• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 23:37 ]


    Caution first, always.

    Mieczyslaw schreef:
    Cash me outside


    Howbow da


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Szczur schreef:
    Niemand geeft een fuck om me en iedereen liegt.


    I care about you too, though. And with that I mean like a lot.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Here's to never ever having a boyfriend again and living alone your whole life with only animals as friends because you can't even have a stable friendship.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    The100 schreef:
    (...)

    Howbow da



    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Blade & Soul is een leuke anime. Nu wil ik weer de game spelen, maar ik heb niemand om het mee te spelen en alleen is saai.

    Mieczyslaw schreef:
    (...)



    :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    The100 schreef:
    (...)

    :')


    Kellleh gaan we valentijnsdag daten dan x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Baudelaire schreef:
    (...)

    Mmm al behoorlijk veel liefdesdrama in twee episodes, dus weeet niet of het dan echt iets voor jou is

    Hehe, dat merkte ik ookal op van de trailer. Vandaar dat ik het zei.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mieczyslaw schreef:
    (...)

    Kellleh gaan we valentijnsdag daten dan x'D


    En mijn vriend dan. :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    The100 schreef:
    (...)

    En mijn vriend dan. :')


    Wollah hij gaat maar romantisch wezen met zijn playstation of w/e. I need someoneeeee D:D:D:D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik isoleer mezelf en dan voel ik me plotseling eenzaam op random momenten, zo van, die had je kunnen zien aankomen, genie


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Woah, dat was me een plottwist O_O


    Stenenlikker

    Mieczyslaw schreef:
    (...)

    Wollah hij gaat maar romantisch wezen met zijn playstation of w/e. I need someoneeeee D:D:D:D:


    Ik ben de persoon met de playstation 😂


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I did it, I fucking did it. Holadiejee, champagne alles.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Morgen is het 5 jaar geleden dat je aangereden werd en overleed. Ik mis je nog steeds, mijn allerliefste schatje. Niets en niemand gaat je ooit vervangen. Rust zacht in de kattenhemel. <3

    * Een natuurlijk ben ik aan het schrijven met een masker op mijn bakkes terwijl ik morgenvroeg naar het ziekenhuis moet voor onderzoeken en ik nog moet douchen.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 22:30 ]