• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    This ain't no place for no better man.

    _-_

    [ bericht aangepast op 18 feb 2017 - 9:52 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Dat was weer echt een vreselijke nacht.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik sterf nog liever dan dat ik hier bij mijn ouders in dit appartement blijf.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben moe, mijn buik doet pijn en ik voel me misselijk. Maar goed, ik doe wel weer sociaal.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ugh, ik mis hem echt veel meer dan ik eigenlijk wil....

    [ bericht aangepast op 18 feb 2017 - 10:42 ]


    Stenenlikker

    Oké, als dit zo voortzet heb ik aan het eind van 2017 nog een compleet geëdit manuscript liggen naast Schimmenspel. Dat gaat op zich best goed. Dat is iets positiefs. Laat ik daar gewoon even aan vastklampen vandaag c:


    Happy Birthday my Potter!

    one down, only about 23 more to go


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Sweet lies.


    Shar? Vekend het nou maar je gewoon je hebt meer met fandoms crushes dan reallife


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    I just want to be happy again. Is that too much to ask for?

    Nou holy fuck, fissa geslaagd, slaap afwezig


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    In plaats van maandag, ga ik morgen al naar mijn lieverd (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    *krult op in een balletje* slaaaaap


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dus we gaan naar een restaurant met super slechte recensies, alleen maar omdat we daar kunnen bowlen? Ik dacht dat we juist niet zouden bowlen. En volgens mij is het de bedoeling dat mijn longen genezen... Dus ik moet rust houden.

    I don gon fuck up for real. Naja so be it.


    The truth is out there.