• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    This ain't no place for no better man.

    ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat je


    Heaven is a place that we all have

    Het is lastig om iemand te geloven als je niet aan het uiterlijk kan zien dat de persoon ziek is of pijn heeft. Dan is die persoon automatisch kerngezond.

    Ik baal dat dit sowieso niet zal werken en al de moeite voor niets is.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cookies bakken met spul waar je alleen water aan toe hoeft te voegen. Ghehe, dat is leuk bakken. x'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    120 potjes nagellak... wauw. Misschien moet ik er een paar wegdoen :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Imma bake me some cookies now :Y)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Paladin schreef:
    Imma bake me some cookies now :Y)

    Dora koekjes


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik wil een gebakken ei... Maar m'n stiefvader wil het niet bakken en ik mag van mijn mama met mijn 19 jaar ook geen eieren maken, niet eens het gasfornuis aanraken in general..
    Fuck that -.-


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    doggo schreef:
    (...)
    Dora koekjes

    dora koekjes zijn wel liefde tho.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    HA! :'D ik bak ook es koekjes hoor. Ze zien er niet uit en zijn veeeelste dik! Hopelijk smaken ze wel goed. Ik laat ze eerst maar even afkoelen. x'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik word echt zo misselijk van dit filmpje..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Have mercy please.

    Oh god, dit doet pijn. Na al deze jaren dacht ik eindelijk ... whatever, het doet pijn, en niet eens lichtjes. Het doet heel veel pijn.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Fijn. De hele finale staat al gespoilerd dus het nog gaan kijken heeft geen zin meer. Fucking hell zeg.


    26 - 02 - '16

    Mensen die rollen reserveren bij RPG's maar nog niet hebben geschreven bij andere RPG's.