• a m b i t i o n.


    intelligence without ambition is like a bird without wings
    © badgalriri & Mouli & Bellamy_Blake & BeysUnbornTwins


    INTRODUCTIE
    Gelegen in het zonnige California staat één van de beste universiteiten ter wereld. Studenten van alle continenten reizen af naar Amerika om een plaats te claimen, en alleen de beste van de beste krijgen het voorrecht om zich aan te sluiten bij het programma. Alles draait hier om ambitie en succes, en als je de druk niet aan kan word je zonder enig medeleven van de campus gegooid. Het enige moment voor de studenten om stoom af te blazen is in het weekend, wanneer de school grote feesten organiseert.

    PLOT
    In deze RPG volgen wij het drukke leven van de studenten die aan hun tweede jaar beginnen op de University. De druk om in het programma te blijven stijgt, en daarnaast hebben ze ook nog persoonlijke problemen; vriendschap, liefde en haat relaties zijn onvermijdbaar op de campus.
    De inschrijvingen voor sororities en fraternities zijn weer open en dit keer hoeven onze studenten zelf niet de ontgroening te ondergaan. In het midden van de campus staan twee grote huizen tegenover elkaar. In het meest moderne huis bevinden zich de leden van Alpha Tau Omega (girls only). Het huis is wit aan de buitenkant, met vele felgekleurde bloemen in de voortuin. Van binnen is het gezellig en netjes, precies zoals je het zou verwachten. De keuken is schoon en heeft maar liefst twee koelkasten, waarvan één er alleen maar gevuld is met wijn. Als je de wenteltrap op loopt naar de eerste verdieping kom je chique hal terecht die gelinkt is aan enkele slaapkamers en badkamers. Enkel het hoofd en de belangrijkste leden van de sorority slapen hier.
    Hier tegenover staat een huis met een donkere uitstraling waar de leden van Alpha Delta Phi (boys only) hun tijd doorbrengen. Het huis heeft een luxe, grote openhaard met enkele leren stoelen ervoor. Doordeweeks wanneer de leden klaar zijn met studeren wordt hier vaak een sigaar gerookt of whiskey gedronken. Daarnaast hebben een grote ruimte onder het huis, wat voorheen een wijnkelder was. Tegenwoordig wordt het gebruikt wanneer er iets minder legale dingen worden gedaan. In een grote, gesloten kast, ligt veel wiet en hasj en zwaar gestookte drank.
    Elke week wordt er wel een feest gegeven en het bestuur van de universiteit heeft besloten dat ze het om en om mogen organiseren. Over de rest van de campus staan dorms, die elk worden gedeeld door twee studenten.


    HET PROGRAMMA
    In een intensief en zwaar toelatingsproces dat al begint in januari het jaar ervoor, wordt er van de studenten gevraagd een motivatiebrief van tien pagina’s te schrijven, daarnaast moeten ze verscheidene toetsen maken en met minstens een acht daarvoor slagen. Ze worden getest op hun intelligentie, ambitie en geduld. Pas in juli wordt er bekend gemaakt wie van de tienduizenden aanmeldingen één van vijfduizend plekken heeft kunnen bemachtigen.
    De universiteit biedt een wijde variatie aan studies aan.
    • Medicine
    • Science
    • Biology
    • Physiology
    • Economics
    • Law
    • Politics
    • Engineering
    • Architecture
    • Art
    • History
    • English literature
    Naast deze studies zijn er ook buitenschoolse activiteiten te volgen. Er is niks verplicht maar het is normaal om er in ieder geval één te volgen.

    • Track and field
    • Swimming
    • American Football (alleen jongens)
    • Tennis
    • Cheerleading (alleen meisjes)

    Van deze sporten blinken het football– en swimming team het meest uit. Ze zijn er altijd bij op grote toernooien en de bekers die ze winnen worden dan ook prachtig tentoongesteld in een speciale beker kast, die zich in het hoofdgebouw van de school bevind.

    Plekken American Football
    Captain —
    Offense
    Guard (2) ––
    Tackle (2) ––
    Center (1) –– Bellamy_Blake
    Quarterback (1) –– reserved
    Running back (3) ––
    Wide receiver (2) ––
    Tight end (2) ––
    Defense
    Tackle (2) ––
    End (2) ––
    Middle linebacker (1) ––
    Outside linebacker (2) ––
    Cornerback (2) ––
    Safety (2) ––





    ROLLEN VOL
    Naam —
    Leeftijd — ze zitten in hun tweede jaar en zijn rond de 20 jaar, natuurlijk kunnen er uitzonderingen zijn (groep overgeslagen, gap year gehad)
    Nationaliteit — als je een internationale char wilt, pb/gb mij dan
    Studie — graag niet te veel studenten van dezelfde studie
    Sorority/fraternity — bedenk dat de studenten die we volgen nog in het tweede jaar zitten en nog niet een erg hoge rang hebben (op enkele uitzonderingen na)
    Sport —
    Innerlijk —
    Uiterlijk —
    Geschiedenis —
    Extra —

    Naam — Studie — FC — Q — Pagina
    Vrouwen
    • Allison Diana Kennedy — Medicine — Holland Roden — Cotrona — ...
    • ... — Politics — Camila Morrone — BeysUnbornTwins — ...
    • ... — ... — ... — Soco — ...
    • Jacelyn Claire Deveraux — Law — Danielle Campbell — Pennyworth — 1.3
    • Hensely Juliet Deveraux — Medicine — Suki Waterhouse — Marlow — 1.4
    • ... — Art — Daisy Smith — Granian — ...
    • Lucy Imogen Brown — Science — Izzy Bizu — JudithSuzann — 1.6
    • ... — ... — Courtney Eaton — greenlight22 — ...
    • Rosaline Kennedy — English Literature — Sophie Turner — Amatis — 1.7

    Mannen
    • Alec Flether Nichols — Law — Miles Teller — badgalriri — 1.6
    • Franklin Wesley Cunningham — Engineering — Cole Sprouse — Bellamy_Blake — 1.3
    • ... — Art — ... — Mouli — ...
    • Aurelian Gael Agard — Art — Jon Kortajarena — Yugen — 1.3
    • ... — History — ... — Mabel — ...
    • Santiago Cruz Richardson — Art — ? — MieczysIaw (Saar) — 1.7
    • Matthew Austin Parker — Architecture — Josh Levi — GusWaters — 1.6
    • ... — ... — ... — Pharmaceutical — ...
    • Alexander Jaeden O'Donnel — Economics — ? — Mieczyslaw 2 — 1.7

    REGELS
    — in de RPG
    • De huisregels van Quizlet gelden hier.
    • Minimaal 250 woorden schrijven! Dit is makkelijk haalbaar. Eens kan het zijn dat je minder hebt, maar laat het niet te vaak gebeuren.
    • Doe alleen mee als je minimaal één keer per week kunt posten.
    • 16+ is toegestaan, maar meld het boven de post.
    • Als je iets niet weet, wees niet bang om ons vragen.
    • Alleen badgalriri (Amber) maakt nieuwe topics aan.

    — over je personage
    • Je mag maximaal 2 personages, waarvan één vrouw en één man. Verschillende studies.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan, oftewel 3 dagen.
    • Geen perfecte personages, iedereen heeft zijn gebreken.


    TOPICS
    [url=]Rollentopic[/url]
    Praattopic O1
    [url=]Speeltopic[/url]

    HET BEGIN
    Vrijdagavond, zeven uur. Alle lessen zijn afgelopen en het weekend kan officieel beginnen. Vanavond is het de beurt aan de mannelijke leden van Alpha Delta Phi om weer een groots feest te geven. Op dit moment zijn onze chars aan het eten, chillen of zich aan het klaarmaken voor het feest. Hoewel ze nu in hun tweede week zitten, hebben ze de druksverhoging gevoelt en er zijn dan ook enkele die het feest liever over slaan om te leren.


    lay-out van rpg van camoulli *met toestemming


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high


    SANTIAGO 'DIEGO' CRUZ RICHARDSON

    Art Student, Perfect Idiot

    🎬




    Zoals afgesproken met Tessa en Alessio stond ik hen op te wachten ergen tussenin het track- en football terrein. Deze plaat was al een goed jaar onze hangplek en dat ging dus ook zo gauw niet veranderen. We waren niet helemaal in het zicht, hadden een klein onderdakje als het eens regende en daarbij was het niet middenin de hal waar iedereen stond. Nee de buitenlucht deed me erg goed al kon je aan mijn heen en weer geschuifel wel merken dat ik nood had aan feesten. De lessen waren nog maar slechts twee weken van start, maar de druk woog erg zwaar en zonder een feestje zou ik al lang uitgeteld op de grond liggen. Nee de hele dag achter een computer stil zitten -voor zover dat lukt bij mij- om wat video's de monteren was enorm vermoeiend en hierop bovenop nog eens filosofie.... Maar goed dat de aula's zo groot waren dat de professors het niet opmerkten als ik lag te slapen.
    Ik had dan ook voordat ik hierheen kwam een goede douche genomen en mijn bril achtergelaten. I don't need that shit to parteeeh ! Ietswat ongeduldig keek ik even naar mijn horloge vooraleer ik bijna op de grond gekatapulteerd werd door het plotse gewicht die momenteel op mijn rug geklauterd zat. "Moppie!" kirde het levende hoopje vlees op mijn rug vrolijk waardoor ik haast meteen kon opmaken dat het Alessio was. Mijn beste vriend - aka soulmate, aka best gayfriend, aka wingman and so on...- "Oh jezus Christ Lessie, you are so heavy." lachte ik eens ik mijn handen om zijn benen klemde - die ergens rond mijn middel lagen- voordat hij nog van mijn rug af zou rollen, want ik kende hem hiervoor te goed om te weten dat de kans groot was dat dit kon gebeuren. Ik keek even om naar hem en zag dan ook Tessa achter ons staan. " Hey beautiful." grijnsde ik cheecky naar Tessa die er zoals altijd weer geweldig uitzag. Tessa en ik waren goede vrienden, nog niet geen friends with benefits. Het feit dat we af en toe eens de lakens deelden had ik dan ook enkel aan het gewicht op mijn rug toevertrouwd gezien ik liever niet had dat Jeaden hierachter zou komen. Ik herinnerde me niet meer precies wanneer ik de eerste keer de liefde had bedreven met de brunette, al was het niet zo lang na hun break-up geweest waardoor ik eigenlijk als 'slechte vriend' bestempeld zou moeten worden. Jeaden was een geweldige kerel, maar hé. Mocht hij mijn ex daten zou ik het ook niet al te kwalijk nemen, right?
    Anyway ik liet het hoopje manmeat van mijn rug af glijden waardoor ik beiden even grijnsend kon aankijken. Nu pas zag ik ook dat Alessio er nogal wild uit zag. " Jeez Al, je ziet eruit alsof je al naar de afterparty geweest bent." floepte er over mijn lippen waarna ik mijn wenkbrauwen verrast optrok. " You better washed your hands." zei ik met een lichte grijns, nee ik was niet bepaald een fan van de gedachtes dat Les zojuist zijn buttsweat over me uitgesmeerd had. I didn't need to know the detailles. " Maargoed, Tessie, Lessie ready to party? Alpha Delta phi organiseerd weer en ik kan je beloven dat er veel drank, goede music en maybe some sexy men aanwezig zullen zijn vanavond." knipoogde ik naar beiden. " En hopelijk wat knappe meiden voor mij" vervolgde ik nog simpel.



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Tessa Mae Sandler

    ”If you obey all the rules, you miss all the fun.”

    • Swimmer • Twenty • History • Outfit •

    Nog éénmaal blikte ik in de lange spiegel die in de hoek van mijn kamer stond; keurde daarbij zorgvuldig mijn outfit, alvorens ik mijn voeten in een paar hoge hakken liet glijden en zo enkele centimeters de lucht in ging. Subtiel rolde ik mijn lippen over elkaar en tuitte deze vervolgens om te zien of de donkere kleur overal even goed zat. Losjes haalde ik daarna mijn vingers door mijn lange, donkere lokken heen en fatsoeneerde ze zo wetende dat het aan het einde van deze avond vermoedelijk allesbehalve nog in model zat. Wanneer ik tot de conclusie kom dat ik meer niet kan doen, ruim ik de bende op die ik veroorzaakt heb tijdens het omkleden en opfrissen. Over de hele vloer lagen make-up paletten verspreid samen met een verdwaalde borstel en een föhn die nog in het stopcontact zat. Het was een zooitje, maar inmiddels was ik van mezelf niet anders meer gewend; en zo vermoedelijk de andere ook niet.
          Dat het me uiteindelijk een klein half uur heeft geduurd om het vervolgens op te ruimen is dan ook niet gek. Vertwijfeld blijf ik vervolgens midden in de kamer staan en blik naar het toestel tussen mijn vingers. Moest ik hem een berichtje sturen, of stuurde ik niks en zag ik hem op het feest vanzelf wel? Zachtjes zinken mijn tanden in mijn onderlip en glijden mijn vingers behendig over het scherm heen tot ze uitkomen bij het nummer van Jeaden. Met een korte snuif, gevolgd door een licht gefrustreerde grom, smijt ik het toestel vervolgens op bed, waarna ik kort op en neer loop. Ik had niet veel tijd meer en wilde ik een beetje op tijd aankomen op de afgesproken plek met Alessio en Diego dan moest ik hier niet nog een half uur rondjes blijven draaien. Een verwaarloost geluidje rolt over mijn lippen heen als ik mijn telefoon van het bed af graai en staar naar de foto van mijn ex-vriend — of wat was het nu precies? Een sombere trek glijdt over mijn lippen heen als ik me realiseer hoezeer ik hem eigenlijk miste, hoe graag ik hem weer wilde zien en snakte naar een bevestiging in welke kant we nu op gingen, maar we hadden elkaar de afgelopen weken nog maar amper gesproken, waardoor alles ineens een stuk onzekerder leek dan we voorheen besloten hadden.
    Zonder verder goed te weten wat de doen vergrendel ik mijn telefoon en besluit op weg te gaan, wellicht dat ik onderweg nog iets verzonnen kreeg en anders hoopte ik hem op het feest te zien.

    Nog geen tien minuten was ik onderweg of ik werd al snel bekend door een maar al te bekende stem, ware het niet dat Alessio zijn snelle stappen zijn komst al verrieden. Grijnzend blik ik naar hem op als hij zijn arm om het mijne haakt. “Hey babe! Miste je me al?” Lachend legt hij zijn hoofd op mijn schouder neer, terwijl ik een korte grinnik uitstoot. “Ik mis je al zodra je besluit bij me weg te gaan, love,” pruttel ik hem toe en leg kort mijn wang tegen zijn haren aan als we onze weg blijven volgen. "Dus vertel eens, hoe is het met Tessa?" Heel even betrekt mijn gezicht als ik bedenk wat voor reactie ik hier precies op moest geven. Hoe ging het met me? Goed? Opzich. Maar voelde ik me helemaal top? Lichtjes schudde ik mijn donkere lokken heen en weer als ik daar niet exact een antwoord op lijk te hebben. “Met mij gaat het prima,” breng ik daarom dan ook uit en beaam zijn volgende woorden door haast hevig met mijn hoofd te knikken.
          ”Yes, please,” mompel ik. “Ik weet precies wat je bedoelt. Een feestje en drank, heel veel drank.”
    Wanneer Diego in ons blikveld verschijnt krullen mijn mondhoeken zich haast als vanzelf op. Zonder enige spoor van schaamte glijden mijn poelen kort over hem heen, waarbij ik de scherpe steek in mijn binnenste tracht te negeren die me er subtiel op probeert te wijzen dat Jeaden dit niet grappig ging vinden; mocht hij dit zien. Ik had nog een hoop uit te leggen als deze er achter ging komen dat Diego en ik meer gedeelt hadden dan alleen wat lesstoffen, of wat dan ook, maar zat ik eigenlijk wel fout? We waren geen koppel en Diego was nu eenmaal een aantrekkelijke verschijning die ik niet had kunnen weerstaan; meerdere keren niet, zo blijkt. Maar dat nam niet weg dat ik mijn relatie graag wilde herstellen, het gemis was zo groot.
    Geamuseerd kijk ik toe hoe Alessio naar de jongeman toe sneakt, alvorens hij met een flinke sprong achter op diens rug springt; wat mij ondertussen de tijd geeft om nog een keer vertwijfeld naar mijn mobiel te kijken als ik deze vluchtig tevoorschijn haal. Ik wilde zo graag iets sturen, maar wat? Het was niet dat ik van hem ook iets te horen had gekregen. “Moppie!” kirt mijn beste vriend vrolijk, waarop ik alleen maar lachend met mijn hoofd kan schudden als ik het tweetal besluit in te halen nadat ik mijn telefoon opnieuw gefrustreerd wegduw. “Hey beautiful” begroet Diego me, waarop ik hem mijn meest zoete glimlach schenk. “Hey jij.”
          ”Jeez Al, je ziet eruit alsof je al naar de afterparty geweest bent.”
    Zodra Diego Alessio van zijn rug af had laten glijden liet hij zijn ogen kort over ons heen glijden, alsof hij ons nu goed voor het eerst kon zien, waardoor het hem nu pas opviel hoe wild onze beste vriend eruit zag. “Willen we het weten?” Gniffelend kijk ik van de een naar de ander en laat mijn blik rusten op Alessio, maar dat Diego een punt had was een beschreven feit; hij zag eruit alsof hij een goede beurt had gehad, wat mij ook nu pas leek op te vallen. “You better washed your hands. Maargoed, Tessie, Lessie ready to party? Alpha Delta phi organiseert weer en ik kan je beloven dat er veel drank, goede music en maybe some sexy men aanwezig zullen zijn vanavond. En hopelijk wat knappe meiden voor mij,” voegt hij er simpel aan toe, alvoren hij ons beide tussendoor een knipoog toewerpt.
          ”Oh, er zullen genoeg sexy mannen en knappe meiden aanwezig zijn, dat geloof ik meteen,” lach ik en grijp beide jongens bij hun armen als ik hen besluit mee te trekken, terwijl ik achteruit stap — erop vertrouwende dat de jongens me zouden tegenhouden mocht ik onverhoopt over mijn eigen hakken heen struikelen. “Let’s make some fun, boys.” Speels wiebel ik een keer met mijn wenkbrauwen en krul mijn lippen op tot een meest voldane grijns als ik ze mee trek naar daar waar het feest zich bevond.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 19:46 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jeaden
    Economics • Track & Field • Kickboxer • @ the dorms • With mi milk chocolate bar, Emilia

    'Why drink and drive,
    When you can smoke and fly..'





    Kort wierp ik nog een laatste blik in de spiegel, waar ik met behulp van wat gel me haar nog wat omhoog poogde te krijgen. Het was weliswaar goed gelukt, maar toch wist het de zenuwen in mijn buik niet te verslaan. Ik gaf normaliter dan ook helemaal niet om mijn uiterlijk. Zolang het maar goed was, was mijn motto. Echter was ik er haast honderd procent zeker van dat ik Tessa vandaag weer zou zien. Iets wat we afgesproken hadden voor de vakantie toen ik haar met mijn onzichtbare littekens had toevertrouwd. We zouden weer samen komen. Samen weer een item zijn, mits zíj haarzelf had weten gedragen. Ook al was ik aan haar gehecht; hoefde ik geen eerste klas slet. Gelukkig was ze niet zo. Ze was anders. Anders dan de meeste meiden en dat was de reden waarom we samen waren. Ondanks mijn boze buien.
    Ik plofte neer op bed en stak mijn gerolde joint af, tussen mijn lippen. Even rustig worden. Net wanneer ik een tweede hijs wilde nemen, hoorde ik al gerommel aan de sleutelgat, voor Emilia binnen kwam vallen. ‘Hey babeee!’ riep de brunette dan ook uit, waar ze mijn bed aanranden door erop te springen. ‘Zie ik er dan nog niet klaar genoeg uit dan.’ Antwoorde ik dan ook terug, terwijl ze druk op haar mobiel begon te tikken met weet ik veel wie. Ik rookte mijn joint op, voor ik ook even mijn telefoon tevoorschijn haalde. Ik opende instagram, waar ik een foto van mij schoot en erop plaatste. Ik wist dat ik niet de knapste jongen op aarde was, maar toch had ik veel volgers. Meer dan ik ooit verwacht kunnen hebben en de reacties onder mijn foto’s waren dan ook behoorlijk kick gevend. Ready fort he party stond er dan ook onder.
    Ik duwde mezelf op, waar ik nog wat vloei in mijn zak deed en mijn hand uitstak naar Emilia. Ze had eerder vandaag al onze vissen opgehaald, wat me behoorlijk allenig op de kamer achter liet.
    ‘Als we snel zijn, kunnen we nog een leuke jongen voor je scoren.’ Plaagde ik de brunette dan ook. ‘Eef en Stevan vroegen al wanneer ze een stief papa kregen.’ Doelde ik op onze goudvissen.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 23:47 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    A L E S S I O      R O S S I

    “Me? I go wherever the wind blows…and wherever the whiskey shots are half price.”
    Mijn telefoon trilde in mijn broekzak, maar ik kon er in deze houding niet bij. Ik zou het straks wel lezen. Mijn benen zaten om Diego geklemd. "Oh jezus Christ Lessie, you are so heavy." "Hey!" riep ik fel, waarna ik hem een harde tik op zijn schouder gaf. Na een tijdje stond ik eindelijk weer met mijn voeten op de grond en keek grijnzend naar de jongen, die ik als broer was gaan zien. ”Jeez Al, je ziet eruit alsof je al naar de afterparty bent geweest." Ik grijnsde breed en trots, waarna ik twee vingers op stak als 'peace' teken. "Willen we het weten?" Gniffelde Tessa. Ik staarde van de een naar de ander. "Jullie zijn gewoon jaloers." Ik stak een hand op, als teken dat ik geen verdere aanvallen meer aan naam. "You better washed your hands. Maargoed, Tessie, Lessie ready to party? Alpha Delta Phi organiseert weer en ik kan je beloven dat er veel drank, goede music en maybe some sexy men aanwezig zullen zijn vanavond. En hopelijk knappe meiden voor mij." Ik grinnikte en rolde mijn ogen naar de casanova die voor me stond."Oh, er zullen genoeg sexy mannen en knappe meiden aanwezig zijn, dat geloof ik meteen." Lachend greep Tessa ons beide vast en trok ons ons met zich mee. Soms verbaas ik me er echt over hoe sterk deze dame is, maar ik liet me gewillig meeslepen. Ik keekk nog een keer grijnzend naar Diego en hield van mijn vrije arm, mijn hand voor mijn neus. Ik deed alsof ik eraan rook en trok een vies gezicht. Gewoon om hem een beetje op stang te jagen. Ik grinnikte zachtjes en liep nog steeds hobbelig achter Tessa aan. "Let's make some fun, boys." Mijn gezicht draaide naar voren. Het feest zag er van een afstand al fantastisch uit. Ik begon een beetje op en neer te springen, te stuiteren uit excitement. Ik vergat mijn vast gegrepen arm en zette het op een lopen waardoor ik bijna Tessa omver trok. Ik draaide me snel terug en kon haar nog net op tijd op vangen. "Whoops, sorry." Ik lachte een beetje beschaam en wreef over de achterkant van mijn nek. Heel lang bleef ik er niet in hangen, door de bijna val ben ik los geraakt van het koppel en al snel huppelde ik voor de andere twee uit. Ik draaide me terug om. "Jongens schiet nou op." Soms kwam er dat kleine kindje in me naar boven, besides het feest kon zonder mij niet beginnen. Ik liep binnen en begroette de hele ruimte in een begroeting. Ik vond al snel een chill plekje en leunde tegen de pooltafel aan. Ik keek rond naar het volk dat al binnen stond en bedacht me dat ik mijn berichtje nog moest lezen. Ik opende het scherm en zag dat Emilia had geantwoord. Een grote lach kwam op mijn gezicht.

    Wifey<3:
    Sign me up, maar schuldgevoelens? Ik moet alles weten!!


    Snel besloot ik wat terug te antwoorden.

    Ik vertel je alles, schiet op en kom naar hier! Maar trust me, het wordt een lang verhaal! Kus


    Ik keek rond en vond de mensen die ik hier aanwezig zag momenteel niet zo interessant. Ik begon al snel terug mijn twee partners te zoeken. Na eenmaal Diego gevonden te hebben ging ik om zijn nek hangen. "Babe, zeg eens. Heb je al iemand op het oog?" Negen van de tien keer was er op deze feesten niemand aanwezig, die ik zelf zag zitten of nou ja wellicht dat het vaker voor kwam dat zij een andere jongen niet zo zagen zitten. Dus om toch een beetje bezig te zijn met liefde, besloot ik dat ik vanavond mijn beste vriend weer kon bijstaan in zijn roof-en-plunder-tocht. Ik keek rond, in eerste instantie op zoek naar een chick die ik zelf ook wel zou kunnen waarderen voor hem, maar betrapte mezelf er op dat ik vaak terug naar de deur keek. En dat enkel om te zien of either Emilia of Ryder binnen kwam lopen. Ik keek naar mijn twee amigo's, even bedachtzaam. "Ik heb alcohol nodig, en veel." Ik toverde een fles Jack Daniels uit de kast en zette het toen maar op een zuipen. Besides student zijn doe je maar een keer. Ik hief mijn beker. "Op ons!"










    "I don't care about whose DNA has recombined with whose. When everything goes to hell, the people who stand by you without flinching--they are your family."








    [ bericht aangepast op 20 feb 2017 - 23:23 ]


    We're all mad here.


    MATTHEW AUSTIN PARKER

    You touched me and suddenly I was a lilac sky

    • Track and field • Architecture •



    Ik keek al een hele dag uit naar het feestje vanavond. Als er iets was waar ik van hield dan was het wel dansen op feestjes. Er waren duizenden dingen in deze wereld die me gelukkig konden maken maar goede muziek om op te dansen was er daar overduidelijk één van. Ik moest op dit moment al moeite doen om mijn voeten niet vreemd te gaan bewegen of met mijn armen te zwaaien. Gelukkig kon ik mezelf nog net in bedwang houden, anders zou dat echt problemen opleveren tijdens het opeten van mijn -al zei ik het zelf- overheerlijke spaghetti met natuurlijk extra veel kaas. Ik hield van spaghetti, het was echt heerlijk. Ik zou het elke dag kunnen eten, afgewisseld met lasagne en pizza natuurlijk. Ik at rustig mijn bord leeg en plaatste het op het aanrecht. Ik zou het bord later wel afwassen. Ik haatte afwassen en zeker als ik alleen was, daarom stelde ik dit klusje meestal uit in de hoop dat de afwas zich vanzelf zou schoonmaken of in de hoop dat iemand anders zich er zo aan zou ergeren dat hij/zij het bord in mijn plaats zou afwassen. Het was misschien een beetje gemeen maar ja dat mocht ook al eens, toch? Bovendien kregen mensen genoeg liefde van mij in de plaats. Mooie deal toch? Weer gingen mijn gedachten naar het feestje van vanavond. Eerlijk gezegd wist ik niet goed wat ik er van moest verwachten. Stel je voor dat het enorm tegen zou slaan, wat dan? Langs de andere kant was het misschien het perfecte moment om mijn move te maken bij Lucy, al vreesde ik dat ze me nooit zou zien staan. Ik schudde mijn hoofd even, ik zou wel zien wat deze avond me ging brengen. Toch begon ik te twijfelen wanneer ik me naar het feestje zou begeven. Ik wilde daar niet als eerste aankomen tussen alle mensen die een groot aanzien hadden in de sorrority. Langs de andere kant wilde ik ook niet als één van de laatsten aankomen en had ik echt zin in een feestje. Echt afgesproken had ik niet met mijn vrienden maar ik verwachtte wel dat ik ze daar zou zien. Wie had er nu geen zin in een goed feestje op een vrijdagavond?
    Plots bedacht ik me dat ik wel degelijk iemand was die dit soort sociale activiteit zou vermijden. Zonder verder na te denken liep ik uit mijn dorm weg om me te begeven naar de kamers van de meisjes, waar ik op zoek ging naar de kamer van Hensely. Ik klopte enthousiast op haar deur en hoopte maar dat ze zich hier zou bevinden zodat ik haar kon meenemen naar het feestje. Ik wachtte beleefd 5 seconden zodat ze, moest ze naakt zijn op dit moment, genoeg tijd zou hebben om iets over zich heen te trekken. Daarna viel ik met een gigantische glimlach haar kamer binnen. "Het is tijd om helemaal los te gaan meid!", riep ik enthousiast uit terwijl ik even ronddraaide.


    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 15:57 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Emilia Christina Forman

    She is delightfully chaotic, a beautifull mess
    Loving her is a splendid adventure

    20 Years | English literature | Alpha Tau Omega | With her favourite goldfish Jeaden



    ‘Zie ik er dan nog niet klaar genoeg uit dan.’ Waren de eerste woorden die Jeaden uitsprak tegenover Emilia, hierdoor sloeg Emilia haar ogen ook voor het eerst op naar de jongeman. Ze scande de jongeman kort en knikte toen. 'Jeaden volgens mij is het voor jou onmogelijk om er niet goed uit te zien.' Sprak Emilia, een zin die bij ongeveer elk andere jongen als een flirt poging had geklonken. Bij Jeaden echter niet, de jongeman was al vrij snel naar hun eerste ontmoeting gefriendzoned. Jeaden was aantrekkelijk en alles dat kon zelfs Emilia nog wel inzien, maar een relatie aangaan met de jongen dat voelde Emilia zelf gewoon niet. Nu Emilia trouwens opkeek zag de jongedame ook dat haar beste vriend een joint aan het roken was, iets waar Emilia nou niet perse iets tegen had. Hij moest vooral doen wat hij graag deed, zolang er maar niet van haar werd verwacht dat ze continu met hem mee rookte, drugs was niet bepaald waar Emilia behoefte lag.
    Emilia haar ogen volgden de bewegingen van Jeaden toen de jongeman omhoog kwam van zijn plek en ze pakte direct zijn hand vast toen hij deze naar haar uitstak echter liet ze zich nog niet omhoog helpen. Op het zelfde moment kwam er namelijk een berichtje binnen. 'Wacht even' Sprak Emilia, terwijl ze haar berichtje opende.

    Ik vertel je alles, schiet op en kom naar hier! Maar trust me, het wordt een lang verhaal! Kus


    Opnieuw verscheen er een glimlach op Emilia haar lippen, Alessio maakte haar nu wel echt benieuwd, wat er voor zorgde dat Emilia alleen maar meer zin had om te gaan.

    Ik vlieg al bijna de deur uit, see ya later babeee!!


    Toen Emilia haar berichtje had verstuurd trok ze zich zelf aan Jeaden zijn hand omhoog en luisterde ze naar wat de jongeman haar te vertellen had. ‘Als we snel zijn, kunnen we nog een leuke jongen voor je scoren.’ Sprak de jongeman plagend. ‘Eef en Stevan vroegen al wanneer ze een stief papa kregen.’ Een quasi ellendige zucht rolde over Emilia haar lippen. 'Lieve schat, ik sta open voor de stiefvader echt van mij mag hij nu wel meteen uit de hemel vallen.' Begon Emilia waarna ze zich helemaal naar Jeaden toe draaide. 'De waarheid is alleen dat ik voor elk mannelijk wezen op de aarde of een vriendin ben of één of ander sexobject.' Terwijl Emilia deze woorden uitsprak liep ze al naar achter helemaal klaar om te gaan. 'Dus ja ik denk dat ik later maar alleen eindig samen met nog 1000 goudvissen.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.



    SANTIAGO 'DIEGO' CRUZ RICHARDSON

    Art Student, Perfect Idiot

    🎬



    Alessio had een trotse brede grijns om zijn volle lippen liggen terwijl hij een peace teken op stak. "Willen we het weten?" Gniffelde Tessa op mijn opmerking wat me even deed grijnzen. Om eerlijk te zijn liever niet, ik was geen grote fan van gaysmut of porn of iets in die aard. Haf mij maar een paar borsten en een mooi rond -vrouwelijk- kontje. Ik lachte dan ook toen Alessio ons even aanstaarde vooraleer hij zijn handgebaar veranderde naar een 'stop' teken. "Jullie zijn gewoon jaloers." ik had nog lachend mijn hoofd geschud.
      ”Oh, er zullen genoeg sexy mannen en knappe meiden aanwezig zijn, dat geloof ik meteen,” lachte Tess waarna ze ons bij beide vast greep aan een arm vooraleer ze ons achter haar aansleurde. “Let’s make some fun, boys.” Speels wiebelde ze haar wenkbrauwen wat me enthousiast met haar mee liet lopen. Ik had echt een goed feestje verdient. Twee weken zonder enig feestje was niet uit houdbaar. Mijn blik gleed even naar Alessio die me grijnzend aanstaarde waardoor ik hem vragend aankeek. Hij stangde me door even aan zijn vrije hand te ruiken en hierbij een vies gezicht te trekken wat mijn gezicht ook even betrok. De gedachten alleen al, I only like my own mensweat, thanks.
    De jongen die plots als een dolle puppy ons achter zich aansleurde leek even vergeten te zijn dat wij aan hem gingen waardoor Tess haast de grond op donderde en ik de dame had moeten lossen gezien ik anders mooi bovenop haar beland zou zijn. Laten we zeggen dat Lessie veel geluk had om de brunette net op tijd op te kunnen vangen. Ik had gelachen om het gebeuren geizne het er best komisch uit zag en zeker toen Alessio iets beschaamd leek door zijn plotse actie. Veel geduld had hij echter niet of hij liep alweer verder. "Jongens schiet nou op." zei hij ongeduldig wat me even met mijn ogen deed rollen voordat ik ook even lachte en keek naar Tessa. " Hoe kun je in hemelsnaam op die moordwapens lopen Tess?" vroeg ik haar eens mijn blik viel op haar hoge hakjes. Ik keek op maar merkte dat Alessio verdwenen was, pff geen begrip voor het vrouwelijke schoon.
    Ik bood Tessa grijnzend mijn arm aan waarna we samen het gebouw binnen gingen. De muziek drumde mijn gehoorhand binnen en haast meteen voelden mijn heupen al het ritme. Ik was geen geweldige danser, maar hey, I've got some partytricks.
    Mijn arm liet ik weer naast mijn lichaam glijden al duurde het niet lang voordat ik alweer in iemands grip gevangen zat. Alessio ging aan mijn nek als één van de zwaarte sloths ever - niet sluts, sloths-
    "Babe, zeg eens. Heb je al iemand op het oog?" vroeg hij haast meteen, waardoor ik even mijn lippen tuitte en rondkeek. Het feestje was nog maar net begonnen dus erg veel interessante mensen zag ik nog niet meteen. "Not really, only you handsome." grijnsde ik waarna ik mijn beste vriend van me afhaalde voordat ik één of andere nekblessure zou gaan oplopen. "Ik heb alcohol nodig, en veel." besloot hij waarna hij een fles Jack Daniels vond en hierbij drie cups vulde met de whiskey. Zelf was ik geen fan van whiskey, het was bitter en brandde alleen maar, had mij bier of een cocktail ofso. Echter had ik de alcohol wel nodig dus nam ik gretig de red cup aan en keek grijnzned naar Tessa en Alessio "Op ons!" kirde de jongen vrolijk waarna ik mijn cup enthousiast tegen die van hem aanklinkte en daarna tegen die van Tessa. " Op ons en het feestje!" grijnsde ik waarna ik het liquide binnen goot en even mijn hoofd schudde. Jezus wat was dit spul sterk. De muziek veranderde naar Ed Sheeran's Shape of you dus begon ik de dansen en luidkeels mee te zingen met de muziek. " I'm in love with your body!" grijnsde ik en maakte enkele humpende bewegingen. Nee ik was niet de allersbeste danser, ik had andere -verborgen- talenten.




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Tessa Mae Sandler

    ”If you obey all the rules, you miss all the fun.”

    • Swimmer • Twenty • History • With the boys, Alessio & Diego • Outfit •

    Als ik ergens gedacht had dat mijn enthousiasme voor het feest een hoogtepunt leek te naderen, dan viel deze bijna compleet in het niet bij de van Alessio. Mijn beste vriend liep dusdanig te stuiteren dat hij in zijn volle vrolijkheids extase het op een lopen poogde te zetten, waarbij hij even vergat dat ik zowel hem als Diego nog vasthield. Zonder pardon trok hij me dan ook in een volle vaart met zich mee, wat een schaterlach over mijn lippen heen liet stoten, zelfs terwijl ik zowat leek te struikelen over mijn eigen poezelige pootjes. Nog voor ik echter een ontmoeting met de grond van dichtbij kán maken, weet Alessio me vluchtig alweer beet te pakken en goed terug overeind te zetten. De schaamte overduidelijk van zijn gezicht af te lezen.
          ”Whoops, sorry.”
    Grinnikend wuif ik zijn excuses weg, waarbij de blik op mijn gezicht erbij vermeld dat het al goed zit, tenslotte was ik ergens net zo in de the mood als hij was en kon ik het maar al te goed begrijpen. “Jongens schiet nou op,” werpt Alessio er vervolgens uit, alvorens hij een spurt naar het feestgedruis toe lijkt te trekken. “Stuk ongeduld,” lachte ik zacht doch liefkozend. “Hoe kun je in hemelsnaam op die moordwapens lopen Tess?” vraagt Diego me vervolgens en bied me daarbij zijn arm aan, die ik zonder enige spoor van twijfel aanneem en me zo door hem naar het huis toe laat leiden. “Ik zou bijna zeggen dat ik er mee geboren ben,” plaag ik de jongeman en zet mijn woorden lichte kracht bij door enkele strakke sierlijke doch ietwat snelle passen aan zijn arm te maken.

    Wanneer we samen het gebouw binnenstappen dreunt de muziek door mijn lichaam heen en voel ik hoe deze me probeert te verleiden om er op te bewegen terwijl mijn poelen nieuwsgierig een keer rond glijden. Het was ergens niet moeilijk te raden wie ik hoopte te vinden, maar eveneens wist ik dat het nog vroeg was. Onbewust zinken mijn tanden zacht in mijn onderlip en kijk ik glimlachend toe hoe Alessio opnieuw een duik maakt op Diego zijn rug; die hem op zijn beurt enkele tellen later weer er vanaf weet te schudden. “Ik heb alcohol nodig, en veel,” besloot Alessio vervolgens — nadat hij eerst heeft kortgesloten of er al wat gewilligs rondliep. “En anders ik wel,” mompelde ik, me plots lichtelijk bewust van de zenuwen die door mijn aderen besloten te kruipen. Zachtjes gromde ik in mezelf en woelde een keer door mijn donkere lokken heen terwijl ik een perfect gevormde glimlach op mijn lippen plak als me een redcup gevuld met whiskey wordt aangereikt.
          ”Op ons!” kirt Alessio vrolijk in een proostend gebaar, die we met z’n drieën maar al te gretig lijken te beantwoorden. “Op ons en het feestje!” grijnst Diego. Grinnikend zet ik de cup aan mijn lippen en trek opnieuw een keer speels met mijn wenkbrauwen als ik naar de beide mannen uit mijn leven blik, alvorens ik besluit een diepe teug van het brandende goedje te nemen. Als de muziek dan besluit over te gaan op Ed Sheeran’s ‘Shape of you’ kan ik mezelf niet meer inhouden om het ritme van de muziek tegen te gaan. “I’m in love with your body,” zingt Diego luid mee, waarop ik een proest over mijn donker gestifte lippen heen laat glijden als ik de humpende bewegingen zie die hij tracht te maken. “Last night you were in my room,” maak ik het volgende stukje af en slik de rest vervolgens in als de realisatie tot me doordringt dat er zowat een kern van waarheid in lijkt te rusten - mits dat het niet last night was, en mijn lakens inmiddels niet meer naar hem roken. Behendig gooi ik de rest van mijn whiskey achterover en trek vervolgens heel kort een verzuurd gezicht als ik de cup naar Alessio uitsteek in een subtiele vraag naar meer. Vanavond zou er geen limiet zitten op wat ik kon en mocht drinken, want morgen had ik de hele dag om bij te komen; mocht dat nodig zijn. Heel even schieten mijn donkere kijkers nog eenmaal rond, zoekende naar het vertrouwde gezicht wat ik zo graag weer wilde zien, maar stel mezelf teleur als deze er nog niet blijkt te zijn.
          “Je moet je heupen smoother gebruiken, Diego,” lach ik vervolgens en grijp Alessio bij zijn shirt om hem naar me toe te halen. ”Dans met me, baby,” pruttel ik hem toe en schenk hem een plezierige knipoog. “Laten wij onze lieve Diego eens zien hoe je nu echt soepel beweegt.”

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 20:38 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ryder Deiachos O'Neill
    “A great sign of intelligence is that you're constantly wondering. Idiots are always dead sure about every damn thing they do in life.”



    ‘Ik, eh spreek je nog wel dan?’ zei Alessio en hij drukte snel een kusje op mijn wang. Ik kwam wat overeind en keek toe hoe hij een soort acrobatische act voor mij opvoerde door uit het raam te klimmen. Wat mij betreft mocht hij ook gewoon de deur gebruiken, maar waarschijnlijk wilde hij voorkomen dat hij een zeker persoon – ahum Diego – tegen het lijf zou lopen.
          ‘Ik kom denk ik wel naar het feest toe,’ zei ik tegen zijn rug en stond op. ‘Dus ik denk dat ik je daar wel zie.’ Ik sloot het raam achter hem en keek even om naar mijn bed. Zacht gezegd leek het wel alsof er een kudde olifanten de cha-cha-cha erop had staan dansen. Ik zuchte en haalde alle lakens van mijn bed af, waarna ik ze in de wasmand smeet.

    Inmiddels was ik buiten. Van mijn eh ja– onderonsje met Alessio had ik een soort adrenalineboost gekregen. Zodoende dat ik had besloten een rondje te gaan hardlopen om die energie op een productieve manier kwijt te kunnen raken – na eerst gedoucht te hebben. Inprincipe enorme waterverspilling, gezien ik nu alweer onder het zweet zat en dus zo wel weer een douche kon gebruiken.
    In de verte zag ik een tegenligger aankomen lopen. Ik kneep mijn ogen wat samen, maar de persoon was te ver weg om te kunnen herkennen, echter zag het er naar uit dat het een meisje moest zijn, vanwege haar lengte en figuur. Naarmate we elkaar naderden kon ik het gezicht van het meisje steeds beter onderscheiden en zag ik dat het Jasmijn was.
          ‘Hey, sportief bezig?’ riep ik en trok een sprintje naar haar toe. Ik stopte voor haar neus. ‘Kom jij vanavond ook naar het vetste feestje van de eeuw?’ vroeg ik sarcastisch en keek Jasmijn vragend aan.



    20 • Medicines • Track & Field • Alpha Delta Phi • Jasmijn


    I just caught the wave in your eyes

    MT


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    HENSELY “HENSY” JULIET DEVERAUX

    20 • Student • Medicines • Her own dorm • Alone > Matthew

    Hensely had een thermofles gevuld met koffie in haar ene hand, een koptelefoon waar muziek uit kwam op haar oren en ze had een pen tussen haar tanden. Met haar vrije hand bladerde ze druk door haar boeken voor haar neus heen. Ze moest deze opdracht op tijd inleveren. Op tijd betekende voor Hensely uiterlijk drie dagen van te voren, het liefst nog eerder. Een korte blik wendde ze op Jace, die nog steeds prinsheerlijk te slapen. Natuurlijk, die luilak.
          Hensely hoorde niet dat Matthew op haar deur geklopt had door de muziek. Ze was nog nietsvermoedend bezig met haar schoolwerk toen opeens uit het niets de deur openviel. Hensely keek al schrikkend op, waardoor de koffie uit de fles viel en over haar heen viel. Een gil verliet haar mond, waarna ze heel snel de fles dichtdraaide en haar boeken dichtgooide. Ze keek Matthew aan.
          ”Matthew!” riep ze, proberen boos te klinkend. De jongen keek haar met een gigantische glimlach aan. "Het is tijd om helemaal los te gaan meid!" riep de jongen enthousiast, terwijl hij even ronddraaide. Hensely keek hem niet begrijpend aan. “Hoe-Hoe bedoel je?” vroeg ze, terwijl de schade van de koffievlek op haar bed probeerde te minimaliseren door het weg te dippen met een handdoek.
          ”Ik heb werk te doen,” mompelde ze, waarna ze snel de badkamer in liep om de koffie van zichzelf te schrobben. Ook dit had weinig nut, dus ze had geen andere keus dan schone kleding aan te trekken en haar bed te moeten verschonen. Ze liep weer de badkamer uit en keek Matthew aan.
          ”Ik krijg nieuwe kleding van je,” zei Hensely grappend tegen hem, waarna ze haar tong uitstak.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 21:58 ]


    That is a perfect copy of reality.

    A L E S S I O      R O S S I

    “Me? I go wherever the wind blows…and wherever the whiskey shots are half price.”
    Diego keek even rond maar richtte zich terug op mij. "Not really, only you handsome!" Ik blies hem lachend een luchtkusje. Later zaten we alledrie aan de whisky. Tessa leek het hard nodig te hebben. Ik had mijn beker nog niet leeg en ze seinde al voor een refill. Ik glimlachte en schonk maar al te graag bij. Zat worden met vrienden was een leuke bezigheid. Ik keek grinnikend naar Diego zijn geweldige 'moves'. Of ja, zijn air-humping. "Je moet je heupen, smoother gebruiken, Diego." Gelukkig was Tessa het met me eens, dit kon echt niet zo. Al snel greep ze mijn shirt vast en trok me naar haar toe. "Dans met me, baby," ze gaf me een dikke knipoog. "Laten wij onze lieve Diego eens zien hoe je nu echt soepel beweegt." Ik lachte. Ik hield tenslotte van dansen en zeker met Tessa. Al snel bewogen we beide soepel op de muziek. Ik sloeg mijn armen om haar middel. Al moest zeg ik het zelf, - we waren goed. Heel goed. Ik knipoogde express een keer naar Diego. Het lied wisselde en ik besloot onze stijve hark erbij te betrekken. Ik trok hem tussen ons in. "Dans met ons, aap." Ik keek ondertussen snel naar mijn telefoon en een glimlach sierde mijn lippen wetend dat mijn 'wife' onderweg was. Voor ik me terug op de rare groepsdans focuste. Het was vast een raar aanzicht en ik besloot dat iemand Tessa moest leren hoe je echt moest schuren. "Pff, meid. Watch and learn." Gelukkig was Diego me wel gewend, ik draaide me rug naar hem toe en besloot tegen hem aan te dansen. Ik lachte en trok Tessa terug dichterbij aan haar arm.

    Het gedans had me bekaf gekregen, dat vroeg om drank. De alcohol vloeide sowieso al. Ik trok de twee in een diepe knuffel. "Jongens, ik hou van jullie." Ik was al lichtelijk 'buzzed'. Ik leunde tegen het aanrecht aan om in de buurt van de drank te blijven. Mijn ogen gleden terug de ruimte rond. Ik zette mijn handen naast me op het aanrecht en duwde mezelf omhoog en ging er op zitten. Ik staarde naar de lege beker maar voelde zelf al aan dat ik beter het even op water kon zetten. Ik moest namelijk ook nog Emilia te woord staan en nog een slok en ik zou gaan brabbelen. Ik sprong van het aanrecht en drukte een kus op Tessa haar wang terwijl ik mijn aandacht op ze legde. "Ik ga even Emilia zoeken, you two have fun!" Ik draaide weg enkel om terug te draaien en legde mijn mond naast Diego's oor. "En niet too much fun, mm." Ik gaf hem plagend een duwtje en ging op zoek naar Emilia. Ondertussen besloot ik haar te berichten met de vraag waar haar whereabouts waren.













    We're all mad here.

    Jeaden
    Economics • Track & Field • Kickboxer • @ the party • With mi milk chocolate bar, Emilia

    'Why drink and drive,
    When you can smoke and fly..'





    Ik kon er niks aan doen dat het me lichtelijk irriteerde dat ze persé haar mobieltje voor op mijn hand liet gaan. ‘Wacht even.’ Zei ze dan ook. Net wanneer ik me hand weer in wilde trekken, gezien ik geen wandelende uithang bord was, pakte ze hem aan. Lucky girl.
    Het meisje zuchtte alsof het haar laatste briesje leven was, voor ze met me mee naar de deur liep.
    ‘Lieve schat, ik sta open voor de stiefvader, echt van mij mag hij nu wel meteen uit de hemel vallen.’ Begon ze, waar ik al meteen wist waar ze naar toe begon te mikken. Arme meid toch. Als ze wat minder chatty en mobiel verslaafd was geweest, dan waren wij misschien ooit wat geworden, maar meer dan de ouderlijke zorg over twee goudvissen hebben wilde ik dan ook niet met haar. Mensen vonden ons soms wat raar om verantwoordelijkheid over twee vissen te nemen, so did I, toen we ze haalde, maar ze waren rustgevend. Het kalmeerde me dat ik iets had om voor te zorgen en mij geen kwaad deed. Het was een betere therapie dan die mijn ‘ouders’ zo nu en dan voor me inhuurde.
    ‘De waarheid is alleen dat ik voor elk mannelijk wezen op de aarde of een vriendin ben of één of ander sexobject. Dus ja ik denk dat ik later maar alleen eindig samen met nog 1000 goudvissen.' Ik knikte begrijpend, voor ik haar de deur door duwde. ‘Och meid; je hebt het ook wel zwaar.’ Zei ik dan ook sarcastisch. ‘But not on my watch u won’t, want die vissen gaan we dan echt wel samen verzorgen. Zonder mij waren Eef en Steef nooit zo classy and no thrasy geworden.’ Ik lachte kort, voor ik haar mee trok richting Alpha Delta Phi trok.
    De feest leek al behoorlijk aan de gang en al dronken kleuters zaten al als onnozele volk te dansen en ik herkende al de vage wietgeur van beneden komen. Ofwel; mijn plek. Toch ging ik daar niet heen. Ik had een zorg te bedragen over Emilia, wat ondanks ze me soms behoorlijk irriteerde, had ik wel zorg naar haar.
    Echter verdween deze hersenspinsel al gauw, toen ik een brunette herkende bij twee jongens, die ik maar al te goed herkende. Diego en Alessio. Het was walgelijk om te zien hoe de driekoppig lintworm tegen elkaar aan danste op het dansvloer. Ik borden dan ook mijn nagels in mijn handpalm en vroeg me meteen af waarom ik in vredesnaam gekomen was. Ik wist wel dat Alessio gay as fuck was en mijn vriend, maar dat Tessa haarzelf zo liet afschilderen, gaf toch een nare nasmaak in mijn mond. Ik wendde dan ook gauw mijn blik weg, hoewel het kwaad al geschied was. Ja ik voelde mezelf koken, maar ik hield mezelf in. Voor nu.
    ‘Laten we ergens wat drinken pakken, waar eerste klas scum alert niet aanwezig is.’ Zei ik dan ook tegen Emilia, waar ik haar weg trok van de human centipeed. Een… twee.. drie…


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Emilia Christina Forman

    She is delightfully chaotic, a beautifull mess
    Loving her is a splendid adventure

    20 Years | English literature | Alpha Tau Omega | With her favourite goldfish Jeaden



    Wat Emilia waarschijnlijk het meeste aan Jeaden kon waarderen was het feit dat ze hem de oren van het hoofd kon kletsen, iets wat de jongedame maar al te graag deed. Dat hij dan zijn mond hield, maar dat hij nadat ze uitgepraat was altijd precies het juiste wist te zeggen. Precies de juiste woorden wist te zeggen die een glimlach op Emilia haar lippen tevoorschijn liet toveren. Ook nu na Emilia haar gehele overdramatische façade. ‘Och meid; je hebt het ook wel zwaar.’ Begon de jongeman simpel, waardoor Emilia haar mondhoeken al magisch een klein eindje omhoog gingen. 'Niet normaal zwaar.' Beaamde ze zijn vorige opmerking kort. ‘But not on my watch u won’t, want die vissen gaan we dan echt wel samen verzorgen. Zonder mij waren Eef en Steef nooit zo classy and no thrasy geworden.' Nu rolde er een echte lach over Emilia haar lippen. 'Ja maar Jeaden jij vind straks wel één of ander leuk meisje waar je kindjes mee krijgt dan wil ik onze visjes hebben zodat ik me minder alleen voel.' Sprak Emilia waarna ze haar beste vriend kort met een pruillip aankeek. 'En trouwens ze mogen door jou dan wel 'classy' zijn, ik ben ook belangrijk geweest in hun opvoeding. Door mij weten ze tenminste nog min of meer wat fun is.'
    In de tussentijd had het tweetal de kleine afstand naar Alpha Delta Phi overbrugt, waar het al redelijk druk was. De muziek knalde door de speakers en in de voortuin van het huis stond al een jongen die in de bosjes zijn maag inhoud gooide. Emilia keek daarom ook maar de andere kant op terwijl ze het huis binnen liepen. Binnen had Emilia al vrij snel de persoon gespot naar wie ze eigenlijk opzoek was. Alessio, Emilia wou al op de jongeman afstormen, maar toen zag ze wie zich bij de jongedame bevonden. Diego en Tessa, de eerste persoon was nou niet echt een probleem, maar als Emilia op keek naar Jeaden viel wel te zien dat de tweede nu off limits was. Iets wat misschien ook niet erg raar was als je de geschiedenis van de twee kende en zag hoe de jongedame daar stond te dansen met de overige twee jongens.
    ‘Laten we ergens wat drinken pakken, waar eerste klas scum alert niet aanwezig is.’ Sprak Jeaden al vrij snel, waarna Emilia alweer de ruimte uit werd getrokken. Een zucht rolde over Emilia haar lippen, ze voelde niet echt de behoefte om de hele avond achter Jeaden aan te rennen omdat hij niet indezelfde ruimte als Tessa kon zijn. Als dit was hoe hij zich de rest van de avond zou gedragen dan wist Emilia zeker dat ze de jongeman al vrij snel achter zich ging laten.
    Uiteindelijk nam Emilia Jeaden mee naar de bar die zich buiten bevond, waar ze zich eerst naar Jeaden toe draaide. 'Ze is het niet waar, ik ben er nu dus je hebt al een leuker meisje om je op te concetreren.' Zei Emilia waarna ze naar Jeaden glimlachte. Echter concetreerde de jongedame zich een seconde later alweer voor iets anders haar telefoon opnieuw. Alessio had haar inmiddels alweer gevraagd waar ze zich nu bevond en de jongeman had haar veel te nieuwschierig gemaakt naar zijn verhalen dus ze moest hem wel spreken.

    De bar buiten, kom ASAP


    Nadat Emilia op versturen had gedrukt keek ze weer naar Jeaden. 'Wat wil je drinken?' Vroeg ze de jongeman.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.


    MATTHEW AUSTIN PARKER

    You touched me and suddenly I was a lilac sky

    • Track and field • Architecture •




    Ik moest toegeven dat ik me mijn entree iets anders had voorgesteld. En dan vooral zonder het nu-ligt-er-overal-koffie-gebeuren. Misschien had ik iets voorzichtiger moeten binnenkomen, ergens was het wel te verwachten dat Hensely me totaal niet hier zou verwachten en zich dus een ongeluk zou schrikken. Tja dat wist ik dan ook weer eens voor de volgende keer zeker?
    ”Matthew!” riep ze en ik stond daar te glimlachen alsof ik dit hele gebeuren nog grappig vond ook. Dat laatste was misschien een beetje het geval, al moest ik toegeven dat ik er absoluut niet mee zou kunnen lachen moest ik in haar plaats staan. “Hoe-Hoe bedoel je?” vroeg Hensely nadat ik haar had gezegd dat we ons helemaal zouden laten gaan deze avond. "Hens hoe kan je niet weten dat alpha delta phi vanavond een prachtfeest geeft?". Soms leek het echt of die meid op haar eigen planeet woonde en ze absoluut geen besef had van wat er zich in deze wereld afspeelde. Toch maakte ik er verder geen opmerkingen over aangezien ik haar niet op voorhand al wou afschrikken om naar het feest te gaan. Ze zou meegaan, en daar zou ik voor zorgen. ”Ik heb werk te doen,”, zei ze. "Dat werk zal ook niet tegen zaterdag zijn toch? Wie geeft er nu taken tegen zaterdag?", probeerde ik rustig. "Je heb nog tijd genoeg om te studeren en zo in het weekend zelf, maar ga alsjeblieft nu met me mee", smeekte ik haar bijna en ik hoopte maar dat ik niet overkwam als één of andere eenzame sukkel die geen vrienden had om mee naar het feest te gaan, wat dat was het hele punt niet. Er waren daar genoeg mensen die ik kende en anders zou ik ze leren kennen. Maar die waren niet hetzelfde als zij. "Je gaat me daar toch niet alleen voor schut laten staan?", grapte ik terwijl ik haar even porde.
    Hensely keek redelijk bedenkelijk en ik wist niet goed of het was omdat ik zonet zowel haar kleren als haar bed als haar papieren had geruïneerd of omdat ze echt geen zin had om mee te gaan naar het feest.
    ”Ik krijg nieuwe kleding van je,” zei ze toen waarna ze haar tong uitstak. Ik glimlachte omdat ze al kon lachen met deze hele situatie. "Deal, wat wil je hebben? Ik heb nog wel een aantal truien, jeansvesten,... die je mag hebben als je wil", zei ik lachend maar toch meende ik het. Ze mocht gerust een aantal kledingstukken van me lenen. Al wist ik wel bijna zeker dat ze met nieuwe kleren doelde op nieuwe kleren gaan kopen die ik dan mocht betalen.
    "Zal ik je even helpen met schoonmaken? Dan kunnen we daarna vertrekken", zei ik doelbewust en ik hielp haar bij het verschonen van haar bed.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind