• Feeën, elfen, eenhoorns, weerwolven, vampieren en meerminnen/mannen. Creatures of the night, zo worden ze ook wel genoemd. 's Avonds als jij slaapt komen deze wezens tevoorschijn. Ze leven in het hart van het bos. Met ze allen in harmonie. Alles lijkt soepel te gaan, zover dat kan in de bovennatuurlijke wereld. Totdat een groepje tieners blijft kamperen in het midden van het bos. Hoe zal dat aflopen? Houden de creatures of the night zich verscholen? Of komen ze toch tevoorschijn?


    Creatures of the night:

    Meerminnen/mannen:
    Meerminnen en meermannen zijn erg op zichzelf. Ze leven in een groep, maar hebben weinig contact met de andere creatures of the night. De groep meerminnen en meermannen zijn heel hecht. Ze komen weinig op het land, maar wanneer ze besluiten het land op te komen moet eerst hun staart veranderen naar benen. Die verandering is extreem pijnlijk, ook de verandering van benen naar staart is zeer pijnlijk. De groep leeft in een meer ergens midden in het bos. Alle andere wezens leven rondom het meer. De meerminnen en mannen zijn zeer belangrijk voor de creatures of the night. Want hun zijn de wezens die het meer beschermen, zonder het meer is het niet mogelijk dat de creatures of the night bestaan. Diep in het meer ligt namelijk een zeldzaam kristal die zorgt voor het leven van het bovennatuurlijke.


    Het meer


    het kristal dat ze beschermen.


    Meermin


    Weerwolven:
    Weerwolven zijn zeer trouwe en vriendelijke wezens. Totdat je aan hun familie komt. Dan kun je maar beter wegwezen voor je er niet meer bent. Deze weerwolven zijn niet zoals in de meeste verhalen: een mens dat zeer behaard is en met scherpe tanden en klauwen, Of iemand die wordt gedwongen om met volle maan te veranderen, Nee deze weerwolven zijn gewone mensen die zelf kunnen bepalen wanneer ze in een wolf veranderen, Iedere wolf verandert vanaf zijn/haar 14e levensjaar, om exact dezelfde tijd dat ze zijn geboren, voor het eerst in zijn/haar wolf. Alleen de alfa kinderen veranderen al vanaf hun 12e voor het eerst in zijn/haar wolf. Op de leeftijd van 16 jaar kunnen ze hun mate vinden. Een mate is kort voor soulmate, je tweede helft. Zonder je mate zul je het niet overleven. Tuurlijk kun je je mate afwijzen, maar dan onderga je een vreselijke pijn en sterft je wolf langzaam, totdat je uiteindelijk gewoon een mens bent. Iedere weerwolf heeft een stem in zijn/haar hoofd. Dat is zijn/haar wolf. De wolf heeft een eigen naam en eigen persoonlijkheid.

    Ranken:
    -Alfa en Luna: De hoogste rank die je kunt hebben. Je wordt als alfa geboren en luna wordt als je de mate van de alfa bent. Tuurlijk zijn er ook she-alfa's maar die zijn zeldzaam. Die heb je alleen als de vorige alfa geen zoons kon krijgen. De mate van de she-alfa heet dan een luno. Altijd de oudste zoon van de alfa wordt de volgende alfa. Alle roedel leden moeten respect hebben voor de alfa en luna.
    -Bèta: Tweede in rank. Zorgt voor de roedel als de alfa en luna weg zijn voor zaken.
    -Gamma: Derde in rank. Zorgt als ook de bèta samen met de alfa en luna weg zijn voor zaken
    -Delta: Hoofdkrijger van een roedel. Traint alle krijgers
    -Elder: De ouderen in een roedel. Helpt mee met beslissingen van de alfa en luna. Elders worden gerespecteerd zelfs door de alfa en luna.
    -Omega: Laagste rank. wordt vaak gezien als ongedierte en zwakkelingen. Omega's worden meestal ook in elkaar geslagen door roedelleden.
    -Rogue: Roedelloze wolf. Wordt vaak als gevaarlijk gezien.

    Mates: Je kunt je mate herkennen aan zijn of haar geur. Het is een hele lekkere en sterke geur en je wolf wordt er kalm van. Ook kun je je mate herkennen aan het feit dat als je elkaar aanraakt allemaal tintelingen voelt of als je elkaar in de ogen kijkt er bijna in lijkt te verdrinken. Meestal bij de eerste ontmoeting hoor je je wolf meestal keihard 'MATE' roepen of de mannelijke wolf gromt het. Mates zijn zeer bezitterig en beschermend over elkaar, hoe hoger de rank, hoe bezitteriger en beschermende de persoon is. De mannelijke wolven zijn het ergst. Ze worden jaloers als je ook maar met een andere man praat die niet gemated is en ze laten je geen gevaarlijke dingen doen.

    Matingsproces: Het matingsproces is een proces waarin je laat zien dat zij/hij van jou is. Het begint met marken. Een mark is het technisch laten bijten door je mate. Nadat de persoon je heeft gebeten dan verschijnt zijn/haar wolf op de plek waar je gebeten bent. Een soort tattoo. De mark wordt geplaatst waar de nek en schouder elkaar raken. Je sweetspot wordt het ook wel genoemd. De tweede stap en gelijk ook de laatste stap is het met elkaar doen. Met elke stap van dit proces wordt je geur meer met de ander vermengd waardoor andere wolven ruiken wie je mate is en of je al gemated hebt.


    Weerwolf


    Vampieren:
    Vampieren worden vaak gezien als bloedzuigende monsters. Maar deze vampiers drinken geen mensenbloed, maar dierenbloed. Ze zijn veel vriendelijker dan de meeste mensen denken. Ze zoeken ook geen ruzie met de weerwolven, zoals in vele verhalen wordt gezegd.


    Vampier


    Eenhoorns:
    Eenhoorns zijn van zichzelf heel schuw. Er zijn maar een paar eenhoorns in het hele bos. Het is dan ook zeer zeldzaam als je er een tegen komt. Je komt ze meestal tegen als een gewoon mens. Als mens zijn ze veel minder schuw. Deze eenhoorns zijn net zoiets als een weerwolf. Ze kunnen veranderen van mens naar eenhoorn en hebben ook een stem in hun hoofd. Die net als bij weerwolven een eigen naam heeft en een eigen persoonlijkheid. Alleen hebben eenhoorns geen soulmates en kunnen ze vanaf hun eerste levensjaar al shiften. De eenhoorns zorgen voor het leven in heel het bos. Met hun hoorn kunnen ze zieke dieren genezen en dode planten weer tot leven wekken.


    Eenhoorn


    Elfen en feeën:
    Elfen en feeën zijn bijna hetzelfde. Beide wezens hebben een van de vier elementen als kracht en leven ze in boomhutten. De elfen en feeën zijn nogal nieuwsgierig. Deze wezens hebben gewoon de lengte van normale mensen. Ze kunnen zich veranderen van grootte. Ze zijn of net zo lang als de mens of zoals in die verhaaltjes net zo groot als je pink. De boomhutten zijn klein, maar groot genoeg voor de elfen en feeën om in te leven als ze maar de grote hebben van een pink. Het verschil tussen deze twee wezens is dat de feeën vleugels hebben en de elfen niet. Een ander verschil is dat alleen feeën het element lucht kunnen besturen. Elfen en feeën zijn vaak bij elkaar te vinden. Deze wezens zijn elkaar beste vrienden. De elfen en Feeën hebben een eigen taal, maar ze spreken ook de taal die in de omgeving wordt gesproken.


    Boomhutje


    Elf


    Fee


    Invullijstjes:

    Meermin/man
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Foto als mens + beschrijving)
    Meermin/Meerman: (Een foto als meermin/man + beschrijving)
    Innerlijk:
    Extra:


    Weerwolf:
    Naam: (Van jezelf en je wolf)
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Foto als mens + beschrijving)
    Wolfvorm: (Foto als wolf + beschrijving)
    Innerlijk:
    Innerlijk van wolf:
    Rank:
    Mate al gevonden of niet. Zo ja, het matingsproces al voltooid?:
    Extra:


    Vampier:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Hoe ben je vampier geworden:
    Uiterlijk: (foto + beschrijving)
    Innerlijk:
    Extra:


    Eenhoorn:
    Naam: (zowel jezelf als van je eenhoorn)
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (foto + beschrijving)
    Uiterlijk eenhoorn: (Foto als eenhoorn + beschrijving)
    Innerlijk:
    Innerlijk van eenhoorn:
    Extra:


    Elf en feeën:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Foto + beschrijving. Als een fee bent denk om de vleugels!)
    Innerlijk:
    Welk element bestuur je:
    Extra:


    Mens:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:



    Rollen:

    Meermin/man:
    -(v) Serena Ross DarkOne
    -(v) Teagan Madison Stewart Coronam

    Weerwolf:
    -(v) Lilyana 'Lily' // Lone Red - Rogue Choctaw
    -(m) Tomas Eli Galen // Eyolf - BetaMissBurton
    -(m) Mason Aiden Crawford // Filtrian - Alfa Coronam
    -(v) Adelaide Clarissa Dawson // Phoenix - Omega _InsideFire_
    -(m) Eoin Jace Twain // Midnight - Gamma _InsideFire_

    Vampier:
    -(m) Dysdaimon Dracul Blackwood DarkOne
    -(m) Joey Whistle JoSnape
    -(v) Amelia Roberts Oscura
    -(v) Lucretia Celine Dean Aniketos

    Eenhoorn:
    -(v) Naiomi Kessier // Eretria Mw0
    -(v) Anna Firefly // Nightwish MyDreams
    -(m) Atticus Elias Boaz // Atticus Aniketos

    Fee:
    -(v) Callista 'Callie' Middlemans Trishanakru

    Elf:
    -(m) Elyon Filverel Yelrora Coronam
    -(v) Jo Wilson JoSnape
    -(v) Thalia Fearondarl Saralonde

    Mens:
    - (v) Maya Nova Kayes _InsideFire_

    Regels:
    -Minimaal 100 woorden schrijven
    -Topics worden alleen door mij _InsideFire_ gemaakt
    -Geen perfecte karakters
    -16+ toegestaan, meld het alleen even bovenaan je post in het rood.
    -Reserveringen blijven 3 dagen staan, Tenzij je een goeie reden hebt waardoor het niet lukt.
    -Probeer minstens 1 keer per week reageren.
    .-Maximaal 3 personages
    -Personages komen er pas bij te staan als ze helemaal af zijn!
    -Personages van anderen niet besturen zonder hun toestemming
    -OOC graag aangeven met [] {} of ()
    -Als je met het topic wilt stoppen geef het even door en laat hem/haar dan op een realistische wijze verdwijnen of sterven.
    -Naamsveranderingen doorgeven


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    De mensen zijn bezig met het voorbereiden op het uitje naar het bos. De avond begint te vallen. Over 1 dag is het zover. Dan gaan ze maar het bos, waarvan wordt gezegd dat het zeer gevaarlijk en dat als je het betreed je nooit meer terug zal keren. De creatures of the night starten gewoon hun normale nacht.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2017 - 14:04 ]


    We all just wanna be somebody

    Anna Firefly / Nightwish
    "Ten Million FireFlies lit up the World as I Fell Asleep"


    Langzaam loop ik door het bos, de wind door mijn haar doet me goed. Vele momenten van de dag wil ik niet gezien worden maar eigenlijk heb ik er nu geen problemen mee. Ik ken niet veel mensen, nee, zo ben ik niet... Maar ik kan wel nieuwe mensen, ofja, mensen.. Wezens, leren kennen.
    Ik stop als ik stemmen hoor, stil ga ik op de stemmen af en zie twee meisjes en een jongen staan. Elfen? Feeën? Ik denk die twee. Thalia herken ik, ik volgde haar vroeger vaak, ik weet niet zeker of ze het door had.
    Ik hurk neer om niet gezien te worden maar wel mee te kunnen kijken en luisteren. Waar hadden de drie het over?
    "Jij mij fatsoenlijk voorstelt aan het meisje achter je." waren de woorden die ik nog verstond.


    When you see me, I'm not here

    Jo       Wilson

    "Nothing's gonna Hurt me with my Eyes Shut..."


    Daimon keek me niet aan. ''Waarom ben je niet bang voor me?'' een zucht verlaat mijn mond, dat zijn vervelende vragen! ''Dat zou je wel moeten.'' zijn toon werd dreigender en ik zag dat hij zijn nagels in het keukenblad zette.
    Ik doe een kleine stap dichterbij, niet veel, en als hij me iets aan zou doen had ik de muur als dekking, dan zou ik tegen de muur aanvallen of iets dergelijks. Dat voelt wat veiliger.
    "Ik ben niet bang voor pijn..." zeg ik rustig, "Ik ben niet bang voor wat jij mij aan zou kunnen doen." ik leun weer tegen de muur, "En al zou je dat willen, en al zou je me nu pijn gaan doen om me bang te maken, weg te laten gaan of omdat je een woedeaanval krijgt, zo snel ben ik niet bang!"

    [ bericht aangepast op 22 jan 2017 - 20:45 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Tomas Eli Galen - Eyolf

    Ik voel de aanwezigheid van een derde persoon in de woonkamer en zonder me om te draaien weet ik dat Eion zich bij ons gevoegd had. 'Wie is Lilly?' vraagt hij verbaast en ik kijk hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. Ik wil mijn mond openen voor de antwoorden als plots Adelaide opspringt. Licht verbaast kijk ik haar na als ze het huis uitrent. 'Adelaide? Wacht!' roep ik nog en zuchtend kijk ik naar Eion. 'Kom je?' Ik spring recht en begin de richting uit te rennen waar Adelaide is in verdwenen. Af en toe vang ik een glimps op van haar rode haren en niet veel later zie ik de rug van Mason die tegenover Adelaide staat en... Mijn adem stokt in mijn keel en ik sta abrupt stil. 'Lily.' fluister ik zachtjes, maar luid genoeg om te horen.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2017 - 21:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'




    Dysdaimon Dracul Blackwood || Vampire

    ''Ik ben niet bang voor pijn...'' zei ze rustig. ''Ik ben niet bang voor wat jij mij aan zou kunnen doen.'' ik lachte. ''En al zou je dat willen, e al zou je me u pijn gaan doen om me bang te maken, weg te laten gaan of omdat je een woedeaanval krijgt, zo snel ben ik niet bang.''' ik lachte zo een krakzinnige lach dat door merg en been zou gaan ik draaide me om met weer een bepaalde duisternis in mijn ogen dreigend liep ik op haar af. ''Ik zal zorgen dat je bang wordt.'' ik pakte haar trui met beide handen ruw vast en gooide haar naar de andere kant van de kamer. Ik grijnsde. ''Je zult spijt krijgen dat je ooit in mijn leven kwam.



    Elyon Filverel Yelrora
    ''I can shoot an arrow in your chest before you even can say a word.''
    Elf • 140 years old • The forest • With Callie



    Thalia dooft het vuurballetje dat in haar hand danst en loopt op me af waardoor ik de pijl nog meer aanspan. Elke stap die ze zet. neem ik zorgvuldig in mezelf op. ''Ik zal niks zeggen.'' Zegt Thalia en hierdoor knik goedkeurend. Ik ontspan en houd de pijl naar de grond gericht. ''Tenminste als jij mij fatsoenlijk voorstelt aan het meisje achter je.'' Ik houd de pijl aangespannen, maar nog wel gericht op de grond. ''Wie zegt dat ze dat ook wilt?'' Vraag ik met mijn gewoonlijke bittere stem aan Thalia. Ik draai me om naar Callie en kijk haar recht in de ogen aan. ''Breng jezelf niet in de problemen, wil je?'' Met die woorden draai ik mijn hoofd terug naar Thalia en zet een stap opzij zodat de twee meiden elkaar nu aan kunnen kijken. ''Dit is Callista, een fee en sinds kort ook het meisje waarmee ik een relatie heb.'' Die laatste woorden zeg ik met een zelfvoldane grijns en ik laat zowel de pijl als de boog los. Ik leg een arm om Callie haar schouders en trek haar tegen mij aan. ''Thalia, ik meen het.'' Zeg ik serieus tegen de mede elf en de grijns is inmiddels van mijn gezicht verdwenen. ''Mijn vader mag dit absoluut niet weten en jouw vader ook niet.'' Het is een probleem voor me als de elvenraad dit te weten komt, want straks wordt ik nog verstoten door niet alleen de woudelven maar door alle elven. Ik weet dat Thalia hetzelfde heeft als mij, namelijk een vader die veel geeft om de elvenraad en die wilt dat zijn dochter of zoon ook later bij de elvenraad gaat. Ikzelf jaag veel liever in het bos dan serieuze elvendingen regelen.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Callista 'Callie' Middlemans | | Air Fairy



    'I may look sweet, but I can turn easily into a sociopath''
    Laten we maar zeggen, toen Elyon het meisje hoorde zeggen dat ze niks zou zeggen en toen onze kant op kwam, had hij nog zijn pijl paraat staan.
    "Je hoeft de pijl niet meer te spannen hoor," zeg ik zachtjes tegen hem.
    "Breng jezelf niet in de problemen, wil je?" zegt Eylon tegen mij waarop ik glimlach.
    "Hoe vaak breng ik mezelf in de problemen?" zeg ik vervolgens tegen hem. Eigenlijk is dat antwoord hartstikke vaak, maar dat doe ik deze keer niet. Hopelijk dan. Hij stelt me voor met mijn volledige voornaam waardoor ik ril. Ik hou niet zo van mijn voornaam.
    "Ik heet Callista, maar iedereen noemt me Callie," zeg ik met een glimlach tegen haar. Ik moet haar te vriend houden, want anders ben ik waarschijnlijk binnen de kortste keren dood.
    "En wat is jouw naam?" vraag ik tegen haar waarna ik mijn haren naar voren breng.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Lillyana 'Lilly'       Lone Red


    " The Tiger and the Lion may be more powerful, but the Wolf does not perform in the Circus! "



    Mijn blik was gefocust op Mason, terwijl Red iets of iemand anders opmerkte. 'Let op, iemand nadert,' Het duurde heel even voordat mijn wolf doorhad wie het was. 'Phoenix,' en op dat moment zag ik inderdaad een meisje met rood haar mijn kant oprennen. Ze greep me bij mijn arm vast en verstopte zich achter mij. Een kleine lach verscheen op mijn gezicht. Het was een lach van geruststelling. Ze was in orde, ondanks de blauwe plekken, die ik op haar lichaam zag zitten. 'Gaat het?' fluisterde ik in Adelaide's haar oor. 'Opgepast, versterking is onderweg.' Ik was blij met de oplettendheid van Red. Mason zou ik misschien wel aankunnen, op zijn minst zou ik stand houden, maar twee tegen één zou lastiger zijn. Natuurlijk wist ik niet aan welke kant Adelaide zou staan, maar ik moest op alles zijn voorbereid. Achter Mason was nu Tomas verschenen, die abrupt stil bleef staan bij het zien van de groep weerwolven. Ik hoorde hem mijn naam fluisteren, waardoor mijn ogen van Mason naar Tomas gaan, terwijl ik een zwak glimlachje liet verschijnen. Echter richt ik me al gauw weer op Mason, om niet voor verrassingen te komen te staan. 'Ik had je gebied niet mogen betreden,' verontschuldigde ik me tegenover de Alpha, maar in mijn stem klonk geen spijt. 'Maar niks houd mij tegen wanneer mijn familie, die ik nog heb, in de problemen zit.' Ik voelde de woede weer naar boven komen. Houd je gedeisd Red, we willen geen gevecht.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo       Wilson

    "Nothing's gonna Hurt me with my Eyes Shut..."


    Daimon begon te lachen, zo erg te lachen dat ik er kippenvel van kreeg. Hij draaide zich om en liep dreigend op me af waardoor ik tegen de muur ging staan. ''Ik zal zorgen dat je bang wordt.'' Ik probeer hem rustig aan te kijken, al word ik een beetje bang, ik zou hem enger vinden als... Ach nee, straks kan hij ook nog van die gedachte lezen, laat ik het maar niet denken. Hij pakte mijn trui ruw vast en gooide me naar de andere kant van de kamer. Ik kreun eventjes als ik neerkom, au! ''Je zult spijt krijgen dat je ooit in mijn leven kwam." ik ga voorzichtig zitten, "Het is niet mijn schuld dat jij je nu zwak voelt! Dat is je eigen schuld!"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Naiomi Kessler
    ~ 17 jaar, unicorn Eretria, Serena ~




    Serena knikte "ik heb wel ergens opgevangen dat er mensen zouden komen, ben benieuwd". "Mensen?!" Nakoming keer haar verbaasd aan. "Die houden het hier nog geen minuut vol met al die vampiers en wolven" zei ze spottend. "Ik kwam trouwens net ook een van de vampiers tegen, Joey heet hij geloof ik". De naam Joey deed geen belletje rinkelen bij Naiomi. "Oeh, spannend, ben je wel voorzichtig geweest?" Vroeg ze terwijl ze met Serena mee liep.


    The world is a book and I will read it



    Serena Ross || Mermaid

    ''Mensen?!'' Ze keek me verbaasd aan ik grinnikte even door haar reactie. ''Die houden het hier nog geen minuut vol met al die vampieren en weerwolven.'' ik schudde mijn hoofd. ''Klopt, weten ze überhaupt wel van ons bestaan? wat zouden ze doen als ze wisten dat mensen niet het enigste tweebenige ras is even stom uitgelegd.''
    ''Oeh spannend, ben je wel voorzichtig geweest?'' vroeg ze terwijl ze met mee liep, ik knikte. ''Die Joey is wel een goede vampier denk ik, er is hier maar echt een vampier waarvoor je moet oppassen.''





    Dysdaimon Dracul Blackwood

    '''Het is niet mijn schuld dat jij je nu zwak voelt! Dat is je eigen schuld!'' ik deinsde even een stukje achteruit. ''Wat?'' zei ik zachtjes en in de war, ik schudd even mijn hoofd en pakte haar pols waarna ik haar overeind trok, zonder verder nog iets te zeggen liep ik het huis uit haar trok ik mee.
    Ik liep diep het bos in, in de hoop dat ik geen andere wezen tegen zou komen, ik draaide mij om en ruw duwde ik haar tegen een boom aan.
    ''Ik zou willen dat ik kon veranderen en dingen kon toe geven.'' zei ik tegen haar terwijl ik haar los liet en stuk naar achteren liep. ''Maar ik kan het niet.'' zei ik zachtjes.

    Jo       Wilson

    "Nothing's gonna Hurt me with my Eyes Shut..."


    Daimon deed een stapje achteruit ''Wat?'' had ik hem nu geraakt? Wat deed ik!? Hij kwam weer terug en tot geen verbazing pakte hij mijn pols en trok me overeind. Ik wou 'au' zeggen maar deed het toch niet, ik ben wel breekbaarder dan een gemiddeld persoon, lichter waarschijnlijk ook, maar dat hoef ik niet te laten zien. Zonder verder nog een woord tegen me te zeggen trok hij me mee het huis uit. Ik laat het toe en loop mee. Ik zou geen partij tegen hem zijn.
    Ik merkte dat mijn benen langzaam moe werden, het bos was diep, en hij wou er helemaal in. Ook de takken werden meer, de bomen groter en het was donkerder als normaal. Waarom deed hij dit? Opeens draaide hij zich om en duwde mij ruw tegen een boom aan waardoor er een kleine, onderdrukte pijn 'kreet' uit mijn keel kwam. Ik kijk hem aan door mijn haar die als slierten voor mijn gezichten hingen.
    ''Ik zou willen dat ik kon veranderen en dingen kon toe geven.'' vertelde Daimon en liet me los waardoor ik op de grond viel, ''Maar ik kan het niet.'' ik kijk hem niet aan, haal mijn haar niet uit mijn gezicht en sta niet op.
    "Maar dat is jouw probleem, je maakt van jouw probleem mijn probleem." ik waag het om in zijn ogen te kijken, geen idee of hij het ziet door mijn haar maar ik doe het wel. Mijn adem is weer onregelmatig, ben ik bang? Ik voel het niet, niet de angst, nog niet...
    "Ik wil jouw problemen niet..." zeg ik zacht, bijna onhoorbaar, en eigenlijk wil ik niet dat hij het hoort


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Thalia Faerondarl



    Elyon zet een stap opzij zodat ik het meisje nu goed kan zien en zij mij.''Dit is Callista, een fee en sinds kort ook het meisje waarmee ik een relatie heb.'' verteld hij mij met een zelfvoldane grijns. Ik zag Elyon bijna nooit grijnzen of glimlachen. Zijn blik stond meestal nors. Vroeger had ik wel eens geprobeerd om hem te laten lachen, maar meestal was dat zonder succes of kreeg ik niet meer dan een klein mondhoekje omhoog. De grijns stond hem wel goed moet ik zeggen en daardoor wist ik ook dat zijn gevoelens voor dit meisje oprecht waren.
    "Ik heet Callista, maar iedereen noemt me Callie," zei het feeënmeisje met een glimlach. "En wat is jouw naam?"
    "Ik ben Thalia, een goede vriendin van Elyon." antwoordde ik met een glimlach naar Callie. "Leuk je te ontmoeten. Iemand die Elyon zo vriendelijk kan laten kijken moet wel bijzonder zijn." zei ik en keek daarna met een speelse grijns naar Elyon toe. Ik had besloten Callie een kans te geven, tot nu toe leek ze me wel aardig.
    ''Thalia, ik meen het mijn vader mag dit absoluut niet weten en jouw vader ook niet.'' Elyon keek ondertussen weer met zijn altijd serieuze blik mijn kant op.
    "Ik zal het niemand door vertellen." zei ik net zo serieus terug. "Beloofd. Ik sta veel liever aan jou kant dan aan de kant van je vader. Daarnaast haat ik de feeën niet, zoals hem."




















    [ bericht aangepast op 23 jan 2017 - 16:07 ]



    Naiomi Kessler
    ~ 17 jaar, unicorn Eretria, Serena ~




    "Weten ze uberhaupt wel van ons bestaan?" vroeg Serena. "Ik denk het niet, alleen van verhalen en sprookjes." Naiomi dacht na of ze zelf wel eens een mens had gezien. Ze kon het haar niet herinneren, dus het zal wel niet. "Die Joey is wel een goede vampier denk ik, er is hier maar echt een vampier waarvoor je moet oppassen." zei ze als antwoord op Naiomi haar vraag. "Ja dat klopt" Naiomi griezelde een beetje toen ze aan deze vampier dacht. Ze is niet snel bang, maar hem vond ze toch maar akelig. Ze nam snel nog een hapje van haar appel. "Heb jij wel eens contact gehad met een mens?" vroeg ze aan Serena terwijl ze nog steeds door het bos liepen.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2017 - 17:25 ]


    The world is a book and I will read it



    Serena Ross || Mermaid

    ''Ik denk het niet alleen van verhalen en spreukjes,'' ik knikte. ''Ja dat klopt.'' Ik gooide de klokhuis van mijn appel weg en liep door. ''Heb jij wel eens contact gehad met een mens?'' vroeg ze aan mij ik schudde mijn hoofd. ''Nee nog nooit jij?'' vanuit mijn ooghoeken zag ik in de verte iets bewegen ik keek er naar en probeerde er op te focussen daar liep als ik het goed kon zien Daimon die een meisje die ik zo snel even niet herkende achter zich aan trok. ''Daar heb je die rotzak van een vampier.'' zei ik zachtjes en ik keek er naar wat zou hij met dat meisje doen?





    Dysdaimon Dracul Blackwood
    ''Maar dat is jouw probleem, je maakt van jouw probleem mijn probleem.'' zei ze en ze keek in mijn ogen. ''Ik wil jou probleem niet.'' zei ze, ik zuchtte.
    ''Ik geef je mijn probleem ook niet, het enigste wat ik wil is je duidelijk maken waarom je geen contact met mij moet zoeken.'' snapt ze dan niet dat ik haar leuk vindt? dat ik haar weg wil hebben omdat liefde zwak maakt, zei maakt mij zwak, ik wil haar niet vermoorden, ik wil niet iemand inhuren om haar te ontvoeren en ver weg mee te nemen, nee dat wil ik niet maar wo geeft ze me dadelijk geen keus.




    Jo       Wilson

    "Nothing's gonna Hurt me with my Eyes Shut..."


    Daimon zuchtte, wat? Zei ik iets verkeerd? Iets doms? Oh god, waarom word ik nu ineens zo onzeker over mezelf!?
    ''Ik geef je mijn probleem ook niet, het enigste wat ik wil is je duidelijk maken waarom je geen contact met mij moet zoeken.'' Waarom zou ik geen contact met hem kunnen hebben? Was het die reden? Dezelfde reden als het gevoel dat hij me wou zoenen en dat hij altijd zo dichtbij stond? Was het hetzelfde gevoel als mijn hart te snel gaat en ik onregelmatig ga ademen? Had hij dat gevoel? Ik ga voorzichtig staan en haal het haar uit mijn gezicht. Mijn armen sla ik rond mijn middel als een soort bescherming. Een bescherming wat hij gaat doen. Wat moet ik zeggen? Wat wil hij horen? Waarom weet ik nergens een antwoord op!?
    "Waarom wil je het duidelijk maken via pijn? Waarom doe je me pijn om te zorgen dat ik weg blijf? Kan je geen andere manier bedenken zoals het gewoon rustig vertellen." ik kijk hem rustig aan, hopelijk rustig genoeg om ook daadwerkelijk rustig over te komen. Want ik voel me niet rustig. Nee, ik ben eigenlijk best bang, maar dat zal ik nooit toegeven. "En als je zo graag wil dat ik weg blijf, waarom vermoord je me niet? Waarom draai je mijn tere nekje dan niet om?" zeg ik met zijn woorden.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2017 - 22:55 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]