• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 23:37 ]


    Caution first, always.

    Paladin schreef:
    (...)[/spoiler]

    OOOOOH. Die ken ik. Daar heb ik de trailer weleens van gezien. Maar ik heb daar mijn twijfels bij, hehe, het is het weleens waard om het te kijken denk ik. Als ik de eerste aflevering niks vind, kan ik er altijd mee stoppen hehe. En thanks voor het opzoeken van de trailer, lief van je.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Maag, haal jezelf uit de knoop aub.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Clowder schreef:
    (...)
    OOOOOH. Die ken ik. Daar heb ik de trailer weleens van gezien. Maar ik heb daar mijn twijfels bij, hehe, het is het weleens waard om het te kijken denk ik. Als ik de eerste aflevering niks vind, kan ik er altijd mee stoppen hehe. En thanks voor het opzoeken van de trailer, lief van je.

    No problem! Ik zelf vind dit soort series echt geweldig; en idd: Het is nog geen lange serie dus je kan er gemakkelijk mee stoppen ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I dont even feel the littlest bit of appreciation and it makes me wonder what is wrong with me


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    I knew I wasn't the only one who has Samuel Drake feels while watching Luke Perry. My dad was like: no they don't look alike
    but bruh I think they do >.<


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Paladin schreef:
    (...)
    No problem! Ik zelf vind dit soort series echt geweldig; en idd: Het is nog geen lange serie dus je kan er gemakkelijk mee stoppen ^^

    Ik denk dat het komt dat ik bang ben dat er meer liefde in voorkomt dan de thrilling, als je snapt wat ik bedoel. Ik weet niet wat voor genre's het zijn? Maar op dit moment ben ik totáál niet in de love-mood and I hate everything with it, so ik heb dan geen tot weinig zin om het te kijken, hehe. Normaal zou ik het ook leuk vinden om te kijken, alleen met sommige moods heb ik er een beetje hekel aan. Ik weet niet of je dit gevoel kent? But it's annoying.
          Het is wel echt een mooie trailer in elkaar gemaakt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Clowder schreef:
    (...)
    Ik denk dat het komt dat ik bang ben dat er meer liefde in voorkomt dan de thrilling, als je snapt wat ik bedoel. Ik weet niet wat voor genre's het zijn? Maar op dit moment ben ik totáál niet in de love-mood and I hate everything with it, so ik heb dan geen tot weinig zin om het te kijken, hehe. Normaal zou ik het ook leuk vinden om te kijken, alleen met sommige moods heb ik er een beetje hekel aan. Ik weet niet of je dit gevoel kent? But it's annoying.
          Het is wel echt een mooie trailer in elkaar gemaakt.


    Mmm al behoorlijk veel liefdesdrama in twee episodes, dus weeet niet of het dan echt iets voor jou is


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    There's a thin line,
    Between love and hate.


    This ain't no place for no better man.

    Baudelaire schreef:
    (...)

    Mmm al behoorlijk veel liefdesdrama in twee episodes, dus weeet niet of het dan echt iets voor jou is

    Dit dus, jammer genoeg :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Merp, I shouldn't cry, maar dat compliment kwam echt precies op het juiste moment. Ugh I'm so weak and stupid.


    Happy Birthday my Potter!

    Iemand een idee hoe je binnen een week tijd kostuums leert maken?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    someone has to save me


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Hugs are appreciated rn tbh..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Rashoumon schreef:
    Iemand een idee hoe je binnen een week tijd kostuums leert maken?


    Duct tape, bizon contactlijm en splitpennen met een pin en improviseren maar ^^
    Het is vooral goed nadenken en kijken en dan simpelweg gewoon doen.


    Happy Birthday my Potter!

    Omg, hij is echt te cute. But fictional character crush, zucht :')


    Stenenlikker