• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    rip rip rip laat mij niet alleen thuis want blijkbaar is alles wat ik kan destructief haha

    I look fucking badass in my new shoes.

    / And Matty: (kitty)


    Rashoumon schreef:
    I need alcohol.


    + ik ben nu zo fucked up dat ik gewoon ook niet eens meer Legends wil kijken..

    [ bericht aangepast op 10 feb 2017 - 20:58 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    God wat wil ik van dit lichaam af.


    This ain't no place for no better man.


    Caution first, always.

    update ik hou de broek aan


    i put the fun in funeral

    Addie: deal.
    Mirte: let's prepare. Rawr. (kitty)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I wanna go outside and do my photography shizzle but its so cold ;-;


    — Inner peace, it's hard to find. —

    uhw anxiety


    Caution first, always.

    Honger maar niets in huis en te lui om snel iets te gaan kopen. Struggles (no_chears)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    zal ik de tv zachter zetten voor de buren of......
    nah

    I tried and tried and tried but apparently we're no friends and you don't give a fuck about me. Apparently I'm one of your "friends". I put time and energy and love into you, but it all meant nothing to you.


    This ain't no place for no better man.

    Er vandaag vijf minuten voordat ik weg wilde achter komen dat de deadline voor die opdrachten twaalf uur 's middags was en niet, zoals ik in mijn hoofd had, middernacht, was niet goed voor mijn algehele gemoedsrust vis à vis studiedingen (zelfs al heb ik het alsnog binnen twaalf minuten kunnen maken én was ik nog op tijd voor mijn college omdat ik normaal gesproken gewoon altijd veel te vroeg ben)

    Oftewel: Ovid-die-ik-pas-komende-donderdag-gelezen-moet-hebben, here I come, om kwart over tien op een vrijdagavond #studentenlife


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ben ik überhaupt wel welkom.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik word hier zo ontzettend moe van eigenlijk. Ik zou ook gewoon weg kunnen gaan. Dan ben ik hier vanaf.


    Happy Birthday my Potter!