• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    'Famke maak je Frans'
    -'neh, ik ga op youtube'
    'oke'


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Echt. Deze username was nog niet gebruikt? Lol.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eindelijk kan ik weer normaal tekenen en heb ik er ook daadwerkelijk zin in :')


    Caution first, always.

    'Het leven is niet eerlijk,' zei de man die het mijne verpestte tegen mijn huilende zusje in de aangelegen kamer. Schreeuwen in je kussen is bevrijdend.


    Best wel interessant. Het programma waarin een man ondervind hoe het is om dakloos te zijn.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat is het toch leuk als je zelf een gesprek met me start. Je toont echt interesse in me. *sarcasme*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ship Samfro zo hard.


    Happy Birthday my Potter!

    er zijn zo'n
    onwetende
    domme
    flodders
    in mechelen

    wjcskzbqkveka stop met leven


    Heaven is a place that we all have

    r00d


    Mhm?

    RANT INCOMING:
    Ik heb net dus het hele operatieproces doorgelezen van de operatie die ik ga laten doen aan mijn oren, en bij mogelijke complicaties stond er dus gehoorverlies, en ik kan wel janken, want dat is juist hetgeen waar ik bang voor ben. En niemand snapt het ook gewoon want ze weten alleen dat ik van de pijn afwil en dus die operatie ga doen, maar ze snappen niet hoe eng het is voor een 16 jarige om te horen dat ik al gehoorbeschadiging heb, en dat deze operatie - netals de vorige keer dat ik het zonder na denken deed - me gewoon nog meer gehoorverlies kan geven. Natuurlijk is dit niet gegarandeerd, maar ik wil gewoon niet op 16 jarige leeftijd deze rot situatie aan moeten gaan: mijn grootste angst is te horen krijgen dat ik binnen een paar jaar gewoon zo slecht hoor dat ik aan gehoorapparaten moet. Ik wil dat niet, maar niemand snapt dat. Iedereen is van: het komt vast allemaal wel goed, maar dat is makkelijk praten voor hun - sinds zij niet met deze verschrikkelijke pijn moeten lopen en zij de gehoorverlies niet door hoeven te staan elke dag.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    @shan, big big big hugs for you my dear

    // ik voel gewoon dat ik zieker en zieker word en ao ga blijven (cri) maar ik wil niet terug naar het ziekenhuis fuck no ew


    Heaven is a place that we all have

    Plisetsky schreef:
    RANT INCOMING:
    Ik heb net dus het hele operatieproces doorgelezen van de operatie die ik ga laten doen aan mijn oren, en bij mogelijke complicaties stond er dus gehoorverlies, en ik kan wel janken, want dat is juist hetgeen waar ik bang voor ben. En niemand snapt het ook gewoon want ze weten alleen dat ik van de pijn afwil en dus die operatie ga doen, maar ze snappen niet hoe eng het is voor een 16 jarige om te horen dat ik al gehoorbeschadiging heb, en dat deze operatie - netals de vorige keer dat ik het zonder na denken deed - me gewoon nog meer gehoorverlies kan geven. Natuurlijk is dit niet gegarandeerd, maar ik wil gewoon niet op 16 jarige leeftijd deze rot situatie aan moeten gaan: mijn grootste angst is te horen krijgen dat ik binnen een paar jaar gewoon zo slecht hoor dat ik aan gehoorapparaten moet. Ik wil dat niet, maar niemand snapt dat. Iedereen is van: het komt vast allemaal wel goed, maar dat is makkelijk praten voor hun - sinds zij niet met deze verschrikkelijke pijn moeten lopen en zij de gehoorverlies niet door hoeven te staan elke dag.

    Nee inderdaad, heel eerlijk dat is ook eng. Maar wat zal het beste zijn, met pijn blijven rondlopen of toch de operatie doen. Ik denk dat die artsen doen wat het beste is, en anders zou ik het er met zo'n guy nog over hebben. En ik snap dat het het mega rot is ja, maar helaas kan niemand ermee helpen behalve je een luisterend oor geven and a lot of hugs...


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Waarom doe ik nog de moeite om te leren als ik de toetsen toch wel ga falen en het nooit ga snappen. Ik kan dit niet. Ik snap dit niet. Ik ben moe en ik wil dat deze SE-week verdomme over is. Toch blijf ik straks leren tot 1:00 's nachts omdat ik geen onvoldoende wil dat ik toch wel ga halen. Great.


    That is a perfect copy of reality.

    Victuuri schreef:
    (...)
    Nee inderdaad, heel eerlijk dat is ook eng. Maar wat zal het beste zijn, met pijn blijven rondlopen of toch de operatie doen. Ik denk dat die artsen doen wat het beste is, en anders zou ik het er met zo'n guy nog over hebben. En ik snap dat het het mega rot is ja, maar helaas kan niemand ermee helpen behalve je een luisterend oor geven and a lot of hugs...

    Mijn KNO art zegt ook dat de operatie ook maar echt een gok is - maar het gaat wel eerst wat beter; dat is wel een garantie; maar de vraag is meer hoe het gaat wanneer die anderhalf á twee jaar over is: want twee jaar na mijn vorige operatie is mijn gehoor alleen maar verslechterd, en de situatie - wat de operatie zou moeten fixen - geen enkel stapje naar voren is gedaan, als het niet verslechterd is, netals mijn gehoor. Het enige wat gegarandeerd is dat ik zonder pijn rondloop voor sowieso een jaar/anderhalf.. Maar wil ik dat doen, wetende dat het misschien toch geen reet uit heeft gemaakt.. Mijn KNO arts heeft mij zelf de keuze gegeven sinds ik 16 ben en die keuzes nu zelf mag gaan maken, en ik heb ook een tijdje gewoon nee gezegd, maar sindsdien is de pijn alleen maar verdubbeld, als het niet quadrubled is..

    & @ad thank you for the hugs; hugs are really appreciated rn.

    + aaaaaaaand I'm crying about it. Fuck - I'll go sleep I guess. fck me.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2017 - 23:31 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Plisetsky schreef:
    (...)
    Mijn KNO art zegt ook dat de operatie ook maar echt een gok is - maar het gaat wel eerst wat beter; dat is wel een garantie; maar de vraag is meer hoe het gaat wanneer die anderhalf á twee jaar over is: want twee jaar na mijn vorige operatie is mijn gehoor alleen maar verslechterd, en de situatie - wat de operatie zou moeten fixen - geen enkel stapje naar voren is gedaan, als het niet verslechterd is, netals mijn gehoor. Het enige wat gegarandeerd is dat ik zonder pijn rondloop voor sowieso een jaar/anderhalf.. Maar wil ik dat doen, wetende dat het misschien toch geen reet uit heeft gemaakt.. Mijn KNO arts heeft mij zelf de keuze gegeven sinds ik 16 ben en die keuzes nu zelf mag gaan maken, en ik heb ook een tijdje gewoon nee gezegd, maar sindsdien is de pijn alleen maar verdubbeld, als het niet quadrubled is..

    & @ad thank you for the hugs; hugs are really appreciated rn.

    + aaaaaaaand I'm crying about it. Fuck - I'll go sleep I guess. fck me.

    Wow, ja dat is echt een rot keuze. Tbh het is allebei een riskie keuze. Je kunt evt.een topic openen of er mensen zijn die hier iets meer verstand van hebben? Ik baal echt dat ik je hierin niet kan helpen, maar je mag me altijd appen & hugs for you ♥️


    LaAt ZiEn WiE jE bENt