• De opmaak komt er aan, zodra ik terug ben van de winkel. Ik moet eten kopen voor mijn monsters.

    De moordenaar van Mason heeft een privéberichtje van mij gekregen. De anderen; helaas. MAAR. Dit betekent niet dat jij je personage niet verdacht kan doen lijken, of verdachte gedachten kan hebben. Het kan geen kwaad moest je iets verraden, maar het is leuk als we het allemaal spannend proberen te houden ^^

    Het is zaterdag 24 december, omstreeks 8u30. Voor de kersttraditie heeft César toestemming gegeven om de vorige vrijdag het Hotel al om 1u 's nachts te laten sluiten. Er waren ook geen boekingen voor overnachtingen. Zowel de jongens als de meisjes - al moeten deze laatsten wel nog de was en de plas doen) hebben vrij tot maandag 26 december, 20u00. Daarna is Kerstmis voorbij en wordt de Hel weer voortgezet.
          Mason is in de nacht overleden in zijn kamer aan een overdosis drugs en alcohol, maar die zijn niet door hemzelf toegediend. Dit weet de overgrote meerderheid van het hotel niet, maar de situatie is alleszins verdacht. Bijna iedereen is wel eens verdwenen toen Mason dat was, en misschien hebben sommigen anderen wel mee zijn kamer zien ingaan, wie weet... Let the game begin!


    Mhm?

    A l y x      E m b e r      K i n s l e y
    EIGHTTEEN || WITH BEAU || BEAU'S ROOM || OUTFIT

    you know what they say;
    good things come in small packages

    'Je hebt gelijk, maar ik ga toch even meegaan. Als ik eens iets terug kan doen voor deze man, des te beter.' De betekenis er achter was duidelijk, maar nog steeds irriteerde het haar. Hij zou zichzelf alleen maar in de problemen werken zo. Als hij er maar aan dacht dat hij niet zijn vingerafdrukken achterliet. 'Ik ga gewoon even mee kijken en zien of dit grote brein ook nut heeft. Waarom ga jij niet al rustig ontbijten, ik kom zo.'
          'Prima,' bromde ze. 'Maar verwacht niet dat er nog pannenkoeken over zijn of dat ik extra voor je ga maken.' Ze wachtte zijn antwoord niet af, maar draaide zich om en liep richting de trap.

          Bij de trappen bij de keuken kwam ze een van de jongens tegen, één van de wat jongere jongens. Ze gokte dat hij slechts iets ouder was dan haar.
          'Zin in pannenkoeken?' Ze had niet zo'n zin om alleen pannenkoeken voor zichzelf te maken en vond het heus niet ergs iets voor anderen te maken, zolang ze het maar zelf voorstelde en ze niet van haar eisten dat ze het deed. Bovendien vond ze keuken gewoon leuk. De jongen leek wat verbaasd door haar vraag, maar knikte uiteindelijk wel.
          Alyx vervolgde haar weg naar de keuken en keek eigenlijk niet of hij volgde.
          In de keuken stond een meisje met een beginnende blauwe plek op haar wang. 'Gevecht gehad?' Ze rommelde even in de diepvries, waar ze een zak met ijsblokjes uithaalde, die in een theedoek wikkelde, om die vervolgens aan het meisje te geven. 'Vijftien minuten tegen je wang houden. Het zou moeten helpen met de pijn en zwelling. Oh, en neem geen aspirine.' Ze had zelf genoeg ervaring met blauwe plekken om te weten wat er mee te doen.
          Een paar minuten later had ze alle benodigde ingrediënten gevonden en begon die door elkaar te mixen. 'Nog speciale wensen?'



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Laelia Philyre Laskaris
    “It seems to me that love could be labeled poison – and we'd drink it anyways.”



    Van het ene op het andere moment was ik weer een loner en een beetje verloren keek ik om mij heen. Wat nu? Ik besloot mijn tijd te dooien door naar mijn broodje ei, dat er een beetje verlaten bij lag, te gaan staan staren. Door het hele gedoe met Nika was ik spontaan mijn eetlust kwijtgeraakt. Toch vond ik het zonde als ik het broodje niet op zou eten – ik bedoel, hallo, verspilling. Langzaam begon ik mijn ontbijt op te eten.
          ‘Gevecht gehad?’ Ik schrok me rot en keek het meisje voor een aantal tellen enkel zeer intelligent – ahum – aan. Dit was... A... Al... Alyx? Ze rommelde even in de diepvries, waar ze een zak met ijsblokjes uithaalde. Ze gaf mij het bundeltje ijs aan. ‘Vijftien minuten tegen je wang houden. Het zou moeten helpen met de pijn en zwelling. Oh, en neem geen aspirine.’ Ik kende Alyx nog niet heel goed, als ik het goed had was ze nog niet zo heel lang hier en één van de meisjes van Beau. Ik dacht even na over haar vraag terwijl ik afwezig de theedoek tegen mijn gezicht aandrukte. Had ik een gevecht gehad? Eigenlijk wel. Nou ja, ik had Nika een lief klopje tegen zijn gezicht gegeven en een soort mokerslag daarvoor teruggekregen. Omdat nu een gevecht te noemen. Ondertussen was Alyx bezig met vanalles te mixen en ik keek nieuwsgierig mee. ‘Nog speciale wensen?’
          ‘Ik?’ Had ik iets gemist. ‘Ga je pannekoeken maken? Ik wil wel helpen?’ Ik legde de theedoek weg en keek Alyx vriendelijk aan. ‘Jij bent Alyx toch? Sorry, ik ben een ramp met namen onthouden... Ik ben Laelia en eh... ik heb min of meer een gevecht gehad ja.. denk ik.’



    20 • Kamer 24 • Anderhalf jaar • Keuken • Alyx & Co

    [ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 21:49 ]


    I just caught the wave in your eyes


    Almost 24 Ω Sleepy & Careless Ω With Alyx Ω Room 13 Ω Undies


    This is my cup of care. Oh, look. It's empty



    Lichtelijk geïrriteerd keek Beau Alyx na. Hoewel ze al weg was voor hij kon reageren, deed hij er ook niet de moeite voor. Hij was van plan dat de situatie de volgende week er wat anders zou uitzien, maar nu was nog niet het moment. Het ding met Alyx was dat hij ervoor moest zorgen dat ze niet ineens al haar vertrouwen verloor, anders werd ze dat ene meisje dat er altijd vandoor zou gaan. Hij moest ervoor zorgen dat dit leventje, en vooral het geweld en hoe hij echt was, er langzaam inging bij haar. Of toch trager dan bij de meesten.
          "Volg mij, chav." Ook Kit wachtte niet en ging er al vandoor. Beau keek even naar zijn blote voeten en hoopte dat Masons kamer er min of meer oké uitzag, al betwijfelde hij het. Hij volgde Kit, trok even zijn wenkbrauw op toen hij de keuken zag en vooral Nika's verdwaasde gezicht zag, maar besloot pas later een spottende opmerking te maken.
          "Mierda, wat een stank," vloekte hij, zodra hij de kamer binnenkwam. Hij vond dat Mason altijd een onaangenaam geurtje had, zelfs met de liters aftershave die hij leek te gebruiken, maar dit was niet te doen. "Heeft hij zich dood gekotst?" gromde Beau. Hij baande zich een weg door de rommel - en letter hierbij voor een keer eens op waar hij zijn voeten zette - terwijl Kit hem de overduidelijke situatie nog eens uitlegde.
          "Oké, punt één: we moeten iets met zijn lichaam.Iik zeg, verbranden aangezien er nergens in heel fucking Los Angeles een plek is waar we niet door beton heen hoeven om een lichaam te begraven. Punt twee: iemand moet dit aan je vader gaan vertellen. Punt drie: iedereen moet ervoor zorgen dat dit binnen het hotel blijft, als er ook maar iemand naar de politie wil gaan moet dat voorkomen worden. Punt vier: iemand heeft Mason vermoord."
          Beau knikte langzaam terwijl hij het lijk aandachtig bekeek. Hoewel het vrij duidelijk was, legde hij toch nog even zijn vingers op Masons halsslagader.
          "Jup, morsdood," mompelde hij onaangedaan. Zijn gezicht betrok nog eens door de geur en hij draaide zich om naar Kit. Hoewel de twee elkaar al lang kende, wist hij dat zelfs Kit niet zeker wist hoe helder Beau echt was. En dit zou een moment zijn waarin even heel duidelijk zou zijn dat Beau allesbehalve echt gek was, en duidelijk wist wat hij deed.
          "Zelfs als je hem verbrandt, zit je nog met de botten. Je moet vuur verdomme heet krijgen om enkel as over te houden. Daarbij valt het nogal op als we het in de tuin doen. Ik stel voor dat we hem in het busje proppen en naar de woestijn rijden, om het daar allemaal te doen. Verbranden en begraven. Veel werk, maar het veiligste." Beau was hier vrij zeker van, aangezien hij zelf er wel wat ervaring mee had. "Punt twee: doe jij dat maar. Hij heeft jou liever." Beau grijnsde, al zat er wel een waarheid in zijn woorden. Hij belde zo goed als nooit als zijn vader en als hij het deed, was de vraag 'wie heb je nu weer vermoord?' meestal de begroeting.
          "De enigen die naar de politie kunnen gaan, zijn de andere kerels. Het lijkt me het beste om ze zo snel mogelijk te verzamelen, op de hoogte te stellen en dan simpelweg uit te leggen waarom de politie geen goed plan is." Hij zuchtte. "En betreffende dat laatste; hou dat maar onder ons. We zijn er niets mee om heel het Hotel op stelten te zetten en ik we hebben er nog minder aan als iedereen op zichzelf onderzoek gaat doen. We laten Zeke wat spullen pakken en daarna zien we waar hij zich even kan settelen."
          Beau krabde afwezig aan zijn nek en baande opnieuw een weg door de rommel, dit keer richting Kit. "En even voor de duidelijkheid; Ik mocht Mason niet, maar je weet waarschijnlijk wel dat mijn..." Hij grijnsde opnieuw. "...'uitspattingen' niet zo stil zijn. En ik ben niet de enige. Dit is hoogstwaarschijnlijk vrouwenwerk."
          Het volgende moment werd hij afgeleid door een luide klap in de gang. Hij zag nog net hoe de deur van Misha's kamer werd dicht gegooid en Dani en een meisje dat hij niet herkende bijna door de gang vlogen. Beau fronste.


    Mhm?

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Kesari Zahira Aitkin

    ”It’s easier to let my Demons win than to pretend that I still care enough to fight them.”

    • 23 • 2 years • Stairs, with Ced • Leave me alone • Outfit •

    ”Ik heb nood aan een peuk,” was Ced’ zuchtende reactie zodra ik de gang terug op gestapt was. Ik mocht wellicht enkele verslavingen hebben gehad in mijn leven, of misschien zelfs nog hebben, maar de drang naar nicotine is er nooit geweest, waardoor ik me allesbehalve kon inbeelden hoe Ced zich nu zou moeten voelen; misschien als ik het op een andere manier zou bekijken, maar daar stond mijn hoofd allesbehalve naar. Ik beantwoordde zijn kalme glimlach dan ook door hem haast een weerspiegeling van het mijne terug te werpen, waarna ik samen met hem de trappen afdaalde om naar buiten te gaan —een klein ‘uitstapje’ waar ik met veel verlangen naar uit keek.

    Eenmaal buiten sloeg ik het aanbod van Ced, die zijn pakje peuken naar me uitstak, subtiel af door mijn hoofd te schudden — in plaats van daarbij ook nog eens mijn snuit op te trekken alsof een sigaret het meeste vieste was dat ik ooit gezien gehad. In dit Hotel was dat het zeer zeker niet. Terwijl de beste man zijn eigen voorzag van een vuurtje sloeg ik mijn armen over elkaar en stapte iets verder de buitenlucht in, waarbij mijn poelen hun omgeving vluchtig opnamen. Ik kon het niet helpen mijn ogen kort te sluiten en snoof de frisse buitenlucht met een diepe doch stille teug in. Ik genoot oprecht van het buiten zijn en realiseerde me meer dan eens hoe weinig we dat eigenlijk nog maar kwamen.
          ”Ik had toch gehoopt op een andere kerstochtend,” doorbreekt Ced mijn korte momentje. Een zacht lachje rolt over mijn lippen heen als ik mijn kijkers op zijn gezicht richten. “Ik denk dat de meeste van ons gehoopt hadden op een andere kerstochtend,” breng ik uit. Het was dubbel om deze woorden uit te brengen, vooral nu er ook nog eens iemand dood bleek te zijn, maar ik durfde voor de meeste te spreken als ik zei dat we allemaal een hele andere ochtend hadden willen meemaken; een waarin we een heel stuk gelukkiger zouden wezen, gok ik zo.
          “Voel je je al wat beter?”
    Ditmaal krullen mijn mondhoeken opnieuw iets op en haal ik mijn ogen van de jongeman af als ik ze opnieuw rond laat glijden. “Een heel stuk beter,” beantwoord ik zijn vraag. De frisse lucht deed me meer dan goed. Het nam niet alleen de verrassing van Mason zijn dood weg — wat ergens geeneens een verrassing was, als je logischerwijs nadacht —maar ook de stille zorgen die de afgelopen dagen tactvol aan het toenemen waren. Onbewust verschijnt er een bedenkelijke frons op mijn gezicht als voor heel even, een luttele fractie van één seconde, de gedachten bij me opkomt het nu op een lopen te zetten. De gedachten verdwijnt echter al snel weer, wetende dat ik het nooit ging redden, maar eveneens ook niet zou kunnen. Hoe graag ik het ook zou willen, ik kon geen afstand doen van hetgeen wat me hier hield; zelfs niet nu er een dreigende prijs boven mijn hoofd leek te hangen.
          ”En jij? Hoe voel jij je?” vroeg ik Ced, om zo opnieuw mijn donkere gedachten te doorbreken en mijn aandacht ergens anders op te leggen. “Ik bedoel.. nu met Mason, enzo?”


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'



    ROMY EVELYN BARNES

    Maximillians Girl, With Max, in his bedroom -> going to Livingroom.

    💔





    Max wist een hartelijke glimlach op te zitten waarna hij wat dichterbij me kwam om vervolgens zijn lippen kort op die van mij te drukken, een warm kriebelend gevoel vormde zich in mijn onderbuik waarna ik wat verrast naar Max keek die zich op de sofa nestelde. ‘Dankjewel, kom hier–’ wist hij te zeggen waarna ik zijn warme handen om mijn middel voelde, waarbij ik op zijn schoot getrokken werd. Zacht beet ik op mijn volle onderlip terwijl ik even naar Max keek die een slok van zijn koffie had genomen. ‘–sorry van zonet,’ verontschuldigde hij zich waardoor ik voor even alles was vergeten wat hij zonet had gezegd en gedaan. Ik schudde zachtjes mijn hoofd, waardoor mijn krullen vrolijk meesprongen waarna ik vervolgens mijn gezicht even in zijn nek verstopte. "Heeft niet Max. Het spijt me ook van mijn... gedrag." zei ik zachtjes toegevend dat ik soms wat jaloers kon zijn. Ik sloot mijn ogen kort waarna ik de zijn geur kort in me op nam, het was bekend en vertrouwd geweest de afgelopen maanden en ik miste echt de momenten voor dit hotel gebeuren. Waar ik Max zijn gebruikelijke koffie haf in het koffiehuisje, toen we onze eerste kus hadden gedeeld... Nu ja Max was haast mijn eerste geweest in alle intieme momenten, en hij was niet erg 'voorzichtig' geweest toen hij mijn V-card nam maar ik had het niet erg gevonden omdat ik van hem hield... En nu, nu wist ik niet meer wat ik voor hem moest voelen, soms liefde, vaak haat en nu... Nu voelde ik me onzeker en lichtjes bang al wist hij me te kalmeren met zijn woorden nu. Meestal had ik Kesari om me wat op te beuren als ik me angstig voelde, maar af en toe als Max zijn 'lieve' kant bovenhaalde werkte dat ook wel. Ik liet Max weer voorzichtig los waarna ik de jongen met mijn bambi bruine ogen aankeek. " Hoe vind je de koffie? " vroeg ik hem om de stilte wat te doorbreken. De sfeer leek al ietsje gekalmeerd te zijn, waardoor ik begon te merken dat ik toch ook echt honger had, dus nam ik een croissant, plukte er een stukje van af en stak deze in mijn mond.





    CEDRIC DEVIN IVERS

    Loverboy, Mol, Stairs, with Kesari

    🐍





    Kesari sloeg mijn aanbod vriendelijk af door haar hoofd te schudden, waardoor ik mijn pakje dan ook weer wegstak, misschien maar goed ook dat bespaard mij dan ook wat sigaretten. De buitenlucht leek ons beiden erg goed te doen en ik kon ook echt genieten van de zachte wind die door mijn donkere lokken gleed en zo ook leek Kesari er goed aan te doen. Mijn opmerking zorgde voor een zacht lachje dat haar volle lippen verliet, een reactie -die ondanks dat er een dode was - me niet geheel verraste.
          “Ik denk dat de meeste van ons gehoopt hadden op een andere kerstochtend,” Zei de brunette eens ze me weer aankeek. "De meeste ja." nam ik haar woorden over in mijn gedachten, waarna ik een hijs nam van mijn peuk. Het zou me niet verbazen mochten de meeste meiden opgelucht zijn door de dood van Mason, hij was niet bepaald de meest zachtaardige van de jongens en het feit dat er één minder was haf hen misschien verkeerde hoop. Zolang ze zich niet tegen mij keerde , dacht ik dan maar. Mijn volgende vraag liet Kesari haar ogen rollen al was dit niet in de negatieve manier “Een heel stuk beter,” zei ze wat me zacht deed lachen. Ze had inderdaad haar mooie bruine kleurtje terug in haar mooie gezichtje, dat vond ik enkel maar een pluspunt.
          ”En jij? Hoe voel jij je?” Vroeg ze me terug na een kortste stilte wat me even de rook uit mijn longen liet blazen vooraleer ik de brunette kort aankeek. “Ik bedoel.. nu met Mason, enzo?” vervolgde ze er nog na al had ik wel vermoed dat de vraag hierover ging. Kort krabbelde ik even over mijn stoppelbaard terwijl ik dacht welke woorden ik zou zeggen. "Well,.. Ik mocht Mason op zich wel, we gingen af en toe wat drinken samen maar verder had ik niet echt een band met hem." zei ik met een lichte frons op mijn voorhoofd. Ik wist nog niet echt hoe de jongen aan zijn einde was gekomen, dus meer woorden wilde ik er niet aan vuil maken. "Maar missen zal ik hem niet." mijn woorden waren nuchter en misschien wat hard, maar het is nu eenmaal zo. " Het is niet alsof iemand in het hotel überhaupt iemand zal missen." mijn woorden waren koel, maar ik wist wel hoe Rivera werkte. De hele maffia werkte. We zijn slecht enkele pionnen in ene bloederig spel. Ik wist toch een zwak glimlachje op mijn lippen te plaatsen zodat Kesari geen vreemde gedachten zou aanmaken. " Dan zal ik maar met Cassius of Nika wat gaan drinken ofso." ik haalde simpel mijn schouders op waarna ik nog ene hijsje nam en de as wegtikte van mijn peuk. Als ik in Masons plaats was geweest zouden ze me niet anders gaan behandelen dan nu met Mason, althans dat dacht ik tenmiste.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    KIT HARVEY ELLIS JONES
    29 • The hallway • Mason's room • Distressed, Worried & Irritated • With Beau • Outfit




    'I can't walk on the path of the right, 'cause I'm wrong.'


    'Zelfs als je hem verbrandt, zit je nog met de botten. Je moet vuur verdomme heet krijgen om enkel as over te houden. Daarbij valt het nogal op als we het in de tuin doen. Ik stel voor dat we hem in het busje proppen en naar de woestijn rijden, om het daar allemaal te doen. Verbranden en begraven. Veel werk, maar het veiligste.' Ik zag in dat hij gelijk had, dus ik knikte terwijl hij verder sprak. 'Punt twee: doe jij dat maar. Hij heeft jou liever.'
          'Genoteerd.' Maar dat zou niet het beste gesprek worden...
          'De enigen die naar de politie kunnen gaan, zijn de andere kerels. Het lijkt me het beste om ze zo snel mogelijk te verzamelen, op de hoogte te stellen en dan simpelweg uit te leggen waarom de politie geen goed plan is.'
          'Oké. Maar wie gaat dat doen? Ga je die verantwoordelijkheid ook op mij schuiven?' zuchtte ik daarop. Het zou me niets verbazen.
          'En betreffende dat laatste; hou dat maar onder ons. We zijn er niets mee om heel het Hotel op stelten te zetten en ik we hebben er nog minder aan als iedereen op zichzelf onderzoek gaat doen. We laten Zeke wat spullen pakken en daarna zien we waar hij zich even kan settelen. En even voor de duidelijkheid; Ik mocht Mason niet, maar je weet waarschijnlijk wel dat mijn... 'uitspattingen' niet zo stil zijn. En ik ben niet de enige. Dit is hoogstwaarschijnlijk vrouwenwerk.'
          'Dat is mijn punt,' sprak ik beheerst. 'Ik ben het met je eens dat het beter is dat niemand anders dit weet, maar als wij een moordenares onder ons hebben dan hebben we een groot probleem. Zij nog meer als ze ontmaskerd wordt.' Ik slikte. 'Vraag me niet om een verdachte aan te wijzen, maar verwacht wel dat Bailey straks onderhanden genomen wordt. Het zou niet de eerste keer zijn dat ze iemand vermoord heeft. Iemand aan mijn kant.' Ik haalde mijn neus even op terwijl ik het tafereel weer bekeek.
          'Ik zeg dat één van ons er samen met een paar anderen voor zorgt dat Mason's lichaam gedumpt wordt, en de ander de rest van het hotel in de tussentijd onder de duim houdt.' Het was niet de eerste keer dat wij nauw samenwerkten, maar het voelde wel apart.
          'Hoog opgelopen spanningen kalmeren zich wel weer, zeker vanavond, kerstavond godverdomme.' Ik vervloekte de persoon die Mason precies vandaag moest omleggen. Natuurlijk zou dit betekenen dat ik van z'n lang zal ze leven niet naar San Francisco kon met kerst...
          'Maar geloof me als ik zeg dat dit ooit uit gaat komen, en dan zijn ook wij de lul.'

    [ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 21:19 ]


    how dare you speak of grace

    Maximilian Gael Blidworth
    “If you listen closely you can hear me not caring.”



    Romy's krullen bewogen vrolijk mee toen ze haar hoofd schudde en ik wist dat ze me weer had vergeven, toen ze haar gezicht in mijn nek verborg. Mijn vermoeden werd bevestigd toen ze begon te praten.
          ‘Geeft niet Max. Het spijt me ook van mijn... gedrag,’ zei ze zachtjes en ik knikte langzaam. Ja, heb maar spijt, want jij en Cléo bezorgen mij echt migraine 24/7. Het bleef even stil en ik wist dat ze aan het nadenken was. Dit gaf mij ook even een moment van rust en stilte – iets wat vrij zeldzaam was in dit hotel. Vrijwel altijd was je wel omringd door mensen die van alles van je wilden en maar zeikten... en zeikten... en oh ja, zeikten. Ik was zo nu en dan echter wel nieuwsgierig wat er in Romy's hoofd omging. Ze deelde namelijk eigenlijk niets meer met mij, omdat ze me niet meer vertrouwde. Nogal dramatisch als je het mij vroeg. Ja, oké ik had haar er misschien wel een beetje – een héél klein beetje ingeluisd, maar voor de rest ben ik nog steeds Max. The same ol' Max – denk ik. ‘Hoe vind je de koffie?’ Ik kijk op Romy neer en haal mijn schouders op.
          ‘Prima hoor, dankjewel voor het maken.’ Ik kijk haar schattend aan en kauw kort op de binnenkant van mijn wang. ‘Waar dacht je trouwens aan... je vertelt mij bijna nooit meer iets.’ Ik zet een zielig stemmetje op. ‘Je kunt me alles vertellen, dat weet je toch? Gewoon eerlijk zijn.’ En dat – dat was een leugen. Als ze me iets zou vertellen wat mij niet aanstond, zou ik dat haar wel heel duidelijk maken.



    26 • Kamer 12 • Zes jaar • Woonkamer • Romy


    I just caught the wave in your eyes


    Ezekiel Joshua Blair
    27 || 8 jaar || Loverboy || Bar || These whores really need to know their place. || Snow, Cleo, Bailey
    Snow kon piepen wat ze wilde, maar het was tijd dat ik haar eens goed op haar plek zette. Sinds ze hier was, ging het stroef met Harley, en ik probeerde het al een tijd op te lossen, maar het leek tot nu toe nog niet te werken. Toch ging dit veel verder dan een beetje sarren over en weer. Zij was ver buiten haar grenzen gestapt, zelfs van een aantal van de jongens zou ik dit niet accepteren, laat staan van een hoer. Zijn moest haar plek leren, en ik had het al vaker dan eens op de zachte manier geprobeerd, dus nu kwam het zware geschut. Het feit dat ze dommer was dan mijn honden, die dingen wel leerden op een positieve manier, werkte zeker niet voor haar. Nu zou het op een negatieve manier gebeuren, en flink hardhandig, zodat ze in elk geval niet in haar hoofd zou halen het ooit nog opnieuw zou doen. Precies toen ik echt wilde beginnen hoorde ik mijn naam en draaide me met een scherpe beweging om, waardoor het touw nog iets strakker trok. Ik zag Cleo en Bailey mij en Snow een beetje dom aangapen. Hadden die niet iets beters te doen dan mij te storen. "Wat?" snauwde ik ze kil toe. Ik was heel verbaasd dat ze sowieso de moed had om tegen me te spreken, zeker nu. Cleo begon te stamelen, wat bij mij direct duidde op een leugen, zeker toen ze begon over Kit en Beau. Als de jongens elkaar nodig hadden deden ze dat persoonlijk, en zeker niet met een liegend stamelend hoertje. "Ik ben geen persoon tegen wie je moet liegen, of iemand die graag onderbroken wordt. Als de jongens mij nodig hebben, kunnen zij zelf komen." Ik stak een vinger in de knoop, om hem iets losser te doen, zodat ze niet zou stikken, maar ook weer niet zo los dat ze er comfortabel bij zat. "Dus ga de jongens halen, of scheer je weg en stuur Harley hierheen. Ik begin trek te krijgen." Daarmee draaide ik me weer naar Snow. "En jij gaat je vanaf nu echt gedragen, of niet?" Ik ging op een barkruk zitten en haalde een hand door mijn haren. Deze dag werd mij echt te veel. Ik wilde zorgen dat Mason een afscheid kreeg wat hij verdiende, maar intussen moest ik ook mijn meiden onder de duim houden. Ik viste mijn mobiel uit mijn zak en begon door mijn zakelijke mail te scrollen, om te kijken of er nog interessante vacatures waren, in de hoop mijn hoofd wat op orde te krijgen, terwijl ik speelde met het touw in mijn vrije hand. Mijn woede had nog altijd de overhand, en dat zou de komende tijd en situaties zeker niet ten goede komen, en mensen zouden mij dan ook echt niet tegen moeten spreken, want dat kon heel fout aflopen.


    Bowties were never Cooler

    Jazz Lena Alvord



    21 || One of the girls || Mason's room

    Ik begin me te vervelen in de woonkamer en besluit mijn afwas in de gootsteen te zetten en naar boven te gaan.
    Ik was benieuwd wat de jongens van plan waren om met het lichaam van Mason te doen. Je kan hem daar immers niet eeuwig laten liggen maar een hele crematie of begrafenis zou ook te gek zijn, de jongens kennende. Daarnaast weet ik dat Mason daar ook niks om had gegeven.
    Ik loop de verdieping van de jongens op en ik sta stil als ik de deur van Mason zijn kamer open zie staan. Mijn instinct zegt dat ik mij moet omdraaien en heel hard weg moet lopen, maar mijn nieuwsgierig en koppigheid moedigen mij aan om door te lopen.
    Ik besluit om toch door te lopen en als ik bij Mason zijn kamer ben, blijf ik bij de deur staan. Ik hoor dat Beau en Kit binnen zijn.
    'Zelfs als je hem verbrandt, zit je nog met de botten. Je moet vuur verdomme heet krijgen om enkel as over te houden. Daarbij valt het nogal op als we het in de tuin doen. Ik stel voor dat we hem in het busje proppen en naar de woestijn rijden, om het daar allemaal te doen. Verbranden en begraven. Veel werk, maar het veiligste.' Hoor ik Beau zeggen en ik hoor dat Kit hem daarin gelijk geeft. Ik blijf nog even staan om de rest uit te horen.
    'Dit is hoogstwaarschijnlijk vrouwenwerk'. Ik rol met mijn ogen. Het zal eens niet onze schuld zijn.
    'Dat is mijn punt,' sprak Kit beheerst. 'Ik ben het met je eens dat het beter is dat niemand anders dit weet, maar als wij een moordenares onder ons hebben dan hebben we een groot probleem. Zij nog meer als ze ontmaskerd wordt.' Wordt Bailey hier nu serieus van verdacht? Zonder enige aanwijzingen?
    ''Is het geen idee om hem in een zak met bakstenen te doen en hem dan ergens in de oceaan te dumpen? Niemand die hem daar zoekt'' flap ik eruit en ik schrik er zelf van. Op dat moment hoor ik achter mij een hoop kabaal en ik zie dat mensen uit de kamer van Misha worden geduwd en de deur hard dicht gesmeten wordt.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2017 - 11:26 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face




    ROMY EVELYN BARNES

    Maximillians Girl, With Max, in his bedroom -> going to Livingroom.

    💔





    ‘Prima hoor, dankjewel voor het maken.’ Zei hij waarna hij me even schattend leek aan te kijken, wat me even ongemakkelijk op zijn schoot deed schuifelen. ‘Waar dacht je trouwens aan... je vertelt mij bijna nooit meer iets.’ Max leek een zielige ondertoon in zijn stem te hebben waardoor ik zacht op mijn lip beet. ‘Je kunt me alles vertellen, dat weet je toch? Gewoon eerlijk zijn.’ Ik keek even weg van zijn groene kijkers en haalde zachtjes mijn schouder op, waarna ik een klein nepglimlachje opzette, maar zo dat hij er niet echt op zou gaan letten. "Niets bijzonders, maak je maar geen zorgen." loog ik , als ik hem werklijk zou gaan vertellen wat er door mijn gedachten spookten dan zou ik hier nooit of te nimmer meer uit gaan geraken dus hield ik alles maar voor mezelf. De enige die ik ietswat vertrouwde hier waren Jazz en Kesari. Wat verwachtte Max dat ik hem doodleuk ging vertellen hoe hard ik hem soms haatte maar ik nog steeds week was voor hem... Echter leek hij het wel wat door te hebben dat ik in gedachten verzonken was dus vervolgde ik er zachtjes achterna. " Gewoon wat over mijn nachtmerrie vannacht, bedankt trouwens, dat ik bji je mocht liggen." ik glimlachte ditmaal oprecht waarna ik ook een slokje van mijn koffie nam. Het was nu wat rustiger in de woonkamer al schrok ik op van een hard dichtklappende deur. Ik had iedereen nog nooit zo chaotisch gezien hier.
    Ik twijfelde even al besloot ik het toch te vragen. "Max? Wil je me vertellen waarom iedereen zo ... gepikeerd lijkt vandaag? " ik wist niet zeker of gepikeerd het juiste woord leek , maar het leek me ook geen stress. " Ik wil niemand van streek maken namelijk." vervolgde ik zachtjes en richtte mijn bruine ogen vragend op de blonde man.






    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam:Vaiana Rowena Howell.


    "I don't want to be temporary, I want my memory to be eternal."
    |New Girl | Hallway--> Kitchen| With Dani|

       ”In keuken zal er vast een liggen,” bracht ze uit. “Wil je dat ik met je meeloop?" De vrouw keek me aan. Even vroeg ik me af of ze er wel zin in had. Ik weet dat ik absoluut geen zin zou hebben om de nieuwe te verzorgen.
    'Kunnen jullie,' siste Misha, 'jullie bekken voor eens eens dicht houden?' Ik schrok, dat was ook wel duidelijk te merken. Ik verstijfde dan ook compleet zodra ik zijn stem hoorde. Gelukkig zette hij ons alleen maar uit de kamer, maar zijn aanraking zorgde alsnog voor rillingen over mijn hele lichaam.
    Mijn hand was nog steeds tegen de snee in mijn nek gedrukt. Had ik geluk gehad dat het niks te ernstigs was? Of had ik moeten hopen dat het wel fout ging? Ik wist het niet.
    "Als je mee wil lopen graag, maar voel je niet verplicht." zei ik en ik keek even op terwijl twee jongens richting de kamer van de dode jongen liepen. Ced had wel echt een moment gekozen om me in het hotel te droppen. Maar hij gaf nog om me, dat wist ik echt wel. Wat Misha gedaan had was niet Ced's schuld geweest en alles wat ik kon doen was hopen dat Ced het er alles behalve mee eens was.
    "Ik denk dat het niks te ernstigs is, " zei ik zacht. "In principe heb ik gewoon een pleister nodig denk ik." Ik liep langzaam de trap af, richting de keuken.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam: Charles Louis Hamilton.


    "I'll paint you up and drag you down"
    |Silent Hedonist|

    Ik was niet mijn bed uitgekomen zodra ik geschreeuw hoorde. Oortjes in, muziek op en gewoon negeren. Ik draaide me dan ook weer om om verder te slapen. Geïrriteerd zuchtte ik na enkele minuten, zodra ik erachter kwam dat het me niet ging lukken om weer in slaap te vallen. Ik kwam geïrriteerd overeind. Ik wilde gewoon nog wat slaap, was dat te veel gevraagd? Ik stapte uit bed en pakte mijn joggingbroek van de grond. Nog half slapend liep ik in mijn joggingbroek de kamer uit. Ik zou straks wel gaan douche. Lui mocht met kerst. Op dit soort momenten was ik vrij gelukkig dat de keuken op dezelfde verdieping was als mijn kamer, dat maakte mijn leven gewoon een stuk makkelijker. Ik maakte een broodje voor mezelf, terwijl ik af en toe goedemorgen tegen mensen zei die ik tegen kwam. Eenmaal in de keuken maakte ik een aantal broodjes voor mezelf. Daarna was mijn plan om in alle rust in de woonkamer te gaan zitten, maar daar was het me iets te druk, in de woonkamer waren ook al mensen. Zouden er mensen bij de bar zitten? Ik kon misschien daar in alle rust mijn ontbijt eten. Ik was geen heel sociaal persoon op de vroege ochtend, als het niet opgevallen was. Ik begon de trap af te lopen, aangezien de bar toch drie verdiepingen lager was. Maar op de trap haalde ik Harley in.
    "Goedemorgen Harley," mompelde ik. "Lekker geslapen? Niet een beetje vroeg om op een vrije dag richting de bar te gaan?"


    We've lived in the shadows for far too long.


    Almost 24 Ω Annoyed & Careless Ω With Kit, Jazz & MishaΩ Around Mason's room Ω jogging & shirt


    This is my cup of care. Oh, look. It's empty





    "Oké. Maar wie gaat dat doen? Ga je die verantwoordelijkheid ook op mij schuiven?" Beau kon het niet laten om met zijn ogen te rollen, al irriteerde Kits uitspraak hem nog wel. Hij snoof quasi-verontwaardigd.
          "Hé, jij moet zo nodig papie spelen over het hele hotel, dus ga niet zeuren als de kindjes eens huilen," sneerde hij terug. Vlak erna verloor hij zijn aandacht weer en verdween ook zijn irritatie. "Ik doe het zo meteen wel, bij het ontbijt." Nog geen tel later herinnerde hij zich Alyx weer, maar besloot op het moment zelf wel iets te verzinnen.
          "Dat is mijn punt. Ik ben het met je eens dat het beter is dat niemand anders dit weet, maar als wij een moordenares onder ons hebben dan hebben we een groot probleem. Zij nog meer als ze ontmaskerd wordt." Beau haalde zijn schouders op. Mason was een idioot en hij was er van overtuigd dat de meisjes niet slim genoeg waren om een echte bedreiging voor hem te zijn; veel kon het hem dus niet schelen.
          " 'Tis niet dat het de eerste keer is," mompelde hij maar half verstaanbaar. Hij kon zich nog vaag eenzelfde hysterie herinneren, maar toen was hij een kind en nog minder geïnteresseerd dan nu. Hij wist het niet zeker, aangezien al die dagen tamelijk hysterisch waren met een moeder als de zijne.
          "Vraag me niet om een verdachte aan te wijzen, maar verwacht wel dat Bailey straks onderhanden genomen wordt. Het zou niet de eerste keer zijn dat ze iemand vermoord heeft. Iemand aan mijn kant," zei Kit, terwijl hij ietwat walgend de kamer rondkeek. Beau trok een wenkbrauw op.
          "Is dat niet wat voorbarig?" vroeg hij. EN TOEN WERD LIESJE AFGELEID DOOR EEN DIKKE HAMSTER OP INSTAGRAM. Het kon hem op zich niets schelen wat er met Bailey gebeurde, maar hij zag er op dit moment het nut niet van in. "Ik bedoel, als we enkel gaan afgaan op het verleden, dan kunnen we beter ineens heel het Hotel buiten zwieren." Hij begon net zijn weg naar de deur te maken, toen er iemand in de opening verscheen.
          "Is het geen idee om hem in een zak met bakstenen te doen en hem dan ergens in de oceaan te dumpen? Niemand die hem daar zoekt," sprak het meisje. Ze was stil en viel niet erg op, waardoor Beau zelden zijn aandacht op haar vestigde en haar naam dus constant vergat. Het was iets met muziek. Blues? Er verscheen een grijns op zijn gezicht, maar erg vrolijk was die niet. Het was vroeg, hij had honger en Masons stank zorgde ervoor dat zijn humeur niet echt wilde beteren. Hij had het gevoel dat hij vandaag voornamelijk geïrriteerd ging doorbrengen.
          "Het is niet het zoeken waar ik me zorgen over maak," antwoordde hij, terwijl hij richting de deur liep. "Het is het vinden dat voor problemen kan zorgen. Een oceaan heeft namelijk zoiets als stromingen en stenen zijn er nogal weinig tegen opgewassen. Het zou nogal vervelend zijn als Mason over twee maanden besluit het strand op te zoeken." De klank in zijn stem paste helemaal niet bij zijn vrolijke gezichtsuitdrukking, maar ook die laatste viel weg toen hij zich naar Kit draaide. "Verbranden. Woestijn." Een knikje en hij draaide terug. "Daar heb ik tot nu toe nog geen problemen van ondervonden. Nu, En el lado.* Hij maakte een wegwerpgebaar met zijn hand en stapte de deur door, zonder er rekening mee te houden dat de jonge vrouw ook wel degelijk aan de kant was gegaan.
          Voor hij echter naar de keuken ging, stapte hij naar de overkant van de gang. Hij negeerde de twee andere meisjes en bonkte op Misha's deur, waarna hij deze zonder pardon opende.
          "Madre mia, laat er alsjeblief niet nog een lijk zijn," mompelde hij in zichzelf.


    *Aan de kant


    Mhm?

    Maximilian Gael Blidworth
    “If you listen closely you can hear me not caring.”



    ‘Niets bijzonders, maak je maar geen zorgen.’ Ik keek Romy onderzoekend aan en zag dat ze alweer in gedachten verzonken leek te zijn. ‘Gewoon wat over mijn nachtmerrie vannacht, bedankt trouwens, dat ik bij je mocht liggen.’ Er verscheen een glimlach op haar gezicht nadat ze dat had gezegd. Stiekem wilde ik nu met mijn ogen rollen, dat Romy nog steeds een zwak voor me had was niet echt een geheim, maar dat ze eigenlijk nog steeds net zo gek op me bleek te zijn als vroeger was toch wel een beetje sneu. Maar hey, alleen maar makkelijker voor mij. Ik glimlachte en haalde mijn schouders op.
          ‘Zoals ik al zei, geen probleem, maar wen er niet aan, okay?’ Ik wilde opstaan, maar het geluid van een dichtslaande deur hield me tegen. Romy schrok op.
          ‘Max? Wil je me vertellen waarom iedereen zo ... gepikeerd lijkt vandaag?‘ Nee, nee, nee, niet die vraag. ‘Ik wil niemand van streek maken namelijk.’ Ik zucht iet wat geïrriteerd en pak voor de zekerheid Romy's polsen beet – voor het geval dat, weet je.
          ‘Okay, beloof me dat je geen drama zult schoppen, want daar heeft niemand in dit hotel op het moment zin in.’ Ik kijk Romy doordringend aan. ‘Ik weet nog niet hoe of wat, dus stel me die vragen ook vooral niet maar... er is iemand van ons dood. Mason, om precies te zijn. Je kent hem wel, toch?’ Ik kijk even om mij heen. ‘Vandaar dat deze ochtend een beetje messy is. Ik moet ook even met Cléo praten hierover.’



    26 • Kamer 12 • Zes jaar • Woonkamer • Romy


    I just caught the wave in your eyes



    ROMY EVELYN BARNES

    Maximillians Girl, With Max, in his bedroom -> going to Livingroom.

    💔





        ‘Zoals ik al zei, geen probleem, maar wen er niet aan, okay?’ Zei Max weer wat streng wat me even deed wegkijken. Het is niet dat ik veel keus had. Mijn vraag deed hem lichtelijk geïrriteerd zuchten waardoor ik haast zeker wist dat er iets mis was. Eens hij dan ook mijn polsen vast had, had ik de neiging om me weg te trekken, maar deed het niet. Ik keek enkel nog maar vragend naar Max. ‘Okay, beloof me dat je geen drama zult schoppen, want daar heeft niemand in dit hotel op het moment zin in.’ Zijn blik priemde zich in de mijne dus knikte ik maar zachtjes. ‘Ik weet nog niet hoe of wat, dus stel me die vragen ook vooral niet maar... er is iemand van ons dood. Mason, om precies te zijn. Je kent hem wel, toch?’ Mijn adem stokte even in mijn keel. Er was iemand dood? Hoe? Waar? Wanneer? Ik voelde me even vastgevroren van angst. ‘Vandaar dat deze ochtend een beetje messy is. Ik moet ook even met Cléo praten hierover.’ Ik trok mijn polsen uit zijn greep en stond op. " Waarom had je me dat niet meteen gezegd Max!?" zei ik iets geschrokken en wantrouwend en keek weg en sloeg mijn armen over elkaar. " Maar goed, ga maar naar Cléo, als je toch liever met haar praat dan met mij. "






    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH