• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 23:37 ]


    Caution first, always.

    Oké, vergeet het, ik ga me opkrullen op bed met een boek of zo want dit is shitty en onnodig pff


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Did I say anything wrong?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    *wacht nog steeds op Pacific Rim 2*


    Caution first, always.

    For the love of god, Leah, je weet dat je met jezelf pijn doen niet uit de miserie gaat raken. Het is dan misschien niet meer met messen, maar jezelf aver verbranden is echt krak hetzelfde.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Fucking kill me


    26 - 02 - '16

    Gorillaz schreef:
    *wacht nog steeds op Pacific Rim 2*



    I'll see you on the dark side of the moon

    Jamming out to Day6's I Wait at 23;13 is NOT a good idea but fuck it.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hahaha do I even have real friends at this point? I really should just give up on this entire being social thing. After all, I'm simply socially incapable. No wonder I'm always the back up plan..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ja heel chill not at all triggering cool

    Rashoumon schreef:
    Hahaha do I even have real friends at this point? I really should just give up on this entire being social thing. After all, I'm simply socially incapable. No wonder I'm always the back up plan..

    No don't think like that hon.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik kan me af en toe zo opwinden en boos maken over het feit dat sommige mensen met zoveel haat over hun (groot)uders praten. Ik heb al meer dan vier jaar geen opa of oma meer en ik zou echt wensen dat ik er nog eentje had om af en toe mee te praten of naartoe te gaan. Ik zou willen dat ik al mijn opa's en oma's had gekend en niet maar twee van de vier omdat twee voor mijn geboorte al overleden. Ik zou willen dat ik van mijn opa meer herinneringen had, omdat hij overleed toen ik zes was. Ik zou willen dat ik oma nog zou kunnen opzoeken, ook al woonde ze aan de andere kant van het land. Ik zou willen dat ik ze nog kende.
    Papa is al 70 en mama is 62. Ik ben bang ze te verliezen en ik denk niet dat ik om zou kunnen gaan met hun dood, mochten ze ineens sterven. Ik zou liever zelf doodgaan dan dat ik zonder ze zou moeten leven. Want zelfs al hebben we soms ruzie, zelfs al woon ik ver weg, ik zou ze voor geen goud kunnen missen.
    Ik wil dat mensen gewoon met wat eerbied over hun naaste familieleden praten. Je hoeft niet altijd met ze op te kunnen schieten, maar ze zijn je familie en als puntje bij paaltje komt, zou het kunnen zijn dat je ze zo kwijt bent.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    Ik kan me af en toe zo opwinden en boos maken over het feit dat sommige mensen met zoveel haat over hun (groot)uders praten. Ik heb al meer dan vier jaar geen opa of oma meer en ik zou echt wensen dat ik er nog eentje had om af en toe mee te praten of naartoe te gaan. Ik zou willen dat ik al mijn opa's en oma's had gekend en niet maar twee van de vier omdat twee voor mijn geboorte al overleden. Ik zou willen dat ik van mijn opa meer herinneringen had, omdat hij overleed toen ik zes was. Ik zou willen dat ik oma nog zou kunnen opzoeken, ook al woonde ze aan de andere kant van het land. Ik zou willen dat ik ze nog kende.
    Papa is al 70 en mama is 62. Ik ben bang ze te verliezen en ik denk niet dat ik om zou kunnen gaan met hun dood, mochten ze ineens sterven. Ik zou liever zelf doodgaan dan dat ik zonder ze zou moeten leven. Want zelfs al hebben we soms ruzie, zelfs al woon ik ver weg, ik zou ze voor geen goud kunnen missen.
    Ik wil dat mensen gewoon met wat eerbied over hun naaste familieleden praten. Je hoeft niet altijd met ze op te kunnen schieten, maar ze zijn je familie en als puntje bij paaltje komt, zou het kunnen zijn dat je ze zo kwijt bent.

    You're right. Also *hugs*

    //yay insomnia kicking in again...


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Meeh, ik heb minder concentratie dan een kalkoen met Alzheimer.


    Mhm?

    Pickett schreef:
    (...)
    You're right. Also *hugs*

    //yay insomnia kicking in again...


    Thank you. <3

    / Slaaaaaap Lisa slaaaaaap. 🐑🐑

    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 23:44 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    Ik kan me af en toe zo opwinden en boos maken over het feit dat sommige mensen met zoveel haat over hun (groot)uders praten. Ik heb al meer dan vier jaar geen opa of oma meer en ik zou echt wensen dat ik er nog eentje had om af en toe mee te praten of naartoe te gaan. Ik zou willen dat ik al mijn opa's en oma's had gekend en niet maar twee van de vier omdat twee voor mijn geboorte al overleden. Ik zou willen dat ik van mijn opa meer herinneringen had, omdat hij overleed toen ik zes was. Ik zou willen dat ik oma nog zou kunnen opzoeken, ook al woonde ze aan de andere kant van het land. Ik zou willen dat ik ze nog kende.
    Papa is al 70 en mama is 62. Ik ben bang ze te verliezen en ik denk niet dat ik om zou kunnen gaan met hun dood, mochten ze ineens sterven. Ik zou liever zelf doodgaan dan dat ik zonder ze zou moeten leven. Want zelfs al hebben we soms ruzie, zelfs al woon ik ver weg, ik zou ze voor geen goud kunnen missen.
    Ik wil dat mensen gewoon met wat eerbied over hun naaste familieleden praten. Je hoeft niet altijd met ze op te kunnen schieten, maar ze zijn je familie en als puntje bij paaltje komt, zou het kunnen zijn dat je ze zo kwijt bent.


    Ik herken dit zo erg ):
    Nu heb ik slechts één van mijn opa's niet gekend (hij overleed toen mijn moeder zestien was), maar dan nog. Ook al zijn ze misschien niet altijd aardig, of klikt het niet, haten op grootouders doet me pijn. Ik kon ook niet altijd even goed met m'n oma, maar ik zou haar maar wat graag terug willen ):


    26 - 02 - '16