• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.

    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Stel hier je vragen of deel je ervaringen, er zullen sowieso mensen reageren!


    Oké, en we houden gewoon van borsten. Boobies!

    S E K S


    I love to love you baby.
    I'm feelin' sexy I wanna hear you say my name boy
    Beyonce




    B O O T Y L I C I O U S

    I don't think you ready for this
    'Cause my body too bootylicious for yo babe

    Destiny's Child









    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 21:48 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Oke ehm awkward. Maar ehm, hebben jullie tips voor de eerste keer?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Oke ehm awkward. Maar ehm, hebben jullie tips voor de eerste keer?


    Niet teveel ervan verwachten. Het wordt niet het romantische-rozenblaadjes-direct-goede-seks-sprookje.
    De eerste keer wordt proberen, kijken hoe jullie samen werken. En vanaf dan kun je uit gaan zoeken hoe en wat jullie het lekkerste en het fijnste en het leukste vinden.
    Oefening baart kunst (:


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Niet teveel ervan verwachten. Het wordt niet het romantische-rozenblaadjes-direct-goede-seks-sprookje.
    De eerste keer wordt proberen, kijken hoe jullie samen werken. En vanaf dan kun je uit gaan zoeken hoe en wat jullie het lekkerste en het fijnste en het leukste vinden.
    Oefening baart kunst (:


    Haha nee, ik denk ook inderdaad niet echt dat het in een keer perfect zal gaan. Maar doet het echt zo'n pijn? Een vriendin van me vertelde namelijk dat het ontzettend zeer deed. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Haha nee, ik denk ook inderdaad niet echt dat het in een keer perfect zal gaan. Maar doet het echt zo'n pijn? Een vriendin van me vertelde namelijk dat het ontzettend zeer deed. D:


    Dat is bij iedereen anders. Ik heb bijvoorbeeld geen pijn gehad en ook geen bloedingen.
    Zorg dat je genoeg voorspel doet en opgewonden bent, dan moet het wel goed komen. En als het toch te veel pijn doet, kun je dat toch altijd zeggen?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Haha nee, ik denk ook inderdaad niet echt dat het in een keer perfect zal gaan. Maar doet het echt zo'n pijn? Een vriendin van me vertelde namelijk dat het ontzettend zeer deed. D:


    Dat hangt echt van persoon tot persoon af. Ik zie dat het bij Perffect geen pijn deed, bij mij net wel. Bij mij lukte het zelfs de eerste keer niet, het lukte pas toen we de volgende ochtend opnieuw probeerden. Belangrijk is denk ik dat je je probeert te ontspannen. Hoe meer schrik je hebt voor pijn, hoe meer pijn je waarschijnlijk ook zal hebben. En inderdaad zoals Perffect zegt, voorspel is de fysieke voorwaarde om de pijn te verminderen.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Gibbs schreef:
    (...)

    Haha nee, ik denk ook inderdaad niet echt dat het in een keer perfect zal gaan. Maar doet het echt zo'n pijn? Een vriendin van me vertelde namelijk dat het ontzettend zeer deed. D:


    De eerste keer (aka vorige week, lol :'D) deed het bij mij zo ontzettend pijn dat hij gewoon moest stoppen. Maar bij onze tweede poging een paar dagen later lukte het wel (zonder al te veel afzien).
    Het was misschien niet zo romantisch, maar het had wel z'n charmes. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gibbs schreef:
    Oke ehm awkward. Maar ehm, hebben jullie tips voor de eerste keer?


    De eerste keer ging totaal niet zoals ik het had verwacht, lol. We waren een uur of twee bezig en hij paste er maar niet in. Dus toen besloten we te slapen. Ik werd rond 3 uur wakker en maakte mijn vriend wakker omdat ik zin had in seks, lol. (Mijn vriend heeft bijna altijd zin in seks dus daarvoor mag ik hem wel wakker maken). Hij paste weer niet, zelfs niet vaseline. We hadden het iets van 5 keer probeert. Op valentijns dag lukte het magish opeens wel, maar het deed echt heel veel pijn. Na een paar keer stoten gilde ik het al uit van de pijn en trok ik terug. Elke keer als we nu seks willen hebben past hij er niet in of het doet gewoon ontzettend pijn. Niet echt iets waar ik noch mijn vriend echt blij mee zijn.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 17:23 ]

    MrGrey schreef:
    (...)

    De eerste keer ging totaal niet zoals ik het had verwacht, lol. We waren een uur of twee bezig en hij paste er maar niet in. Dus toen besloten we te slapen. Ik werd rond 3 uur wakker en maakte mijn vriend wakker omdat ik zin had in seks, lol. (Mijn vriend heeft bijna altijd zin in seks dus daarvoor mag ik hem wel wakker maken). Hij paste weer niet, zelfs niet vaseline. We hadden het iets van 5 keer probeert. Op valentijns dag lukte het magish opeens wel, maar het deed echt heel veel pijn. Na een paar keer stoten gilde ik het al uit van de pijn en trok ik terug. Elke keer als we nu seks willen hebben past hij er niet in of het doet gewoon ontzettend pijn. Niet echt iets waar ik noch mijn vriend echt blij mee zijn.


    Vaseline is echt een no-no om te gebruiken als glijmiddel though, kun je echt hele nare schimmelinfecties van oplopen. Misschien kunnen jullie eerst aan voorspel doen, dat hij je 'oprekt' met zijn vingers en glijmiddel?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Gibbs schreef:
    Oke ehm awkward. Maar ehm, hebben jullie tips voor de eerste keer?


    Alleen doen wanneer je denkt dat moment er goed voor is. Bij mij is het heel impuls gegaan.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Alleen doen wanneer je denkt dat moment er goed voor is. Bij mij is het heel impuls gegaan.


    True!
    Ik was eerst vet onzeker maar toen deden we wel handwerk. En toen was ik ineens zo van: oké zullen we seks hebben? Dus kreeg hij m niet meer hard en belde mijn moeder dat ze mij kwam ophalen.
    #faal.
    Maar sindsdien was 'de kop eraf' en well, het kon alleen maar beter worden hahaha


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Mijn eerste keer was niet per se heel plezierig, maar zeker niet pijnlijk. Nu, een jaar of drie later, doet het nog steeds zo nu en dan veel meer pijn dan toen (inclusief bloed jippie). Voorspel en een ontspannen sfeer zijn key, altijd, ook na je ontmaagding.


    i put the fun in funeral

    Perffect schreef:
    (...)

    True!
    Ik was eerst vet onzeker maar toen deden we wel handwerk. En toen was ik ineens zo van: oké zullen we seks hebben? Dus kreeg hij m niet meer hard en belde mijn moeder dat ze mij kwam ophalen.
    #faal.
    Maar sindsdien was 'de kop eraf' en well, het kon alleen maar beter worden hahaha



    hahahaha dit is zo bekend xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Kaiju schreef:
    (...)

    Dan ben je mogelijk allergisch voor zijn zaad. Heb je ook last van een branderig gevoel wanneer hij in jou klaar komt of niet? Of heb je dat nog niet geprobeerd? Het is vrij zeldzaam, maar het bestaat wel. :Y)


    Nee dat niet, haha. Ook niet in de mond.

    Ugh, volgens mij ben ik een beetje uitgescheurt. Gister kwam mijn vriend uit het niet met een nieuw standje (mijn benen over zijn schouders) en toen ging het een tijdje goed, tot hij heel diep stootte. Ik denk dat ik een beetje gespannen stond, want nu ben ik dus uitgescheurt bij de ingang. Wat nu?

    [ bericht aangepast op 24 feb 2017 - 15:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    The100 schreef:
    (...)

    Nee dat niet, haha. Ook niet in de mond.

    Ugh, volgens mij ben ik een beetje uitgescheurt. Gister kwam mijn vriend uit het niet met een nieuw standje (mijn benen over zijn schouders) en toen ging het een tijdje goed, tot hij heel diep stootte. Ik denk dat ik een beetje gespannen stond, want nu ben ik dus uitgescheurt bij de ingang. Wat nu?



    Wow. Kan dat?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Wow. Kan dat?


    Blijkbaar xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.