• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 23:37 ]


    Caution first, always.

    I just want.. I just -
    i don't know what I want but I don't want... this..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    CIVIL WAR IS OP NETFLIX!!!!!! HDKSVDOAVDOZVDOE YAS


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben eerlijk gezegd nog steeds niet over de shock heen van ons gesprek van gisteravond. Heb ook gewoon de hele nacht wakker gelegen, voel me beroerd en heb vanochtend "overgegeven"(maar er zat niets in mijn maag, dus er kwam niets).


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik krijg anxiety van whatsapp maar ik krijg ook anxiety van niet bereikbaar zijn op whatsapp haha leuk :-)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Yugen schreef:
    CIVIL WAR IS OP NETFLIX!!!!!! HDKSVDOAVDOZVDOE YAS


    OMG WAT YES

    Maar ook serieus, wat, want ze hebben nu The First Avenger en Civil War maar niet The Winter Soldier??? Ik voel me persoonlijk aangevallen


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik haat mezelf ik ahat mezelf ik haat mezelf ik haat mezelf fuck fuck fuck fuck dat waren 400 fucking calorieën you stupid fuck


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Square schreef:
    (...)

    OMG WAT YES

    Maar ook serieus, wat, want ze hebben nu The First Avenger en Civil War maar niet The Winter Soldier??? Ik voel me persoonlijk aangevallen

    Winter Soldier heeft er wel opgestaan, maar hij is voor some reason eraf gehaald.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Paladin schreef:
    (...)
    Winter Soldier heeft er wel opgestaan, maar hij is voor some reason eraf gehaald.


    Bucks is te fab voor Netflix.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    wat is deze shit


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I needed today. It was fun.


    Dit wordt waarschijnlijk toch 2015 all over again and I'm not sure if I can handle that...


    Happy Birthday my Potter!

    Ik kan echt niks meer op qua eten, een half bord en ik zit al vol :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Weet iemand nog een leuke serie voor me om te kijken? Ik houd van spanning. Alvast thanks, guys. ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Clowder schreef:
    Weet iemand nog een leuke serie voor me om te kijken? Ik houd van spanning. Alvast thanks, guys. ^^

    ik ben nu bezig met Riverdale, die is erg goed. Zijn alleen nog maar 2 episodes.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Clowder schreef:
    Weet iemand nog een leuke serie voor me om te kijken? Ik houd van spanning. Alvast thanks, guys. ^^

    Orphan Black? Jessica Jones? Sleepy Hollow? How to get away with murder? The Get Down? Hannibal?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.