• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    This ain't no place for no better man.

    Wat een depressieve shit altijd. Het zijn altijd dezelfde met de negatieve dingen. Er zijn ook anderen die het moeilijk hebben en niet om de haverklap zoiets doen, dus stop met het rondzwemmen in je zelfmedelijden. Ik weet dat het moeilijk is. Maar dit is gewoon.. frustrerend.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2017 - 15:03 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik ben het echt niet gewend om niet halfnaakt achtergelaten te worden na seks
    hij bleef nog uren, had het over politieke problemen waar ik me totaal niet in kon vinden, terwijl ik lachend met mijn hoofd bij hem schoot lag omdat zijn verhaal van geen kant klopte. we zouden nooit een relatie kunnen krijgen, daar zijn we gewoon te anders voor, maar toen we samen op de veel te smalle bank in slaap vielen, was er even niets mooiers dan dat.

    en nu huilen omdat ik weer pas om zes uur in bed lag


    i put the fun in funeral

    Just deal with it ._.


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Schoenen <3


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Schoenen <3

    Broeken


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik zuig

    I just finished season 3 of Bates Motel and Norman is getting Psycho and holy shit i need to watch season 4 asap.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Soms vraag ik me echt af wat ik hier eigenlijk doe, no one gives a fuck *zucht[

    Arghhhh het was het niet waard gewoon.


    26 - 02 - '16

    En ik voel mij weer alsof ik net een marathon heb gelopen. -zucht-


    Happy Birthday my Potter!

    serieus?

    Ik heb zojuist voor het eerst in mijn leven een kattenbak verschoond en ik heb geen flauw idee of ik het goed heb gedaan of niet. Kan je dat verkeerd doen? Het was niet zo vies als ik had verwacht tho


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Can this shitty feeling please just go away?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lmao someone adopt me


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Verdomme dat einde van Flikken Maastricht, I knew it, but ajsjsjdjd waarom....


    LaAt ZiEn WiE jE bENt