mezelf zien maar zo erg ben ik ook weer niet. Meestal dan... Als iemand me echt heel erg boos maakt kunnen er wat vervelende dingen gebeuren maar dat gebeurt heus niet altijd.
    Ik spring uit de boom, het is tenslotte avond, en ik loop wat random door het bos om te kijken of ik iemand tegenkom.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]



    Elyon Filverel Yelrora
    ''I can shoot an arrow in your chest before you even can say a word.''
    Elf • 140 years old • The forest • Hunting



    De laatste tijd overnacht ik nooit meer in mijn hut, ik overnacht alleen nog maar in het bos. Het is een vredig en bekend gebied voor me en behoort tot een van de weinige plekken waar ik me thuis voel. Ik houd de pijl aangespannen met behulp van mijn boog, terwijl ik me steeds omdraai om te kijken naar een dier dat ik kan koken voor het avondeten. Vanuit mijn ooghoeken zie ik iets bewegen in de bosjes en met een ruk draai ik me om. Het is een konijn en meteen schiet ik de pijl weg. Die komt recht in het konijn terecht en een gevoel van macht overspoelt me. Triomfantelijk staar ik naar mijn prijs van deze jacht en voor de zekerheid pak ik nog een pijl uit de koker die op mijn rug hangt. Ik span de pijl aan en hoor iets achter me bewegen. Ik wacht even, maar dan draai ik me razendsnel om en richt de pijl op diegene die me achterna is gekomen. In dit geval is dat mijn beste vriendin. "Oh mijn god, Callie. Ik had je bijna geraakt.'' Zucht ik, terwijl ik de pijl naar binnen richt en uiteindelijk los laat. Ik zie dat ze nogal geschrokken is van de pijl die ik op haar heb gericht omdat ik dacht dat ze een vijand was. ''Het spijt me. Ik ben nogal in mijn element tijdens het jagen.'' Zeg ik in het Elfs tegen het meisje.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2017 - 22:05 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''



    Teagan Madison Stewart
    ''Not all monsters do monsterous things.''
    Mermaid • Nineteen years old • The lake • Swimming



    ''Teagan, ben je wakker?'' Hoor ik een zachte stem vragen en ik schrik wakker. ''Nee.'' Antwoord ik sarcastisch en rek me even uit voordat ik uit de grot zwem die ik beschouw als mijn ruimte. Het eerste wat ik zie aan de persoon buiten mijn grot is de blauwe staart en ik herken meteen Serena, mijn beste meermin vriendin. ''Bedankt voor het wakker maken. Ik wilde eigenlijk eerder opstaan, maar zoals je nu ziet is dat er niet van gekomen.'' Zeg ik tegen Serena en blijf tegenover haar zwemmen. ''Laten we gaan. Ik heb echt geen zin om hier te blijven rondhangen.'' Die woorden rollen over mijn lippen, terwijl ik een vuile blik werp naar een meerman die voorbij zwemt. Ik zwem alvast voor Serena uit naar het wateroppervlak en als ik eenmaal boven ben, speelt er een mysterieuze grijns rond mijn lippen. ''Laat de nacht beginnen.'' Mompel ik grijnzend en zwem naar de kant toe. Ik ga zitten op de waterkant en hijs mezelf het water uit, wat veel moeilijker is met een staart in plaats van benen. Ik kijk naast me en zie dat Serena haar benen al weer heeft. ''Mm, niet eerlijk.'' Brom ik, als teken dat het bij mij langer duurt dan bij haar. Uiteindelijk maakt mijn oranjerode staart plaats voor een paar lange slanke benen. Naast Serena loop ik het bos in en heb nieuwe moed in me. Het is veel spannender in het bos dan in het meer, daarom vind ik het ook veel leuker op het land dan in het water. Op een gegeven moment zie ik voor ons een jongen lopen, hij is vrij knap en zo te zien is hij een vampier. Dan herinner ik me dat ik hem ken, het is Joey aka de jongen waarop ik een crush heb. ''Hey, hoe gaat het?'' Vraag ik nieuwsgierig aan de jongen en loop naar hem toe, terwijl ik voel dat Serena nog steeds naast me staat.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Callista 'Callie' Middlemans | | Air Fairy



    'I may look sweet, but I can turn easily into a sociopath''
    Ik vlieg op mijn gemak in het rond, genietend hoe het telkens iets koeler wordt. Ik hou namelijk niet al te veel van warmte dus deze temperatuur is voor mij heel erg aangenaam. Na een tijdje hoor ik het geluid van een pijl die geschoten wordt. Uit nieuwsgierigheid besluit ik om het geluid te volgen en al gauw zie ik dat het mijn beste vriend Eylon is. Voordat ik hem kon begroeten, schiet hij bijna een pijl op mij . Waarschijnlijk deed hij dat omdat hij dacht dat ik een roofdier of zoiets was.
    "Oh my god Callie, ik had je bijna geraakt," hoor ik hem zeggen in de taal die de elven en feeën spreken met elkaar.
    "Dat weet ik, maar je hebt gelukkig niet geschoten," zeg ik met een glimlach "anders had dit heel anders kunnen aflopen,". Ik besluit uit vermoeidheid niet meer te zweven en ik zak zachtjes met mijn voeten op de grond. Vervolgens bied Eylon zijn excuses aan mij.
    "Het geeft niet," zeg ik daarop "Je kan er niks aan doen dat ik soms iets te luidruchtig ben,". Ik merk dat er veel aarde op mijn voeten te bevinden is die ik met mijn handen en luchtvrachten wegblaas.
    "Wat is jouw winst vandaag?" zeg ik nieuwsgierig terwijl ik knik naar het konijn.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina



    Serena Ross || Mermaid

    ''Nee,'' hoorde ik Teagan sarcastisch zeggen en ik grinnik even ik zag haar zichzelf uitrekken en geduldig wachtte ik tot ze zou komen. ''Bedankt voor het wakker maken. Ik wilde eigenlijk eerder opstaan, maar zoals je nu ziet is dat er niet van gekomen.'' zei ze en ze bleef even tegen over mij zwemmen. ''Dan kom ik morgen wel wat vroeger.'' ik grinnikte. ''Laten we gaan. Ik heb echt geen zin om hier te blijven rondhangen.'' ik zag haar een vuile blik werpen op een meerman ik volgde die blik maar in tegenstelling tot haar keek ik gewoon vriendelijk en begroette ik de meerman. Ik merkte al gauw dat Teagan al was vertrokken en zwom achter haar aan. Ik zwom haar achterna naar de kant toe en ga naast haar zitten. Mijn staart waren al gauw verandert in benen terwijl haar oranjerode staart nog steeds aanwezig is. ''Mm, niet eerlijk.'' bromde ze, ik grinnikte. ''Dat komt er nou van als je een speciale zeemeermin bent.'' ik grijnsde. ''Nee grapje.'' Al snel zie ik de staart van mijn zeemeermin vriendin veranderen in twee slanke benen . Naast Teagan loop ik de bos in ondertussen kijk ik rond of ik iets interessants kan ontdekken maar het enige wat ik nu ontdek is en vampierjongen die ik herken als Joey. ''Hey, hoe gaat het?'' hoorde ik haar vragen en ze liep naar de jongen toe, nieuwsierig met wat ze met die jongen heeft loop ik haar achterna en blijf ik stilletjes staan.

    ''




    Dysdaimon Dracul Blackwood || Vampire


    Achter me hoor ik een vrouwen stem ''Hey.'' zeggen, die stem bezorgt gelijk dat mijn dode hart een sprongetje maakt alsof het even begon met kloppen maar al gauw ging het weg nonchalant draaide ik me om en daar stond ze dan het mooiste meisje van de hele wereld, het mooiste meisje die ik ooit gezien heb, met haar stem zo mooi als de nacht, haar blonde haren die los op haar schouders hangen en haar mooie diepblauwe ogen die me doen denken aan de atlantische oceaan. Jo het meisje dat mijn dode hart stal, het meisje dat ik nog het meeste haatte omdat ze mij dit zwakzinnnige gevoel gaf, maar ook hield ik van haar en gaf ze me het gevoel alsof ik de hele wereld en al zijn problemen aan kon.
    Terwijl een normaal iemand met wat meer emoties of in iedergeval die beter kon uitte zou naar haar toe lopen een knuffel geven of een vrolijke hey hoe gaat het? zou zeggen, nee zo was ik niet in plaats van dat keek ik haar emotieloos aan en zei ik met een zo emotieloze stem. ''Wat doe jij hier?''



    Joey      Whistle

    "Always Smile..."


    Ik blijf even stil staan als ik voetstappen hoor, geen zware stappen zoals een weerwolf of een mens, maar lichte stappen zoals een fee of zeemeermin.
    ''Hey, hoe gaat het?'' ik draai me meteen om, niet geschrokken, maar gewoon snel. Ik zie twee meisjes staan, voor me Teagan en ernaast Serena. Zeemeerminnen, ik had het goed.
    Ik kijk even diep in de grote ogen van Teagan voordat ik antwoord geef, "Goed..." zeg ik na een tijdje en wend mijn blik af naar Serena, die ik ook even aankijk, alleen dan korter. Ze lijken te vertrouwen, niet gemeen. "Met jullie?" ik kijk ze nu allebei even aan, "Op deze mooie nacht." wauw... Ik ben aardig vandaag... Kan kloppen, bij Teagan ben ik vaak wel aardig, om niet een gemene indruk achter te laten.

    J O       W I L S O N

    "Nothing's gonna Hurt me with my Eyes Shut..."


    Ik zie dat Daimon me emotieloos aankijkt en me ook op die manier begroet, ofja, begroet? ''Wat doe jij hier?'' ik sla mijn armen over elkaar heen, "Wat een enthousiasme." zeg ik sarcastisch. Ik kijk hem doordringend aan, kon ik nou maar gewoon zien wat hij dacht. Hij was aardig, dat weet ik zeker, alleen niet tegen mij. Ik ook niet altijd tegen hem, maar hij al helemaal niet tegen mij! Maar als ik nou gewoon kon zien wat ik fout deed, dan kan ik het aanpassen.
    "Ik ben hier omdat ik hier ben, nou goed?" ik kijk hem afwachtend aan en verroer geen fin.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]