• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    ik ben zo fucking klaar met alles en iedereen echt fuck me alsof iemand me hier nog wil


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    ik ben zo fucking klaar met alles en iedereen echt fuck me alsof iemand me hier nog wil

    :c I am one of those :/


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yugen schreef:
    ik ben zo fucking klaar met alles en iedereen echt fuck me alsof iemand me hier nog wil

    Aww adsel don't say that, we care about you <3


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    de tering


    i put the fun in funeral

    Lol


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Kut hier zit ik een maand mee


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    doggo schreef:
    Kut hier zit ik een maand mee

    HHHAHAHAHHAHA sorry ccc:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waoh, I actually finished it.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Paladin schreef:
    (...)
    HHHAHAHAHHAHA sorry ccc:

    HAHAHAHHAHAHA doggo is cool


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    shoot me please.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    A) de afbeelding staat nog gewoon in mijn Tumblr drafts, maar de url werkt om een of andere reden niet meer
    B) bij tinypic failt het uploaden telkens zonder reden
    C) als het eindelijk wel werkt, krijg ik na veel reclame en captcha codes en vertraagd internet mijn zogenaamde afbeelding te zien, maar is het telkens meteen dat vierkantje met "this image has been moved or deleted" en een Tinypic logo ARE YOU SHITTING ME
    D) als ik de afbeelding direct in een Q hoofdstuk upload vanaf mijn computer, wordt hij ienieminie en nog kruimelig ook, wat ik erg knap vind
    E) als ik het upload in mijn Q fotoboek en dan de url wil gebruiken om bij hoofdstukken te uploaden, krijg ik foutmeldingen dat de url niet klopt??? Q, dit is geen tijd voor een identiteitscrisis
    F) dus nu moet ik de afbeelding in mijn Q fotoboek zetten en dan met de img-code bij ieder hoofdstuk plakken??? what has the world come to


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Paladin schreef:
    shoot me please.

    Neh


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Square schreef:
    A) de afbeelding staat nog gewoon in mijn Tumblr drafts, maar de url werkt om een of andere reden niet meer
    B) bij tinypic failt het uploaden telkens zonder reden
    C) als het eindelijk wel werkt, krijg ik na veel reclame en captcha codes en vertraagd internet mijn zogenaamde afbeelding te zien, maar is het telkens meteen dat vierkantje met "this image has been moved or deleted" en een Tinypic logo ARE YOU SHITTING ME
    D) als ik de afbeelding direct in een Q hoofdstuk upload vanaf mijn computer, wordt hij ienieminie en nog kruimelig ook, wat ik erg knap vind
    E) als ik het upload in mijn Q fotoboek en dan de url wil gebruiken om bij hoofdstukken te uploaden, krijg ik foutmeldingen dat de url niet klopt??? Q, dit is geen tijd voor een identiteitscrisis
    F) dus nu moet ik de afbeelding in mijn Q fotoboek zetten en dan met de img-code bij ieder hoofdstuk plakken??? what has the world come to

    Je kan hm ook gewoon uploaden op Tumblr, Url kopiëren en de foto verwijderen. De url blijft bestaan namelijk.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2017 - 14:58 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Square schreef:
    A) de afbeelding staat nog gewoon in mijn Tumblr drafts, maar de url werkt om een of andere reden niet meer
    B) bij tinypic failt het uploaden telkens zonder reden
    C) als het eindelijk wel werkt, krijg ik na veel reclame en captcha codes en vertraagd internet mijn zogenaamde afbeelding te zien, maar is het telkens meteen dat vierkantje met "this image has been moved or deleted" en een Tinypic logo ARE YOU SHITTING ME
    D) als ik de afbeelding direct in een Q hoofdstuk upload vanaf mijn computer, wordt hij ienieminie en nog kruimelig ook, wat ik erg knap vind
    E) als ik het upload in mijn Q fotoboek en dan de url wil gebruiken om bij hoofdstukken te uploaden, krijg ik foutmeldingen dat de url niet klopt??? Q, dit is geen tijd voor een identiteitscrisis
    F) dus nu moet ik de afbeelding in mijn Q fotoboek zetten en dan met de img-code bij ieder hoofdstuk plakken??? what has the world come to


    tinypic werkt voor mij inderdaad ook niet meer. ik gebruik nu imgur!

    doggo schreef:
    (...)
    Neh

    Jah


    — Inner peace, it's hard to find. —