• ik hou van mn bae henrik

    wat is geil (antwoord eerlijk!)

    9.1% (1 stem)
     
    plasseks

    36.4% (4 stemmen)
     
    daddy issues

    0.0% (0 stemmen)
     
    rimming

    45.5% (5 stemmen)
     
    lijmkorstjes maken op de basisschool

    9.1% (1 stem)
     
    in regards to love: eros

    0.0% (0 stemmen)
     
    annelies


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Jemily schreef:
    (...)

    Komt er nog een seizoen, of niet?
    MAAR DAT IS WEL VERY BAE AF.
    HAVE FUN THO. (wbw)


    Nope, er waren niet genoeg kijkers. Maar hets volgensmij wel waard om dat ene seizoen te kijken.


    Danmarks Dynamite.

    Zijn ook maar 13 episodes lol.


    Danmarks Dynamite.

    Ah, dat sucks wel tbh. Daardoor wilde ik Grandfathered ook niet kijken, omdat ik dan bang ben dat ik de serie zó leuk vind en er dan daarna gewoon niets meer van is... #rip Moet even zien dan. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jemily schreef:
    Ah, dat sucks wel tbh. Daardoor wilde ik Grandfathered ook niet kijken, omdat ik dan bang ben dat ik de serie zó leuk vind en er dan daarna gewoon niets meer van is... #rip Moet even zien dan. :3


    Ja mensen zijn ook saddy daardoor. Ik had dat ook met Tower Prep, maar TP had echt een clifhanger van jewelste lol.
    Maar yeah, ik snap je. Ik zeg wel als ik klaar ben hoe het was lol.


    Danmarks Dynamite.

    Leedus schreef:
    (...)

    Ja mensen zijn ook saddy daardoor. Ik had dat ook met Tower Prep, maar TP had echt een clifhanger van jewelste lol.
    Maar yeah, ik snap je. Ik zeg wel als ik klaar ben hoe het was lol.


    Als het eindigt met een cliffhanger dan ga ik het sowieso niet kijken, bc dan ga ik forever huilen tbh. :')
    Maar dat is een goed idee. (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jemily schreef:
    (...)

    Als het eindigt met een cliffhanger dan ga ik het sowieso niet kijken, bc dan ga ik forever huilen tbh. :')
    Maar dat is een goed idee. (wbw)


    Ik weet wel dat er sowieso iemand dood gaat, iemand van de hoofd cast zeg maar lol.


    Danmarks Dynamite.

    Leedus schreef:
    (...)

    Ik weet wel dat er sowieso iemand dood gaat, iemand van de hoofd cast zeg maar lol.


    Oh dan is het wel echt heel klojo dat er geen nieuwe seizoen komt tbh. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jemily schreef:
    (...)

    Oh dan is het wel echt heel klojo dat er geen nieuwe seizoen komt tbh. :')


    Ja true as fuck


    Danmarks Dynamite.

    Wejow, er kwam zo'n saddy muziek en ik ging al bijna huilen. I suck


    Danmarks Dynamite.

    Leedus schreef:
    (...)

    Lolol, ik ben zojuist begonnen aan Containment, wat jij denk ik eigenlijk ook wel leuk zou vinden.
    Misschien, maar idk, misschien ga ik CM wel 's kijken.


    DO IT


    "Family don’t end in blood”

    Leedus schreef:
    Wejow, er kwam zo'n saddy muziek en ik ging al bijna huilen. I suck


    Nawh oef


    "Family don’t end in blood”

    Dat was dus ook met Under The Dome, die show was ook ineens gecanceld en toen was er ook een cliffhanger aan het einde. Maar die seizoen volgde ik al zeg maar voor hij afgelopen was dus dat wist ik toen nog niet. Maar dat was fucking klojo.


    "Family don’t end in blood”

    Btw Lieke, het was wel very bae dat Jodi in CM zat HEHEHE. Al was het echt maar voor 5 seconden.


    "Family don’t end in blood”

    Ik ging in m'n tussenuur CM kijken want ik had uitgerekend dat ik precies één episode kon redden. Maar toen gING IE BUFFEREN 100 KEER EN MOEST IK VIA EEN ANDERE SITE VERDER KIJKEN. En daardoor kreeg ik de episode net niet af, nog 5 minuten of zo maar precies voordat je uit zou vinden wie het gedaan het zeg maar. Fucking kut bc toen moest ik dus weer naar school. En die site doet het altijd en precies toen niet ugh. Ik was de hele les die ik toen nog had chagrijnig HAHAHA.


    "Family don’t end in blood”

    Dat was mijn verhaal. En net nu ik online kom zijn jullie weg dat is niet bae. Maar het topic is nu wel vol. Doei.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Family don’t end in blood”