• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    kunnen ze stoppen met reclames voor the ring als ik een weekend alleen thuis ben
    "if you watch this video she'll come for you in seven days" ja echt leuk

    Ik zie er eigenlijk een beetje tegenop nu. Why for fucks sake. (huil)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2017 - 22:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is al twee jaar - langer, najaar 2014 om specifiek te zijn, dat dit aansleept. Ik heb m'n masker afgezet, maar het heeft nog steeds z'n werking. Na al die jaren kan ik nog steeds onder geen omstandigheid voorspellen welk kant van me het gaat overnemen, hoe en wanneer. Die kan die zoveel om anderen geeft, die zichzelf voor de grootste klootzak in de miserie zou werken en dan heb je die explosieve, bijna beestachtige kant. Waarom kan ik die niet gewoon laten vallen? Waarom, waarom, kan ik niet gewoon verder gaan met het beste van mezelf en al de andere shit achterwege laten?

    Na al die jaren ben ik nog steeds doodsbang een gesprek met hem te beginnen, want god wat ben ik een bitch geweest. Sinds juni 2015 heb ik ook nog amper een woord gewisseld, tenzij het écht, écht moest en telkens opnieuw - elke. fucking. keer. opnieuw. - wordt ik teruggetrokken in herinneringen die ik gewoon wil vergeten. Dit kan zo niet meer verder. Soms vraag ik me echt af waarom ik dat mes niet verder doorgetrokken heb.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ja, ik ga het doen.. Ik ga een eind maken hieraan, ik ga weg van deze wereld. Noem me maar een aandachtshoer maar je weet hoe ik me altijd heb gevoeld en je hebt sowieso al door dat het niet meer goed loopt tussen mij en mijn vriendinnen. Ik ben gewoon niet gemaakt om te leven, alles wat ik doe loopt fout, ik veroorzaak ruzie. Er is niemand die mij weer wil.. Hopelijk kan ik morgenochtend wakker worden in een betere wereld.


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Ik voel mij hier officieel niet meer veilig.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Ik voel mij hier officieel niet meer veilig.


    Waar?


    Caution first, always.

    Waarom drink ik zoveel like forreal


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo down en het feit dat hij niet vraagt waarom, is omdat hij precies weet waarom en het is klote.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    All by my self


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Haha that's totally not weird..


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    ben echt te optimistisch. evi je bent maar één (1) avond echt alleen sukkel

    zoveel pijn
    zowel vanbuiten als vanbinnen wth


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    This is my limit, okay. I reached it. I can't handle any more stress at this moment or I'll probably kill myself.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kill me 🍺🚬🔫


    26 - 02 - '16