• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    This ain't no place for no better man.

    Everything hurts and I don't know how to fix anything.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Paladin schreef:
    Everything hurts and I don't know how to fix anything.


    * Het verbaast me echt dat sommige super voor de hand liggende en fandom usernamen nog niet bezet zijn.

    Pfft. Pls.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Uhhh, wat zit je jaloers te doen om het feit dat ik vandaag in bikini in een zelfgebouwd bad heb gezeten met mensen? Het is heus niet zo raar om anderen in zwemkleding te zien als de omgeving daarnaar vraagt.
    Ja, ze zien wat meer van mijn lichaam, maar boeit dat wat?


    Stenenlikker

    Did I do something wrong...?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Waarom heb ik vandaag zoveel troep op rip


    Caution first, always.

    We can't be friends.

    You only love me when you're drunk.


    Ga slapen, Femke.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Zelfde tijd als gisteren wakker met een raar gevoel coincedence? I think not. D':

    [ bericht aangepast op 19 feb 2017 - 5:03 ]


    The truth is out there.

    If I would dissapear of the face of the earth right now I really wouldn't care.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh. :/


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    ik ben een wrak tbh and i dont even care anymore


    Heaven is a place that we all have

    O shit waarom kom ik daar nu pas achter..


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    omg wat een of andere gast (waarvan ik al het gevoel had dat hij een oogje op me heeft) heeft me net een smooth aanzoek gedaan en ik heb hem afgewezen en help dit gaat awkward worden op de scouts


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys