• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 23:37 ]


    Caution first, always.

    oh boy morgen ga ik weer naar school :')


    Caution first, always.

    Overkill schreef:
    (...)

    true


    en ze zijn klein

    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 15:34 ]


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    (...)

    geen batsende/bellende bois?

    Tot nu toe nog niet haha, dus hopelijk blijft het zo.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    Tot nu toe nog niet haha, dus hopelijk blijft het zo.


    memories for later :Y)


    Heaven is a place that we all have

    Ik snap echt niet waarom iemand onsterfelijk zou willen zijn. Ik grijp elke kans om dood te gaan.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Pokkestress.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wil echt heel graag deze tekening afmaken maar ik faal ;-;


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Someone's butthurt :W

    Yugen schreef:
    (...)

    en ze zijn klein


    125 gram aan vis vind ik een behoorlijk degelijke hoeveelheid hoor haha


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    125 gram aan vis vind ik een behoorlijk degelijke hoeveelheid hoor haha


    nee maar zo die minidingen van de ah
    lol
    2 µg


    Heaven is a place that we all have

    ik haal echt het einde van volgende week niet ofzo. zenuwinzinking nadert, en ik weet dat ik er niets aan kan doen en dat het helemaal niet zo erg is. imma die.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ik voel me atm echt slech eenzaam onbegrepen alles
    het laatste wat ik erbij wil is een vader die zegt 'kan me niks schelen trek uw plan' mij niet eens steunt of fucking helpt en wanneer je dan eindelijk een keuze maakt zegt 'niet helemaal wat ik wilde' HAD DAN JE KOP OPENGETROKKEN JA maar nee je bént er gewoon niet
    gewoon nooit
    je zegt het wel maar als het erop aankomt kan ik gewoon niet op je vertrouwen

    in plaats van me te steunen want je weet godveromme dat ik me slecht voel en dat ik verdrietig ben nee je stampt me gewoon nog meer de grond in want ja zo moet je kinderen opvoeden


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    misschien moet je niet met je rug naar me toe staan als ik met je probeer te praten
    idk vorm van beleefdheid dat je de persoon aankijkt waarmee je praat

    misschien kan je ook even een beleefde toon aanslaan ipv als een volslagen idioot met een nog sarcastischere toon dan in de disneychanelseries


    en dan vraag jij je af waarom ik doodongelukkig ben hahaha misschien kan je de steunende vader zijn die je beweert te zijn in het bbijzin van anderen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    wow de zotte realisatie dat ik vandaag vijf uur heb gewerkt, de rest van de dag geweend of ruzie heb gemaakt en echt juist drie cracotten, twee druiven en een halve speculaas heb gegeten, over heel de dag


    iedereen die zegt dat ze om me geven moeten echt een eind oprotten of anders hun woorden gewoon nagaan want just niks ja


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Natuurlijk wordt de pijn aan mijn verstandskiezen te groot net nu ik weer wil beginnen met school en kan ik straks weer lessen missen voor die afspraak ffs


    Caution first, always.