• Feeën, elfen, eenhoorns, weerwolven, vampieren en meerminnen/mannen. Creatures of the night, zo worden ze ook wel genoemd. 's Avonds als jij slaapt komen deze wezens tevoorschijn. Ze leven in het hart van het bos. Met ze allen in harmonie. Alles lijkt soepel te gaan, zover dat kan in de bovennatuurlijke wereld. Totdat een groepje tieners blijft kamperen in het midden van het bos. Hoe zal dat aflopen? Houden de creatures of the night zich verscholen? Of komen ze toch tevoorschijn?


    Creatures of the night:

    Meerminnen/mannen:
    Meerminnen en meermannen zijn erg op zichzelf. Ze leven in een groep, maar hebben weinig contact met de andere creatures of the night. De groep meerminnen en meermannen zijn heel hecht. Ze komen weinig op het land, maar wanneer ze besluiten het land op te komen moet eerst hun staart veranderen naar benen. Die verandering is extreem pijnlijk, ook de verandering van benen naar staart is zeer pijnlijk. De groep leeft in een meer ergens midden in het bos. Alle andere wezens leven rondom het meer. De meerminnen en mannen zijn zeer belangrijk voor de creatures of the night. Want hun zijn de wezens die het meer beschermen, zonder het meer is het niet mogelijk dat de creatures of the night bestaan. Diep in het meer ligt namelijk een zeldzaam kristal die zorgt voor het leven van het bovennatuurlijke.


    Het meer


    het kristal dat ze beschermen.


    Meermin


    Weerwolven:
    Weerwolven zijn zeer trouwe en vriendelijke wezens. Totdat je aan hun familie komt. Dan kun je maar beter wegwezen voor je er niet meer bent. Deze weerwolven zijn niet zoals in de meeste verhalen: een mens dat zeer behaard is en met scherpe tanden en klauwen, Of iemand die wordt gedwongen om met volle maan te veranderen, Nee deze weerwolven zijn gewone mensen die zelf kunnen bepalen wanneer ze in een wolf veranderen, Iedere wolf verandert vanaf zijn/haar 14e levensjaar, om exact dezelfde tijd dat ze zijn geboren, voor het eerst in zijn/haar wolf. Alleen de alfa kinderen veranderen al vanaf hun 12e voor het eerst in zijn/haar wolf. Op de leeftijd van 16 jaar kunnen ze hun mate vinden. Een mate is kort voor soulmate, je tweede helft. Zonder je mate zul je het niet overleven. Tuurlijk kun je je mate afwijzen, maar dan onderga je een vreselijke pijn en sterft je wolf langzaam, totdat je uiteindelijk gewoon een mens bent. Iedere weerwolf heeft een stem in zijn/haar hoofd. Dat is zijn/haar wolf. De wolf heeft een eigen naam en eigen persoonlijkheid.

    Ranken:
    -Alfa en Luna: De hoogste rank die je kunt hebben. Je wordt als alfa geboren en luna wordt als je de mate van de alfa bent. Tuurlijk zijn er ook she-alfa's maar die zijn zeldzaam. Die heb je alleen als de vorige alfa geen zoons kon krijgen. De mate van de she-alfa heet dan een luno. Altijd de oudste zoon van de alfa wordt de volgende alfa. Alle roedel leden moeten respect hebben voor de alfa en luna.
    -Bèta: Tweede in rank. Zorgt voor de roedel als de alfa en luna weg zijn voor zaken.
    -Gamma: Derde in rank. Zorgt als ook de bèta samen met de alfa en luna weg zijn voor zaken
    -Delta: Hoofdkrijger van een roedel. Traint alle krijgers
    -Elder: De ouderen in een roedel. Helpt mee met beslissingen van de alfa en luna. Elders worden gerespecteerd zelfs door de alfa en luna.
    -Omega: Laagste rank. wordt vaak gezien als ongedierte en zwakkelingen. Omega's worden meestal ook in elkaar geslagen door roedelleden.
    -Rogue: Roedelloze wolf. Wordt vaak als gevaarlijk gezien.

    Mates: Je kunt je mate herkennen aan zijn of haar geur. Het is een hele lekkere en sterke geur en je wolf wordt er kalm van. Ook kun je je mate herkennen aan het feit dat als je elkaar aanraakt allemaal tintelingen voelt of als je elkaar in de ogen kijkt er bijna in lijkt te verdrinken. Meestal bij de eerste ontmoeting hoor je je wolf meestal keihard 'MATE' roepen of de mannelijke wolf gromt het. Mates zijn zeer bezitterig en beschermend over elkaar, hoe hoger de rank, hoe bezitteriger en beschermende de persoon is. De mannelijke wolven zijn het ergst. Ze worden jaloers als je ook maar met een andere man praat die niet gemated is en ze laten je geen gevaarlijke dingen doen.

    Matingsproces: Het matingsproces is een proces waarin je laat zien dat zij/hij van jou is. Het begint met marken. Een mark is het technisch laten bijten door je mate. Nadat de persoon je heeft gebeten dan verschijnt zijn/haar wolf op de plek waar je gebeten bent. Een soort tattoo. De mark wordt geplaatst waar de nek en schouder elkaar raken. Je sweetspot wordt het ook wel genoemd. De tweede stap en gelijk ook de laatste stap is het met elkaar doen. Met elke stap van dit proces wordt je geur meer met de ander vermengd waardoor andere wolven ruiken wie je mate is en of je al gemated hebt.


    Weerwolf


    Vampieren:
    Vampieren worden vaak gezien als bloedzuigende monsters. Maar deze vampiers drinken geen mensenbloed, maar dierenbloed. Ze zijn veel vriendelijker dan de meeste mensen denken. Ze zoeken ook geen ruzie met de weerwolven, zoals in vele verhalen wordt gezegd.


    Vampier


    Eenhoorns:
    Eenhoorns zijn van zichzelf heel schuw. Er zijn maar een paar eenhoorns in het hele bos. Het is dan ook zeer zeldzaam als je er een tegen komt. Je komt ze meestal tegen als een gewoon mens. Als mens zijn ze veel minder schuw. Deze eenhoorns zijn net zoiets als een weerwolf. Ze kunnen veranderen van mens naar eenhoorn en hebben ook een stem in hun hoofd. Die net als bij weerwolven een eigen naam heeft en een eigen persoonlijkheid. Alleen hebben eenhoorns geen soulmates en kunnen ze vanaf hun eerste levensjaar al shiften. De eenhoorns zorgen voor het leven in heel het bos. Met hun hoorn kunnen ze zieke dieren genezen en dode planten weer tot leven wekken.


    Eenhoorn


    Elfen en feeën:
    Elfen en feeën zijn bijna hetzelfde. Beide wezens hebben een van de vier elementen als kracht en leven ze in boomhutten. De elfen en feeën zijn nogal nieuwsgierig. Deze wezens hebben gewoon de lengte van normale mensen. Ze kunnen zich veranderen van grootte. Ze zijn of net zo lang als de mens of zoals in die verhaaltjes net zo groot als je pink. De boomhutten zijn klein, maar groot genoeg voor de elfen en feeën om in te leven als ze maar de grote hebben van een pink. Het verschil tussen deze twee wezens is dat de feeën vleugels hebben en de elfen niet. Een ander verschil is dat alleen feeën het element lucht kunnen besturen. Elfen en feeën zijn vaak bij elkaar te vinden. Deze wezens zijn elkaar beste vrienden. De elfen en Feeën hebben een eigen taal, maar ze spreken ook de taal die in de omgeving wordt gesproken.


    Boomhutje


    Elf


    Fee


    Invullijstjes:

    Meermin/man
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Foto als mens + beschrijving)
    Meermin/Meerman: (Een foto als meermin/man + beschrijving)
    Innerlijk:
    Extra:


    Weerwolf:
    Naam: (Van jezelf en je wolf)
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Foto als mens + beschrijving)
    Wolfvorm: (Foto als wolf + beschrijving)
    Innerlijk:
    Innerlijk van wolf:
    Rank:
    Mate al gevonden of niet. Zo ja, het matingsproces al voltooid?:
    Extra:


    Vampier:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Hoe ben je vampier geworden:
    Uiterlijk: (foto + beschrijving)
    Innerlijk:
    Extra:


    Eenhoorn:
    Naam: (zowel jezelf als van je eenhoorn)
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (foto + beschrijving)
    Uiterlijk eenhoorn: (Foto als eenhoorn + beschrijving)
    Innerlijk:
    Innerlijk van eenhoorn:
    Extra:


    Elf en feeën:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Foto + beschrijving. Als een fee bent denk om de vleugels!)
    Innerlijk:
    Welk element bestuur je:
    Extra:


    Mens:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:



    Rollen:

    Meermin/man:
    -(v) Serena Ross DarkOne
    -(v) Teagan Madison Stewart Coronam

    Weerwolf:
    -(v) Lilyana 'Lily' // Lone Red - Rogue Choctaw
    -(m) Tomas Eli Galen // Eyolf - BetaMissBurton
    -(m) Mason Aiden Crawford // Filtrian - Alfa Coronam
    -(v) Adelaide Clarissa Dawson // Phoenix - Omega _InsideFire_
    -(m) Eoin Jace Twain // Midnight - Gamma _InsideFire_

    Vampier:
    -(m) Dysdaimon Dracul Blackwood DarkOne
    -(m) Joey Whistle JoSnape
    -(v) Amelia Roberts Oscura
    -(v) Lucretia Celine Dean Aniketos

    Eenhoorn:
    -(v) Naiomi Kessier // Eretria Mw0
    -(v) Anna Firefly // Nightwish MyDreams
    -(m) Atticus Elias Boaz // Atticus Aniketos

    Fee:
    -(v) Callista 'Callie' Middlemans Trishanakru

    Elf:
    -(m) Elyon Filverel Yelrora Coronam
    -(v) Jo Wilson JoSnape
    -(v) Thalia Fearondarl Saralonde

    Mens:
    - (v) Maya Nova Kayes _InsideFire_

    Regels:
    -Minimaal 100 woorden schrijven
    -Topics worden alleen door mij _InsideFire_ gemaakt
    -Geen perfecte karakters
    -16+ toegestaan, meld het alleen even bovenaan je post in het rood.
    -Reserveringen blijven 3 dagen staan, Tenzij je een goeie reden hebt waardoor het niet lukt.
    -Probeer minstens 1 keer per week reageren.
    .-Maximaal 3 personages
    -Personages komen er pas bij te staan als ze helemaal af zijn!
    -Personages van anderen niet besturen zonder hun toestemming
    -OOC graag aangeven met [] {} of ()
    -Als je met het topic wilt stoppen geef het even door en laat hem/haar dan op een realistische wijze verdwijnen of sterven.
    -Naamsveranderingen doorgeven


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    De mensen zijn bezig met het voorbereiden op het uitje naar het bos. De avond begint te vallen. Over 1 dag is het zover. Dan gaan ze maar het bos, waarvan wordt gezegd dat het zeer gevaarlijk en dat als je het betreed je nooit meer terug zal keren. De creatures of the night starten gewoon hun normale nacht.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2017 - 14:04 ]


    We all just wanna be somebody

    Tomas Eli Galen - Eyolf

    Al slenterend loop ik wat door het bos tot ik bij een open plaats kom. Genietend sluit ik even mijn ogen als ik de zonnestralen in mijn gezicht voel. 'Tomas,' klinkt er plots een bekende stem. 'Ik was net naar je aan het zoeken. Als je het niet erg vindt, wil ik graag met je over de pack praeten. Het is ontzettend nodig, helemaal er nu steeds meer andere wezens op ons gebied komen.' Ik grinnik even als hij me een vriendelijke klap op mijn schouder geeft. 'Ook goeiemorgen Mason.' grijns ik. 'En misschien is het inderdaad eens hoog tijd voor dit gesprek.' Ik laat me op het zachte gras zakken en kijk op om naar mijn alfa en vriend te kijken. 'Zijn er problemen? Want zover ik weet vormen de andere wezens niet een echte bedreiging?' Ik voel wel dat er problemen zijn in ons pack maar wat er precies aan de hand is weet ik ook niet goed. Misschien heeft iemand Lily gespot? Een glimlach vormt rond mijn lippen als ik aan Lilly haar rode haren terug denk maar dan valt het me in dat het heel onwaarschijnlijk zou zijn en verdwijnt die glimlach weer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'


    Adelaide Clarissa Dawson // Phoenix.

    Don't ever mistake my silence for ignorance, my calmness for acceptance or my kindness for weakness.


    Als een gek ren ik door mijn huisje, ergens op de rand van het territorium. Op zoek naar mijn sport kleren, haal ik alles overhoop. Zuchtend laat ik me op de grond zakken. Net toen ik dacht dat ik ze nooit zou terug vinden zag ik iets blauws en iets zwarts. Snel stond ik op en greep naar het blauwe en zwarte ding. ''Yes!'' Riep ik blij uit. Het blauwe en zwarte ding, waren mijn sporttopje en trainingsbroek. Opgelucht legde ik mijn spotkleren op een stoel, waar ik ze zeker terug zal vinden. Ergens rond middernacht spreek ik samen met altijd met Lily af. Ze is een rogue, maar ook mijn zus. Sinds ik niet meer mag deelnamen en de trainingen overdag om dat ik een omega ben, ben ik 's avonds gaan trainen. Zuchtend keek ik op de klok en zag dat het nog wel even duurde voordat ik kon gaan trainen. Mijn maag rommelde. Ook dat nog. Ik zocht in de kasten, maar zag dat er bijna geen eten meer was. Ik kreunde inwendig. Dat betekent dat ik verder de roedel in moet om eten te gaan halen. En dat betekent één ding. Meer scheldwoorden die naar mijn hoofd worden geroepen, en als ik geluk heb misschien nog wel een pak slaag. Jeej. In een sarcastische bui zeker. Wat denk je nou zelf Phoenix. Ik neem dat als een ja. Wat slim van je. Zuchtend stapte ik naar buiten. Een knoop vormde zich in mijn maag. Here goes nothing. En ik rende dichter naar waar de andere roedelleden zich bevinden. Gelijk kreeg ik al van die dingen te horen zoals: 'Heks.' 'Je verdient het om te sterven, waarom ben je nog niet dood omega' Ik zuchtte en liet niet merken hoeveel pijn die woorden deden. ''He, jongens kijk wie we daar hebben! De omega.'' Nee alsjeblieft niet hun. Een gevoel van paniek overspelde me. Ik voelde hoe ik aan mijn haren werd vastgegrepen en werd meegesleurd dieper het bos in. Al snel begonnen ze met slaan en schoppen. Ik doe ze wat! Nee Phoenix, we zijn te zwak. Dat weet jij ook. We kunnen nooit in ons eentje op tegen 4 van de belangrijkste krijgers. Als we ooit sterk genoeg zijn, vermoord ik ze allemaal! En na die woorden werd alles zwart.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 17:29 ]


    We all just wanna be somebody


    Eoin Jace Twain // Midnight.

    Never bend your head. Always hold it high. Look the world straight in the eye.


    In mijn wolvenvorm rende ik door het bos, met mijn twee jongste zusjes op mijn rug. Nada en Ally gilden het uit van plezier, waar Midnight van genoot. Het is voor hem één van de belangrijkste dingen, dat onze familie gelukkig is. Nada en Ally zijn een tweeling en 10 jaar. ''Sneller! Sneller!'' Gilden de twee meiden. Ik schudde mijn wolvenkop. ''Please Eoin?'' Vroegen ze smekend. Ze wisten door die meestal niet wist wat ik moest doen. Ik gromde zachtjes van irritatie en de twee meiden giechelden. Ik versnelde mijn pas ietsjes. Ik bleef net zo lang rondrennen totdat Nada en Ally er genoeg van hadden. Ik zette ze af bij het huis en ze gaven mijn wolvenvorm een knuffel. Ik likte hun gezicht en ze keken mij vol horror aan en riepen: ''Iewl Eoin!'' Ik gaf hun een wolfachtige grijns en ging er snel vandoor. Al gauw zag ik mijn twee beste vrienden Mason en Tomas. Ook wel bekend als de alfa en bèta. Ik veranderde in mijn mensenvorm en liep op hun af met een grote glimlach. ''Jo, gasten.''


    We all just wanna be somebody


    Maya Nova Kayes.

    Be yourself. People don't have to like you, and you don't have to care.


    Zuchten pak ik de laatste dingen in voor mijn overnachting in het bos. Mensen zeggen dat als je 's avonds nog in het bos bent, je nooit meer terug zal keren. Pff, wat een onzin. Ik heb informatie opgezocht over het bos, van alles wat ik heb kunnen vinden, is er nog maar één persoon die heeft overnacht in het bos. Het moment dat hij terugkeerde, vertelde hij dat er allemaal magische wezens in het bos woonde, zoals elfen en feeën. Echt hilarisch. Dat soort wezens bestaan niet het is alleen maar fantasie. Ik had eerst afgesproken om naar het bos te gaan met mijn beste vrienden, maar die zeiden allemaal nee. De schijterds. Ik voelde een hand op mijn schouder. Gelijk greep ik de hand en draaide die op de rug van de persoon. De persoon kreunde. Toen pas keek ik naar de persoon. ''Brandon, idioot dat je bent. Je weet dat je me nooit moet besluipen.'' Snel liet ik mijn broer los. Gelijk wreef hij over zijn pols. Brandon is de oudste van de familie en ik de op één na jongste. Mijn ouders probeerden al heel lang op kinderen te krijgen, maar dat lukte niet. Toen besloten ze over te gaan op adoptie. Ze hadden al 4 kinderen geadopteerd toen mijn moeder ontdekte dat ze zwanger was. Later toen ik 9 was besloten ze om nog een kind te adopteren en ging al de aandacht naar mijn jongste zusje. Soms lijkt het net alsof ik niet meer besta voor ze. Eerst vonden ze me het perfecte kind en nadat ik op mijn negende voor de eerste keer iemand had getrapt en geslagen omdat die persoon mij lastig viel, was het alsof ik niks meer waard was voor ze. Mijn broers en zussen zeiden welkom in onze wereld. Hun is zo ongeveer hetzelfde overkomen. ''Ik kwam alleen even gedag zeggen.'' Zei Brandon, die mijn gedachten onderbrak. ''Ik moet morgen werken en ik heb geen vrij kunnen krijgen. Dus ik wou nu al even gedag zeggen.'' Ik knikte. Brandon hield zijn armen open en ik zuchtte, maar gaf wel een knuffel. ''Wees voorzichtig kleintje.'' Ik stompte hem speels op zijn schouder door de bijnaam die hij gebruikte. Brandon gaf me nog een kus op mijn voorhoofd en liep de kamer uit. Ik zette mijn tas naast mijn deur en maakte mezelf klaar voor de nacht. En natuurlijk ging dat niet zonder struikelen. ''Pas wel op waar je loopt kleintje!'' Hoorde ik mijn zussen en broers roepen. Ik schudde lachend mijn hoofd en dook mijn bed in,

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 18:22 ]


    We all just wanna be somebody



    Elyon Filverel Yelrora
    ''I can shoot an arrow in your chest before you even can say a word.''
    Elf • 140 years old • The forest • With Callie



    ''Dat weet ik, maar je hebt gelukkig niet geschoten.'' Zegt Callie glimlachend, terwijl ze een paar centimeter boven de grond zweeft. Naast haar heb ik feeën nooit begrepen, vliegen lijkt me vreselijk en vleugels hebben is niet mijn ding. Ook van lengte veranderen doe ik nooit, ook al kan ik het wel. Zowel feeën als elven kunnen een element besturen, maar dit betekent niet dat ik dat ook daadwerkelijk doe. Alleen als ik erg in de problemen zit of me ontzettend verveel doe ik het, maar ik ben er zelf ook niet goed in. ''Anders had dit heel anders kunnen aflopen.'' Besluit Callie waardoor ik uit mijn gedachtes opschrik en haar met een klein glimlachje aankijk. ''Het geeft niet. Je kan er niks aan doen dat ik soms iets te luidruchtig ben.'' Antwoordt Callie als ik mijn excuses aanbied voor het feit dat ik haar bijna met een pijl heb neergeschoten. Ze stopt met zweven en staat nu met twee voeten op de grond. ''Wat is jouw winst vandaag?'' Vraagt Callie me nieuwsgierig waarna ze knikt naar het dode konijn dat doorboord is met een pijl. ''Een konijn. Ik heb nog een hert gezien, maar jammer genoeg rende die weg voordat ik een pijl kon schieten. En over die winst gesproken..'' Ik onderbreek mijn verhaal, omdat ik een paar grote stappen in Callie haar richting zet. Na nog een laatste stap staan we bijna neus aan neus. ''Ik denk dat ik nog wel iets heb gevangen vandaag.'' Die laatste woorden worden gevolgd met een grijns die rond mijn lippen speelt.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''



    Teagan Madison Stewart
    ''Not all monsters do monsterous things.''
    Mermaid • Nineteen years old • The forest • With Serena and Joey



    Serena blijft stil staan als ik een stap zet in de richting van Joey. Hij draait zich snel om en kijkt vooral mij aandachtig aan. ''Goed...'' Beantwoordt hij uiteindelijk mijn vraag en we kijken elkaar beiden onderzoekend aan. Daarna richt hij zijn blik op Serena en ik duw haar zachtjes naar voren als teken dat ze niet zo schijterig moet doen en Joey haar helemaal niet kwaad zal doen. ''Met jullie? Op deze mooie nacht.'' Hij klinkt aardiger dan ik hem in tijden heb gehoord. Ik wil antwoorden en dat doe ik ook, maar het antwoord laat me ervoor zorgen dat ik heel graag mijn hoofd tegen een boomstam aan wil bonken. ''Nu ik jou zie, goed hoor.'' Volgende keer eerst goed nadenken voordat ik antwoord. Ik draai mijn hoofd om naar Serena als hulp, want momenteel is situatie nogal gênant. Nu zal Joey ook wel weten dat ik een grote crush op hem heb en gaat hij me vreemd vinden omdat ik verliefd ben. Fijn, dat kan er nu ook wel bij. ''Serena, zeg eens wat.'' Mompel ik zachtjes tegen het meisje aan en stoot haar aan met mijn elleboog.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 19:06 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''



    Mason Aiden Crawford
    ''Sometimes, you have to forget what you want to remember what you deserve.''
    Werewolf • Alpha • Nineteen years old • The forest • Happy



    Grinnikend staart Tomas me aan als ik hem informeer over de stand van zaken. ''Ook goeiemorgen, Mason. En misschien is het inderdaad eens hoog tijd voor dit gesprek. '' Zegt hij vrolijk waarna hij zich op het gras laat zakken en naar me opkijkt. ''Zijn er problemen? Want zover ik weet vormen de andere wezens niet een echte bedreiging?'' Door deze woorden zucht ik geïrriteerd. ''Zo te horen ben je er de laatste tijd niet bij met je hoofd, Tomas en blijkbaar luister je niet naar mijn gesprekken die ik met de pack voer.'' Snauw ik tegen de jongen. Dan realiseer ik me dat ik nogal direct en gemeen tegen mijn bèta ben. ''Sorry, ik ben gewoon erg onder druk gezet de laatste tijd. Er is een vijand gespot. Een rogue. Ik zeg niet dat we hem of haar moeten vermoorden of uitschakelen, maar ik laat degne niet zonder kleerscheuren er vanaf komen.'' Leg ik uit aan Tomas, maar hij lijkt heel anders ergens te zitten met zijn gedachtes want hij glimlacht in zichzelf. Al snel verdwijnt de glimlach en weet ik dat hij ietsje helderder is. ''Dus, enige oplossingen tegen deze catastrofale gebeurtenis?'' Vraag ik mijn bèta en vriend met gefronste wenkbrauwen, terwijl ik mijn handen in mij zij zet. Vanuit mijn ooghoeken zie ik een gedaante aankomen en ik draai me meteen om, ook Tomas kijkt in de richting van de gedaante. Er staat een zwarte wolf en niet veel later staat daar een jongen. Eoin, ook wel bekend als mijn gamma en de jongen die ik net zoals Tomas beschouw als mijn jongere broertje. ''Jo, gasten.'' Hoor ik Eoin zeggen en ik rol even met mijn ogen als teken dat hij te laat is. ''Natuurlijk, kom nog later.'' Brom ik sarcastisch tegen mijn gamma en praat hem dan snel bij over de rogue die gespot is op ons gebied. Er wordt iemand aangevallen zegt Filtairn ineens tegen me waardoor ik nieuwsgierig wordt. Wie? De omega, Adelaide beantwoordt Filtairn mijn vraag. Ik ga eropaf, zeg ik tegen mijn wolf en ik hoor een goedkeurend geluidje. ''Ik moet ervandoor. Als jullie je geroepen voelen, ga dan mee.'' Zeg ik tegen mijn bèta en gamma voordat ik mijn wolvenvorm verander en op vier poten weg ren. Als ik eenmaal aangekomen ben bij de huizen van de packleden, zie ik vier van mijn krijgers de omega in elkaar slaan totdat ze bewusteloos is. Ik verander in mijn mensenvorm en stap op ze af. ''Blijf van haar af, dit is een bevel.'' Zeg ik op een alfatoon tegen de vier krijgers en grom naar ze als teken dat ze afstand moeten nemen. Waar is de Delta als je haar nodig hebt? Ik kniel neer bij de omega die niet beweegt en leg mijn hand op haar voorhoofd. Ze zal wakker worden en ik zorg daarvoor, al is dat het laatste wat ik doe.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 23:45 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Tomas Eli Galen - Eyolf

    ‘Zo te horen ben je er de laatste tijd niet bij met je hoofd, Tomas en blijkbaar luister je niet naar mijn gesprekken die ik met de pack voer.’ Snauwt Mason en ik bijt even op mijn lip. Ergens heeft hij gelijk door dat hele gedoe met Lexi de laatste tijd die langzamerhand in de puberteit lijkt te komen, is mijn aandacht op de pack wat verslapt de laatste tijd. Zeker door dat gedoe met die Ethan ofzo. Even is het stil. ‘Sorry, ik ben gewoon erg onder druk gezet de laatste tijd. Er is een vijand gespot. Een rogue.’ Even voel ik hoop. Lily? Vraagt Eyolf. Ik hoop het ergens maar ergens ook niet. Het zou fijn zijn als ik weet dat ze zo dichtbij is maar aan de andere kant het feit dat ze gespot is en misschien in gevaar loopt staat me totaal niet aan. ‘Ik zeg niet dat we hem of haar moeten vermoorden of uitschakelen, maar ik laat degene niet zonder kleerscheuren er vanaf komen.’ Legt Mason uit. ‘Dus enige oplossingen tegen deze catastrofale gebeurtenis?’ Met zijn handen in zijn zij kijkt hij me aan. ‘Wel we kunnen misschien-‘ Ik wordt onderbroken door Eoin, die plots uit het niets leek te zijn verschenen. ‘Jo, gasten.’ Mason beantwoord hem sarcastisch en niet veel later is Eoin ook op de hoogte van waar we het over hadden. ‘Wel wat ik dus aan het zeggen was-‘ probeer ik opnieuw maar wordt opnieuw onderbroken, dit keer door Mason. ‘Ik moet ervandoor. Als jullie je geroepen voelen, ga dan mee.’ Mason verandert in een wolvenvorm en rent weg. IK kijk even naar Eoin met een opgetrokken wenkbrauw. ‘Wat zijn we weer gehaast vandaag.’ Maar mijn nieuwsgierigheid wint het van mijn irritatie over de onderbrekingen en ik verander mezelf ook in mijn wolfvorm waarna ik Mason zijn geur volg. Ik zie Mason bij vier leden van het pack staan terwijl hij ze met een alfatoon aanspreekt en gromt. Snel verander ik me terug naar mijn mensenvorm als ik hem zie knielen bij een bewusteloos lichaam. ‘Wat is er in hemelsnaam gebeurt.’ Mompel ik en snel me naar Mason tot ik zie wie er op de grond licht. ‘Adelaide…’ mompel ik en zucht zachtjes. ‘Wil je dat ik haar naar binnen breng of reken ik met hen af?’ mompel ik naar Mason toe, doelend op de packleden die dringend eens een lesje moeten leren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Callista 'Callie' Middlemans | | Air Fairy



    'I may look sweet, but I can turn easily into a sociopath''
    Ik merk dat Elyon glimlacht dankzij mijn opmerking. Ik moet ervan glimlachen. Elyon glimlacht namelijk amper en ook al is de glimlach klein, het is al een hele prestatie. Op mijn vraag over wat hij vandaag gevangen heeft antwoord hij dat hij een konijn heeft gevangen, wat blijkbaar de konijn was die ik zag toen ik aan kwam zweven. Hij vertelde dat hij ook een hert zag, maar dat hij hem niet kon vangen.
    "We hebben allemaal af en toe pech," zeg ik daarop terwijl ik mijn haren naar achter doe omdat het af en toe kriebelt. "En over die winst gesproken," zegt Eylon vervolgens waarna hij heel wat stappen zet waardoor we bijna neus tot neus staan. Ik bedoel de uitdrukking, want er is wel een lengteverschil tussen Eylon en ik. "Ik denk dat ik nog wel iets heb gevangen vandaag," zegt hij vervolgens tegen mij terwijl hij grijnst.
    "Oh, en wat is datgene wat je vandaag ook hebt gevangen naast dat arme konijntje?" zeg ik met een lichte plagende toon toen ik iets zei over het konijn.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina



    Elyon Filverel Yelrora
    ''I can shoot an arrow in your chest before you even can say a word.''
    Elf • 140 years old • The forest • With Callie



    "Oh, en wat is datgene wat je vandaag ook hebt gevangen naast dat arme konijntje?" Vraagt Callie met een plagende ondertoon aan me en hierdoor wend ik mijn blik af naar het konijn dat dood in het gras ligt. Daarna richt ik mijn blik weer op Callie die me nog steeds vrolijk aankijkt. ''Nou, ik denk dat jij heel goed weet wat ik nog meer heb gevangen, Callie. Maak het me niet te makkelijk.'' Zeg ik tegen haar met dezelfde kleine glimlach als net. Ik glimlach vrijwel nooit, maar als ik bij Callie ben kan ik niet anders dan glimlachen. Zij maakt me altijd vrolijk, ook als ik me niet lekker in mijn vel voel of nogal boos ben op iets of iemand. Ik leg mijn hand onder haar kin en til haar kin op zodat ze gedwongen is om aan te kijken, ook door het lengteverschil. ''Ik houd van je, Callie.'' Deze woorden zeg ik in het oud-Elfs, iets wat feeën en deze meeste elfen niet kunnen verstaan of spreken maar omdat ik 140 ben kan ik dit vloeiend spreken. Hierdoor kan ik mijn liefde verklaren aan Callie zonder dat ik echt voor gek sta tegenover haar. Of ik haar mijn liefde verklaar in onze taal overweeg ik nog.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Lillyana 'Lilly'       Lone Red


    " The Tiger and the Lion may be more powerful, but the Wolf does not perform in the Circus! "



    Wanneer ik mijn ogen open zie ik dat de zonnestralen al door het bladerdak van het bos vallen. Ik loop uit mijn schuilplaats en rek me eens goed uit. Dysdaimon was nergens te bekennen, wat ook niet gek was. Die jongen was bijna altijd wel op pad, net iets vaker dan ik. Ik haal een hand door mijn haar, wat niet echt netjes zit. ach, ik was immers net uit bed, dus who cares? Ik begin de dag direct met mijn ochtendritueel, hardlopen in de ochtend. Wanneer ik begonnen ben hoor ik de stem van Lone Red. 'Sneller iemand in nood!' Ik blijf even verbaast stilstaan, maar Red raakt geïrriteerd. 'Het is iemand van de pack,' Door deze woorden maak ik al helemaal geen aanstalte, maar wanneer Red de naam van mijn zus noemt, verander ik direct in mijn wolvenvorm en ga op de geur van mijn zusje af. Echter verminder ik mijn vaart als ik de geur van Filtairn, de Alpha. Geruisloos sluip ik wat dichterbij en van een afstand zie ik hoe Mason en Tomas bij Adelaide. Ik had medelijden met haar, maar ik kon onmogelijk terugkeren in de pack. Mason zou me nooit toelaten. Wanneer ik zie dat het weer goed verander ik weer in mijn mensenvorm en probeer ik stilletjes weg te komen.


    Do I look like Mother Teresa?

    Callista 'Callie' Middlemans | | Air Fairy



    'I may look sweet, but I can turn easily into a sociopath''
    Toen ik het over het konijntje had, zag ik hem een blik werpen op het konijn dat hij vandaag had gedood. Vervolgens werpt hij weer zijn blik naar mij.
    "Nou, ik denk dat jij heel goed weet wat ik nog meer heb gevangen, Callie," zegt hij vervolgens terwijl hij een hand onder mijn keel legt en mijn hoofd omhoog duw zodat ik wel naar hem moet kijken.
    "Ik heb nog steeds geen idee," zeg ik glimlachend "Ik zie namelijk niks anders dan dat konijntje en ik zie hier geen andere dode dingen dan dat,". Vervolgens hoor ik Eylon iets zeggen in de taal die de elven en feeën spreken toen ik nog lang niet geboren was. Het enige wat ik verstond was mijn eigen naam, namelijk Callie of zoals ik eigenlijk heet Callista. Ik weet wel dat Elyon deze taal vloeien spreekt aangezien hij al 140 jaar lang op deze aardbodem en leeft. Ja, ik weet het hij ziet er niet uit als een erg hoogbejaard want hij veranderd nu amper in uiterlijk. Hierdoor spreekt hij vloeiend oud-elfs en ik dus totaal niet want ik ben pas zeventien jaar en die taal werd gesproken minstens een eeuw voor mijn geboorte.
    "Ik weet dat je wat betreft leeftijd veel ouder bent dan mij," zeg ik "maar dat hoef je er niet in te wrijven." Ik haat het om nog zo jong te zijn. De meeste feeën en elfen zijn namelijk veel ouder dan mij en vooral bij de feeën ben ik echt het jonkie van de groep, waar ik me erg aan irriteer. Ze plagen me erg over hoe ik iets niet kan doen omdat ik volgens hun te onervaren ben.
    "Kan je alsjeblieft zeggen wat je bedoelde in onze taal?" zeg ik "Doordat ik mijn naam hoorde ben ik erg nieuwsgierig geworden.". Ik kijk Elyon aan met mijn groene ogen en wacht op een antwoord, die ik hopelijk deze keer wel versta.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2017 - 12:10 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina



    Serena Ross || Mermaid

    ''Goed'' hoorde ik Teagan de vraag van Joey beantwoorde, ik merkte dat Joey naar me keek en Teagan duwde me zachtjes naar voren ik zette een paar stapjes.
    ''Met jullie? Op deze mooie nacht.'' Ik had niet echt bepaald zin om te antwoordde al leek hij een aardige jongen voor mij was het wel dadelijk dat Teagan hem leuk vond en vond ik dat ik in de weg liep. ''Nu ik jou zie, goed hoor.'' ik rolde even met mijn ogen let eens op met wat je zegt. ''Serena, zeg eens wat.'' mompelde Teagan zachtjes en ze stootte me aan met haar elleboog ik zuchte even geïrriteerd en kijk dan naar Joey. ''Met mij gaat het ook goed'.'' ik keek hem onderzoekend aan. ''Zo wat brengt jou bij deze stuk bos?'' vroeg ik wat onzeker.




    Dysdaimon Dracul Blackwood || Vampire

    '
    ''Wat een enthousiasme.'' zei ze sarcastisch, ze keek me doordringend terwijl er bij mij niks veranderde ''Ik ben hier omdat ik hier ben, nou goed?'' langzaam liep ik op haar af en pakte ik stevig haar pols vast even schrok ik van haar houd die ik voelde en leek het alsof mijn hart weer een sprongetje maakte daarom liet ik haar snel los en liep ik een paar passen achteruit. ''Waarom sta je hier? waarom spreek je me aan en loop je me niet voorbij.'' ik keek haar wat dreigend aan in de hoop dat het haar zou afschrikken. ''Mij voorbij lopen zou veiliger zijn dan mij aan te spreken.'' Ik draaide me van haar weg en begon van haar weg te lopen.



    Elyon Filverel Yelrora
    ''I can shoot an arrow in your chest before you even can say a word.''
    Elf • 140 years old • The forest • With Callie



    Callie staart me fronsend aan. "Ik weet dat je wat betreft leeftijd veel ouder bent dan mij, maar hoef je er niet in te wrijven.'' Zegt ze tegen me als ik iets tegen haar in het oud-Elfs heb gezegd. Ze lijkt erg in gedachtes nadat ze dat heeft gezegd en ik kijk haar nu zonder een glimlach aan. "Kan je alsjeblieft zeggen wat je bedoelde in onze taal? Doordat ik mijn naam hoorde ben ik erg nieuwsgierig geworden.'' Vraagt Callie uiteindelijk aan me en hierdoor breekt het klamme zweet me uit. Shit, ik kan niet tegen Callie liegen. Dat mag niet en het lukt me ook niet. ''Ik zei..'' Begin ik tegen Callie en hef haar kin weer op zodat we nu oog in oog staan. ''Ik houd van je, Callie.'' Mompel ik in de hoop dat ze het niet kan verstaan, maar ik weet dat ze het gehoord heeft. Om me uit de situatie te redden, wordt ik paniekerig en doe het eerste wat me nu te binnen schiet. Ik buig mijn hoofd en druk mijn lippen op die van Callie.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Callista 'Callie' Middlemans | | Air Fairy



    'I'm just a sucker for pain''
    Nadat ik iets zei over het erin wrijven dat hij al veel langer leeft dan ik, zie ik zijn glimlach deels verdwijnen waardoor ik nadenk of het misschien wel handig was om dat te zeggen. Wanneer ik vroeg of hij hetgene wat hij wou zeggen nogmaals kan herhalen alleen dan wel in het feeën/elfs dat wel gesproken wordt door mij, zag ik dat hij nerveus werd. Het eerste wat ik dacht was, was het iets belangrijks?. "Ik zei.." hoor ik Elyon zeggen terwijl mijn kin voor de tweede keer omhoog wordt geduwd. "Ik houd van je Callie," hoor ik hem zacht zeggen. Deze zin werd zacht gezegd, maar mijn oren zijn goed genoeg om dat te kunnen verstaan. Voordat ik kon vragen of hij het bedoeld als beste vrienden of meer, voelde ik zijn lippen op de mijne. Ik raak eerst licht geschrokt omdat dit soort dingen amper gebeuren bij mij. Mannelijke feeën die in mijn omgeving wonen, gebruikte mij namelijk erg vaak voor lust. Ik zoen hem voor een paar tellen terug voordat ik het breek. Ik hou mijn ogen gesloten, ik weet niks te zeggen. Mijn gedachtens worden overspoeld. Ik doe mijn ogen langzaam open en ik probeer wat te zeggen maar er komt werkelijk niks uit.
    Hopelijk heb ik niks verknald, want dan ben je Elyon op elk gebied kwijt.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina