• De opmaak komt er aan, zodra ik terug ben van de winkel. Ik moet eten kopen voor mijn monsters.

    De moordenaar van Mason heeft een privéberichtje van mij gekregen. De anderen; helaas. MAAR. Dit betekent niet dat jij je personage niet verdacht kan doen lijken, of verdachte gedachten kan hebben. Het kan geen kwaad moest je iets verraden, maar het is leuk als we het allemaal spannend proberen te houden ^^

    Het is zaterdag 24 december, omstreeks 8u30. Voor de kersttraditie heeft César toestemming gegeven om de vorige vrijdag het Hotel al om 1u 's nachts te laten sluiten. Er waren ook geen boekingen voor overnachtingen. Zowel de jongens als de meisjes - al moeten deze laatsten wel nog de was en de plas doen) hebben vrij tot maandag 26 december, 20u00. Daarna is Kerstmis voorbij en wordt de Hel weer voortgezet.
          Mason is in de nacht overleden in zijn kamer aan een overdosis drugs en alcohol, maar die zijn niet door hemzelf toegediend. Dit weet de overgrote meerderheid van het hotel niet, maar de situatie is alleszins verdacht. Bijna iedereen is wel eens verdwenen toen Mason dat was, en misschien hebben sommigen anderen wel mee zijn kamer zien ingaan, wie weet... Let the game begin!


    Mhm?

    Maximilian Gael Blidworth
    “If I wanted to kill myself I would climb your ego and jump your IQ.”



    Waarom had je me dat niet meteen gezegd Max!?’ En daar hadden we de Romy waar ik dus geen zin in had. Ze leek geschrokken en keek me wantrouwend aan, nadat ze haar armen over elkaar had gevouwen. ‘Maar goed, ga maar naar Cléo, als je toch liever met haar praat dan met mij.’ Ik rol mijn ogen en sta ook op van de bank.
          ‘Ik heb je niets gezegd omdat ik het onnodig vond en ik bovendien niet wilde dat je drama ging schoppen.’ Ik haalde mijn schouders op, pakte een koffiebroodje van het bord en keek Romy aan. ‘En ik ga met Cléo praten omdat zij, net zoals jij, mijn verantwoordelijkheid is.’ Ik nam een hap van het broodje en keek Romy met een opgetrokken wenkbrauw aan. ‘Doe waar je zin in hebt voor nu, maar doe alsjeblieft niets waar je later spijt van zult krijgen, ook rond de andere jongens weet je.’ Ik twijfelde even maar drukte toch even kort een kus op haar lippen, om vervolgens weg te lopen. Cléo waar hang je uit. Ik beende richting het trappenhuis – gezien ik haar daar heen had zien vluchten, samen met Bailey. Iene miene mutte... laat ik maar naar beneden lopen.

    Ik wandelde het bargedeelte binnen en keek een beetje vreemd op toen mijn oog op Zeke en een tamelijk nieuwe meisje viel. Hoe heette ze ook alweer? Het was seizoenen gerelateerd; Autumn? May... oh wacht nee, Snow. Ik kon het niet laten Zeke vragend aan te kijken toen ik zag dat ze een touw om haar nek had zitten. Nah ja, whatever. Het was Zeke.
          ‘Not my bitch,’ mompelde ik en haalde mijn schouders op. Ik verplaatste mijn focus naar het meisje waar ik voor was gekomen, dat overigens het hele gebeuren tussen Snow en Zeke een beetje stond aan te gapen. Naast haar stond Bailey. ‘Cléo?’ Ik stapte op de twee meisjes af en pakte Cléo's hand vast. ‘Onder twee ogen?’ Ik keek Bailey aan. ‘Ik steel haar even van je.’ Zonder op enige vorm van reactie te wachten trok ik Cléo vervolgens met mij mee. Ik wilde de bar uitlopen maar stopte even om mij toch weer om te draaien. ‘Zeke?’ riep ik van een afstandje. ‘Ik stel voor dat je haar–’ ik knikte in Snow's richting ‘–voorlopig nog niet wurgt of te erg verminkt – we hebben haar nog nodig en ze moet er ook een beetje representatief uitzien.’ Nadat ik dat gezegd had liep ik echt weg, nog steeds Cléo met mij meetrekkend.
    Eenmaal binnen sloot ik de deur naar mijn kamer. ‘Tegen de drukte buiten enzo–’ ik gebaarde wat in de lucht ‘–ik neem aan dat je al op de hoogte bent gebracht over Mason?’



    26 • Kamer 12 • Zes jaar • Woonkamer > Bar • Romy > Cléo

    [ bericht aangepast op 9 feb 2017 - 18:22 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Jazz Lena Alvord



    21 || Livingroom

    Ik vestig mijn aandacht weer op Beau, die me schaapachtig aan staat te kijken. Ik zie hem denken en bedenk me dan dat hij waarschijnlijk weer mijn naam staat te bedenken.
    Kom op zeg, ik val dan misschien niet zo erg op maar je kan toch wel de namen van je werknemers onthouden. Ze hebben er blijkbaar geen problemen mee als we iets verkeerd doen, namelijk.
    Een grijns verschijnt op Beau zijn gezicht. Wat is er grappig?
    "Het is niet het zoeken waar ik me zorgen over maak," antwoordde hij, terwijl hij richting de deur liep. "Het is het vinden dat voor problemen kan zorgen. Een oceaan heeft namelijk zoiets als stromingen en stenen zijn er nogal weinig tegen opgewassen. Het zou nogal vervelend zijn als Mason over twee maanden besluit het strand op te zoeken."
    Ik kijk hem na als hij de kamer verlaat en ik besluit maar gewoon mijn mond te houden. Ze zoeken het maar uit, ik kan me maar beter nergens mee bemoeien.
    Ik besluit weer terug naar beneden te gaan en wat eten te gaan zoeken. Blijkbaar was mijn ontbijt niet genoeg en daarbij wordt ik een beetje misselijk van die gruwelijke lijkengeur. Ik loop de trap af naar de keuken waar ik een snack voor mezelf klaarmaak en het meeneem naar de woonkamer. Ik zie Romy verbluft staan en ik voel een gespannen sfeer als Max de woonkamer verlaat. Als hij weg is, heb ik het lef om mijn mond open te trekken.
    ‘’Hey Romy, is er iets?’’


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Mishlavon "Misha" Vyacheslav


    24 • 5 Jaar • Kamer 16 • His room • Beau & Dani

    Ik moet zeggen, voor mijn gestoorde en psychotische karakter is mijn zelfcontrole normaal behoorlijk goed. Helaas heeft de combinatie van drugs en verdriet dit uit de kant geblazen. Nu stormt er enkel een tornado in mij die alle reden op zijn weg wegblaast. Ergens achterin probeert een stemmetje nog redelijk te zijn, maar dat stemmetje wordt overdonderd door mijn razende woede. Ik wil iemand pijn doen. Nee, ik moet iemand pijn doen. Achter de deur gaat is nog steeds het gesprek tussen Dani en Vaiana gaande, maar ik doe niet eens de moeite om te luisteren waar het over gaat. Mijn hand heb ik nog steeds geklemd om de loop van mijn handpistool en ik ijsbeer door de kamer heen, niet zo goed wetende wat ik moet met al deze opgekropte woede. Op dat moment wordt er op de deur geklopt. Ik bevries en draai mij om naar de opengaande deur. Het handpistool heb ik nog steeds in mijn handen geklemd, maar het hangt naast mijn lichaam. Het is Beau die binnen stapt. Beau is nou niet persé mijn beste vriend, maar hij is zeker wel een van de jongens die ik al een lange tijd ken en waar ik respect voor heb. Misschien is het beter dat het hij is die binnen gestapt is en niet een van de meiden, want dan weet ik niet of ik mijzelf had kunnen bedwingen.
          'Madre mia, laat er alsjeblief niet nog een lijk zijn,' mompelt hij. Hij lijkt het meer tegen zichzelf te hebben dan tegen mij, maar ik rol alsnog mijn ogen. Achter hem zie ik dat Vaiana besloten heeft om te vluchten, misschien maar goed ook. Dani staat nog steeds toe te kijken en ik schenk haar een sluwe grijns van over Beau's schouder. Ik richt mijn blik weer op Beau. Nog steeds raast de woede van binnen in mij, maar ik weet het allemaal van mijn gezicht te hebben. Hoewel mijn ogen waarschijnlijk vuur schieten.
          'Maak je geen zorgen,' zeg ik, buiten adem van de opwinding. 'Het enige lijk wat je zal hoeven opruimen is die van degene die dat gedaan heeft.' Ik wijs naar de kamer tegenover de mijne. Die van Mason. 'Ik zal het zelf opruimen.' Mijn woorden zijn amper een fluistering. Ik begin te lopen en manoeuvreer mij langs Dani en Beau. 'Het kan wel even duren,' mompel ik dan, 'want als ik de dader vind, dan zal ik ervoor zorgen dat hij... waarschijnlijk zij weet wat haar daden teweeg gebracht hebben.' Zonder om te kijken naar de twee, loop ik in de richting van de trap, het pistool nog steeds in mijn handen. Hoe ga ik ervoor zorgen dat de daders bekennen? Wat wordt mijn plan?


    “If there is a past, I have forgotten it.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    CLÉO MAHALIA AGUILLARD


    24 • One of the girls • Room 23 • Bar > Max' room • Bailey > Max

    Zeke leek duidelijk niet onder de indruk van Cléo’s poging om hem van Snow weg te krijgen. Dit werd duidelijk toen hij zijn mond opende en hij begon te praten tegen haar, al kon je het eerder snauwen noemen.
          “Ik ben geen persoon tegen wie je moet liegen, of iemand die graag onderbroken wordt. Als de jongens mij nodig hebben, kunnen zij zelf komen." Hij had dus doorgehad dat Cléo tegen hem aan het liegen was. Hoe? Goede vraag.
          Ze stond het tweetal nu een beetje aan te gapen, niet goed wetend wat ze nu nog moest doen. ”Cléo?” Het was Max die op de twee meisjes afstapte, waarna hij Cléo's hand vastpakte. Cléo keek hem even kort aan. Geweldig, zouden ze nu al betrapt zijn?
          ”Onder twee ogen?” Max keek Bailey aan. “Ik steel haar even van je.” Zonder op enige vorm van reactie te wachten trok hij Cléo vervolgens met hem mee. “Zeke?’ riep Max van een afstandje. “Ik stel voor dat je haar–“ hij knikte in Snow's richting “–voorlopig nog niet wurgt of te erg verminkt – we hebben haar nog nodig en ze moet er ook een beetje representatief uitzien.”
          Nadat hij deze woorden had uitgesproken, trok hij Cléo met zich mee. Eenmaal in zijn kamer gekomen sloot Max de deur en zei iets, wat Cléo nauwelijks hoorde. Ze was te druk bezig met te bedenken waarom Max haar nu weer moest hebben. “–ik neem aan dat je al op de hoogte bent gebracht over Mason?”
          Ze hoorde de naam Mason en keek op. Shit, hij had het door. Wat moest ze nu doen? “Wat?” Ze probeerde zo verbaasd mogelijk te klinken. “Nee? Ik wist niet dat Mason dood is,” vervolgde ze toen. Cléo wreef ongemakkelijk over haar armen en leunde tegen de muur aan. Ze keek Max aan.
          ”En waarom moet je mij dat achter een gesloten deur vragen?” vroeg Cléo toen. “Is het een geheim dat niet doorverteld mag worden?”

    ”1-2-3.. I don’t care.”

    [ bericht aangepast op 10 feb 2017 - 20:06 ]


    That is a perfect copy of reality.

    HARLEY CADENCE ROOSEVELT
    22 • Room 26 • Almost 2 years there • Outfit • with Charles • On her way to the bar


    Terwijl ik het dienblad recht probeer te houden, heb ik tegelijkertijd ook nog mijn hakken in mijn rechterhand. Ik staar naar de glas sinaasappelsap die dreigt om te vallen als ik de trap op ga en begin te wiebelen, maar gelukkig blijft het ding staan. Ik heb geen zin om nog meer troep op te ruimen. Voor mijn gevoel is het te vroeg om zoveel drama te hebben. Misschien had ik toch maar uit moeten slapen.
          Op een gegeven moment haalt iemand me in op de trap omdat ik zo traag ben en al snel zie ik dat het Charles is. "Goedemorgen Harley," mompelt hij en ik glimlach lichtjes terug. "Lekker geslapen? Niet een beetje vroeg om op een vrije dag richting de bar te gaan?" Het liefst lig ik nu gewoon weer in bed, maar Zeke heeft nou eenmaal zijn behoeftes waar ik – ironisch gezien – voor moet zorgen.
          ''Goedemorgen en eigenlijk wel,'' mompel ik en kijk hem kort aan. ''Maar tja, Zeke is pissig op Snow en ik heb geen zin om zo vroeg klappen te ontvangen.'' zeg ik en haal mijn schouders op. ''En wat doe jij zo vroeg op?'' vraag ik en pak met één hand mijn glas, waarna ik ervan drink. Het drankje deed even pijn aan mijn kaken, omdat ik nog niks had gedronken. Nu ik er zo over nadacht, kon het nog een oké dag worden als Zeke zou kalmeren en hopelijk zou dat ook de zaak zijn. Alles is beter dan een geïrriteerde Zeke. Alles.
          ''En, wat zijn je plannen voor vandaag?'' vraag ik om een gênante stilte te vermijden.


    'You can't keep your fear of failure keep you from trying.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    NIKA CALDBURY


    20 • Loverboy • Room 17 • Kitchen • Laelia / Alyx

    ”Zin in pannenkoeken?” De jongen was nog niet eens goed en wel de keuken uit of hij werd opnieuw lastiggevallen door een van de meiden. Nika keek haar even verbaasd aan. Deze vraag verraste hem. Had hij zin in pannenkoeken? Nu zijn oorspronkelijke ontbijt bij het andere afval lag te rotten en dus nog steeds geen eten naar binnen had gewerkt, eigenlijk wel. Nika knikte uiteindelijk kort naar het meisje. Alyx was haar naam geloof ik. Net zoals hem was zij een van de nieuwelingen hier. Al leek dit meisje haar weg beter te vinden dan Nika zelf.
          Het meisje vervolgde haar weg naar de keuken en Nika draaide zich om. Moest hij haar nu volgen? Hij wilde eigenlijk weg van de keuken. De ravage die hij daar had aangericht was hem te confronterend.
          Hij hoorde in de verte Laelia en Alyx tegen elkaar praten en besloot uiteindelijk maar weer terug hun kant op te lopen. “Schiet alsjeblieft een beetje op met die pannenkoeken wil je? Mijn maag heeft honger,” zeurde Nika tegen Alyx. Daarna wendde hij zijn blik op Laelia.
          ”Sorry.. Voor eh.. Je weet wel, wat er net allemaal is gebeurd,” mompelde hij tegen haar, waarna zijn wangen rood kleurde. Beschamend dit. Nika leunde met zijn ellebogen op het aanrecht en staarde recht vooruit, tegen de muur aan. Hij dacht even aan de afspraak met Cesar die hij had gemaakt. Alleen, hoe in godsnaam moest hij een meisje uit de vrije buitenwereld binnenhalen als hij niet eens de meisjes die hier al waren kon overtuigen om dingen voor hem te doen?
          Jonge Nika had Kit om hulp gevraagd, maar aangezien Kit hier al veel te lang werkte, had hij niet meer het gevoel dat hij bij hem zou terechtkunnen. Hij zou waarschijnlijk alleen maar Kits tijd verdoen.
          Nika zuchtte even diep en keek toen weer naar de twee meisjes.

    "Shit. I fucked up - again."

    [ bericht aangepast op 10 feb 2017 - 20:41 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Maximilian Gael Blidworth
    “If I wanted to kill myself I would climb your ego and jump your IQ.”



    Cléo leek te schrikken nadat ik Masons naam uit had gesproken. Ze leek te schrikken op zo'n manier dat ik de indruk kreeg dat ze er al behoorlijk wat van af wist... maar hoeveel? Ik kneep mijn ogen achterdochtig samen en sloeg mijn armen over elkaar heen.
          ‘Wat?’ Ze klonk verbaasd en ze zette onschuldige ogen op. Het totaal plaatje maakte me nog achterdochtiger. ‘Nee? Ik wist niet dat Mason dood is.’ Ik maakte een afkeurend geluidje en kwam langzaam dichterbij. ‘En waarom moet je mij dat achter een gesloten deur vragen? Is het een geheim dat niet doorverteld mag worden?’
          ‘Oh nee?’ Ik snoof luidruchtig, haar laatste vraag compleet negerend. ‘Wist je dat niet?’ Ik likte kort over mijn lippen en walsde zonder pardon Cléo's personal space binnen. Iet wat dreigend kwam ik tegenover haar staan, terwijl ik haar indringend bleef aankijken. ‘Wil je me dan uitleggen hoe je weet dat Mason dood is, terwijl ik nooit heb gezegd dat hij dood is?’ Ik liet mijn armen langs mijn lichaam vallen en balde langzaam mijn handen tot vuisten. ‘Cléo, Cléo...–’ ik schudde langzaam mijn hoofd en liet kort mijn ogen door de kamer dwalen ‘–ik had toch echt gehoopt dat je na zes jaar inmiddels wel wist dat ik een hekel heb aan leugenaars.’ Uit het niets haalde ik met mijn vuist uit. Op een haar na miste ik haar gezicht en raakte in plaats daarvan de muur. Er klonk een soort gekraak, maar ik betwijfelde of het geluid afkomstig was van de botten in mijn hand. Ik keek Cléo sinister en een tikkeltje onheilspellend aan. ‘Dus... opnieuw. Wat weet je al over het hele gebeuren? En waag het niet om te liegen, want–’ ik knikte naar de muur, waar nu een deuk in zat ‘–ik denk niet dat jij die muur wilt spelen, of wel soms?’



    26 • Kamer 12 • Zes jaar • Max' slaapkamer • Cléo

    [ bericht aangepast op 10 feb 2017 - 20:53 ]


    I just caught the wave in your eyes

    CLÉO MAHALIA AGUILLARD


    24 • One of the girls • Room 23 • Max' room • Max

    ”Oh nee?” Max snoof luidruchtig. “Wist je dat niet?” Hij likte kort over zijn lippen en kwam Cléo’s personal space binnen, wat haar de rillingen gaf.. Iet wat dreigend kwam hij tegenover haar staan, terwijl hij haar indringend bleef aankijken. Cléo keek hem terug aan - ze had overduidelijk het verkeerde gezegd.
          ”Wil je me dan uitleggen hoe je weet dat Mason dood is, terwijl ik nooit heb gezegd dat hij dood is?” Hij liet zijn armen langs zijn lichaam vallen en balde langzaam zijn handen tot vuisten. Cléo opende haar mond en sloot het weer. Shit. Wat moest ze nu hierop zeggen? Haar brein maakte overuren om met een antwoord te komen, terwijl Max verder praatte.
          ”Cléo, Cléo…–“ Max schudde zijn hoofd en keek kort de kamer rond. “–ik had toch echt gehoopt dat je na zes jaar inmiddels wel wist dat ik een hekel heb aan leugenaars.” Haar adem stokte even, terwijl ze Max probeerde te blijven aankijken zonder haar blik af te wenden. Een gil verliet Cléo’s mond toen zijn vuist rakelings langs haar hoofd ging en de muur aan gort sloeg. Haar hart ging op en neer en ze sloot haar ogen even snel, waarna ze hen weer opende.
          Max was Cléo sinister een een tikkeltje onheilspellend aan het aankijken. “Dus... opnieuw. Wat weet je al over het hele gebeuren? En waag het niet om te liegen, want–“ hij knikte naar de muur, waar nu een deuk in zat “–ik denk niet dat jij die muur wilt spelen, of wel soms?” Cléo schudde zachtjes haar hoofd. Ze keek snel de ruimte rond.
          ”Je staat in mijn personal space,” zei ze zachtjes. “Kan je alsjeblieft wat naar achter gaan?” Dit laatste kwam er bijna smekend uit. “Ik.. Ik wist helemaal niet dat Mason dood was…–“ Ze stopte even met praten en ze keek Max weer aan. “–… I-ik dacht gewoon dat jij dat zei en..”
          Eventjes bleef ze stil, ze moest ervoor zorgen dat ze weer rustig werd. Ze maakte zich zo alleen maar verdacht, als ze al niet verdacht genoeg was. “Maar.. Wat is er dan gebeurd?” vroeg ze uiteindelijk zachtjes, naar deze korte stilte.

    ”1-2-3.. I don’t care.”

    [ bericht aangepast op 10 feb 2017 - 21:19 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Maximilian Gael Blidworth
    “If I wanted to kill myself I would climb your ego and jump your IQ.”



    Je staat in mijn personal space,’ zei ze zachtjes. Het lef... Ik lachte schamper en bewoog geen centimeter. Haar probleem dat ze zich nu ongemakkelijk voelde,– ik stond wel fijn zo eigenlijk. ‘Kan je alsjeblieft wat naar achter gaan?’ Ze smeekte het bijna. Iet wat verwonderd keek ik Cléo aan, gezien ik dit niet van haar gewend was. Meestal zette ze een grote bek op. Ik lachte weer en schudde mijn hoofd. Iemand had dit moeten filmen, Cléo die zowaar geïntimeerd was en smeekte, wat aandoenlijk toch. ‘Ik.. Ik wist helemaal niet dat Mason dood was…–’ haar blik kruiste de mijne ‘–… I-ik dacht gewoon dat jij dat zei en..’ Volgens mij had ze haar dag niet, want haar leugens waren vandaag wel heel doorzichtig. Het enige wat ik op dit moment uit haar mond hoorde komen was ‘bullshit dit– blablabla– bullshit dat.’ Er viel een stilte, een lange, gespannen stilte. Ongeduldig begon ik met mijn vingers tegen de muur te tikken en zuchte gearchiteerd. ‘Maar.. Wat is er dan gebeurd?’ Ik snoof opnieuw en duwde me wat van de muur af. Kreeg ze toch nog de ruimte waar ze zo – pathetisch – om had staan smeken.
          ‘Ik heb echt geen idee, zie ik eruit als Sherlock Holmes of zo?’ Ik trapte tegen een stoel aan. ‘En nee, ik heb ook niet zijn handje vastgehouden terwijl hij stierf – hij is vermoord door iemand in het hotel hier.’ Ik blikte naar Cléo vanuit mijn ooghoek. ‘Enfin... Watson. Gezien jij toch al behoorlijk op de hoogte bleek te zijn van deze ochtenddrama, vraag ik me af of jij niet degene bent die me misschien nog wat meer kunt vertellen?’ Ik speelde wat met een schaar die op mijn bureau lag. ‘We weten beiden dat je niet bepaald... Masons nummer één fan was.’



    26 • Kamer 12 • Zes jaar • Max' slaapkamer • Cléo

    [ bericht aangepast op 10 feb 2017 - 23:10 ]


    I just caught the wave in your eyes

    KIT HARVEY ELLIS JONES
    29 • The Bar • Slightly Investigating • Distressed, Indifferent & Irritated • Zeke & Bailey • Outfit


    'I can't walk on the path of the right, 'cause I'm wrong.'


    Het idee dat een meisje -naar mijn herinnering heette ze Jazz- inbracht werd gelijk verworpen door Beau, die vervolgens niets meer te zeggen had voordat hij de kamer weer uitliep en richting de kamer van Misha ging.
          'Madre mia, laat er alsjeblief niet nog een lijk zijn,' mompelde hij. Ik wilde de moeite niet nemen om te kijken of hij enige aanleiding had om dat te denken, want zo serieus klonk hij niet.
          Jazz zei ook niets meer voordat ze naar beneden besloot te lopen. Ik bleef enigszins gedesoriënteerd achter, waarna ik besloot haar achterna te gaan, de trap af. Zij ging richting de woonkamer en sprak daar Romy aan, maar ik zocht eigenlijk iemand anders. Zeke moest nog van het plan op de hoogte gebracht worden, en voor mijn part ook nog horen dat de volgende keer dat hij een lijk vindt hij het niet het hele hotel door schreeuwt.
          Zodra ik constateerde dat hij niet in de keuken of de woonkamer was, besloot ik richting de bar te gaan. Hier vond ik niet alleen Zeke, maar ook Snow en Bailey.
          'Zeke,' mijn stem was fors maar niet onvriendelijk. 'Beau en ik zorgen er wel voor dat Mason geruimd wordt, maar voor nu is het het beste als je wat spullen pakt en verkast wat het is echt één grote teringzooi zoals je al hebt gezien.'
          Er hing een spanning die ik voelde toen ik merkte dat Bailey haar ogen op mij gericht had. Niet dat ze dat nooit had, maar we wisten beide dat we liever niet in elkaars gezelschap waren tenzij dit voor een reden was. In principe mochten we elkaar alleen in elkaars bed...
          Ik herpakte mijn afgeleide zelf weer en richtte me opnieuw tot Zeke. 'Oh, en volgende keer dat je een lijk vindt... gil niet gelijk het hele hotel bij elkaar.' Bailey's aanwezigheid irriteerde me. Ze had nog niet eens iets tegen me gezegd maar haar aanwezigheid gaf mij het gevoel alsof ze iets van mij wilde. Ik richtte mijn ogen vrij plotseling op haar.
          'En waar heb jij de hele ochtend uitgehangen?' Het kon me niet eens schelen, ik kon het gewoon niet laten om haar lastig te vallen. Ik zette een stap dichter naar haar toe, waardoor ik vrij hoog en dreigend boven haar uit torende.
          'Oké, Bambi. Meekomen. Tijd om even te praten.' Ik verdacht haar niet, maar ik verdacht haar wel...

    [ bericht aangepast op 11 feb 2017 - 12:38 ]


    how dare you speak of grace

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Kesari Zahira Aitkin

    ”It’s easier to let my Demons win than to pretend that I still care enough to fight them.”

    • 23 • 2 years • Stairs, with Ced • Leave me aloneOutfit

    ”Well,.. Ik mocht Mason op zich wel, we gingen af en toe wat drinken samen maar verder had ik niet echt een band met hem.”
    Met een vlaag van nieuwsgierigheid en oprechte interesse gleden mijn donkere poelen over Ced heen. Mijn interesse lag echter meer in de man zelf en het antwoord dat hij me gaf, dan dat ik me ook maar iets bekommerde om wat zijn band met de dode Mason was. Wie kon er hier nu in dit Hotel spreken van een goede band met hem? Het was een misbaksel geweest en zijn daden achtervolgde me nog maar al te vaak. Ik huiverde licht en klemde mijn armen steviger over elkaar om mezelf van wat meer warmte te voorzien.
          ”Maar missen zal ik hem niet.”
    Ik glimlachte kleintjes. Hij niet alleen.. “Het is niet alsof iemand in het hotel überhaupt iemand zal missen,” vervolgde Ced. Een pijnlijk besef leek me te bekruipen, want daar had de man wel eens een goed punt. Wie zou wie nu missen in dit Hotel? Ik kon me niet voorstellen dat er dusdanig een waarde aan ons gehecht werd dat wij meisjes gemist zouden worden, mochten we verdwijnen. Zelfs niet als we bewust van de hand af gedaan werden. De blik op mijn gezicht vertrok en ik wendde deze dan ook van Ced af zodat mijn poelen geen open boek voor hem konden worden. Mijn zorgen waren niet zijn zorgen. Voor ons meiden kon het wellicht iets anders liggen en vermoedelijk sprak ik dan voornamelijk voor mezelf.
          ”Dan zal ik maar met Cassius of Nika wat gaan drinken ofso.”
    Ik humde zachtjes en liet een neppe glimlach op mijn lippen glijden terwijl ik me van Ced af draaide en enkele stappen bij hem vandaan deed terwijl ik mijn hoofd iets naar achter kantelde om naar de lucht boven me te kijken; bedenkelijk, over alles. “En anders wil vast een van de meisjes wel met je drinken, niet?” bracht ik vervolgens uit, lichtelijk vervuld met een tikkeltje sarcasme. Zo zou het altijd zijn. We moesten dat doen wat er van ons gevraagd werd en als we niet op pasten liepen we het risico om zo ingeruild te worden; een kleine feit die me inmiddels een benauwend gevoel begon te geven.
          Een nieuwe huivering trok door me heen, waarbij mijn tanden zacht in mijn onderlip zonken om deze te kunnen mishandelen terwijl ik bijna kopje onder trachten te gaan. Mason’s dood was voor mij een zegen, maar dit kon voor mij eveneens een probleem gaan worden..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    CLÉO MAHALIA AGUILLARD


    24 • One of the girls • Room 23 • Max’ room • Max

    Max snoof opnieuw en duwde zich wat van de muur af. Cléo haalde even diep adem en ging weer rechtop staan.
          ”Ik heb echt geen idee, zie ik eruit als Sherlock Holmes of zo?” Nou eigenlijk.. Eigenlijk wel. Al zei Cléo dat niet hardop. Max trapte tegen een stoel aan. “En nee, ik heb ook niet zijn handje vastgehouden terwijl hij stierf – hij is vermoord door iemand in het hotel hier.” No shit Sherlock, ha-ha, Sherlock.
          Max blikte naar Cléo vanuit zijn ooghoeken. “Enfin... Watson. Gezien jij toch al behoorlijk op de hoogte bleek te zijn van deze ochtenddrama, vraag ik me af of jij niet degene bent die me misschien nog wat meer kunt vertellen?” Hij speelde wat met een schaar die op mijn bureau lag, iets wat Cléo angst aanjaagde. “We weten beiden dat je niet bepaald... Masons nummer één fan was.”
          Cléo keek de jongen tegenover haar aan en haalde nogmaals diep adem. Ze duwde zich ook van de muur af en begon zachtjes rond te lopen. “Hoor ik daar nu een beschuldiging in?” vroeg ze naar een korte stilte en ze keek Max aan.
          ”Word ik nu serieus beschuldigd van moord?” Cléo snoof even. “Ik dacht dat je mij wel beter zou kennen na zes jaar,” zei ze toen zachtjes en ze plofte neer op zijn bed. Ze speelde met haar vingers en keek naar de grond.
          ”Ik kan je weinig vertellen eigenlijk, behalve eh.. Dat hij er nogal - hoe zeg je dat netjes…–“ Ze dacht even na om op het juiste woord te komen. “Er nogal onsmakelijk uit zag,” maakte ze haar zin af. Cléo dacht terug aan hoe Mason eruit zag toen ze hem vanochtend dood in zijn kamer zag liggen en ze rilde kort bij de herinnering aan dat beeld.
          ”Is het.. Is het al bekend wanneer hij daadwerkelijk is overleden?”

    ”1-2-3.. I don’t care.”

    [ bericht aangepast op 11 feb 2017 - 20:39 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Maximilian Gael Blidworth
    “If I wanted to kill myself I would climb your ego and jump your IQ.”



    Hoor ik daar nu een beschuldiging in?’ Ik keek Cléo perplex aan en mijn wenkbrauwen schoten dan ook de hoogte in. ‘Word ik nu serieus beschuldigd van moord?’ Nou misschien wel, Cléo. Ze snoof, net zoals ik had gedaan een aantal minuten geleden. ‘Ik dacht dat je mij wel beter zou kennen na zes jaar.’ Ik rolde met mijn ogen. Wat was je toch hilarisch Cléo, echt humor van de bovenste plank. Ze ging zonder überhaupt om toestemming te vragen op mijn bed zitten. Let it slide Max... let it slide. Ik besloot niet al te moeilijk te gaan doen, daarover althans. Haar opmerkingen waren een ander verhaal. ‘Ik kan je weinig vertellen eigenlijk, behalve eh.. Dat hij er nogal - hoe zeg je dat netjes…–’ het bleef even stil. ‘Er nogal onsmakelijk uit zag.’ Had ze het lijk dan al gezien? Ik knikte langzaam. Op zich begrijpelijk dat een vermoord iemand er niet al te appetijtelijk uitzag. ‘Is het.. Is het al bekend wanneer hij daadwerkelijk is overleden?’ Ik zuchte diep en zette de schaar terug in zijn houder voordat ik me weer tot Cléo wende en naast haar op mijn bed ging zitten.
          ‘Ik wil je nergens van beschuldigen, maar denk niet dat ik je niet verdenk, je hebt je motieven, Aguillard,’ zei ik duister en keek haar ijzig aan. Ik plaatste mijn hand op haar bovenbeen en kneep er zachtjes in. ‘Maar goed, je hebt het lijk dus al gezien, wanneer dan?’ Ik keek haar vragend aan. ‘En nee, ik weet niet wanneer hij is overleden. Ik zei toch al dat ik niet zijn handje had vastgehouden?’



    26 • Kamer 12 • Zes jaar • Max' slaapkamer • Cléo

    [ bericht aangepast op 11 feb 2017 - 23:29 ]


    I just caught the wave in your eyes

    A l y x      E m b e r      K i n s l e y
    EIGHTTEEN || WITH BEAU || BEAU'S ROOM || OUTFIT

    you know what they say;
    good things come in small packages

    'Ik?' vroeg het meisje, Alyx dacht dat Laelia heette, verbaasd. Ja goh, wie anders? De onzichtbare vuurvliegjes? ‘Ga je pannekoeken maken? Ik wil wel helpen? Jij bent Alyx toch? Sorry, ik ben een ramp met namen onthouden... Ik ben Laelia en eh... ik heb min of meer een gevecht gehad ja.. denk ik.’
          'Ja. Prima. En ja,' antwoordde ze op alle vragen. 'En je denkt dat je een gevecht gehad hebt? Ik denk dat je het meestal wel weet wanneer je een gevecht gehad hebt,' grinnikte ze. 'Anyway, als je wilt mag je wel de koelkast doorneuzen om te kijken of ze hier iets hebben voor op de pannenkoeken. Bacon, kaas, fruit, whatever.' Alyx haalde haar schouders op en begon het hele zooitje door elkaar te mixen.
          'Schiet alsjeblieft een beetje op met die pannenkoeken wil je? Mijn maag heeft honger.'
          Alyx rolde met haar ogen en draaide zich om. 'Als je zo ongeduldig bent, dan mag je genoegen nemen met een saaie, kale kom met cornflakes en melk. Dus als je liever warme, lekkere pannenkoeken hebt, sssh.'
          'Sorry.. Voor eh.. Je weet wel, wat er net allemaal is gebeurd,' mompelde jongen daarna met rode wangen. Dat verklaarde Laelia's blauwe wangen.
          'Meisjes slaan, hmm?' Alyx richtte zich op Laelia en pakte haar pols vast. 'Volgende keer wanneer meneer hier je suckerpunched, dan vorm je zo je vuist en geef je hem een koekje van eigen deeg. Pols recht houden, anders kan je die kneuzen.' Ze glimlachte quasi-onschuldig naar de jongen en begon daarna in de lades te rommelen, op zoek naar een goede pan.



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Laelia Philyre Laskaris
    “It seems to me that love could be labeled poison – and we'd drink it anyways.”



    Ik gooide een bakje champignons, een pakje geraspte kaas en wat bacon op het aanrecht.
          ‘De rest is voor het avondeten, dus daar durf ik niet aan te komen,’ mompelde ik en staarde voor een aantal tellen enkel naar de inhoud van de koelkast.
          ‘Schiet alsjeblieft een beetje op met die pannenkoeken wil je? Mijn maag heeft honger.’ Ik schrok op en sloeg gelijk de deur van de koelkast dicht. Jezus Laelia, calm your tits.
          ‘Als je zo ongeduldig bent, dan mag je genoegen nemen met een saaie, kale kom met cornflakes en melk. Dus als je liever warme, lekkere pannenkoeken hebt, sssh.’ Ik keek Alyx verbaasd aan, tjonge, die durfde. Ze had geluk dat het Nika was. Als het Misha was geweest had ze nu waarschijnlijk een keukenmes ‘perongeluk’ naar haar hoofd toeggegooid gekregen.
          Sorry.. Voor eh.. Je weet wel, wat er net allemaal is gebeurd,’ verontschuldigde Nika zichzelf. Ik schudde mijn hoofd en wuifde het weg – het was niet alsof de andere jongens mij beter behandelden, dus wat dat betreft viel het nog mee dat hij zijn excuses aanbood.
          ‘Meisjes slaan, hmm?’ Alyx greep opeens mijn pols vast en ik verstijfde even terwijl ik haar wantrouwend aankeek. ‘Volgende keer wanneer meneer hier je suckerpunched, dan vorm je zo je vuist en geef je hem een koekje van eigen deeg. Pols recht houden, anders kan je die kneuzen.’ Ik keek haar onbegrijpend aan, verwachtte ze nu echt van mij dat ik iemand van de jongens hier ging slaan? Ik trok mijn pols terug uit haar greep en schudde mijn hoofd. Beau had haar vast nog niet verteld waarom ze hier werkelijk was.
          ‘Eh– ik weet niet of je al helemaal bekend bent met iedereen en hoe het er hier aan toegaat–’ ik trok een lade open en reikte haar een koekenpan aan ‘–maar als ik wil dat ik bond en blauw word geslagen, en dan bedoel ik niet alleen mijn wangen, dan moet ik vooral terugslaan ja.’ Ik blikte kort naar Nika. ‘Dus bedankt voor die snelcursus zelfverdediging, maar ik had 'm niet nodig.’



    20 • Kamer 24 • Anderhalf jaar • Keuken • Alyx & Co


    I just caught the wave in your eyes