• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 23:37 ]


    Caution first, always.

    oke grens bereikt wat zeg ik overschreden
    je had op z'n minst beleefd en respectvol kunnen zijn door gewoon 'nee' kunnen sturen ipv mij gewoon te blijven negeren maar ik ben er helemaal klaar mee
    ik ga niet meer achter je gat blijven lopen steeds opnieuw en opnieuw en opnieuw
    ik blijf niet pikken dat je me steeds uitkakt voor het vuil van de straat en in mijn gezicht staat te roepen en steeds tussen elise en mij blijft staan omdat je maar niet kan accepteren dat wij nu eenmaal ook een volwaardige vriendschap hebben waarna jij doet alsof er geen vuiltje aan de lucht is want nee dat kan ik niet nee als dat jouw manier van doen is, amai mijne frak, ik geloof niet of jij het beseft maar dat kwetst mij elke keer weer en iemand die mij blijft kwetsen, daar neem ik emotioneel afstand van
    ja dan breekt er een stuk vertrouwen af bij mij en dan is het de bedoeling dat je dat terugwint door bv je gepaste excuses aan te bieden of erover te praten en niet weg te lopen of me te negeren, en dan is het niet aan mij om er elke keer op terug te komen nadat jij mij weer negeert of sarcastisch en bot reageert want ik heb daar na een tijd echt genoeg van en die tijd is nu wel echt gekomen
    het draait niet alleen om jou en jouw gevoelens


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Paladin schreef:
    (...)
    Winter Soldier heeft er wel opgestaan, maar hij is voor some reason eraf gehaald.


    (no_chears)(no_chears)(no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dit begint me echt de strot uit te hangen.
    Nog één avond en ik kap ermee, mijn geduld is nu wel op.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 19:01 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    The kind of deals I make.... xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oké, adem in en uit, duw je angsten aan de kant en ga weer door. Blokkeren door een paniekaanval heeft geen zin. Hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen? Je onzekerheid en faalangst gaat je NOOIT verder helpen. NOOIT. Je verpest er enkel alles door. Je faalt er enkel meer door.

    Edit: You would think someone who can swim like me wouldn't drown in her own depressive thoughts.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 19:24 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Zo'n compleet vrije dag gaat me altijd veel te snel..


    Stenenlikker

    Ik heb net mijn oude leiding vet goed zien acteren en zingen, mijn vriendin gaat het nummer dat ze over mij heeft geschreven met de Kunstbende zingen en mijn broertje heeft me nogal iets raars geflickt. What is happening to my life :W

    Ugh


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik: I DON'T GIVE AN EFF. NOT A SINGLE F.
    Ik, maar net wat zachter: yeah i do. i do.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @ Paladin: Waar gaat die over? En dat maakt niet uit, hehe.
    @ Patroclus: Hehe, wow, dat is echt veel! Waar gaan die over? Jessica Jones heb ik weleens van gehoord en die heb ik ook op mijn lijst staan, ik heb er alleen een beetje mijn twijfels bij. Maar vooral de series Orphan Black, Sleepy Hollow en The Get Down weet ik niet de duidelijke verhaallijn van. Thanks voor zoveel opties ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Feeling empty


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Ze gaat mijn nummer voor honderden mensen spelen.
    Ze gaat MIJN NUMMER voor HONDERDEN MENSEN spelen.
    ZE GAAT MIJN NUMMER VOOR HONDERDEN MENSEN SPELEN.
    *fangirls*

    Clowder schreef:
    @ Paladin: Waar gaat die over? En dat maakt niet uit, hehe.
    @ Patroclus: Hehe, wow, dat is echt veel! Waar gaan die over? Jessica Jones heb ik weleens van gehoord en die heb ik ook op mijn lijst staan, ik heb er alleen een beetje mijn twijfels bij. Maar vooral de series Orphan Black, Sleepy Hollow en The Get Down weet ik niet de duidelijke verhaallijn van. Thanks voor zoveel opties ^^

    Het is gebaseerd op Archie Comics, en het volgt een stadje genaamd Riverdale. Ik weet er zelf nog niet heel veel over, sinds er nog maar 2 episodes zijn maar er gebeuren nogal aparte dingen in.
    Dit is de trailer; dat legt denk ik wat meer uit dan mijn woorden:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oke. Ik moet mezelf eraan herinneren dat ik de volgende keer niet zoveel op moet smeren van mijn masker, want het word effin hard.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan nu niet meer normaal naar dat soort opmerkingen kijken. Niet dat ik dat daarvoor wel helemaal kon, maar op dit moment vraag ik me echt af hoe je zoiets klakkeloos kunt plaatsen want als puntje bij paaltje komt... zou je het niet willen.
    /
    Ik hoop dat oma gauw in aanmerking komt voor een plekje in de zorg. Ze moet nodig het huis uit... zeker nu opa er niet meer is. Zo met haar te doen...