• a m b i t i o n.


    intelligence without ambition is like a bird without wings
    © badgalriri & Mouli & Bellamy_Blake & BeysUnbornTwins


    INTRODUCTIE
    Gelegen in het zonnige California staat één van de beste universiteiten ter wereld. Studenten van alle continenten reizen af naar Amerika om een plaats te claimen, en alleen de beste van de beste krijgen het voorrecht om zich aan te sluiten bij het programma. Alles draait hier om ambitie en succes, en als je de druk niet aan kan word je zonder enig medeleven van de campus gegooid. Het enige moment voor de studenten om stoom af te blazen is in het weekend, wanneer de school grote feesten organiseert.

    PLOT
    In deze RPG volgen wij het drukke leven van de studenten die aan hun tweede jaar beginnen op de University. De druk om in het programma te blijven stijgt, en daarnaast hebben ze ook nog persoonlijke problemen; vriendschap, liefde en haat relaties zijn onvermijdbaar op de campus.
    De inschrijvingen voor sororities en fraternities zijn weer open en dit keer hoeven onze studenten zelf niet de ontgroening te ondergaan. In het midden van de campus staan twee grote huizen tegenover elkaar. In het meest moderne huis bevinden zich de leden van Alpha Tau Omega (girls only). Het huis is wit aan de buitenkant, met vele felgekleurde bloemen in de voortuin. Van binnen is het gezellig en netjes, precies zoals je het zou verwachten. De keuken is schoon en heeft maar liefst twee koelkasten, waarvan één er alleen maar gevuld is met wijn. Als je de wenteltrap op loopt naar de eerste verdieping kom je chique hal terecht die gelinkt is aan enkele slaapkamers en badkamers. Enkel het hoofd en de belangrijkste leden van de sorority slapen hier.
    Hier tegenover staat een huis met een donkere uitstraling waar de leden van Alpha Delta Phi (boys only) hun tijd doorbrengen. Het huis heeft een luxe, grote openhaard met enkele leren stoelen ervoor. Doordeweeks wanneer de leden klaar zijn met studeren wordt hier vaak een sigaar gerookt of whiskey gedronken. Daarnaast hebben een grote ruimte onder het huis, wat voorheen een wijnkelder was. Tegenwoordig wordt het gebruikt wanneer er iets minder legale dingen worden gedaan. In een grote, gesloten kast, ligt veel wiet en hasj en zwaar gestookte drank.
    Elke week wordt er wel een feest gegeven en het bestuur van de universiteit heeft besloten dat ze het om en om mogen organiseren. Over de rest van de campus staan dorms, die elk worden gedeeld door twee studenten.


    HET PROGRAMMA
    In een intensief en zwaar toelatingsproces dat al begint in januari het jaar ervoor, wordt er van de studenten gevraagd een motivatiebrief van tien pagina’s te schrijven, daarnaast moeten ze verscheidene toetsen maken en met minstens een acht daarvoor slagen. Ze worden getest op hun intelligentie, ambitie en geduld. Pas in juli wordt er bekend gemaakt wie van de tienduizenden aanmeldingen één van vijfduizend plekken heeft kunnen bemachtigen.
    De universiteit biedt een wijde variatie aan studies aan.
    • Medicine
    • Science
    • Biology
    • Physiology
    • Economics
    • Law
    • Politics
    • Engineering
    • Architecture
    • Art
    • History
    • English literature
    Naast deze studies zijn er ook buitenschoolse activiteiten te volgen. Er is niks verplicht maar het is normaal om er in ieder geval één te volgen.

    • Track and field
    • Swimming
    • American Football (alleen jongens)
    • Tennis
    • Cheerleading (alleen meisjes)

    Van deze sporten blinken het football– en swimming team het meest uit. Ze zijn er altijd bij op grote toernooien en de bekers die ze winnen worden dan ook prachtig tentoongesteld in een speciale beker kast, die zich in het hoofdgebouw van de school bevind.

    Plekken American Football
    Captain —
    Offense
    Guard (2) ––
    Tackle (2) ––
    Center (1) –– Bellamy_Blake
    Quarterback (1) –– reserved
    Running back (3) ––
    Wide receiver (2) ––
    Tight end (2) ––
    Defense
    Tackle (2) ––
    End (2) ––
    Middle linebacker (1) ––
    Outside linebacker (2) ––
    Cornerback (2) ––
    Safety (2) ––





    ROLLEN VOL
    Naam —
    Leeftijd — ze zitten in hun tweede jaar en zijn rond de 20 jaar, natuurlijk kunnen er uitzonderingen zijn (groep overgeslagen, gap year gehad)
    Nationaliteit — als je een internationale char wilt, pb/gb mij dan
    Studie — graag niet te veel studenten van dezelfde studie
    Sorority/fraternity — bedenk dat de studenten die we volgen nog in het tweede jaar zitten en nog niet een erg hoge rang hebben (op enkele uitzonderingen na)
    Sport —
    Innerlijk —
    Uiterlijk —
    Geschiedenis —
    Extra —

    Naam — Studie — FC — Q — Pagina
    Vrouwen
    • Allison Diana Kennedy — Medicine — Holland Roden — Cotrona — ...
    • ... — Politics — Camila Morrone — BeysUnbornTwins — ...
    • ... — ... — ... — Soco — ...
    • Jacelyn Claire Deveraux — Law — Danielle Campbell — Pennyworth — 1.3
    • Hensely Juliet Deveraux — Medicine — Suki Waterhouse — Marlow — 1.4
    • ... — Art — Daisy Smith — Granian — ...
    • Lucy Imogen Brown — Science — Izzy Bizu — JudithSuzann — 1.6
    • ... — ... — Courtney Eaton — greenlight22 — ...
    • Rosaline Kennedy — English Literature — Sophie Turner — Amatis — 1.7

    Mannen
    • Alec Flether Nichols — Law — Miles Teller — badgalriri — 1.6
    • Franklin Wesley Cunningham — Engineering — Cole Sprouse — Bellamy_Blake — 1.3
    • ... — Art — ... — Mouli — ...
    • Aurelian Gael Agard — Art — Jon Kortajarena — Yugen — 1.3
    • ... — History — ... — Mabel — ...
    • Santiago Cruz Richardson — Art — ? — MieczysIaw (Saar) — 1.7
    • Matthew Austin Parker — Architecture — Josh Levi — GusWaters — 1.6
    • ... — ... — ... — Pharmaceutical — ...
    • Alexander Jaeden O'Donnel — Economics — ? — Mieczyslaw 2 — 1.7

    REGELS
    — in de RPG
    • De huisregels van Quizlet gelden hier.
    • Minimaal 250 woorden schrijven! Dit is makkelijk haalbaar. Eens kan het zijn dat je minder hebt, maar laat het niet te vaak gebeuren.
    • Doe alleen mee als je minimaal één keer per week kunt posten.
    • 16+ is toegestaan, maar meld het boven de post.
    • Als je iets niet weet, wees niet bang om ons vragen.
    • Alleen badgalriri (Amber) maakt nieuwe topics aan.

    — over je personage
    • Je mag maximaal 2 personages, waarvan één vrouw en één man. Verschillende studies.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan, oftewel 3 dagen.
    • Geen perfecte personages, iedereen heeft zijn gebreken.


    TOPICS
    [url=]Rollentopic[/url]
    Praattopic O1
    [url=]Speeltopic[/url]

    HET BEGIN
    Vrijdagavond, zeven uur. Alle lessen zijn afgelopen en het weekend kan officieel beginnen. Vanavond is het de beurt aan de mannelijke leden van Alpha Delta Phi om weer een groots feest te geven. Op dit moment zijn onze chars aan het eten, chillen of zich aan het klaarmaken voor het feest. Hoewel ze nu in hun tweede week zitten, hebben ze de druksverhoging gevoelt en er zijn dan ook enkele die het feest liever over slaan om te leren.


    lay-out van rpg van camoulli *met toestemming


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    A L E S S I O      R O S S I

    “Me? I go wherever the wind blows…and wherever the whiskey shots are half price.”
    Het was tering druk, zoals altijd. Ik probeerde me door de mensenmassa heen te wurmen, maar vond al snel uit dat het ontzettend lastig was als iedereen me constant aan sprak. Hier en daar maakte ik een babbeltje. Ik stond midden in de woonkamer, geen zicht van mijn wederhelft. Ik stond krap tussen de dronken tieners die aan het dansen waren. Godver, hoe kwam ik hier uit. Het was ontzettend benauwde tussen alle gore bezwete lamballen. Ik duwde mezelf er maar gewoon doorheen. "Sorry." "Pardon!" Ik gebruikte mijn schouder en elleboog om mensen aan de kant te duwen. Sommige gasten waren echter niet van plan te moven en ik rolde mijn ogen. "Ga aan de kant, vriend." De jongen draaide zich om, hij torende best boven me uit maar zo bang was ik niet. Het was een eerstejaars, in ieder geval ik had hem nog nooit gezien. Echt een beer van een eerstejaars wel. Hij grijnsde. "Wil je er langs kleintje?" Hij hield zijn hoofd scheef. Ik rolde met mijn ogen. Ik was wellicht twee koppen kleiner, maar ik kon hem makkelijk hebben. "Maat, ga nou maar gewoon opzij voordat je je bezeerd." Soms bracht mijn grote mond me niet in de beste situaties. Zijn gezicht veranderde in 0.5 seconden van grijnzend naar berserk. Alsof het rood voor zijn ogen werd. Hij wilde waarschijnlijk schreeuwen of slaan toen wat mensen eromheen zich naar ons draaide. "Hey Alessio!" Ik glimlachte en gaf een zwaai. De groep jongens staarde naar de eerstejaars. Een ouderejaars bemoeide zich ermee. "Als een lid zegt dat je moet moven, vriend dan ga je aan de kant." De jongen trok terug en staarde me naar terwijl ik met een overwinningslachje hem passeerde. Ik bedoel het was niet nodig geweest, maar het scheelde toch waarschijnlijk enkele schade aan mijn moneymaker. Ik pakte mijn telefoon om te kijken of ik al bericht had en bingo!

    Wifey<3
    De bar buiten, kom ASAP


    Ik vond mijn weg naar buiten en zag daar eindelijk de persoon die ik al heel de tijd zocht en had gemist. Mijn vrouw, mijn bae, mijn wederhelft,- noem het maar op. Ik sprintte op haar af en nam haar in mijn armen waarna ik haar ronddraaide. "Eindelijk!" Nu pas viel het me op dat ze met Jeaden was. "Hey jij!" Ik was een knuffelaar dus trok hem er maar in een. Ik prikte in zijn borstkas. "Wij moeten straks echt smoken, want daar heb ik behoefte aan en ik wil niet alleen zijn." Ik glimlachte breed. "Maar, mijn diepste apologies. Ik maak het later goed met je maar ik moet haar even lenen in prive." Ik greep Emilia's arm. "De rest staat volgens mij in de keuken. Love you!" Met dat trok ik Emilia achter me aan mee naar een stiller plekje. Ik ging op de traptrede zitten buiten. "Oke, ik ga aan een stuk door ratelen en dan mag je vragen stellen of opmerkingen maken." Ik haalde diep adem en begon. "Oke, dus het is een tijdje geleden begonnen. Er is echt een jongen die, in bepaald opzichte interesse in mij heeft I guess. Enkel is het heel fout want ja eigenlijk breek ik mijn bro-code en ik voel me super schuldig. Vooral omdat Diego echt mijn beste maatje is en dit gewoon naar voelt. Ben ik een slecht persoon?" Ik keek haar even aan voor ik mijn verhaal vervolgde. Ik zuchtte. "Oke, kort samengevat dan in ieder geval." Ik had er geprobeerd omheen te draaien maar ik moest dit luchten. Besides, Emilia wist alles van me dus dit was niks. "Ik heb soms seks met Ryder achter de rug van Diego." Ik gaf een kleine neppe glimlach voor mijn blik wat pijnlijker werd.





    "I don't care about whose DNA has recombined with whose. When everything goes to hell, the people who stand by you without flinching--they are your family."





    We're all mad here.

    JASMIJN ZOË KRAAIJ
    • I KNOW TOO MUCH ABOUT LIFE TO STAY OPTIMISTIC •
    20 yrs ~ Biologie + track and field ~ Running + talking with Ryder ~ outfit



    Met een lepel in mijn ene hand en in de andere mijn telefoon scrolde ik verveeld door mijn social media. Er was niet heel veel dat mijn aandacht trok, dus je kon wel zeggen dat het vervelingsgehalte hoog was. Ergens lees ik iets over het feest en knik licht. Het feest ja.. Ik had niet heel veel tijd nodig om me daarvoor klaar te maken, wat ook verklaarde waarom ik nog altijd in een oversized hoodie op de bank zat met een kom soep op schoot. Ik werp een blik op de klok en grijns dan toch licht. Oké... het is tijd om iets minder lui te doen. Snel neem ik het laatste restje uit de kom en loop dan naar mijn kledingkast. Het duurt niet lang voor ik stil sta voor de enorme kast en ik laat mijn blik even over alles glijden. Uiteindelijk gooi ik maar gewoon wat dingen op het bed achter me. Een zwart wit shirt, zwart adidas broekje en witte gympen. Eh, 'k moet het ermee doen.. Snel doe ik alles aan en draai een kort rondje voor de spiegel. Ik pak mijn telefoon uit de oplader en stop hem in mijn zak, gevolgd door mijn de huissleutels.

    Mijn tong stak een beetje tussen mijn lippen door, terwijl ik de laatste paar kilometers aflegde. Niewgierig keek ik op naar de eerste tegenligger die ik in het afgelopen half uur was tegengekomen. Het was vrij rustig geweest deze middag, al had ze wel een bijna dood ervaring met een taxi eerder die middag, wat ook deels de schuld was van haar oordopjes waar veel te harde muziek uitdenderde. Bij het oversteken had ik de boos toeterende taxichauffeur niet gehoord en kon ik van geluk spreken dat ik hier nu nog rondrende. Nu de tegenligger wat dichterbij was gekomen kon ik zijn gezicht steeds wat beter zien waarna ik hem als Ryder herkende. Blijkbaar hadden we elkaar op hetzelfde moment herkent want hij kwam al mijn kant op gesprint. "Hey!" begroette ik hem toen hij tegenover mij tot stilstand was gekomen. De buitenlucht voelt, nu ik zo stilsta, koud aan tegen mijn blote benen. Misschien toch niet zo'n slim idee, deze outfit. Zijn sarcastische opmerking deed me grijnzen en gleed met mijn vingers door mijn blonde haar heen. "Ik weet het nog niet, ik wil daar niet lonely aan de bar zitten" zeg ik terwijl er een pijnzende frons tussen mijn wenkbrauwen ontstaat van het overwegen om wel of niet te gaan. "Al zouden een paar glazen alcohol er wel ingaan na al dat studeren en trainen" grijns ik hem toe, waarna mijn gezicht weer ontspant. "En zo aan je enthousiasme te horen ben jij het feestbeest vanavond?"


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Ryder Deiachos O'Neill
    “A great sign of intelligence is that you're constantly wondering. Idiots are always dead sure about every damn thing they do in life.”



    ‘Hey!’ Ik liet mijn ogen even over haar heen glijden en fronsde bij het zien van haar blote armen en benen. Ik kreeg het spontaan koud als ik naar haar keek. Zelf had ik een joggingbroek aangetrokken en een hoodie meegenomen. De avondlucht was namelijk behoorlijk fris, dus als je stil stond was een vest wel fijn. ‘Ik weet het nog niet, ik wil daar niet lonely aan de bar zitten’ zei ze en er verschijnt een frons op haar gezicht, alsof ze een debat met zichzelf aan het voeren is of ze wel of niet moet gaan. ‘Al zouden een paar glazen alcohol er wel ingaan na al dat studeren en trainen.’ Ik lach zachtjes en knik langzaam, ook al was ik niet echt van plan om te drinken. Ik dronk over het algemeen überhaupt vrij gematigd. ‘En zo aan je enthousiasme te horen ben jij het feestbeest vanavond?’ Ik grinnikte en haalde mijn schouders op.
          ‘Om eerlijk te zijn vind ik een filmpje op Netflix kijken net zo leuk als tussen een stel ladderzatte studenten staan, misschien zelfs wel leuker.’ Ik haalde mijn schouders opnieuw op. ‘Maar het feest wordt gegeven door mijn fraternity, dus ik denk dat ik soort van verplicht ben om te komen.’ Ik rolde met mijn ogen en zuchtte overdramatisch. ‘Maar uiteraard kom jij en dan is alles weer okay,’ zei ik plagend en gaf haar een zachte stomp tegen haar schouder.



    20 • Medicines • Track & Field • Alpha Delta Phi • Jasmijn


    I just caught the wave in your eyes

    HENSELY “HENSY” JULIET DEVERAUX

    20 • Student • Medicines • Her own dorm • Alone > Matthew

    "Hens hoe kan je niet weten dat Alpha Delta Phi vanavond een prachtfeest geeft?" Hensely keek hem ongelovig aan. Was dat een serieuze vraag? “Nou, misschien omdat dingen als feesten mij totaal niet interesseren,” antwoordde Hensy, waarna ze zei dat ze niet kon omdat ze werk te doen had.
          “Dat werk zal ook niet tegen zaterdag zijn toch? Wie geeft er nu taken tegen zaterdag?" begon Matthew rustig. "Je heb nog tijd genoeg om te studeren en zo in het weekend zelf, maar ga alsjeblieft nu met me mee,” smeekte de jongen haar bijna. Hensely zuchtte even diep. “Hoe is het mogelijk dat jij nog steeds op deze school zit als je zo over je schoolwerk denkt,” zei ze tegen hem, waarna er een kort lachje uit haar mond kwam.
          ”Je gaat me daar toch niet alleen voor schut laten staan?" grapte hij terwijl hij haar even porde. Ze haalde haar schouders op. “Volgens mij heb je genoeg andere vrienden die wel van feesten houden hoor,” antwoordde ze.
          ”Ik krijg nieuwe kleding van je,” zei ze na een korte stilte, waarna ze haar tong uitstak. Matthew glimlachte. "Deal, wat wil je hebben? Ik heb nog wel een aantal truien, jeansvesten,... die je mag hebben als je wil,” antwoordde de jongen lachend. Haar wenkbrauw ging fronsend omhoog. “Ik bedoelde eigenlijk nieuwe kleding dat jij mag betalen,” antwoordde ze, waarop ze kort grijnsde.
          ”Zal ik je even helpen met schoonmaken? Dan kunnen we daarna vertrekken,” zei hij uiteindelijk, waarna hij begon te helpen met het verschonen van haar bed. “Nee, ik ga helemaal nergens heen,” zei Hensely. “Door jouw binnenkomst kan ik mijn hele paper opnieuw gaan schrijven - dus nee, nee. Vraag maar een van je duizenden vrienden mee,” vervolgde ze haar antwoord, waarna ze Matthew een por gaf.
          ”Moet je - je trouwens ook niet klaar gaan maken in je eigen kamer? Of op z’n minst je fraternity? Ik bedoel, zijn feestjes niet altijd overdreven gedecoreerd?”

    [ bericht aangepast op 16 feb 2017 - 22:13 ]


    That is a perfect copy of reality.

    JASMIJN ZOË KRAAIJ
    • I KNOW TOO MUCH ABOUT LIFE TO STAY OPTIMISTIC •
    20 yrs ~ Biologie + track and field ~ Running + talking with Ryder ~ outfit



    De jongen haalde zijn schouders op, alsof hij ook twijfelde of hij naar het feest zou gaan. ‘Om eerlijk te zijn vind ik een filmpje op Netflix kijken net zo leuk als tussen een stel ladderzatte studenten staan, misschien zelfs wel leuker.’ Begrijpelijk knikte ik terwijl ik mijn handen die in mijn broekzakken stopte die aardig aan het afkoelen waren. Iets wat ik niet gek vond door mijn kledingkeuze. Zelf had hij het slimmer aangepakt door iets warmers aan de trekken. Hij haalde zijn schouders op en ik keek hem vragend aan. ‘Maar het feest wordt gegeven door mijn fraternity, dus ik denk dat ik soort van verplicht ben om te komen.’Opnieuw knikte ze stilletje en speelde met de huissleutels in haar broekzak. "Ja, gezellig" mompelde ik sarcastisch in het Nederlands nadat hij me aanstootte en ik mijn ogen neersloeg naar de grond. Het duurde enkele seconde voordat ik doorhad dat de jongen tegenover mij geen idee had van wat ik zojuist had gezegd dus herhaalde ik het in het Engels op dezelfde sarcastische toon. Hoe meer ik over het feest na begon te denken, hoe minder zin ik erin leek te krijgen. . ‘Maar uiteraard kom jij en dan is alles weer okay,’ Verontwaardig keek ik Ryder aan die er maar vanuit ging dat ik zo even naar een feest ging waar ik voor mijn gevoel niet helemaal op mijn plek was. Tuurlijk had ik de speelsheid in zijn stem gehoord en wist ik dat hij maar zat te dollen. Maar toch, het was al mijn tweede schooljaar in Amerika, en tch bleef ik het gevoel houden dat ik net buiten te boot viel doordat ik in Nederland was opgegroeit. "We will see, misschien is het wel gezelliger als ik niet kom en gewoon een nachtje doorhaal met een fles wijn en schoolboeken" Onzeker beet ik op de binnenkant van mijn wang en bleef naar de vesters van zijn gympen staren. "De enige met wie ik omga op het feest is Tessa en zodra er wat knappe jongens rondlopen heeft ze geen oog meer voor me, waarom is iedereen toch zo gefocust op lust" dacht ik hardop en keek hem twijfelend aan omdat het niet bepaald de bedoeling was dat hij mijn gedachtenspinsels zou horen.


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Ryder Deiachos O'Neill
    “A great sign of intelligence is that you're constantly wondering. Idiots are always dead sure about every damn thing they do in life.”



    ‘Ja, gezellig,’ mompelde ze. Ze had het op een sarcastische toon gezegd, maar ik kon er geen touw aan vastknopen. Onbegrijpend en een beetje dom keek ik haar aan. Het had wel cool geklonken, alles klonk nogal hard en grof. Als ik het goed had onthouden was Jasmijn Nederlands en ik ging er dus vanuit dat ze dus iets Nederlands had gezegd, hoewel het voor mijn gevoel ook Duits of Deens kon zijn. Er viel een stilte en Jasmijn leek zich toen pas iets te beseffen. Ik lachte om haar opmerking en de manier waarop ze het zei. ‘We will see, misschien is het wel gezelliger als ik niet kom en gewoon een nachtje doorhaal met een fles wijn en schoolboeken.’ Ik keek haar quasi-beledigd aan en sloeg mijn armen over ekaar heen. Ze staarde naar haar schoenen. ‘De enige met wie ik omga op het feest is Tessa en zodra er wat knappe jongens rondlopen heeft ze geen oog meer voor me, waarom is iedereen toch zo gefocust op lust.’ Ik knikte langzaam en haalde mijn schouders op.
          ‘Ik heb werkelijkwaar geen idee, ik ken Tessa ook niet geweldig goed,’ zei ik. ‘Maar sommige mensen hebben gewoon een hoog libido hier.’ Ik grijnsde scheef. Zelf was ik niet veel beter. Ik deed niet eens aan romantisch gedoe. I voelde gewoon niet die... tja, drang? Een drang die andere mensen wel leken te voelen. ‘Maar als je komt, moet je het me wel laten weten, want dan zorg ik er voor dat ik er ben.’



    20 • Medicines • Track & Field • Alpha Delta Phi • Jasmijn

    [ bericht aangepast op 16 feb 2017 - 22:48 ]


    I just caught the wave in your eyes



    SANTIAGO 'DIEGO' CRUZ RICHARDSON

    Art Student, Perfect Idiot

    🎬




    Tessa proestte even bij het zien van mijn geweldige moves vooraleer ze zelf ook mee zong met het lied. “Last night you were in my room,” vervolgde ze waarna ze haar cup leegdronk en meteen een refil vroeg. “Je moet je heupen smoother gebruiken, Diego,” lachte ze vervolgens en trok Alessio naar haar toe om het goede voorbeeld te geven. ”Dans met me, baby, Laten wij onze lieve Diego eens zien hoe je nu echt soepel beweegt.” zei ze waarop Alessio maar al te gretig zijn armen om haar middel sloeg en ik keen hen quasi verontwaardigd aan. Al kon ik niet ontkennen dat mijn dansmoves, eh , niet zo goed waren als die van hen.
    Gelukkig was ik geen serieuze saaie piet en kon ik meteen lachen toen ze me bij hun threesome voegden. "Dans met ons, aap." met plezier had ik dan ook met hen zitten dansen al was het vast een vreemd zicht voor de andere. Echter leek Alessio niet alleen mij een dansles te willen geven en besloot nu ook Tessa het voorbeeld te tonen. "Pff, meid. Watch and learn." waren zijn woorden geweest voordat ik samen met Lessie danste die tegen me aan danste. Ik deed zo'n ikstrooigeldoverjeheen move naar Ales voordat Tessa weer bij ons kwam dansen. Mijn beste vriend trok ons in een stevige omhelzing waardoor ik hem ook stevig terugknuffelde. "Jongens, ik hou van jullie." het was wel duidelijk wie van ons drie het meeste alcohol binnen had, want Lessie was nogal op zijn randomst. Niet dat ik er wat op tegen had. "Ik ga even Emilia zoeken, you two have fun!" zei hij na een eindje. Hij drukte nog een kus op Tessa's wang waarna hij zich even naar me toe boog. "En niet too much fun, mm." ik grijnsde naar hem toen hij me nog een plagend duwtje haf "Can't promise " zei ik onschuldig waarna ik nog toekeek hoe de jongen tussen het volk in verdween. "Mocht hij niet voor de mannen zijn zou ik haast denken dat hij met Emilia getrouwd was." zei ik lachend tegen Tessa en zocht naar een fles alcohol om onze cups mee te vullen. Ik greep een fles martini beet en goot deze in onze bekers. "Dus eh... hoe zit het nu tussen Jeaden en jij? Stil troebels in paradise?" vroeg ik haar nadat ik een gulzige slok had genomen. Ik was oprecht geïntereseerd hoe het tussen die twee ging, want het bleven twee van mijn goede, zelf beste vrienden. " Tonight no worries okay? " zei ik vervolgens met een glimlachje en danste weer met haar.





    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JASMIJN ZOË KRAAIJ
    • I KNOW TOO MUCH ABOUT LIFE TO STAY OPTIMISTIC •
    20 yrs ~ Biologie + track and field ~ Running + talking with Ryder ~ outfit



    Ik kon het niet laten om even te lachen om het raadselachtige gezicht nadat ik een opmerking in het Nederlands had gemaakt. "ik moet je echt een keer Nederlands leren" grijns ik breed en veegde een pluk haar uit mijn gezicht achter mijn oor. Ik keek de jongen recht in zijn bruine ogen, dat probeerde ik teminste, gezien ons lengteverschil. ‘Ik heb werkelijkwaar geen idee, ik ken Tessa ook niet geweldig goed,’ zei hij en sloeg zijn armen over elkaar heen. Zachtjes zonken mijn tanden in mijn onderlip. ‘Maar sommige mensen hebben gewoon een hoog libido hier.’ vervolgde hij en ik haalde mijn schouders op. "Ja, je zal wel gelijk hebben" zeg ik met een lichte glimlach. ‘Maar als je komt, moet je het me wel laten weten, want dan zorg ik er voor dat ik er ben.’ Ik knikte kort "In dat geval zal ik zeker een bezoekje wagen" zeg ik dan en lach even. "maar als ik me nog wil klaarmaken voor het feest dan zal ik wel moeten gaan lopen"zeg ik terwijl ik even op de weg blik en dan weer naar hem. "Zin om nog een stukje samen te rennen?" vraag ik "als je me kan bijhouden teminste" vervolg ik met een knipoog en ben nu degene die een speelse stoot uitdeelt tegen zijn schouder.


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Jeaden
    Economics • Track & Field • Kickboxer • @ the party • Alone

    'If strippers can be called exotic dancers,
    then drug dealers should be called exotic pharmacist.'




    'Why drink and drive,
    When you can smoke and fly..'



    …vier… vijf… adem in en adem uit. Het was nog steeds moeilijk. Kalm zijn en blijven. Emilia’s woorden hielpen dan ook niet bepaald. Ondanks alles, kon ik nog steeds vrij weinig negatiefs accepteren als het omtrent Tessa ging. Ik had dan ook met niemand over haar gepraat sinds de break-up. Zelfs niet toen we elkaar weer spraken voor de vakantie. Ik hield het liever in mijzelf.
    Net wanneer Emilia vroeg wat ik wilde drinken, werd ze al opgetild door Alessio. Not really the person I wanted to see right now. Voornamelijk omdat hij het sletterige gedrag van Tessa goedkeurde, in plaats van aan mij te denken. Het enige wat mij milder stemde naar de jongen, was het feit dat hij gay was. Toch moest hij zijn handen maar thuis houden. Gay of niet. De vrouwelijke vormen waren voor míj en niet van een ander.
    ‘Hey jij.’ Richtte de jongen zich naar mij, waar ook ik een knuffel niet kon ontkomen. Hij trok me erin en porde dan ook in mijn borst met zijn vinger. We waren beide een van de kleinste van de campus, maar ik was allang tevreden dat ik nog wel net boven de dames uit wist te rijken. Anders leek ik nog steeds als een verdwaalde brugpieper hier.
    ‘Wij moeten straks echt smoken, want daar heb ik behoefte aan en ik wil niet alleen zijn.’ maakte hij als confession. ‘Jij trakteert, Rossi.’ Waarschuwde ik hem dan ook alvast, waar ik een vinger naar hem uitstak.
    Vlak daarna trok hij al Emilia mee, wat me alleen achter liet. Like usual. Ik keek dan ook niet toe hoe ze op een traptreden gingen zitten. Mijn rug had ik allang naar ze toe gekeerd om een pilsje te pakken en wat Vodka red bull te mixen. Zoals ik ervan hield, natuurlijk en dat was hoe meer Vodka, hoe beter. Ik mocht misschien geen rus zijn, maar ik kon wel wat goed drank accepteren. Of het slim was om te gaan drinken in mijn huidige stemming, waarschijnlijk niet. But who cares anyways.
    Ik viste mijn mobiel even tevoorschijn, waar ik whatsapp opende en mijn gesprek met Matthew opende.

    To MacadeamiaBrownie: Please tell me we got a better party to attend to than this one.

    Snel verzond ik het, waar ik wat van mijn vodka red bull dronk en maar even naar de muziek luisterde, dat uit de boxen sprong. Ik keek even op, waar mijn kijkers even de blauwe ogen van het meisje tegenover de bar ontmoette. Kort staarde ik terug, tot ik mijn drankje toch wel interessanter besloot te vinden dan haar.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Tessa Mae Sandler

    ”I’m not the jealous type, but what’s mine is mine.
    End of story

    • Swimmer • Twenty • History • With my boy, Jeaden • Outfit •

    Daar waar ik het ene moment nog alleen stond te dansen met Alessio, trok mijn beste vriend het volgende moment Diego tussen ons in. Normaliter zou het me niet uitgemaakt hebben en had ik zonder enige schroom en aarzelingen deel hebben genomen aan deze trio-dans, maar zodra er hevig op los geschuurd leek te worden raakte ik overspoeld door een ongemakkelijk gevoel en de reden daarvan was er maar één. Nog voor ik op hoefde te kijken om hem te zien voelde ik Jeaden zijn aanwezigheid al - mijn lichaam reageerde haast instinctief op het zijne wanneer deze ook maar een beetje in de buurt leek - en deze was allesbehalve blij. In stilte wilde ik Alessio vervloeken en gromde ik gefrustreerd over het feit dat deze situatie nu niet geheel door mijn hand ingezet was. Doelbewust had ik er al voor gekozen om met Alessio te dansen, gezien de lieve schat glashard voor zijn eigen geslacht viel, maar de hele situatie leek een beetje uit de hand gelopen; waardoor ik nu met twee mannen stond te dansen in plaats van een.
          Lichtelijk ongemakkelijk bevrijdde ik mezelf vervolgens uit de dansen en schoten mijn poelen zoekende in de richting waar ik Jeaden opgemerkt had nog voor ik hem daadwerkelijk had gezien. De spoor van woede op zijn uitdrukking was me niet ontgaan en het feit dat hij van me wegliep in plaats van naar me toe stak me harder dan ik hardop zou durven toegeven. Mijn gezicht vertrok somber en hoewel ik een vaag lachje over mijn lippen heen liet rollen bij het horen van Alessio zijn woorden “Jongens, ik hou van jullie,” was mijn humeur enkele lagen omlaag gekieperd. “"Ik ga even Emilia zoeken, you two have fun!" riep mijn beste vriend vervolgens, waarna hij de menigte in verdween nadat hij nog iets in Diego zijn oor had gezegd.
          ”"Mocht hij niet voor de mannen zijn zou ik haast denken dat hij met Emilia getrouwd was,” lachte deze vervolgens, waarop ik zachtjes met hem mee lachte en nog éénmaal in de richting blikte van waar Alessio ingelopen was; die van Jeaden en Emilia. Hij had wel een punt, moest ik hem nageven. Soms twijfelde ik dan ook aan de oprechtheid van Emilia naar Jeaden toe gezien het niet voor het eerst zou zijn als ze hem liet vallen voor de ander; niet dat dát uiteindelijk mijn probleem was, mits ze daarmee Jeaden kwetste. “"Dus eh... hoe zit het nu tussen Jeaden en jij? Stil troebels in paradise?" Direct keek ik met twijfels naar Diego op, niet goed wetende wat ik hier nu exact op antwoorden daar ik zelf niet eens precies wist hoe de vork in de steel zat. Ik besloot daarom dan ook om een slok te nemen van het drinken dat hij me aanbood en hoopte de onrust in mijn binnenste zo te doen kalmeren. “Tonight no worries okay?” Ik glimlachte en liet me voor heel kort meevoeren op de muziek, maar besloot al snel dat dit me niet ging helpen. Met een spijtige uitdrukking keek ik op naar Diego.
          ”Je hebt gelijk,” bracht ik nog net hard genoeg uit en blikte over mijn schouders heen in de richting van waar ik Jeaden meende te zien. “Maar wil ik me geen zorgen meer maken, dan moet ik deze nu gaan oplossen..” Ik wist dat het ergens een warrige verklaring leek, maar voor de buitenwereld waren Jeaden en ik geen stel meer. Echter, vlak voor de vakantie hadden we een gesprek gehad; een gesprek wat een hoop dingen voor mij had doen veranderen en waardoor ik me ben gaan realiseren dat ik zonder Jeaden niet goed vooruit kon. Ik had uit wanhoop gehandeld toen ik de relatie verbrak en het gesprek dat we hadden gehad bewees maar eens dat er meer achter enkele trekjes van mijn geliefde vriendje zaten. “Het spijt me,” sprak ik tegen Diego en gaf een korte kneep in zijn hand, alvorens ik naar achteren stapte. “Ik moet naar hem toe..” Haast smekend om zijn begrip keek ik naar Diego, waarna ik me op mijn hakken omdraaide en op zoek ging naar de enige persoon die me nu wist te kalmeren - of totaal uit mijn plaat kon laten gaan, als hij wilde.

    Het duurde niet lang voor ik hem zag staan, tegen de bar aan en met een drankje in zijn hand terwijl hij kort naar een of ander grietje tegenover hem blikte. Ik fronste. Heel even gleden mijn poelen over hem heen, waarna ze afgleden en op het blonde delletje bleven hangen die tegenover hem van de bar stond; azend op iets dat van mij was. Normaal was ik niet helemaal gelukkig als Jeaden zich in de aanwezigheid verkeerde van Emilia, maar nu vervloekte ik de jonge vrouw er om dat ze er juist niet was - wetende dat een andere meid dan niet de kans kreeg om een poging te doen met hem te flirten. Op andere momenten verafschuwde ik het verre bereik dat mijn jaloezie soms wist te halen, maar op dit moment trok ze aan een paar snaren waardoor het me niks meer interesseerde. Zonder pardon liep ik rakelings langs het grietje af en stootte daarbij ‘per ongeluk’ de helft van mijn drankje over haar veel te korte jurkje heen, wat een me een geschokte reactie opleverde vol ongenoegen. “Oeps,” verliet er haast prevelend mijn lippen terwijl ik haar aankeek en een veelzeggende glimlach toewierp die allesbehalve liefjes was. Vervolgens draaide ik me om naar Jeaden, liet mijn tanden in mijn onderlip zinken en stapte een stuk minder zeker van mezelf zijn kant op.
          ”Hey jij,” bracht ik uit en kantelde mijn hoofd lichtjes terwijl ik naar hem opkeek en weerstond de drang om hem aan te raken meet veel te veel moeite. Zijn uitdrukking verried veel van zijn humeur en ik wenste in stilte dat ik het merendeel daar niet van over me heen kreeg. Het laatste waar ik zin in had was een knallende ruzie terwijl we elkaar net weer zagen.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2017 - 15:29 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ryder Deiachos O'Neill
    “A great sign of intelligence is that you're constantly wondering. Idiots are always dead sure about every damn thing they do in life.”



    ‘Ja, je zal wel gelijk hebben,’ zei ze glimlachend. Ik gaf aan dat ze wel moest laten weten of ze kwam – of niet. Anders was ik er misschien niet. Ze knikte begrijpend. ‘In dat geval zal ik zeker een bezoekje wagen,’ zeei ze en lachte. Ik grinnike met haar mee. ‘Maar als ik me nog wil klaarmaken voor het feest dan zal ik wel moeten gaan lopen.’ Ze keek even weg en dan weer naar mij. ‘Zin om nog een stukje samen te rennen?’ vroeg ze. Er verscheen een grijns op mijn gezicht en ik knikte. ‘Als je me kan bijhouden teminste.’ Ze gaf me een stoot tegen mijn schouder aan en en knipoogte. Ik rolde met mijn ogen en gaf haar een zacht duwtje.
          ‘Oh, wil je er een wedstrijdje van maken, Kraaij?’ Ik wist eigenlijk zeker dat ik haar achternaam verkeerd uitsprak. Ik had het haar ooit horen zeggen, en het had heel anders geklonken dan hoe ik het uitsprak. Maar ik had geen idee hoe ik het anders moest uitspreken. ‘En eh– ik zou het wel tof vinden als je me Nederlands zou willen leren, maar ik heb niet echt een talenknobbel.’ Ik glimlachte schaapachtig en begon spontaan te rennen in de richting van campus. ‘Laters!’ riep ik in haar richting en zwaaide kort naar haar.



    20 • Medicines • Track & Field • Alpha Delta Phi • Jasmijn


    I just caught the wave in your eyes

    Jeaden
    Economics • Track & Field • Kickboxer • @ the party • Alone

    'If strippers can be called exotic dancers,
    then drug dealers should be called exotic pharmacist.'




    'Why drink and drive,
    When you can smoke and fly..'



    Ik scrolde maar wat door mijn whatsapp door, terwijl ik rustig zo nu en dan van mijn drankje nipte. Misschien kon ik Matthew wel zo ver krijgen om wat alcohol te stelen en de stad in te gaan. Ik kende de omgeving behoorlijk op mijn duimpje, dus verdwalen deden we toch niet.
    Ik was dan ook behoorlijk saai, waarschijnlijk. Iedereen kwam van allerlei landen, terwijl ik gewoon hier opgegroeid was. Natuurlijk waren we door de jaren heen wel aantal keer verhuisd geweest, maar het was nooit mega ver.
    Net toen ik mijn mobiel weer weg wilde steken, voelde ik de blik van de blondine tegenover me, op me branden. Echter verscheen algauw een kleine brunette langs het meisje, die haar drankje ‘per ongeluk’ over de blondine heen stootte. Misschien had ik nog in de act gelooft, als ik niet zag wie de dader was. Tessa.
    Ik hoorde Tessa dan ook een zachte oeps prevelen, wat me zachtjes liet zuchten. Vooral toen ik donker bruine ogen ontmoette. Haar tanden boorden zich even in haar lip, waar ik direct mijn blik van afwendde. Ik hielde er namelijk van als ze dat deed. Ze leek onschuldig en dat was hoe ik haar het liefst zag. Er waren genoeg sletten op de wereld en ik wilde niet dat zij er een van werd.
    ‘Hey jij.’ Begon de brunette dan ook. Aan alles kon ik merken dat ze zenuwachtig was. Zelfs zonder haar aan te kijken. Niet dat het me milder stemde. Misschien had het me nog iets gedaan als ze meer moeite voor mij had gedaan. Ze had duidelijk gemaakt aan welke kant ze stond en dat ging een drankje op een blondine stoten niet verhelpen.
    ‘Mooi toneelstuk maakte je daar, Rooky. Verdien je een Oscar voor.’ Ik knikte naar het meisje voor ons, die met behulp van wat tissues en haar vriendin, het schoon probeerde te deppen. Ik besloot de jongedame maar geen verdere aandacht te geven. Deels omdat niet interessant genoeg was en om haar te behoeden van nog een aanval aan Tessa’s zijde.
    Ik draaide me dan ook iets naar Tessa toe en wist het dan ook voor elkaar te krijgen om nonchalant tegen de bar aan te blijven leunen, terwijl mijn blauwe kijkers genadeloos die van haar doorboorden.
    ‘Maar goed dat je hier bent…’ begon ik dan ook, waar een klein lachje over mijn lippen rolde.
    ‘Ik zat er net aan te denken dat mijn standaarden voor meisjes te verlagen dit jaar, dus als je nog iemand kent.. dan hoor ik het graag.’ Ik grijnsde even liefjes naar de dame, als ze zojuist naar het meisje gedaan had. Normaal zochten tegenpolen elkaar op, maar dat was nooit het geval tussen Tessa en mij geweest. We waren beide vuur en dat was de reden voor de spetterende momenten tussen ons. Puur omdat geen van beide water bij de wijn leken te willen doen en zeker niet nu ze me zo gekwetst heeft. Ik wilde dan ook helemaal niet weten waar ze rond geslet heeft deze vakantie.
    ‘Oh en honnepon, roep nou alsjeblieft niet je eigen naam. Been there, done that and ditched it.’

    [ bericht aangepast op 20 feb 2017 - 16:04 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Tessa Mae Sandler

    ”I’m not the jealous type, but what’s mine is mine.
    End of story

    • Swimmer • Twenty • History • With my boy, Jeaden • Outfit •

    ”Mooi toneelstuk maakte je daar, Rooky. Verdien je een Oscar voor.” Kort knikte Jeaden naar het blondje waar ik enkele tellen eerder een deel van mijn drankje overheen had laten gaan, waarbij ik de neerbuigende toon in zijn stem zo goed mogelijk poogde te negeren. Deze liet me kleiner voelen dan ik in werkelijkheid was. Ik gaf er verder echter niks om, het grietje kreeg wat ze verdiende.
          “Dát was geen toneelstukje, en dat weet je heel goed. Ik ben niet zo zonder reden,” bracht ik kalm - iets te kalm - uit terwijl mijn vingers de red cup in mijn handen steviger leken te omklemmen. Ik had geweten dat hij niet blij met me was op dit moment, maar ik moest toegeven dat het me meer zeer deed dan ik verwacht had om te moeten zien dat Jeaden zijn conclusie op voorhand al getrokken had. Ik had me de afgelopen weken meer dan netjes gedragen en me in allerlei bochten gewrongen om me te gedragen naar zijn maatstaven, met hopelijk maar één doel; onze relatie nieuw leven inblazen. Daarbij, als hij niks meer voor me betekende hoefde ik me ook niet meer te laten leiden door jaloezie en dat wist hij dondersgoed.
          ”Maar goed dat je hier bent…” vervolgde hij vervolgens. “Ik zat er net aan te denken dat mijn standaarden voor meisjes te verlagen dit jaar, dus als je nog iemand kent.. dan hoor ik het graag. “ De grijns op zijn gezicht was haast een weerspiegeling van degene die ik eerder bij het blondje gebruikt had en deze stond hem niet, wat kwam omdat hij deze op mij gebruikte. “Oh en honnepon, roep nou alsjeblieft niet je eigen naam. Been there, done that and ditched it.”
          Boos knepen mijn donkere kijkers zich licht samen en voelde ik de gekwetste steek die hij me gaf recht door mijn hart heen jagen. “Ditched it? Werkelijk, Jea? Ik was degene die jouw dumpte, maar ik heb me godverdomme nog netter gedragen de afgelopen weken dan een non in het klooster zou doen,” beet ik hem toe terwijl een sombere uitdrukking over mijn gezicht heen gleed. Ik haatte ruzie met hem, het maakte me dat ik me slecht voelde, maar bij ons was er geen ontkomen aan. Onze liefde voedde zich op de verhitte momenten die we konden delen, waardoor we uiteindelijk altijd terug bij elkaar eindigde. Ik hield van hem, veel te veel, en aan het einde van de ellenlange rit was dat dan ook de definitieve conclusie; ik was te verslaafd aan hem om er afstand van te nemen. “En dat allemaal voor jou, voor ons, omdat..” Beverig haalde ik diep adem en knarste mijn tanden op elkaar om zo te voorkomen dat er tranen in mijn ogen zouden springen. Lichtjes schudden ik mijn donkere lokken heen en weer en blikte recht in een paar heldere kijkers die me eens zo vertrouwd waren geworden. Ik was boos, gekrenkt en op mijn tenen getrapt door zijn valse opmerkingen, maar ook Jeaden leek geraakt te zijn in zijn trots; door wat een misverstand zou zijn als hij naar me zou luisteren.
          ”Als je je zo graag wil verlagen tot het niveau van een snol, ga je gang, maar ik heb niks verkeerd gedaan en als je naar me zou luisteren dan zou je dat weten.”

    [ bericht aangepast op 20 feb 2017 - 23:18 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Emilia Christina Forman

    She is delightfully chaotic, a beautifull mess
    Loving her is a splendid adventure

    20 Years | English literature | Alpha Tau Omega | With Alessio



    Het berichtje wat Emilia naar Alessio had verstuurd was nog niet weg en de jongeman had haar alweer gevonden. Echter deed Alessio niet aan normaal begroeten, een normale hoi of een korte omhelzing, inplaats daarvan rende Alessio op Emilia af. Emilia draaide zich naar de jongeman toe en wou haar mond al openen, maar voordat ze dit kon doen tilde Alessio haar op. Hij draaide de jongedame een paar keer rond voordat hij haar weer neerzette, een vrolijke lach rolde over Emilia haar lippen heen. Ze hield van Alessio zijn energie, iets wat vaak een goed effect op haar had en en voor zorgde dat ze er zelf ook energieker van werd als dat al kon.
    'Waar verstop jij je altijd, dat ik je nooit direct kan vinden.' Zei Emilia tegen de jongeman, die al snel daarna tegen Jeaden begon te praten. Emilia volgde wat de twee tegen elkaar zeiden maar half, want terwijl de twee jongens met elkaar spraken probeerde Emilia haar haar te fixen. De grootste ijdeltuit was Emilia niet, maar haar haar was heilig echter had Alessio die zich voordeed als draaimolen niet echt geholpen om haar haar in model te houden. Toen Emilia, met de hulp van haar reflectie in een glas, haar haar weer enig zins in model had geduwd pakte Alessio haar hand vast. Hij vertelde Jeaden nog dat hij Emilia even moest lenen, Emilia keek naar Jeaden en glimlachte vriendelijk. 'Sorry, see ya later boo.' Sprak ze nog terwijl ze al de andere kant opgetrokken werd.
    Alessio stopte bij de trap waar de jongeman zelf plaats nam, Emilia nam plaats op de kleine verhoging boven aan de trap waar ze in kleermakerszit ging zitten. Ze keek naar Alessio wachtend op wat de jongeman haar te vertellen zou hebben, zou het erg zijn of zou de jongeman gewoon lichtelijk overdreven hebben?
    'Oke, ik ga aan een stuk door ratelen en dan mag je vragen stellen of opmerkingen maken." begon de jongeman zijn verhaal, Emilia knikte alleen kort omdat ze blijkbaar niks mocht zeggen op het moment. Hierna liet ze Alessio zijn verhaal doen. "Oke, dus het is een tijdje geleden begonnen. Er is echt een jongen die, in bepaald opzichte interesse in mij heeft I guess. Enkel is het heel fout want ja eigenlijk breek ik mijn bro-code en ik voel me super schuldig. Vooral omdat Diego echt mijn beste maatje is en dit gewoon naar voelt. Ben ik een slecht persoon?" Emilia fronste bij het horen van Alessio zijn woorden, want alles wat hij zei klonk nog een beetje vaag. Natuurlijk snapte Emilia ook wel waar Alessio op doelde, maar de jongedame kon moeilijk op de hoogte zijn als ze niet precies wist over wie ze spraken en wat de relatie was tussen die persoon en Diego. "Oke, kort samengevat dan in ieder geval, ik heb soms seks met Ryder achter de rug van Diego."
    Daar was het, daar was wat Emilia moest weten om het hele verhaal te begrijpen, maar dat betekende nog niet dat Emilia direct een antwoord voor Alessio klaar had. 'Fuck Alessio.' Sprak Emilia twijfelend om meer tijd te kopen voordat ze een echte reactie aan de jongeman zou geven. 'Ryder ziet er in iedergeval heel goed uit.' Begon Emilia, maar ze wist wel dat dat zeker niet het gene zou zijn wat Alessio wou horen. 'Ik denk dat als je Ryder echt leuk vind je het Diego gewoon moet vertellen en dat hij niet moet zeuren, want als hij je blij maakt dan is dat alleen maar goed.' Sprak Emilia terwijl ze naar onderen schoof om op dezelfde traptrede als Alessio te gaan zitten. 'Als je enkel met hem naar bed gaat voor het naar bed toe gaan dan zou ik er mee ophouden, in dat geval zijn er nog veel meer vissen in de zee.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.


    MATTHEW AUSTIN PARKER

    You touched me and suddenly I was a lilac sky

    • Track and field • Architecture •



    Hensely was niet echt enthousiast toen ik haar vertelde over het feest. Eerlijk gezegd was ze in de verste verten enthousiast. Maar daar zou ik zo meteen verandering in brengen, wel dat ging ik alleszins proberen. Het zou zonde zijn moest ze achteraf spijt krijgen dat ze niet mee was geweest. "Hoe is het mogelijk dat jij nog steeds op deze school zit als je zo over je schoolwerk denkt,” vroeg ze en ik antwoordde: "Wel dat is simpel mijn beste Hensely, je moet een goed evenwicht vinden tussen ontspannen en werken en nu is het dus tijd om te ontspannen en te dansen" en bij dat laatste draaide ik even met mijn heupen in het rond terwijl ik lachte. "En ik wil met niemand anders naar het feest dan met jou, waarom denk je dat ik hier sta?". Ik draaide wat in het rond en wreef met mijn handen door mijn haar. "Weet je, ik zal je helpen met je paper als je beloofd dat je vanavond gewoon plezier gaat maken, goed?", stelde ik haar voor en ik glimlachte. Mijn voorstel was wel oprecht en ik hoopte dat ze het zou accepteren. Soms moest je je gewoon helemaal laten gaan. Daar moest niet eens de nodige alcohol bij vloeien, plezier zonder alcohol was net even fijn. Al was ik er van overtuigd dat er nog weinigen nuchter zouden zijn wanneer wij zouden arriveren. Maar dat kon me absoluut niets schelen, mensen leken in mijn ogen altijd veel vriendelijker en socialer wanneer ze een glaasje ophadden en dat was alleen maar positief toch? Zolang iedereen zijn eten maar in zijn maag bleef en geen weg naar boven begon te zoeken, was het voor mij allemaal in orde.
    ”Moet je - je trouwens ook niet klaar gaan maken in je eigen kamer? Of op z’n minst je fraternity? Ik bedoel, zijn feestjes niet altijd overdreven gedecoreerd?”, vroeg Hensely en eerst wist ik niet goed of ik me nu lichtelijk beledigd moest voelen door haar opmerking of niet. Ik zag er toch niet slecht uit zo? Of was ik de enige die daar zo over dacht misschien? "Ik ben er al helemaal klaar voor, dus geen tijd te verliezen!", riep ik enthousiast uit en ik trok haar mee naar buiten. Hopelijk werd dit niet gezien als een soort van kidnapping, maar dat zou wel niet het geval zijn. Terwijl ik mijn weg baande door de gangen met Hensy achter me aan, belde ik terug naar Jeaden om te antwoorden op het bericht dat hij me had gestuurd. 'Het wordt een topfeest man, blijf daar, ik ben er direct en dan kan dit feestje pas echt beginnen', schreeuwde ik bijna door mijn gsm. Straks zouden mensen nog beginnen denken dat ik ook al gedronken had en dat was absoluut niet het geval. Enthousiast was ik daarentegen enorm. Ik vond het heerlijk om de muziek te horen. "Wel dit is hoe een feestje er uit hoort te zien', glimlachte ik naar Hensely. "Kom", en ik wandelde stevig door naar Jeaden die ik al vanop een afstandje gespot had. Het was niet zo dat hij zo opvallend was dat je hem overal zou zien staan maar toch leek ik een soort van extra zintuig ontwikkeld te hebben in het spotten van Jeaden.
    'Hey makker", begroette ik Jeaden enthousiast. "Oh Hensely dit is Jeaden, Jeaden Hensy', stelde ik de twee aan elkaar voor. Alleen had ik in al mijn enthousiasme niet gezien dat Tessa zich ook bij Jeaden bevond en dat die twee misschien andere dingen aan hun hoofd hadden op dit moment.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2017 - 23:37 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind